SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • split na mase ocena badz poprawa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zerknij na ten,który układałem jakiś czas temu: Push 1.Wyciskanie na poziomej 2.Military press 3.Wyciskanie hantli z rotacją na skosie 4.Wznos boczny wylewający 5.Poręcze tricepsowe 1/2 rom 6.California press Pull 1.Martwy ciąg 2.Podciąganie na drążku z obc. 3.Wiosłowanie nachwytem w opadzie 4.Uginanie stojąc 5.Modlitewnik 6.Szrugsy ze s

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2012-06-14 19:29:44 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję pomocy w walce o piękne i zdrowe ciało

    Post
    Ladies SFD

    wyzdrowiałam i wracam do ciężkich treningów :D właśnie idę na siłkę, plan treningowy na dziś : 1.przysiad ze sztangą 2. wyciskanie sztangi góra na prosto 3. przyciąganie drążka dolnego siedząc do brzucha 4. prostowanie nóg w siedzeniu - 5. wzniosy tułowia z opadu obciazenie dodam pozniej, zobaczymy z jakim dam rade :D :D :D Zmieniony przez -

    Odpowiedzi: 63 Ilość wyświetleń: 2935 Data: 2013-02-16 10:33:13 Liczba szacunów: 0
  • Intermittent fasting (IF) a masa

    Post
    Badania naukowe

    Intensywne treningi na czczo dla mnie byly mocno obciążające. Wiadomo dla niektórych byków takie ciężary co robiłem to pic na wodę. Ale dla mnie ekto 186 na 76kg przysiad 3x5x100 wl 3x5x70 mc 5x130kg na jednym treningu było bardzo intensywne. I nieraz wychodziłem bardziej mokry niż nie jeden na sali.

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-30 11:04:43 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grubasek00, Całe życie na redukcji. DT

    Post
    Trening dla początkujących

    12.01. Po lekkiej przerwie weekendowej czas wrócić do porządnej michy i treningu. Trening: Nogi + barki Przysiad na jednej nodze 3x5 powt Wykroki ze sztangielkami 3x10powt MC na prostych nogach 3x12 powt Wyciskanie sztangielek w siadze 3x12 powt Uginanie ramion bokiem stojąc 3x12powt ABS 8 minut Dieta: Bez ekscesów. Długa przerwa między posiłkiem 2

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8718 Data: 2015-01-12 23:56:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grubasek00, Całe życie na redukcji. DT

    Post
    Trening dla początkujących

    19.01 Pierwsza zmiana pracy więc weszło 5 posiłków. Trening: Nogi i barki -przysiad na jednej nodze 3x5 - wykroki ze sztangielkami 3x12 - MC na prostych nogach 3x15 - wyciskanie sztangielkami stojąc 3x15 - unoszenie ramion bokiem 3x12 Dieta: ostatni posiłek przede mną jeszcze a tak po za tym to tak jak na zrzucie /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/e

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8718 Data: 2015-01-19 21:39:30 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grubasek00, Całe życie na redukcji. DT

    Post
    Trening dla początkujących

    27.01 Po nocce jak prawie zawsze wstałem około 12. To była ostatnia zmiana w tej pracy. Do piątku na urlopie i tylko po świadectwo pracy muszę się pojawić. Trening: Nogi + barki Przysiad na jednej nodze 3x5 Wykroki ze sztangielkami 3x12 MC na prostych nogach 3x15 Wyciskanie sztangielek siedziąc 3x15 Uginanie ramion bokiem stojąc 3x15 ABS 8 minut D

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8718 Data: 2015-01-27 22:43:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grubasek00, Całe życie na redukcji. DT

    Post
    Trening dla początkujących

    08.09 Dzień jak co dzień :) Udało się trochę wcześniej z pracy wyrwać to dzisiaj nogi i plecy weszły. W planach było jutro ale czemu nie dzisiaj?:D Pod koniec treningu coś mi się ubzdurało i zamiast bica zrobiłem trica %-) nie wiem czemu Trening: -do i z pracy rowerem - 60min 20km około. Przysiad 3x10 MC na prostych nogach 3x10 Wykroki 3x10 MC 3

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8718 Data: 2015-09-08 22:25:23 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grubasek00, Całe życie na redukcji. DT

    Post
    Trening dla początkujących

    15.09 Nic szczególnego się nie wydarzyło. Dzień jak co dzień %-). Trening: Rower 60minut 20km -przysiad 3x10 -MC na prostych nogach 3x10 -wykroki 3x10 -MC 3x10 -drążek nachwytem 3xmax -szrugsy 3x15 -uginanie ramion ze sztangielkami 'młotki' 3x10 Micha: dzisiaj czysto. Do posiłku przed treningowego zamiast oliwy wrzucam masło chyba od dzisiaj. Lepi

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8718 Data: 2015-09-15 21:44:21 Liczba szacunów: 0
  • Oceńcie Mój Plan

    Post
    Trening dla początkujących

    3 miesiące za wcześnie na takie plany, więcej narobisz sobie szkód niż pożytku... Zrób sobie FBW 1 zestaw, 3x w tyg przysiad tylni 3x10 podciąganie nachwytem 3x lub wiosło 3x10 wyciskanie poziomo 3x10 military press 2-x3x10 zdr

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 461 Data: 2011-07-05 13:39:47 Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x tyg do oceny poprawiony

    Post
    Trening dla początkujących

    Za dużo wyciągów... A: Przysiad ze sztangą 3s Żuraw lub uginanie lezac/stojac 2s Wiosłowanie sztangą nachwyt 3s Wyciskanie poziomo sztangi 3s Unoszenie sztangielek na boki 2s Pompki na poręczach na triceps 2s + łydki B: MC 3s Wykroki 2s Podciaganie na drążku podchwyt/nachwyt na szerokość barków 3s Wyciskanie sztangielek skos w góre 3s Wyciskanie zo

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1350 Data: 2011-03-07 15:49:41 Liczba szacunów: 0
  • Zbyt wysokie progi?

