SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • proszę o ocene planu gora/dol na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    łeć : Wiek : Waga : Wzrost : Cel treningowy : Staż treningowy na siłowni : Uprawiane inne sporty : Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 974 Data: 2012-10-28 17:27:58 Liczba szacunów: 0
  • proszę o ocene planu gora/dol na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    enie hantelek bokiem / opad po 2s 7. wyciskanie francuskie 2-3x /czacholamacz 8. Uginanie przedramion z supinacja 2-3x jak chcesz to zrobić??? Zrób uginanie ramion B- dol 1. przysiad 3-4x coś na 4ki 2. wykroki 3-4x cos na 2ki np. żuraw 3. dzien dobry 3-4x /rdl 4. wznosy na lydki 4x możesz zrobić 2 ćw na łydy 5. Brzuch dodatkowo możesz przeplatać

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 974 Data: 2012-10-28 18:16:32 Liczba szacunów: 0
  • Skomentujcie plan treningowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    robowym nie wykonujemy juz zadnego treningu, brzuch robimy przed aerobami. Nogi - jezeli chcesz miec przyrosty rob nogi kompleksowo. Przy wielu cwiczeniach zlozonych na nogi (przysiad, hack przysiady, wyciskanie nogami )pracuja dwoglowe, przywodziciele wiec wykonujemy na te miesnie dodatkowe cwiczenie i mamy trening ud z glowy, po co trenowac tak d

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1719 Data: 2002-05-16 10:55:21 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o poradę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    65kg Wzrost : 170 Cel treningowy : szczupłe uda i bidra Staż treningowy na siłowni : 0 Uprawiane inne sporty :bieganie, pływanie Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : brak Dieta : normalna Ostatnio przerabiany plan: - Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):-

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 594 Data: 2011-03-11 15:41:22 Liczba szacunów: 0
  • Przejście z SPLIT na FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    e sztangi wzdłuż tułowia do brody 12-10-8-6 (10,15,20,25kg) - allahy 3x20 (54kg) w serii łączonej z plankiem 3x max Pt: Nogi - wyprosty na maszynie 4x12 (50,52.5,55,57.5kg) - przysiad z sztangą na karku 10-8-6-4 (45,50,55,60) - suwnica, wypychanie w górę 12-10-8-6 (60,65,70,75kg) - uginanie na maszynie 4x12 (50,52.5,55,57.5kg) - MC na prostych noga

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1583 Data: 2016-12-11 21:16:36 Liczba szacunów: 0
  • Omnadren i Sustanaxin

    Post
    Doping

    CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):ektomorfik 13. STAN ZDROWIA:bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:tak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad: Zmieniony przez - PascalMK3 w dniu 2012-02-24 15:51:27

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1542 Data: 2012-02-24 15:45:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń - kompletny laik

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad ze sztangą 3x10 Podciąganie na drazku 3x10 Wyciskanie sztangi poziomo 3x10 Wyciskanie żołnierskie 3x10 + brzuch Cięzar taki abyś wykonał założoną liczbe powtórzeń w serii poprawnie technicznie z zapasem 1-2 powtórzenia w serii. Tyle. Zmieniony przez - Viren w dniu 2011-06-19 16:08:31

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2011-06-19 16:07:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan ćwiczeń - kompletny laik

    Post
    Trening dla początkujących

    Wielostawowe ćwiczenia to np. przysiad,mc,podciąganie na drązku,wiosłowanie,pompki na poręczach. Na brzuch wystarczą 1-2 ćwiczenia core, są niby proste a duża część ćwiczących ma z nimi spory kłopot. Czym prostszy plan tym lepiej dla ciebie. Rób do kiedy będą efekty i będzie progres masowy/siłowy. Jak masz drążek - rób podciąganie, jeśli nie masz,

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 817 Data: 2011-06-19 16:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Jak Wyrobić Takie Nogi/Trening.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    oztrząsanie czy i kiedy możesz mieć takie nogi jest bez sensu bo od razu można powiedzieć z wielkim prawdopodobieńswem że nigdy. natomiast można zawsze je b. ładnie rozwinąć- przysiad oczywiście będzie podstawą, poza tym wszelkie ćwiczenia wpływające na ogólną masę, ćwiczenia będące -powiedzmy- tak pośrodku, czyli już więćej izolowane, no i całkiem

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3266 Data: 2013-07-17 20:46:04 Liczba szacunów: 0
  • Badania słabe odblokować czy przybijac?

