SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • The Dark Knight Rises (Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 18 CEL NA DZISIAJ: 1. Pieczywo pełnoziarniste, jajecznica, sałatka z 20ml oliwy z oliwek. 2. Pieczona pierś z kurczaka, oliwa, warzywa 3. Łosoś, sałatka warzywna z 20ml oliwy z oliwek. 4. Łosoś, sałatka warzywna z 20ml oliwy z oliwek. 5. Serek wiejski, jabłko, oliwa, cynamon TRENING: 10 obwodów: Pompki klasyczne – 10 powtórzeń Przys

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 7029 Data: 2012-05-03 22:04:20 Liczba szacunów: 0
  • The Dark Knight Rises (Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Poranne ważenie wskazało 88,9kg czyli coś w końcu ruszyło. Obwód na wysokości pępka 94cm. Poprzednie dni trening był trzymany, dieta poprzestawiane trochę posiłki, ale również zdrowo i posiłki, które mam od Kapitana K. Zaraz wybieram się na trening, ponieważ wczoraj powrót do domu i nie było czasu, chęci, a dziś trzeba wyrobić się przed KSW

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 7029 Data: 2012-05-12 14:55:00 Liczba szacunów: 0
  • The Dark Knight Rises (Koniu151)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzień 30 CEL NA DZISIAJ: 1. Pieczywo pełnoziarniste, jajka, tuńczyk, sera żółty 2. Pieczona pierś z kurczaka, warzywa, oliwa 3. Roladki z kurczaka 4. Posiłek jak wyżej. Między posiłkami ok 100g orzechów włoskich. 5. Twaróg półtłusty, jogurt naturalny, warzywa TRENING: 10 obwodów: Pompki klasyczne – 12 powtórzeń Przysiad – 12 powtórzeń Burp

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 7029 Data: 2012-05-15 18:56:44 Liczba szacunów: 0
  • Świeżutki FBW do oceny (proszę o opinię) ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    twój plan powinien wyglądać na bazie przysiadów wyciskań ciągów przykładowo A: Przysiad 3x wyciskanie na klate3x mc 3x uginanie ramion sztangą 2x B: Przysiad3x wyciskanie żołonierskie 3x wiosło w opadzie 3x francuz leżąc 2x ...... Zmieniony przez - Guetta w dniu 2009-06-23 12:51:56

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 636 Data: 2009-06-23 12:51:06 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc na początek.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    rekordy kształtują się tak, płaska 110, mc 135, przysiad 125

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1501 Data: 2013-04-20 16:32:48 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc na początek.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Push I Przysiad 4s Płaska 3s syzyfki 2s skos+ 3s militarry press 3s pompki na triceps 4s Push 2 front squad 4s pompki na klate 3s wykroki 2s skos- 3s wyciskanie sztangielek 3s wyciskanie wąsko 3s pull podciaganie 4s wioslowanie 3s martwy 4s szrugsy 3s uginania prostym 3s pull wisolowanie nachwytem 3s high pull sumo deadlift 4s podciaganie wasko 3s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1501 Data: 2013-04-23 11:47:41 Liczba szacunów: 0
  • Jak urozmaicić ten plan ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    4. Nogi,przedramie: Przedramie: -uginanie nadgarstka podchytem 4 x 20-15pow -uginanie nadgarstka nadchytem 4 x 15-10pow -uginanie nadgarstka młotki 4 x 15-10pow NOGI: - przysiady ze sztangą na barkach, 12,10,8,6, PROGRESJA - przysiad w wykroku ze sztangą, 3x12, STAŁY CIĘŻAR - MC na prostych nogach 12, 10,8 ,6 progresja - wspięcia na palce

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2007-11-30 19:19:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Przemola

    Post
    Po 35 roku życia

    Panowie dziękuję za słowa uznania. Co do ud to muszę przyznać że zawsze miałem spore a kiedyś prawie wcale ich nie ćwiczyłem, ot taki ewenement. Jutro postaram się wrzucić zdjęcie pleców, próbowałem dzisiaj ale za nic w świecie nie potrafiłem się ustawić do zdjęcia i wychodziły słabe. Wrzucę wypiskę z dzisiejszego treningu: Nogi: 1) Przysiad ze szt

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 10598 Data: 2013-05-09 21:51:34 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy Przemola

    Post
    Po 35 roku życia

    am nowy plan 5/3/1 Boring But Big Jima Wendlera. Trening nastawiony jest na poprawienie siły w 4 głownych ćwiczeniach ( wyciskanie żołnierskie, wyciskanie leżąc, martwy ciąg, przysiad ) oraz na hipertrofię mięśniową. Już od jakiegoś czasu chodziło mi po głowie żeby go spróbować. Póki co ten tydzień to tylko próba bo od poniedziałku wyjazd na 7 dni

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 10598 Data: 2013-07-15 15:51:11 Liczba szacunów: 0
  • Do oceny i do poprawek plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    jesli 4s to rozkład plecy klata,tric off nogi barki,bic plecy" podciaganie,mc,wioslo wszystko po 4s na biceps 3ćw po 3s na klate dałbym tak Pompki na poręczach 5s Skos góra 4s Rozpiętki 4s na triceps daj 2ćw po 4s francus,prostowanie/pompki nogi Przysiad 5s Wykroki 4s Uginanie 4s Łydki 5s barki inaczej wycisk z przed klaty,unoszenie bokiem i w

