SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    Czy ja wiem czy mało... Same przysiady wszystko angażują. Łącznie z pośladkami. A jak chcesz urozmaicenia, to rób przysiad na 1 nodze. Ze.....sz się a nie zrobisz czystego ruchu hie hie.

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-01 11:19:22 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    inki za glowe zrobic podciagania, lub sciagania do klatki tak jak sie czyta jednak sa one lepiej oceniane jako angazujace wiecej misni niz ten "za glowe" no i drugi przysiad zamiast ze sztanga z przodu, moze w rozkroku dla ruszenia przywodzicieli?. Patrzylam sie w atlasie cwiczen silowych i nie zauwazylam miedzy przysiadem ze sztanga z pr

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-11 15:07:44 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    Obliques z tym smakowaniem jak wino to lepiej nie, bo smaki dostane, coś ostatnio mnie ciągnie do alko No testy białeczek trwają niedługo kolejne 3 nowe białeczka (+porcja Horse Powera który pójdzie jutro przed treningiem) o których niedługo przeczytacie opinie (fota kijowa bo z laptopa i przy świetle dziadowskim) No i czekam najbardziej na t

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-29 21:11:31 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening B11 80% (19.Listopad.2007) 1. Martwy ciąg na prostych nogach 4serie / 65,2kg 2. Przysiad ze sztangą z tyłu 4serie / 59,8kg 3. Wyciskanie na ławce dodatniej 3serie / 42,2kg 4. Wiosłowanie Jednorącz w opadzie 2serie / 42,2kg 5. Partial High Pulls 3serie / 33kg Co do partial High pulls przeliczyłem sie i jednak za dużo na maxa dałem, bo na 80

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-20 17:29:56 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    sąsiad poszedł do sąsiadki Trening A8 80% (21.Listopad.2007) 1. Przysiad z sztanga z przodu / 65,2kg 2. Martwy ciąg / 91,4 3. Wyciskanie Sztangi na płaskiej / 44,2kg 4. Wiosłowanie oburącz sztanga podchwyt / 66kg 5. Wyciskanie sztangi zza głowy / 31,4kg I kolejna próbka białka Olimp Whey Pro Matrix o smaku Truskawkowym Smak: Niee truskawkowy smak

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-21 15:49:52 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening B5 80% (24.Listopad.2007) 1. Martwy ciąg na prostych nogach 4serie / 89,4kg 2. Przysiad ze sztangą z tyłu 4serie / 83,6kg 3. Wyciskanie na ławce dodatniej 3serie / 47,2kg 4. Wiosłowanie Jednorącz w opadzie 2serie / 47,2kg 5. Partial High Pulls 3serie / 47,2kg WYPAS !!!!!!!!!!!!!!!! Nie no curwa ! że ja wcześniej tego nie robiłem zanim skoń

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-24 16:16:03 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    No ja już po treningu dziś trening z rana jak śmietana Dziś po raz pierwszy na 90% (a w zasadzie to już przeliczając na ilość serii to pewnie ponad 100% tego co mógłbym wykonać przed rozpoczęciem tego treningu (bo jak mierzyłem maksy to robiłem jedną góra 2 serie każdego ćwiczenia) zdecydowanie nabrałem siły na nim (choć dalej jest marnie) ale d

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-26 12:37:22 Liczba szacunów: 0
  • buby77 /Blog/ Walka z Fatem

    Post
    Trening dla początkujących

    *30-15 Unoszenie nóg do góry wisząc na podporze + spięcia brzucha na ławce płaskiej UDA 1. Seria łączona wykroki 3*25-15 + uginanie podudzi 20,6-8,12-8 2. Seria łączona hack przysiad 3*25-15 + martwy ciąg na prostych nogach 20,6-8,12-8 3. Przysiady 25,20,15,12 Sobota TRICEPS 1. Seria łączona 3* 15,6-8,12 Ściąganie linki wyciągu górnego + Wyciskan

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-05 09:00:16 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    o hardcorowe Jak ktoś chce się polizać w pindola to robi allahhy <joke> A tak serio. Z tego co pisał puma, to podstawową funkcją brzucha jest po prostu stabilizacja sylwetki. W sumie ja brzucha nie robię prawie wcale, a mam dobry. Dużo pracuje przy ciężkich ćwiczeniach, jak np. przysiad. Zmieniony przez - B-REAL w dniu 2011-06-05 19:57:21

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-05 19:56:29 Liczba szacunów: 0
  • Skaczące gazele,wyjące orangutany,w SPAMie ostro Ci mózg przeoramy

    Post
    Scena MMA i K-1

    nowy rekord 2 paki na przysiad dziewczęta :D

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-15 18:30:42 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy raz z HST, start->styczeń.

