SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Typ treningu a brzuch

    Post
    Trening dla początkujących

    Podaj swój staż + wyniki siłowe ( Martwy Ciąg/Przysiad/Wyciskanie sztangi płasko )

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 392 Data: 2014-03-14 18:49:54 Liczba szacunów: 0
  • Trening naprawdę początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób sobie zwykły przysiad i się złap za łyski i zobacz jak one pracują. Tu nie ma co polemizować, łydki są jak każdy inny mięsień trzeba go trenować.

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1231 Data: 2011-06-28 22:00:04 Liczba szacunów: 0
  • kiedy interwały?

    Post
    Trening dla początkujących

    1.podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, wyciskanie , martwy)? 2. plan a raczej rozkład ten co podałes sobie odpusc. zaraz sie cos wymysli.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2011-07-17 13:27:34 Liczba szacunów: 0
  • kiedy interwały?

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad 160x3 w ost serii, wyciskanie 140, martwy 220

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 941 Data: 2011-07-17 13:28:55 Liczba szacunów: 0
  • prop+metka

    Post
    Doping

    Zamieść nagranie jak z tych 55 cm wstajesz z głebokiego siadu ze 180 kg na plecach a oddam Ci wypłatę %-) Dokładam moją za przysiad. A jak chociaż zdejmiesz 180kg ze stojaka to zafunduję Ci następne 12 tygodni cyklu \-) A tu jeszcze najnowszy hicior :)) w pon robisz klatke a wtorek plecy? zmien to daj lepiej wtorek brzuch a srode plecy bo przy klat

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2013-12-26 02:05:59 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl

    Post
    Doping

    TNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: nie było 11. POZIOM BF%: około 11% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mesomorphic 13. STAN ZDROWIA: Bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nic takiego 15. PPM (podstawowa przemiana materii):średnia 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 110 -martwy ciąg:140 -przysiad: 120

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 580 Data: 2014-01-09 19:38:08 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    ane inne sporty : Brak Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Jest Dieta : Redukcyjna Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Białko serwatkowe Aminostar 100% Whey Protein Ostatnio przerabiany plan: Masowy Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2013-05-25 16:21:39 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): podaj obciążenie robocze ? Ten plan który podajesz to bohomaz wypełniony automatami .

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2013-05-26 10:32:32 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu redukcję

    Post
    Trening dla początkujących

    na 4 serie biore Przysiad 43 MC nie robię Wyciskanie na ławce 40 kg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 490 Data: 2013-05-26 19:00:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny prosze:D

    Post
    Trening dla początkujących

    ten plan ktory podal messi jest na mase? 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (podchwyt) to jest ten plan? Zmieniony przez - adik321 w dniu 2012-01-04 20:09:07

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 424 Data: 2012-01-04 20:07:11 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningu do oceny prosze:D

    Post
    Trening dla początkujących

    p poprawnych technicznie,bez pomocy partnera,bez ruchow oszukanych,tzn.,ze zalozyles za duzy ciezar. jesli wykonasz 15p,to znak,ze na nastepnej sesji mozesz zwiekszyc ciezar. o ile? wszystko zalezy od konkretnego cwiczenia oraz Twoich wlasnych mozliwosci. logicznie-w przypadku bojow,gdzie pracuje wiecej muskulatury(np.przysiad) bedziesz mogl

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 424 Data: 2012-01-05 13:09:41 Liczba szacunów: 0
  • TESTOSTERON CYPIONATE

    Post
    Doping

    godnia 9. CEL CYKLU: chce przytyc 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): raczej chudniecia 13. STAN ZDROWIA: calkiem calkiem 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: zero 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 115 -martwy ciąg: -- -przysiad: --

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 2134 Data: 2010-01-12 18:26:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    zęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : brak Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: - Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): - Nie wiem czy to w czyms pomoze ale jak mowie to tylko dla poprawy sylwetki na wakacje typowo sezonowo chodzi ty

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 368 Data: 2013-02-21 21:21:55 Liczba szacunów: 0
  • wracam po 4 miesięcznej przerwie pomóżcie :)

    Post
    Trening dla początkujących

    B1: nogi, plecy, bicepsy (lekko). przysiad ze sztangą 4s prostowanie nóg siedząc i uginanie leżąc po 3s wspięcia na palce 3s Podciąganie na drążku 4s wiosłowanie sztangielką 3s martwy ciąg 3s uginanie ramion ze sztangą uginanie ramion ze sztangielkami chwytem "młotkowym" 3s mogło by być coś takiego??

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 662 Data: 2013-10-27 09:47:50 Liczba szacunów: 0
  • pytanie o DECA DICK

    Post
    Doping

    CYKLE STERYDOWE: 0 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): trudno przytyć :/ 13.STAN ZDROWIA: dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : 95 martwy ciag : przysiad : Zmieniony przez - wjs w dniu 2007-11-04 11:45:50 Zmieniony przez - wjs w dniu 2007-11-04 11:46:35

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 4462 Data: 2007-10-31 13:01:05 Liczba szacunów: 0
  • FBW Masa, proszę o ocenę.

    Post
    Trening dla początkujących

    A 1. Wyciskanie sztangi na skosie 3s 2. Podciąganie 2s 3. Grzbiety 2s 3s 4. Prostowanie nóg w siadzie 2s zmien na przysiad 5. Wspięcia na palce 2s na koniec treningu 6. Wyciskanie hantli 2s 7. Uginanie ramion ze sztangielkami 2s 8. Uginanie nadgarstków ze sztangą za plecami 3s Brak tricepsa? B 1. Wyciskanie sztangi płasko 3s 2. Wiosłowanie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 747 Data: 2008-01-23 18:52:35 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Kasia na pośladki dobry jest przysiad z głębokim zchodzeniem wiem po sobie. Zmieniony przez - master pp w dniu 2008-10-24 18:09:49

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 2008-10-24 18:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Rozpiska kolejnego cyklu

    Post
    Doping

    ĘCIA (typ budowy): brak, 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 160 -martwy ciąg: 220 -przysiad: 180 Prosze o rozpisanie cyklu na test/tren/wino/master cykl ma byc na 16 tyg + odblok Zmieniony przez - artur98 w dniu 2013-06-13 02:09:29

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2013-06-13 02:05:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW czy SPLIT?

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie ujmuj tak ćwiczeń, mc nie jest tylko na plecy ale jest to ćwicznie złote, na CAŁE ciało, tak samo przysiad nie jest tylko ćwiczeniem na czworogłowy uda tylko na CAŁE ciało, to ćwiczenia wielostawowe - nie angażują tylko jednego mięsnia do pracy. Z tym bicepsem i tricepsem chodziło mi o to abyś zostawił sam triceps w B, a sam biceps w A, to m

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 566 Data: 2011-03-01 19:47:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla początkującego "sałdata"

    Post
    Trening dla początkujących

    Mówisz o sprawności a przedstawiasz jedynie z wyników wyciskanie ? Gdzie przysiad ? gdzie martwy - 2 najbardziej złożone ruchy w treningu siłowym ?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 401 Data: 2013-07-18 16:56:04 Liczba szacunów: 0