SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Ocena planu treningowego FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    na skosie dodatnim 4 x 10 4. Wiosłowanie sztangą podchwytem 4 x 12 5. Wyciskanie łamaną leżąc wąskim chwytem na skosie dodatnim 4 x 12 6. Żołnierskie wyciskanie sztangi 4 x 10 (bardzo mały ciężar) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Zmieniony przez - 1luki11 w dniu 2016-10-09 14:41:15

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 390 Data: 2016-10-09 14:38:22 Liczba szacunów: 0
  • Plan masowy prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    a trening nóg , ta partia jest największą i najważniejszą grupą mięśniową . Bardzo często się zdarza że ktoś łączy barki i nogi , ponieważ nie trenuję nóg tylko je maca typu przysiad jakaś maszyna jakaś maszyna lub bez wspięcia lub bez po treningu %-) to nie jest TRENING nóg . co do użytkownika michal11140 ja tyle lat trenuję ( bez kilku miesięcy

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 794 Data: 2012-11-04 19:53:33 Liczba szacunów: 0
  • masa

    Post
    Trening dla początkujących

    rzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : lawka obciazenie modlitewnik sztangielki sztanga (dom) Dieta : jest Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: brak Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nic nie probowalem jeszcze..

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2013-04-15 14:41:10 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o pomoc w rozplanowaniu>>>>>SOGI

    Post
    Trening dla początkujących

    Czyli jestes bezposrednio po przerwie tak? Jesli tak to proponuje takie FBW: A/B Przysiad tylni/przedni 3s Wyciskanie plasko/stojac 3s Wioslo/Martwy ciag 3s zdr.

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 608 Data: 2009-10-19 21:41:49 Liczba szacunów: 0
  • Jak nie zalac sie na Metanabolu

    Post
    Doping

    Wiek : 19 Waga : 101 Wzrost : 180 Obwód klatki : 121 Obwód ramienia : 43,5 Obwód talii : 92 Obwód uda : 64 Obwód łydki : 44 Staż na siłowni : 13 msc Ilość spożywanego białka : ok 2,5/kg Ilość spożywanych węglowodanów : 4-4.5/kg Ilość spożywanych tłuszczów : 1/kg Opis przebytych cykli sterydowych : --- Trening :4x w Tygodniu masa Cel c

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 8203 Data: 2010-04-10 15:28:54 Liczba szacunów: 0
  • Ułożenie planu ćwiczeń pomożecie ? :)

    Post
    Trening dla początkujących

    przętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Dieta : Przeciwskazania medyczne : Zażywane suplementy : Ostatnio przerabiany plan: Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): http://www.sfd.pl/MASA%2C_SI%C5%81A_CZY_RZE%C5%B9BA_JAK_ZACZ%C4%84%C4%86_WSZYSTKO_NA_TEMAT.-t829333.html

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 473 Data: 2012-06-20 20:49:07 Liczba szacunów: 0
  • cykl na tesciu a troche tluszczu...

    Post
    Doping

    OM BF%: ~13-15 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): roznie bywa ;) 13. STAN ZDROWIA: raczej dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:brak, ale nigdy nie wiadomo 15. PPM (podstawowa przemiana materii): w zaleznosci od celu;) 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:105 -martwy ciąg: max nie sprawdzam -przysiad: max nie sprawdzam

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 612 Data: 2012-04-21 15:29:04 Liczba szacunów: 0
  • Mocny trening, nie dla plackow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:SimonMol PŁEĆ:mezczyzna WIEK:20 WZROST:177 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: kilka lat, z dluzszymi i krotszymi przerwami. ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: +/-85 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:35-36 OBWÓD BICEPSU:44 OBWÓD ŁY

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1466 Data: 2010-09-27 13:42:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening Na Mase Pod Sztuki Walki 3x w tygodniu

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    sowanie suplementy (wcześniej, aktualnie) -BCAA, ZMA Problemy zdrowotne, przeciwwskazania medyczne, kontuzje (opis) -brak Ograniczenia żywieniowe ze względu na zdrowie - brak przysiad -70kg w serii martwy ciąg -80kg w serii wyciskanie leżąc -50kg w serii wyciskanie stojąc -30kg w serii wiosłowanie sztangą -60kg w serii podciąganie na drążku (ilość)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3441 Data: 2013-09-01 14:30:42 Liczba szacunów: 0
  • Który plan lepszy,Siłownia+Muay Thay/Siłownia Wolne Dni