    Post
    Doping

    a + sprawnosc 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 2 miesiace 11. POZIOM BF%: ~10% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Mezo/endo 13. STAN ZDROWIA: blok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: porostu tak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 160 -martwy ciąg: 215 -przysiad: 200

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 2016-02-26 19:14:49 Liczba szacunów: 0
  • PUDZIAN POCIĄGNĄŁ W POKAZIE 370 KG

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    trojboisci trenuja tak aby wykonac jedno maxymalne powtorzenie, tu OK. Ale co ma kulturystyka ze Strongmanem? Predzej trojboj jest spokrewniony, tak samo ciezary. Trening Strongmana wogole nie przypomina treningu kulturysty, a niestety duzy nacisk kladzie sie na przysiad i ciagi. Oczywiscie w dalszej kolejnosci trzeba to przelozyc na konkurencje.

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8574 Data: 2004-03-09 11:10:53 Liczba szacunów: 0
  • PUDZIAN POCIĄGNĄŁ W POKAZIE 370 KG

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Tak ale tubusiu mysmy sie niezrozumieli chyba ja mowilem o przysiadzie i martwym ciagu jakie byly na eliminacjach w Olsztynie,przeciez to trojbojowe dyscypliny i byli tam takze trojboisci no i co?Przyszedl Metrowiec i ich pokonal,a jesli dobrze sie orientuje to Metrowiec niebyl trojboista.Tu chodzi o power w nogach i grzbiecie.Metrowiec jesli to ni

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 8574 Data: 2004-03-09 15:43:32 Liczba szacunów: 0
  • Witam

    Post
    Doping

    ster 1msc 11. POZIOM BF%: 15.46% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudnięcia 13. STAN ZDROWIA: Zdrowy jak ryba 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): -- 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 90kg -martwy ciąg: 100 -przysiad:95 Zmieniony przez - nelo1994 w dniu 2013-05-25 08:24:18

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2013-05-25 08:23:01 Liczba szacunów: 0
  • odpuścić łapy ?

    Post
    Trening dla początkujących

    każdy skłon powoduje u mnie ból a każdy przysiad rozciąga mi prostowniki grzbietu i łapią mnie skurcze ... (rwa kulszowa na zwyrodnieniu) nie wiem czt zwyrodnienie nie naciska na nerwy lewej nogi, ortopeda powiedział, że mam nie trenować dołu puki nie zrobię TK ...

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 634 Data: 2016-10-28 18:12:41 Liczba szacunów: 0
  • Sterydy jak co i zaczc...

    Post
    Doping

    KO: WEGLOWDANY: TLUSZCZ: 7.ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: 8.TRENING: 9.CEL CYKLU: 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 13.STAN ZDROWIA: 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: klata : martwy ciag : przysiad : PYTANIE:

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2448 Data: 2008-10-16 19:18:32 Liczba szacunów: 0
  • Kolejny cykl

    Post
    Doping

    : Ostatni cykl Metanabol tydzień temu skończony. 11. POZIOM BF%: około 15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): mezomorfik 13. STAN ZDROWIA: bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): niewiem 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 80 -martwy ciąg: 130 -przysiad: -- Chyba to już może byc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 858 Data: 2012-09-30 21:06:32 Liczba szacunów: 0
  • Metformax 1000 + mk-677 = Wielki bebech?

    Post
    Doping

    zyźnie dupa?! Robię tylko na rowerze albo steperze godzinne cardio na wytrenowanie (ogólnie co sie da kombinuje byle dupa nie urosła bo to zal jak kulturyści dziś wyglądają) -przysiad: a po co mężczyźnie dupa?! Z przysiadów robię tylko hack przysiady albo wykroki - dla przykładu piszę: że ja robię mięśnie dwugłowe a dupa ty tylko przy okazji może

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2016-10-16 10:59:55 Liczba szacunów: 0
  • Testosteron propionat-dawkowanie.

    Post
    Doping

    9.CEL CYKLU: masa 10.ODSTEP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 11.POZIOM BF% ok 16 12.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ekto.chudniecie 13.STAN ZDROWIA: dobry 14.SKLONNOSC DO LYSIENIA LUB POROSTU OWLOSIENIA: 15.WYNIKI SILOWE 16.PPM podstawowa przemiana materii: szybka klata : martwy ciag : przysiad : max. nie robie wiec nie wiem dokladnie.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 9756 Data: 2008-05-19 20:36:39 Liczba szacunów: 1
  • prop +winko

    Post
    Doping

    U:zrzucenie fatu i ubicie 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU:8 miechów 11. POZIOM BF%:jest troche 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA:ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:powoli rosnie z kazdym cyklonem 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:140 -martwy ciąg:210 -przysiad:190

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1756 Data: 2009-03-29 12:44:59 Liczba szacunów: 0
  • Piłka nożna a siłka.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Brak Ostatnio przerabiany plan: Robiłem na nogi przez około miesiąc, dwa miechy temu Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):Nie brałem maksymalnych ciężarów Dobra, no więc tak jak pisałem kocham piłkę nożną i chciałbym zostać w przyszłości

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2196 Data: 2012-06-07 16:36:32 Liczba szacunów: 0