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 537 Data: 2010-07-24 09:47:06 Liczba szacunów: 0
  • SHOTGUN!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ćwiczyłem dosyć długo tym planem, już nie potrafiłem zwiększać obciążenia więc zrobiłem 2tyg przerwy i teraz chcę wystartować z nowym planem, próbowałem zmniejszać kg itp, ale tym planem nie mam ochoty już ćwiczyć. Shotgun, dobrze wygląda i bardzo chciałbym spróbować trenować nim. Co do ciężarów w podstawowych bojach: Ostatnie serie: Klata płasko 8

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 734 Data: 2011-09-11 14:35:25 Liczba szacunów: 0
  • M-DROL + EPITHIN-E

    Post
    Doping

    dnięcia nie do tycia mocno tez nie nie wiem norma 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: niewiem 15. PPM (podstawowa przemiana materii): cały czas prubuje przyspieszać 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: sx60kg hantelki -martwy ciąg: dużo -przysiad: dużo Żeby nie było że jestem leniwy chociaż z odpowiedziami szału nie ma

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2255 Data: 2009-05-21 17:55:35 Liczba szacunów: 0
  • Korekta planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o to m.in. tym, iż podciągam się obecnie 2x więcej razy. Teraz dam 5*5 w tych ćwiczeniach Przede wszystkim chcę zmienić ćwiczenia drugoplanowe. Podstawowe ćwiczenia (drążek, przysiady, mc, wiosła) zostają. Czy zakres ilości serii/ potwóżeń jest odpowiedni? Dieta była słaba więc wpadło mało kg. ****DANE PODSTAWOWE***********************************

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 758 Data: 2010-07-05 22:23:37 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowz na mase do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    4s 1.Uginanie ramion ze sztangą 3x8 powt. 2.Uginanie ramion ze sztangielkami(supinacja nadgarstka) 3x8 powt. 3.Uginanie ramion na modlitewniku 3x8 powt. SOBOTA (NOGI) 1.Prostowanie nóg w siadzie 4x10 powt. /przysiad ze sztanga 4s 2.Prostowanie nóg na maszynie 4x10 powt. 3.Uginanie nóg w leżeniu 4x10 powt. 4.Wspięcia na palce w siadzie 4x10 powt.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 568 Data: 2008-11-24 13:22:07 Liczba szacunów: 0
  • Problem

    Post
    Trening dla początkujących

    Zacznij JEŚĆ! Jedzenie do poprawy, kanapki to sredni pomysł, szczególnie na noc ale kto co lubi. Dział Odzywianie posty podwieszone - tam się udaj i poczytaj. Plan słaby, napisz jak wyglądał twój ostatni plan i jakie odczucia/efekty po nim. Na jakich cięzarach pracujesz w podstawowych ćwiczeniach ?

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 482 Data: 2011-02-13 19:58:46 Liczba szacunów: 0
  • Scooooooby // Sila z masa mile widziana // nowy plan i foty str. 5

    Post
    Trening dla początkujących

    iezary w kazdym cwiczeniu na plus, mam nadzieje, ze progresja zostanie utrzymana w kolejnym tygodniu. Spore zakwasy wystapily przy cwiczeniach, ktorych dlugo nie wykonywalem (przysiad, rozpietki). Dieta W tym tygodniu na pewno lepiej spisalem sie, jezeli chodzi o przestrzeganie diety. Caly tydzien jadlem wedlug tego co zaplanowalem, bez zadnego dni

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4781 Data: 2013-03-17 21:27:31 Liczba szacunów: 0
  • Trening na rzeźbę do korekty

    Post
    Trening dla początkujących

    Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, wyciskanie na ławce leżąc, podciaganie na drazku) kg x powt.:

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 315 Data: 2012-08-18 12:50:05 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny - rzeźba

    Post
    Trening dla początkujących

    Te mięsnie pracują pośrednio w ćwiczeniach. Wiesz - raczej nie ma sensu zrobic 8 ćwiczen po 2 serie. Przysiad jest podstawą ćwiczenia nóg.

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 2008-05-12 20:27:15 Liczba szacunów: 0
  • you are your own limit / proszę o pomoc :)

    Post
    Ladies SFD

    z cieżarami mam małe, z płytami dvd z shape'a robiłam jakieś treningi siłowe i na maszynach po 15 powtórzeń w 3 seriach ćwiczenia na klatkę, biceps, barki,plecy robiłam, ale to kilka razy, głównie właśnie do tej pory robiłam aeroby ten przysiad nie wiem co to jest w ogóle ale poczytam zaraz :) Zmieniony przez - sznorowa w dniu 2011-11-17 18:03:47

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1903 Data: 2011-11-17 18:00:38 Liczba szacunów: 0
  • 50tka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    eroko z nachwytem 20/25/30 C1. wypady 20/20/20 C2. uginanie nóg leząc 15/15/20 D. pompki odwrotne 3x10 Po treningu 15min aerobów orbitreku Tak to mniej więcej wygląda, co do przysiadów tylko z 30 tką to Obli to zważywszy moją nadwagę to tak naprawdę na grzbiecie mam pi razy oko ze 60 dyszek, ale tak na serio potem odczuwam staw biodrowy dlatego ni

    Odpowiedzi: 242 Ilość wyświetleń: 13142 Data: 2012-09-29 10:54:35 Liczba szacunów: 0