SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Kondzio powrót do formy:D

    Post
    ActivLab

    stkich ostanio za dużo nie pisałem bo łapie mnie fala kontuzji ostanio wyskoczył mi dysk biodrowy oraz dwa kręgi żadnej przerwy w treningach nie było odpuściłem martwy ciąg i przysiad tylko z bólem ale daje rade trening narazie się nie zmienia jeszcze sierpień prze ćwiczę i od września zaczyna robić wagę założenie jakie mam to 135+ aktualnie 119 i

    Odpowiedzi: 526 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-06 11:26:53 Liczba szacunów: 0
  • Kondzio powrót do formy:D

    Post
    ActivLab

    stkich ostanio za dużo nie pisałem bo łapie mnie fala kontuzji ostanio wyskoczył mi dysk biodrowy oraz dwa kręgi żadnej przerwy w treningach nie było odpuściłem martwy ciąg i przysiad tylko z bólem ale daje rade trening narazie się nie zmienia jeszcze sierpień prze ćwiczę i od września zaczyna robić wagę założenie jakie mam to 135+ aktualnie 119 i

    Odpowiedzi: 526 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-22 23:21:49 Liczba szacunów: 0
  • redukcja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wioslo, przysiad i MC po kolei za jednym zamachem to troche za ciezko chyba. ja mam kolejnosc nogi-plecy-klatka-bary-bic/tric. za jeszcze inne zasady ustalania kolejnosci cwiczen, ale w tej kwestii juz nie podpowiem. 1. daj cale jajka. 2. ok 3. daj zrodlo weglowodanow zlozonych-ryz brazowy/kasza 4. 150g ryzu podziel na 2 porcje przed i po treningu.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2010-01-14 12:02:19 Liczba szacunów: 0
  • doradźcie/poprawcie

    Post
    Sztuki Walki

    -nie trzeba tłumaczyć;]2.rozciaganie dynamiczne-wymachy wszystkie 3.podciąganie na drążku nachwytem 4x max 4.renagade rows 10,8,6,4 5.martwy ciąg + podrzut +wycisk 10,8,6,4 6.przysiad+ćwierćskok(mały ciężar) 4x 10 7.wyciskanie sztangi na ławce płaskiej(jak najszybciej) 10,8,6,4 8.pompki na poreczach 2xmax+2x4 9.brzuch(wedle uznania, ale ostro, prop

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1188 Data: 2009-10-03 16:27:46 Liczba szacunów: 0
  • split 4-dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan wygląda solidnie.Jedynie w dniu nóg brakuje mi czegoś na hamstringi. Zrobiłbym tak: 1.Przysiad 2.Front sq,nogi wąsko(dostaną v.lateralisy) 3.Prostowanie to out 4.Goodmorning 5.Uginanie 6.Wspięcia stojąc 7.Siedząc Kompletny trening nóg,aczkolwiek po 4-6 tyg. trochę obciął bym objętość,to może być za duży cios dla cns. Poza tym brakuje mi

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2011-11-27 18:45:50 Liczba szacunów: 0
  • przejście z treningu kulturystycznego na trójbój siłowy

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    nigdy nie jest za pozno zeby zaczac, wszystko zalezy od predyspozycji, motywacji itd... Przysiad (KLASYCZNY, PEŁNY SZTANGA Z TYŁU) 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100% - tzn ? zrobic rekordem 5 powtorzen >? bo nie czaje plan jakis dziwny sie wydaje... Zmieniony przez - __Kamil__ w dniu 2014-11-08 23:09:54

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1593 Data: 2014-11-08 23:09:24 Liczba szacunów: 0
  • Jak Mam Ćwiczyć ?? Mam Swój "Plan"

    Post
    Trening dla początkujących

    jest dobrze bo możesz zrobić plan FBW ( radzę dokupić 4 krążki po 2,5 albo 5 kg i wtedy stoisz jak górnik za PRL-u , kasa żadna a to się nie psuje ) i jedziesz normalny plan przysiad klatka plecy barki i ewentualnie dodatkowo biceps triceps , 3 razy na tydzień , 3 serie po 8 ruchów ale możesz nawet 12 powoli dokładnie , a jak się zaopatrzysz w tro

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 2009-11-07 22:35:46 Liczba szacunów: 0
  • Jak Mam Ćwiczyć ?? Mam Swój "Plan"

    Post
    Trening dla początkujących

    jasne że bym mógł przysiad wyciskanie na płaskiej plecy ( drążek na szerokim chwycie ) barki ( wyciskanie sztangielek ,zamiast sztangi " z przed głowy " ) brzuch wykonuj taki trening 6 do 8 tygodni , trenuj 3 razy w tygodniu , ćwiczenia w kolejności podanej , ćwicz w 3 seriach ze stałym obciążeniem po 8 do 12 ruchów ( drążek wedle m

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1178 Data: 2009-11-07 23:02:52 Liczba szacunów: 0
  • 4 dniowy split na mase do oceny ;)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    między superseriami nie ma żadnych przerw. od razu przechodzisz do następnego ćwiczenia i wtedy odpoczynek. przysiad z martwym ciągiem w superserii - ( nie ma opcji takiej. łącz lżejsze ćwiczenia. daj coś jeszcze mocnego na czwórki, więcej na dwugłowe. dodaj wspięcia siedząc. plecy - drążek zamiast 1. ćwiczenia a reszta b fajna. klatka - zaczynaj o

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2907 Data: 2009-05-24 11:28:45 Liczba szacunów: 0
  • cykl z ENANEM SOLO

