SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening z ograniczeniami

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    szę ściągacze na kolana. Dokładniej uraz kolana występuje gdy stawy są odciążone np. podczas robienia brzuszków i uniesionych kolan, szybkiego pływania, oraz przeciążone przy przysiadach z większymi cięzarami i mniejszymi jeśli przysiad jest pełny. Hubert81 ćwiczenia które wykonuje na nogi nie są wymyślonymi przeze mnie ale są dozwolone przez jedne

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 731 Data: 2011-08-09 17:12:56 Liczba szacunów: 0
  • Trening 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 12 z tego co rozumiem 12 miesięcy . "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 100x3, mc 160kg, wycisk na ławce 100x2 " wyniki są sensowne , to oznacza że się metoda sprawdza . Przejście na 5x5 było by jak strzał w stopę . Popatrz jak znacząco się różni obj

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 587 Data: 2012-10-01 09:29:58 Liczba szacunów: 0
  • Sprinter o dużej sile, proszę o porady od profesjonalistów

    Post
    Inne dyscypliny

    i, ze sile statyczna mam wystarczajaca i zebym sie skupil na innych rzeczach. Moj trening sily statycznej bazuje na tzw. zlotych cwiczeniach czyli aktywacyjnie rwanie a potem przysiad i cwiczeniach wspomagajacych tj. wykroki i miesien czworoglowy zeby wspomoc kolano, ale tego juz po 3 serie. W sumie rwanie jest cwiczeniem dynamicznym, tylko przysia

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1486 Data: 2014-01-02 11:09:05 Liczba szacunów: 0
  • Czy taki plan nie zamęczy?

    Post
    Trening dla początkujących

    gielki, obciążenie Dieta : jest,ułożona według działu "diety", sprawdzona Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: tak jak wyżej Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad : 60kg kmc: 75kg wyciskanie leżąc: 55 kg (serią) max 75

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 2011-09-28 09:54:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    on z supinacją nadgarstka z hantlami 3s - Uginanie przedramion ze sztangą na modlitewniku 3s Brzuch: - unoszenie nóg w podporze 3s - skręty ze sztangą stojąc 3s Wtorek Uda: - przysiad z sztangą 4s - przysiad wykroczny 3s - uginanie nóg leżąc 3s Łydki: - wspięcia na palce stojąc 2ss - wspięcia na palce siedząc 2s Czwartek Plecy: - ściąganie drążka w

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1293 Data: 2012-04-09 15:42:39 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w sprawie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Nogi narazie lekko w domu : -przysiad z hantlami -przysiad na jednej nodze -wykroki -łydki A co myślicie żeby robić półprzysiad z wyciskaniem na barki( nogi też bedą lekko zaangażowane a barki dojdą do palenia ).

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 474 Data: 2010-02-19 22:08:38 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Pawlak1990 FAT -> FIT

    Post
    Trening w domu

    65/65/50 Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 10/5/5/17 - 40/50/50/35 Wiosłowanie sztangą 10-5-5-7 - 35/50/50/55 Martwy na prostych nogach 10/5/5/8 - 55/65/65/70 Przysiad - przysiad z dziewczyną %-) 2x5x54kg Wyciskanie żołnierskie 10/5/5 - 30/35/35 Szrugs ze sztangą 5/5 - 40/40 Serie łączone: Uginanie ramion ze sztangą/uginanie młotkowe 2x5 -

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 943 Data: 2019-01-06 21:20:05 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Pawlak1990 FAT -> FIT

    Post
    Trening w domu

    Trening nr.6 (17-01-2019-A) - trening od niechcenia typowo siłowy Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 10/5/5/5 - 40/50/60/70 Wyciskanie sztangi na ławce dodatniej 10/5/5/3 - 40/50/55/60 Wiosłowanie sztangą 10-5-5-5 - 40/50/60/70 - wymuszona mało techniczna seria ostatnia ale weszło Martwy na prostych nogach 10/5/5/5/5 - 50/60/70/80 Przysiad prz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 943 Data: 2019-01-24 21:51:23 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Widzę narazie lajtowe treningi jak dla ciebie. Ten przysiad dużo cięższy niż normalny ?

