SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ból biceps

    Post
    Trening dla początkujących

    rzypętało się to o czym pisze i też w prawej ręce. Zażywane suplementy : - Ostatnio przerabiany plan: fbw (z przerwami z powodu bólu ręki) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad: 25kg martwy ciąg: 25 kg wyciskanie: 30 kg wiem że bardzo mało, ale już raz naładowałem sobie na sztangę

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 661 Data: 2011-11-22 20:31:27 Liczba szacunów: 0
  • FBW Do Oceny/Poprawki

    Post
    Trening dla początkujących

    ,ławka,drązek,wiosła Dieta :Nie mam ale nie jem syfu i słodyczy Przeciwskazania medyczne :brak Zażywane suplementy :brak Ostatnio przerabiany plan:zwykly Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):przysiad : brak Klasyczny marty ciąg :90kg wiecej bym zrobił lecz brak obciazenia,wyciskanie 50kg

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 320 Data: 2011-07-08 11:31:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    Zakwasy nie zawsze i nie u wszystkich występują mimo dobrego i ciężkiego treningu. Ja np. po 3 miesiącach przestałam mieć jakiekolwiek zakwasy mimo, że po treningu ledwo wysiadałam z autobusu. %-) Ah, rozumiem, no ale jak są to raczej dobry znak, a nie zły? :) Ah teraz widzę zestawy. Nadal masz po 3 ćwiczenia na nogi - w III zestawie nawet 4. Wyst

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-23 16:57:07 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    Zakwasy to żaden znak jeżeli chodzi o skuteczność treningu. Wiem na jakie mięśnie są pompki :-D ale to inny temat. 3-4 wielostawowe ćwiczenia na nogi ? MC, przysiad, wykroki - padnie Ci technika w którymś jeżeli będziesz się przykładać. Jak będziesz robić na odczep się to możesz i nawet jeszcze 5 dołożyć. Więcej nie zawsze znaczy lepiej 3 trening

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-04-23 18:59:29 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    Trening dzisiejszy: Przysiad sumo 16kg, powtórzenia 12/12/12 RDL 20kg 12/12/12 - w ostatniej serii dłonie były już zmęczone i jakoś niewygodnie mi się trzymało ketle. Zastanawiam się czy mogę je trzymać szerzej, tzn nie na rozstaw nóg tylko barków, i pilnować żeby linia uchwytu szła równo z linia przodu nóg. Nie wiem jak to opisać zrozumiale??? Mu

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-13 09:43:22 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    W goblecie pomysl o przytuleniu ketla do klatki i skierowaniu lokci w dol to automatycznie lopatki pojda w dol...no chyba, ze usilnie trzymasz wszystko kapturami. Ten przysiad jest z natury bardziej pionowy niz tylni. Nakrec moze gobleta w przodu to bedzie widac lepiej. Z dolu to faktycznie perspektywa zaburzona.

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-05-18 10:52:36 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    Trening: Sumo 10kg 15/15/15 RDL 20kg 15/15/15 Pompki 10/10/8 Wiosło 8kg 15/15/15 Biceps 4kg 12/12/12 Wyciskanie nad głowa 2x4kg 15/15/15 (ledwoooooo) + rower 30 min Drążek i klatka: brak, może coś się zmieni do wieczora. Chciałabym jutro tez zrobić trening i myślałam o: Przysiad, Zakroki, InwertedRow, unoszenie ramion w opadzie i nie mam pomy

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-09 13:39:15 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Motywacyjny - Invidia

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: 1. Zakroki 2x10kg 10/10/10 (tzn przysiad w wykroku) 2. Pompki na kolanach 10/10/10 3. Unoszenie bioder 12kg 15/15/15 4. Triceps w opadzie t. 4kg 10/10/10 (+2p) 5. Barki 4kg 12/12/12 (+2p) 6. Brzuch Przed rozciąganiem była próba kruka. Trenowałam w krótkich gatkach i strasznie mnie skóra boli w trakcie tej pozycji. Uczucie

    Odpowiedzi: 554 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-29 20:47:37 Liczba szacunów: 0
  • Split do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Faktycznie mieliście rację, to nie wygląda za dobrze, że na biceps wykonuję tą samą ilość serii co na nogi. Dzisiaj po szkole zmodyfikowałem mój trening nóg w ten sposób: Przysiad ze sztangą: 4s Uginanie nóg na maszynie:4s hack przysiad:4s Uginanie nóg w leżeniu:4s Wspięcia na palcach: 2s do max

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1261 Data: 2014-10-27 21:15:10 Liczba szacunów: 0
  • dwa zestawy FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    epiej. oczywiscie mozna zalozyc,ze wersja drazka jest inna w kazdy dzien,np.w A szeroki nachwyt,w B waski podchwyt lub neutralny. a po co te wykroki na koniec sesji B,jak juz przysiad byl? tok17 oczywiscie,wcale sie nie dziwie,ze jak katowales ten sam schemat tak dlugo,to mozna bzika dostac. dlatego zawsze polecam po kilku m-cach wprowadzic drugi s

