SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • SIŁA - POWERLIFTING wg Żubra - Daniel Grabowski TREC TEAM

    Post
    Trec

    Zamieszczam zaległą wypiskę z soboty 1)Rwanie + Przysiad rwaniowy 60, 70, 80, 90, 100 x 3 2) Przysiad 270 x 5 3) Wspięcia 320 x 20 4) Martwy ciąg 270 x 5 5) Dociąganie znad rzepki 310 x 3 http://www.youtube.com/watch?v=oy6i1WCoUrs WYWIAD DLA TRÓJBOJ.PL Zmieniony przez - GRABEUS w dniu 2011-05-30 10:40:01

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-30 09:56:39 Liczba szacunów: 0
  • SIŁA - POWERLIFTING wg Żubra - Daniel Grabowski TREC TEAM

    Post
    Trec

    5) unoszenie bokiem stojac sztangielkami 28 x 10 6) pullover and press 123 x 10 7) uginanie ramion grubym koncem sztangi w opadzie 01.07.2011 1) (rozgrzewkowo) rwanie i przysiad rwaniowy 60-70-80kg x 5 powt 2) Martwy ciąg robiony stojąc na platformie (około 12 cm.) 230 x 10 3) wioslowanie koncem sztangi po MC , jednoracz , 1 seria 4) przys

    Odpowiedzi: 478 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-01 19:27:05 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    wspinasz się na palce maksymalnie a następnie schodzisz poniżej stopnia (poziomu stopnia) rozciągając łydke. 20x3 - przy większym obcykaniu 30x3 - mięśnie czworogłowe uda - przysiady na całych stopach 20x3 - no i oczywiście mięśnie tułwia - brzucha (proste, skośne) 2) od strony gibkościowej - rozciąganie i jeszcze raz rozciąganie rozciągaj się

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-25 23:15:28 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    np. przysiady 3x20 pompki 3x15 brzuszki 4x20 scyzoryki 3x15 zwinnościowe np. pozycja wyjściowa: na baczność--> przysiad ----> wyrzut nóg w tył-----> powót do przysiadu -----> wyprost bardzo dobry jest aerobik przy muzyce, znakomicie poprawia ogólną koordynacje.

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-21 18:51:39 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 3 ======= Piątek ======= Rozgrzewka/rozciąganie Nogi: A Przysiad bułgarski ze sztangą 5x każda noga 17kg (1 sztangielka) B Przysiad równoległy ze sztanga na barkach (szybkie zejście. 3s zatrzymanie i dynamicznie w górę) 3x 55kg C Wyskoki prawa noga/lewa noga ze sztangielką w rękach x5 5kg (1 sztangielka) D Wskoki i zeskoki z podwyższenia na

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 18854 Data: 2011-01-21 16:33:49 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 4 ======= Piątek ======= Rozgrzewka/rozciąganie Nogi: A Przysiad bułgarski ze sztangą 5x każda noga 19kg (1 sztangielka) B Przysiad równoległy ze sztanga na barkach (szybkie zejście. 3s zatrzymanie i dynamicznie w górę) 3x 60kg C Wyskoki prawa noga/lewa noga ze sztangielką w rękach x5 5kg (1 sztangielka) D Wskoki i zeskoki z podwyższenia na

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 18854 Data: 2011-01-28 12:10:38 Liczba szacunów: 0
  • Dythican / Dziennik / ku 100cm - jump

    Post
    Trening dla początkujących

    Tydzień 5 ======= Piątek ======= Rozgrzewka/rozciąganie Nogi: A Przysiad bułgarski ze sztangą 5x każda noga 19kg (1 sztangielka) B Przysiad równoległy ze sztanga na barkach (szybkie zejście. 3s zatrzymanie i dynamicznie w górę) 3x 60kg C Wyskoki prawa noga/lewa noga ze sztangielką w rękach x5 5kg (1 sztangielka) D Wskoki i zeskoki z podwyższenia na

    Odpowiedzi: 430 Ilość wyświetleń: 18854 Data: 2011-02-06 16:43:16 Liczba szacunów: 0
  • TRENING TYGODNIA - zebrane treningi wytrzymalosciowe

    Post
    Ladies SFD

    5 MÓWCIE DO MNIE: TWARDZIEL! 25 kroków dostawnych. Stań w lekkim rozkroku i obniż środek ciężkości ramiona trzymając po bokach. Zrób trzy kroki dostawne w prawo a następnie zrób przysiad dotykając ręką ziemi, po czym natychmiast zrób trzy kroki dostawne w lewo i zrób przysiad dotykając ziemi. Zmieniony przez - Barakiel w dniu 2012-06-01 11:34:17

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 11:26:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń do oceny (najmilej widziana ocena pumy666)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ych, bierze sie w nim mniejsze ciezary jak w klasycznym i jest ebzpieczniejsy. Poza nim to na dwugłowe uginanie nog stojac z ciezarkiem dowiazanym do nogi i zuraw na ziemi. I przysiad na byc ostry, bezpieczniejsza wersja to przysiad przedni albo z hantlami. ukłąd treningu taki na nogi: 1. czterogłowe (przysiad) 2 Dwugłowe (mc/zuraw) 3. czterogłowe