    Post
    Trening w domu

    Nogi: przysiad + jakies cwiczenie na łydki Klatka: ławka płaska + dodałbym pomki na poreczach Plecy: wiosłowanie sztangą przyciąganie drążka górnego wyciągu do karku Barki: wyciskanie z przodu Biceps: uginanie ramion ze sztangą prostą stojąc Triceps: uginanie ramion ze sztangą prostą leżąc(do czoła) Małe kosmetyczne zmiany, ale mysle ze juz je

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 2005-12-06 20:26:44 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - przemyślany trening

    Post
    Trening dla początkujących

    To FBW niestety jest słabe, brakuje ćwiczeń podstawowych. Radziłbym ci dać 5-6 ćwiczeń wielostawowych typu przysiad/mc/drążek/pompki na poręczach/wyciskanie na barki. Albo możesz zrobić dwa zestawy A/B i dać po 3-4 ćwiczenia i robić A/B/A, B/A/B, A/B/A.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-05 19:05:27 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja - przemyślany trening

    Post
    Trening dla początkujących

    3-4 ćwiczenia, nie na partie, jak dasz same podstawowe to wystarczy - w twoim poprednim planie był jeden poważny błąd, nie skupiałeś się na podstawowych ćwiczeniach typu przysiad/mc/podciąganie na drążku itp. w których pracuje CAŁE ciało.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-05 19:22:39 Liczba szacunów: 0
  • Take it easy by izy vol xxx poszli

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    koksio ile w martwym ciągasz? a przysiad?

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-01 18:48:58 Liczba szacunów: 0
  • Take it easy by izy vol xxx poszli

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Ja swojego czasu brałem więcej na barki niż na przysiad, to sobie możecie wyobrazić

    Odpowiedzi: 3003 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-14 19:56:27 Liczba szacunów: 0
  • split 4x tydz- prosze o ocene/poprawe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sorki mistrzuniu myslalem, ze to wystarczy ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: macieqq PŁEĆ: m WIEK: 27 WZROST: 179 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: ponad 2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 86 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 32 OBWÓD BICEPSU: 39 OBWÓD ŁYDKI: 42 OBWÓD UDA: 62 w polowi

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 708 Data: 2013-02-05 21:06:13 Liczba szacunów: 0
  • 3sta MASA by StakeMan!

    Post
    Trening dla początkujących

    e szło to ćwiczenie! 3. WL płaska 1s 20kg 2s 30kg 3s 40kg 4s 50kg 5s 57,5kg Ogólnie się ładnie zapowiadało ale jakoś tak nagle cała siła od 4s poleciała i powera nie było (te przysiady mnie strasznie z wiosłem wymeczyły - naużerałem się z nimi strasznie :-( ) 4. Military press 1s 20kg 2s 22,5kg - tu już paliło bo wogóle po 1s nie zrobiłem przerwy 3

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3775 Data: 2013-07-17 16:55:34 Liczba szacunów: 0
  • 3sta MASA by StakeMan!

    Post
    Trening dla początkujących

    umie 7serii jest 2. Wiosło sztangą 30/40/50/50/50/40 3. Military press http://www.youtube.com/watch?v=gpiklYacMmU PS Wiem że szału nie ma technika w wiośle bardzo rozwalona w przysiadzie walka cały czas. Zacząłem robić przysiady codziennie parę serii kiedy bd miał czas. W końcu wywalczę tą technikę. 2 sprawa do mięśni prostych dojdzie plank 3s max

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3775 Data: 2013-07-17 21:11:00 Liczba szacunów: 0
  • 3sta MASA by StakeMan!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad no barbell Za nisko schodzisz.Zauważ że biodra zawijają się na dole powtórzenia. Brakuje Ci mobilności,musisz się z tym pogodzić i wykonywać taki zakres ruchu na jaki pozwala Ci ciało.Obejrzyj dokładnie film klatka po klatce i sam oceń,jaka głębokość będzie odpowiednia.Kiedy górna linia uda znajduje się niżej niż kolano,przykurczone mięśni

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3775 Data: 2013-07-18 16:03:49 Liczba szacunów: 0
  • 3sta MASA by StakeMan!

    Post
    Trening dla początkujących

    u zaczynają jakoś wyglądać. Jednak cały czas występuje ten przyruch wypychania bioder do przodu na szczycie powtórzenia.To chyba przez to że starasz się dynamicznie wykończyć przysiad. Kontroluj to,inaczej na 80/100kg zrobisz hiperekstensje i po ptokach.Koniec kariery. Szkoda że nie widać Ciebie całego na nagraniach.Nie mogę ocenić czy rozstaw stóp

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3775 Data: 2013-07-23 11:48:46 Liczba szacunów: 0