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1042 Data: 2009-02-21 00:34:51 Liczba szacunów: 0
  • Mięśnie Uda - Najepsze cwiczenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Najbardziej relewantne i fundamentalne pytanie to: Jaki jest Twój konstruktywny cel? Przysiad to niekwestionowany król ćwiczeń. Masz szeroką gamę ćwiczeń do wyboru ( syzyfki, przysiad bułgarski, wykroki, żuraw, martwy ciąg na prostych nogach)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2015-07-31 12:08:53 Liczba szacunów: 0
  • Push/pull/legs do oceny.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tangielki): full osprzęt siłownia Dieta: masowa, zamieszczona w dziale Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje): nie Zażywane suplementy: wpc, leucine carboplus Ostatnio przerabiany plan: brak Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie 130, przysiad 125 razy6

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 561 Data: 2012-03-21 13:54:19 Liczba szacunów: 0
  • Problem z barkami...

    Post
    Trening dla początkujących

    elki,ławka skos,płaska. Dieta : Przestrzegam zasad, nie jem słodyczy i takich różnych. Przeciwskazania medyczne : - Zażywane suplementy : Kreatyna mono (cykl)6 tyg. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie teraz 85 rekord (90), Martwy nie wiem, 100 kg gładko,przysiad 70 kg gładko.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 770 Data: 2011-12-06 21:22:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny- FBW 5x5

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok a co na prostowniki ?? MC nie moge zbytnio za to mam zalecenie aby robic unoszenie tulowia z opadu. Czy jechac 5x5 czy zwykle ? Moze byc cos takiego ? Przysiad przedni Wyciskanie sztagi prosta/skos wiosłowanie sztagielka lub wiosłowanie na maszynie z podparciem klatki piersiowej drazek podchwyt B Przysiad przedni Push Press ? nie wiem co dac

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1789 Data: 2008-09-22 21:08:55 Liczba szacunów: 0
  • przerwa 2 miesiące co dalej...

    Post
    Trening dla początkujących

    "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): aktualnie - przysiad (ok. 60kg) martwy ciąg (ok. 80kg) klatka (ok. 90kg) barki (ok.50kg) " to max tak ? Przed przerwą na jakim programie trenowałeś ?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 689 Data: 2012-11-05 11:31:23 Liczba szacunów: 0
  • Klatka lezy, reszta idzie

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, dziekuje za odpowiedzi. No wiec tak, moj staz na silowni to powiedzmy 1,5 roku, ponadto trenowalem ok. 6 lat wioslarstwo i mialem krotki epizod w rzucie mlotem. Tym treningiem trenowalem ok. 3-4 ostatnich miesiacy. Pomogl mi go ulozyc znajomy trenujacy trojboj. TRENING PONIEDZIALEK WYCISKANIE NA KLATKE 4X2-5 PRZYSIAD PRZEDNI 3X4-6 ROZPIETKI

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 588 Data: 2011-12-16 12:25:29 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Przy 3 dniach w tygodniu i takiej wadze i stażu: Trening A Przysiad 3x5 Wyciskanie leżąc 3x5 Martwy ciąg 1x5 Pompki na poręczach 2x8 Trening B Przysiad 3x5 Wyciskanie stojąc 3x5 Wiosłowanie 3x5 Podciąganie na drążku 2x8 Ćwiczysz Tydzień 1 - A B A Tydzień 2 - B A B itd. Podane serie ze stałym ciężarem, nie liczę serii rozgrzewkowych. Zaczynasz z zan

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 841 Data: 2011-02-22 19:58:46 Liczba szacunów: 0
  • FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    trochę przekombinowany. myślałeś o uproszczonej wersji, która jest jednocześnie najskuteczniejsza? A przysiad wyciskani sztangi na klatkę wiosłowanie pompki na poręczach +coś na brzuch 2 serie B przysiad wyciskanie na barki mc klasyk podciąganie podchwytem +coś na łydki 2 serie poczytaj na forum, znajdziesz wszsytko na temat serii, pow, przerw

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 466 Data: 2012-03-05 13:36:25 Liczba szacunów: 0
  • Zatwierdzcie, jest dobrze, czy cos zmienic?

    Post
    Trening dla początkujących

    Okay, zastosuje się, najwyzej zwieksze ilosc powtórzeń. Tylko nie rozumiem sposobu np. Przysiad 5x5. Chodzi tu o przysiad ze sztangą 5 razy przez 5 serii ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 855 Data: 2012-02-17 17:59:30 Liczba szacunów: 0
  • Bledy w podstawowych cwiczeniach - filmy

    Post
    Trening dla początkujących

    ej wagi :-) w wyciskaniu - nie kontrolujesz negatywa i nie robisz pełnego ruchu. Spowolnij negatyw, ponadto w ostatniej fazie wycisku ściśnij jeszcze mocno mięśnie piersiowe przysiady - generalnie nie ma tragedii wioslo - nizej sztange opuszczaj, wyraznie pracuj samym grzbietem a nie ramionami ad. WL - czyli mam wolniej opuszczac i pewniej kontrol

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 1540 Data: 2012-12-16 03:32:26 Liczba szacunów: 0