    Post
    Trening dla początkujących

    wykupioną od instrutkora na siłowni za 2 dni powinna być Przeciwskazania medyczne : żadnych Zażywane suplementy : jeszcze nie Ostatnio przerabiany plan: Dzień 1 Klatka,triceps Dzień 2 plecy,biceps Dzien 3 nogi,brzuch Dzien 4 barki,kaptury,łydki Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):różnie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 314 Data: 2013-07-24 13:06:00 Liczba szacunów: 0
  • 36 latek odblok brak clomidu na boostrze Daa + tribulus

    Post
    Doping

    . STAN ZDROWIA:bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:brak skłonności do łysienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii):raczej dobra mogę sobie pozwolić na podjadanie 16. WYNIKI SIŁOWE:słabe -klata: ława 90 na serie -martwy ciąg: - obecnie nie trenuje obawiam się o plecy, -przysiad: mało ankieta wypełniona na szybko

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 844 Data: 2014-11-07 14:00:02 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    Rób w jednym zestawie przysiad ZE SZTANGĄ,a w kolejnym wykroki. Wtedy to będzie miało ręce...i nogi .

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 519 Data: 2015-10-29 15:08:06 Liczba szacunów: 0
  • przysiad/hack przysiad/ przysiad wykroczny

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ok to zrobie hack przysiad a jak kupie te stojaki to zamienie na przysiady

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1913 Data: 2009-11-24 10:31:22 Liczba szacunów: 0
  • Trening na nogi ( coś na start)

    Post
    Trening dla początkujących

    spore ilości białka, jak i po przez jedzenie i suplementacje Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : mutant mass, cm3 Ostatnio przerabiany plan: nie pamiętam:) Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): klata ok 130 kg, martwego i przysiadu nie sprawdzałem, Obiciążenia mam 160 kg

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 613 Data: 2013-06-28 16:34:23 Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    ę zjeść około 3000kcal i zdrowo. Także szału nie ma. Przeciwskazania medyczne : Brak Zażywane suplementy : Biorę witaminy Ostatnio przerabiany plan: 3 miesiące na splicie co było raczej błędem. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Na serie to biorę około 70% tego co mogę maksymalnie wziąć

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 488 Data: 2017-06-14 22:40:31 Liczba szacunów: 0
  • Steryd na masę, nie będący testosteronem!!

    Post
    Doping

    ENING: 9. CEL CYKLU:masa 10. OSTATNI CYKL I ODSTEP CZASOWY OD JEGO ZAKONCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):ektomorfik 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:porost owłosienia 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:136 kg -martwy ciąg:155 kg -przysiad: 136 kg

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2872 Data: 2012-04-20 13:20:58 Liczba szacunów: 0
  • Moje wyniki siłowe...

    Post
    Trening dla początkujących

    e leżąc: w ostatniej serii 5 x 90 kg Wyciskanie na barki: w ostatniej serii 9 x 60 kg (na suwnicy smitha) Przysiad: w ostatniej serii 9 x 310 kg + waga osprzętu hack maszyny (przysiadów ze sztangą narazie nie robię) Martwy ciąg: w ostatniej serii 9 x 120 kg Przy nogach i martwym ciągu jest jeszcze trochę rezerwy na kolejne powtórzenia ;) Wydaje mi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 797 Data: 2012-08-21 01:05:26 Liczba szacunów: 0
  • Boks a siłownia

    Post
    Sztuki Walki

    Najpierw ogólne wskazówki: 1.Aby zwiększyć siłę udeżeń i żeby mięśnia niebyły zbyt spięte i żeby trening nie stanowił przeszkody w sztukach walki należy: - przed treningiem porządnie się rozgrzać, zrobić 15min. Gimnastyki i rozciągania mięśni - w trakcie przerw miedzy seriami rozluźniać mięśnia wszelakimi rodzajami wstrząśnięć i lekkich rozciągn

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 2008-11-01 22:16:15 Liczba szacunów: 0
  • Początek

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    PONIEDZIAŁEK - PRZYSIAD Przysiady ze sztangą - 8*6-5-4-3-3-2-1-1 Ćw.wspomagające : - uginania i prostowania nóg na maszynie - wyciskanie na suwnicy - wykroki ze sztangą Biceps 1.Uginania ze sztangą 2.Uginania na "modlitewniku" ze sztangą 3.Uginania z hantlami (styl młotkowy) ŚRODA - WYCISKANIE Wyciskanie na ławeczce - 8*6-6-4-4-3-1-1-1 Ćw.wspomaga

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 486 Data: 2012-11-07 20:12:51 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cyklon :) need info

    Post
    Doping

    rzybranie 10 kg masy 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: brak 11. POZIOM BF%: 10 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): chudnięcia , szczupły 13. STAN ZDROWIA: bardzo dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: norma 15. PPM (podstawowa przemiana materii): szybka 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 80 -martwy ciąg: 110 -przysiad: 100

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 2296 Data: 2010-03-11 15:10:53 Liczba szacunów: 0