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-20 21:04:19 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sie czulem jakbym aeroby robil, pot na czole, ale ciezaru nie czuc Ad4 Hm... na rękach czuć, ale ze sporym zapasem. Zastanawiam się ile dodac za 2 tygodnie Reszta lekko. Przy przysiadzie przednim trener od wfu pochwalil mnie ze bardzo ladnie robie, chociaz z niego taki znawca jak ze mnie ruska baletnica . Dzis np mowil, ze powinno sie robic negatyw

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-24 17:36:32 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie wycsikalem od czerwca, bylem niewyspany i bylo orkopnie zimno mysle, ze jest ok. Oczywiscie zajelm pierwsze miejsce, drugie to bylo 120 kg, trzecie 110kg. Nastepnie byl przysiad. Patrzac na "wyczyny" co niektorych, az grymas cisnal mi sie na twarz, a to latajace kolana do srodka, a to na zewnatrz, jeden smialek nawet polecial ze szt

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-19 20:06:00 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    #4 5 marzec 2010r. - piątek - 1 tydzień _______________________________________________________________________________ 1. Przysiad tylny 60kg - 8 80kg - 6 100kg - 4 115kg - 4,4,4,4 Pierwsze 2 serie bez pasa dosc lekko. Chociaz wzialem sobei takeigo asekuranta , co zbytnio sie nie orientował, stanął tak blisko za mną , ze przy odchodzeniu ze sztang

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-05 19:30:23 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    się wpisać. Od wtorku męczy mnie ból brzucha, chyba sie czyms zatrułem. W zwiazku z tym w srode nie zrobiłem treningu LEG. We wtorek miałem ponadto sprawdzian na Wfie. Tylko przysiad, ale szkoda gadać, organizacja ZAL.PL. Jako ze wiekszosc osob robiło ciezarami 60kg - 100kg, wiec pomiedzy swoimi podjesciami mialem ok. 10 minut przerwy, tak wiec po

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-06-03 19:46:02 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    x + 15kg Przerwa między seriami: 60 seconds ---------------------------- Komentarz: Wszystko na lajcie. W wycisku chyba dołoże nastepnym razem 10kg bo leciutko szło. Wiosło i przysiad troche cięzej, ale też z dużym zapasem. Wszystko robie w wersjii kulturystycznej, czyli stałe napięcie w mięsniach. ==================== Dieta: 1. 100g owies, 4 jajk

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-12 21:13:35 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przysiad mega Wl mnie troche zadziwiło

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-22 21:05:04 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    28 października 2010r. - czwartek --- 1. Przysiad tylni 50kg - x 70kg - x 90kg - 6 100kg - 4 120kg - 4 130kg - 4 (pas) 140kg - 4 (pas) 2. Wyciskanie leżąc dynamika 90kg - 3,3,3,3,3,3 (z zatrzymaniem wszystkie) 3. Martwy ciąg na prostych nogach 50kg - x 70kg - 8,8,8 4. Prostowanie nóg na maszynie 12,12,12 5. Wspięcia na palce 6. Arnoldki 12kg - 12 2

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-28 20:53:10 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening 4 listopada 2010r. 1. Przysiad tylni 40kg - 8 60kg - 8 80kg - 6 100kg - 4 120kg - 4 135kg - 4 145kg - 4,4 2. Wyciskanie lekko dynamika 92.5kg - 3,3,3,3 3. Prostowanie nóg na maszynie 12,12,12 4. Martwy ciąg na prostych nogach 60kg - 8 80kg - 6,6,6 5. Wspięcia na palce 110kg - 12,12,12 6. Brzuch + rozciąganie --- Siady zajęły ok. godziny. 14

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-05 09:41:03 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sy 0kg - 8 10kg - 6,6,6 5. Prostowanie rąk na wyciągu 8 - prawie cały wyciąg (-2 sztabki) 6,6,6 - caly wyciąg 6. Brzuch + rozciąganie --- Cały trening zajął z 2 godziny. Same przysiady zajęły ponad godzinę. Pierwszy raz robiłem w bandażach (elastyczne z apteki). W 1 serii na 150 wszystkie powtorzenia płytkie, troche bałem się niżej zejść bo bandaze

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-11 20:08:23 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening 18 listopada - czwartek 1. Przysiad ze sztagną z tyłu 50kg - 8 70kg - 6 100kg - 5 120kg - 4 140kg - 3 150kg - 3 160kg - 2 170kg - 2 175kg - 2 2. 1/3 przysiadu od stojaków 140kg - 6 150kg - 4 160kg - 4 180kg - 4 200kg - 4 3. Wyciskanie klasyczne z zatrzymaniem lekko 50kg - 6 80kg - 4 90kg - 4 95kg - 3,3,3,3 4. Wyciskanie wąsko na ławce skos

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-18 21:33:33 Liczba szacunów: 0
  • Pavveeel.Impossible.Is.Nothing

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Trening 21 listopada 2010r. - niedziela 1. Wyciskanie klasyczne 50kg - 8 70kg - 6 95kg - 4 105kg - 3 115kg - 3 125kg - 2,2 130kg - 2 2. Wyciskanie skos w dół 90kg - 6 100kg - 4 110kg - 4 120kg - 4 130kg - 4 3. Butterfly 6,4,4,4 4. Przysiad przedni 50kg - 6 60kg - 4 70kg - 4 80kg - 4 90kg - 4,4,4 5. Brzuch + rozciąganie

    Odpowiedzi: 1575 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-11-23 13:52:53 Liczba szacunów: 0