    Post
    Trening dla początkujących

    ,5kg, drążek. Dieta : brak specjalnej diety Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : gain bolic 6000 Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): jedyne uprawiane ćwiczenia to te opisane w planie Zmieniony przez - andrzej33 w dniu 2013-06-24 22:06:54

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2013-06-24 22:05:19 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przyczyną może być właśnie łączenie mc z siadem , podzieliłbym to na zestawy AB , np. A-przysiad , wiosło /B-wykroki , mc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 2012-05-19 11:44:35 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NICK: kanibal PŁEĆ: m WIEK: 25 l WZROST: 183 cm NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2 l ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 95 kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 34 cm OBWÓD BICEPSU: 39 cm OBWÓD ŁYDKI: 46 cm OBWÓD UDA: 70 OBWÓD BIODER: OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA: 95 cm OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 110 OBWÓD BARKÓW: 132cm OBWÓD NADGARSTKA: 2

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 2012-05-19 12:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Co jest nie tak?????

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ronie220 Wiadome, tech. jak Coleman to nie mam ale jest naprawde niezle, poza tym przysiad to moje ulubione cw i siadam naprawde przyzwoicie gorzej z mc. Antos098 Zgoda skupialem sie na izolacij to prawda ale czytalem, ze najwiekszym przeciazeniem dla CUN jest przegiecie z ciezarami a czkolwiek zastanawiam sie czy nie przesadzilem Apokalipsa Ana

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1004 Data: 2012-05-20 01:07:21 Liczba szacunów: 0
  • ocena i ogólna pomoc w ogarnieciu

    Post
    Trening dla początkujących

    Mamy podobny wzrost i wage ja zaczynam cwiczyc takim zestawem. A: Nogi : -przysiady tylni 3s Klatka : -wyciskanie na płaskiej 3s Plecy : -wiosłowanie 3s Barki : -wyciskannie sztangi z przed klatki 3s Triceps : -pompki na poręczach 2s Biceps : -Uginanie sztanga stojąc 2s Brzuch/łydki B: Nogi : -przysiad przedni 3s Klatka : -wyciskanie w skosie 3s Pl

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 512 Data: 2010-04-04 22:05:34 Liczba szacunów: 0
  • Test Thyrotherm by MDRAGON pods. str 16-17

    Post
    Odżywki i suplementy

    : tu jestem najbardziej zadowolony... siła skoczyła strasznie w górę (myślę ze jest to w dużej mierze zasługa zmiany miejsca treningu) wyciskanie na płaskiej przed 6x80 po 9x80 mc 8x130 po 12x 130 przysiad na maszynie(głębokie) 10x100 po 9x120 podałem podstawowe ćwiczenia w których znałem przyrost siły. Teraz pora na fotki, proszę nic nie pisac

    Odpowiedzi: 268 Ilość wyświetleń: 18161 Data: 2006-09-17 15:55:24 Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ałem go o tym, bo nie miał pojęcia, że coś takiego jest. Niestety zrezygnował z dalszego ćwiczenia po 1 serii %-) Dodaje filmiki do oceny, bardzo dobrze czułem się dzisiaj w przysiadzie, poszło o wiele lżej niż tydzień temu z mniejszym ciężarem(w pierwszej serii przy ostatnim powtórzeniu straciłem napięcie w górze ciała, dlatego tak to wyglądało):

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15020 Data: 2018-02-06 18:08:24 Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    x12 50kg x12 x12 x12 F. Band resisted dead bug 3x12 Wszędzie dołożone, chociaż wykroki trochę już ciężko. Jeden z mniej lubianych treningów ze względu na wysoką ilość powt. w przysiadzie przednim. O wiele lepiej się czuję robiąc to ćwiczenie większym ciężarem na max. 5-6 powt.. Wrzucam filmiki z frontów: Muszę jeszcze skoczyć po paczuszkę od SFD z

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15020 Data: 2018-02-09 18:22:44 Liczba szacunów: 1
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A. Przysiad przedni 75kg x8 x8 77,5kg x8 x8 B. Wykroki ze sztangą chodzone 62,5kg x8 x8 x8 65kg x8 w wykrokach dobry wynik tym bardziej jak się weźmie stosunek ciężaru do siadów

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15020 Data: 2018-02-10 14:37:41 Liczba szacunów: 0
  • DT-Begjee+popuri (Projekt)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    0 x10 D. Uginanie leżąc 55 kg x8 58 kg x8 x8 x8 E. Rwanie hantla na proste 1-rącz 23 kg x8 x9 x10 F. Łydki na suwnicy stojąc- suwnica+100 kg x8 x8 x8 x8 Szczerze mówiąc to po przysiadach i martwym ciągu miałem tak zmęczone nogi- w szczególności czworogłowe, że najchętniej skończył bym trening }:-( Filmiki z treningu- brak ostatniej serii przysiadów

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 15020 Data: 2018-02-13 18:32:41 Liczba szacunów: 0