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 734 Data: 2009-04-10 14:59:21 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy półrocznego nowicjusza

    Post
    Trening dla początkujących

    bardziej przeładowany a dałem tak jak radzą na forum czyli 12-16 na duże partie i 9-12 na małe Push 1: Czworogłowy uda: 2x serii Podnoszenie nóg na maszynie siedząc 4x serii przysiad Klata: 4x serii Pompki 4x serii Rozpiętki Barki: {Przedni akton}: 4x serii Wyciskanie siedząc na barki & Triceps: 4x serii Wyciskanie francuskie hantlą z zagłowy

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1020 Data: 2018-01-01 15:59:33 Liczba szacunów: 1
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    i problem, lub będą sprawiać, a te które uważam idą mi w miarę poszły do kontroli - ja ćwiczyłam, a Lejjla oceniała i dawała uwagi lub nie. Najwięcej kłopotów przysporzył mi przysiad ze sztangą, ale jak ćwiczę ze ścianą ;-) to idzie mi znacznie lepiej, więc będę trenować aż się nauczę. Póki co przysiady bez obciążenia i z hantelkami są ok. Na szta

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-06 16:58:12 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    I Ekhmm hmm, przestań analizować co czujesz w przysiadzie, masz robić przysiad i nie z 15 kg, matko... ćwiczysz juz tyle ze wypada nałożyć cos na tą sztangę @-)

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-05 08:28:28 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1. DT Nie mogłam iść rano na trening, przed chwilą wróciłam. Siłownia pełna ludzi ma swoje zalety, ale jednak wolę ćwiczyć sama. Trening A. Rozgrzewka i rozciąganie jak zawsze. Sprawdziłam sztangę - 10 kg A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 11x 20 kg II-13x20kg III-14x20kg (mogłam wziąć więcej w ostatniej serii, ale nie było dostępnych tal

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-08 20:33:24 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1.DT Trening A Rozgrzewka (15 minut) i rozciąganie (10 minut) A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 12x 25 kg II-12x30kg III-12x35kg (ostatnia seria... uff nie było łatwa , myślałam, że nie dokończę, ale dość pewnie czuję się z ta dużą sztangą, świadomość, że jest stojak dodaje odwagi) B1. wyciskanie sztangi skos góra I- 13x 15 kg II-7x20kg

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-18 20:48:20 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    Arphiel też mam takie przebłyski%-). Więc staram się nie dramatyzować, tym bardziej, że przecież syfu żadnego nie jem :-) Ale głodna w tym tygodniu jestem non stop, wróciło to co na początku miałam - permanentne uczucie głodu Odstawiłam kawę. Na próbę. 1. DT Trening A Rozgrzewka (15 minut) i rozciąganie (10 minut) A. Przysiad ze sztanga na pleca

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-22 20:03:12 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1.DT - Trening A Rozgrzewka (15 minut) i rozciąganie (10 minut) A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 12x 30 kg II-12x35kg III-10x40kg (skusiłam się na 40 kg, szybciej niż się spodziewałam, ale mnie pokonało, jak zawsze kiedy sięgam po więcej za pierwszym razem) B1. wyciskanie sztangi skos góra I- 12x 15 kg II-9x20kg III-10x20kg (kto się n

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 20:30:48 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1.DT Trening A Rozgrzewka A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 12x 30 kg II-12x35kg III-12x40kg (wystarczyła świadomość, że ktoś za mną stoi i asekuruje i zrobiłam 12 powtórzeń z 40, śmiać mi się chce, bo całkiem niedawno odpisałam do hasy, że jeszcze długo do 40 nie będę gotowa%-)) B1. wyciskanie sztangi skos góra I- 13x 15 kg II-7x20kg

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-29 20:02:27 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    dzisiejszy wpis powinien mieć tytuł: JESTEM PIERDOŁA Ale nie będę kopać leżącego, zwłaszcza, że głupio samą siebie tak poniewierać }:-( 1.DT Trening A Rozgrzewka A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 10x 30kg II-10x35kg III-12x35kg (z nowymi zaleceniami robiłam dziś z mniejszym obciążeniem i ledwo co z siebie wycisnęłam ostatnią serię, ale w k

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-09 20:29:08 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1. DT Trening A Rozgrzewka W tym tygodniu weszłam w cykl 3 serie po 8 powtórzeń. A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 8x 35kg II-9x35kg III-8x40kg B1. wyciskanie sztangi skos góra I- 7x 20 kg II-8x20kg III-9x20kg B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha I- 9x 9sztabek II-9x10szt. III-10x10szt C1. prostowanie nóg w siedzeniu

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-16 21:35:23 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    1. DT Trening A Rozgrzewka A. Przysiad ze sztanga na plecach I- 10x 35kg II-8x40kg III-10x40kg B1. wyciskanie sztangi skos góra I- 7x 20 kg II-8x20kg III-9x20kg B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha I- 8x 10sztabek II-10x10szt. III-8x11szt C1. prostowanie nóg w siedzeniu I- 8x 35 kg II-10x35kg III-8x40kg C2. wznosy tu

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-23 18:02:39 Liczba szacunów: 0