    Post
    Doping

    Jaki sport/y uprawiam BaCh BaCh :- Staż treningowy (lata) 4rok idzie... Wzrost (cm) 173cm Waga (kg) było 81,5kg jest 76,8kg Obwód Bicepsa (cm) było 40,5 jest 38,8cm Obwód Klatki (cm) 110cm Obwód Pasa (cm) było 80cm jest 76cm Wyciskanie leżąc (kg) 130kg - rekord z grudnia Wyciskanie na barki (kg) 105kg-4razy - rekord z grudnia Prz

    Odpowiedzi: 326 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-27 14:08:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy do Oceny /4m/ Bez chamstwa prosze ;c

    Post
    Trening dla początkujących

    ja Cie jednak odeśle do FBW, split jest imo lepszy na rzeźbe jak chcesz poprawić ten to słuchaj Małe partie 9 serii, 12/10/8 powtórzen duże 12-15 serii 12/10/8 Więcej nie znaczy lepiej, biceps barki. Plecy rób drążek, tego nie zastąpisz. Przedramiona osobno bzdura. Może z tego skorzystasz/ skleisz coś Klata Wyciskanie sztangielek na skosnej 12/10/

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 796 Data: 2009-03-05 23:50:27 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia "HULK"Poznan

    Post
    Informator WIELKOPOLSKI

    aaaaa ze sluchawkami to kojarze :PP ale czy gruby to watpie hehehe :P no ja musze nad sila sobie popracowac troszku ;)szczegolnie podstawowe cwiczenia klatka martwy ciag i przysiad :P

    Odpowiedzi: 1139 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-09 21:07:53 Liczba szacunów: 0
  • proszę o rozpisanie treningu na masę

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek Nogi · Przysiad x 5(progresja) 20,12,8,8,6 · Wykrok x 3 · Martwy na prostych x 4 Łydki wspięcia x 5 Wtorek Klatka · Wycisakanie płasko x 5 (progresja)12,8,8,6,4 · Wyciskanie na skosie x 3 · Rozpiętki x 3 · Pompki na poręczach x 3 Triceps ·

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 939 Data: 2003-08-06 21:56:57 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    5. Wspięcia na palce z hantlami + Brzuch 6. Spięcia na piłce 3x 10-15 7. Spięcia bokiem na piłce 3x 10-15 Środa – Interwały Bieg sprintem (!!!) na 5 piętro, na górze 10 przysiadów, truchcikiem na dół, 10 przysiadów --> Powtórzyć 5x Co tydzień dodajesz 1 piętro Czwartek – Góra B 1. Pompki w szerokim rozstawie rąk 2. Inverted rows domowym sp

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-10-02 21:21:39 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    Mam jeszcze pytania do nowego zestawu ćwiczeń, może ktoś pomoże rozwiać moje wątpliwości?@@-) Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach lepiej wykonywać ze sztangą czy na suwnicy? Czy suwnica w jakiś sposób ułatwia to ćwiczenie? Czy uwzględniamy wagę gryfu? B1. wyciskanie sztangi skos góra lepiej jest to robić na maszynie czy na sztandze? C2.

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-11-10 15:19:29 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    dząc do brzucha 1. 4132\15 2. 46\13 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 1. 43\15, 2. 45,3\12 C2. wznosy tułowia z opadu 15, 15 D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 34 sek W przysiadzie, wyciskaniu i przyciąganiu drążka były serie rozgrywkowe. A. Dopiero dziś poczułam dupę i nogi ale tak konkretnie, do następnych ćwiczeń podchodziłam już z ugiętym

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-11-19 15:51:33 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień trzeci, dzień pierwszy DT Reziołki, nagram nowe filmiki, prawdopodobnie w środę. Dziś oblężenie na siłowni i nie było jak się ruszyć. Przy przysiadach nogi miałam szerzej. Trening A. 2x12 A. Przysiad ze sztanga na plecach 1. 39,5kg\9, 2. 42kg\7 B1. wyciskanie sztangi skos góra 1. 19,5kg\12, 2. 22\12 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-11-25 21:42:14 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień piąty, dzień pierwszy 8.12.13 r. DNT 9.12.13 r. DT 3x 10 A. Przysiad ze sztanga na plecach 1.37,5kg\10, 2. 40kg\10 3.41\5 B1. wyciskanie sztangi skos góra 1. 17kg\10, 2. 19,5\10 3.20,5\10 B2. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 1. 36\12 2. 41\12 3. 46\10 C1. prostowanie nóg w siedzeniu 1. 43\10, 2. 45,3\10 3. 47,5\10 C2. wzn

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-12-10 00:00:29 Liczba szacunów: 0
  • Wypociny Ryśki!

    Post
    Ladies SFD

    . 43\10, 2. 45,3\10 3. 47,5\10 C2. wznosy tułowia z opadu 10, 10, 10 D. plank (1x ile dasz rade utrzymać) 37 sek A. Cały dzień myślałam o tym, że jak pójdę na siłownie to w przysiadzie wezmę więcej, tak myślałam, 50 dam rady:-PP Ale nie dałam...tylko jedno więcej powtórzenie niż ostatnio B. Pierwsza seria rozgrzewkowa ze sztangą i czułam płomień

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 8129 Data: 2013-12-18 22:11:55 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy na mase 4 dniowy...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.PŁEĆ : mężczyzna 2 .WIEK: 17 3 .WAGA: 97 4.WZROST: 184 5 .WYMIARY: -Biceps:40 -Klata:116 -Udo:66 -Talia: 94 6 .STAZ NA SILOWNI: 2 7.CEL TRENINGOWY : masa siła 8.UPRAWIANE INNE SPORTY : pływanie 9.DOSTĘP DO SPRZĘTU (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full 10 .POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) 11 .TEND

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 9388 Data: 2010-11-12 14:29:14 Liczba szacunów: 0