SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    Ostatni tydzień na wyjeździe. Nie da się nic zaplanować, już jestem zmęczona i restauracjami i zwyczajnie do domku tęsknię i za siłownią i za normalnym treningiem. Rozdrażniona jestem. Zmieniłam trening trochę, bo się walnęłam w kolano i jak robię bułgary to mnie boli. Teraz robię jeden i wygląda to tak: 1. Pompki 9/10/10 2. Przysiad - czerwona g

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-29 08:21:42 Liczba szacunów: 0
  • Lepsza wersja Vowthynowej/str.27/str.49

    Post
    Ladies SFD

    Powroty są i cudne i trudne. Sponiewierana , obolała i zła, że taki regres jest po miesiącu melduję, że jestem i mimo wszystko ... baaardzo się cieszę 8-) jak mnie tego brakowało !!! 1. DT. 1 Dzień: Nogi, brzuch 1. Przysiad RI- 15x20kg RII- 12x20kg III-12x25kg IV- 10x25kg V-8x25kg (ciężko było, teraz jak już wiem jak powinno wszystko pr

    Odpowiedzi: 534 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-05 17:36:01 Liczba szacunów: 0
  • z silowni do domu

    Post
    Trening w domu

    Lub: Pn Nogi Wt Klata Czw Plecy Pt Barki, łapy Teraz tak: dla każdej partii wybierz sobie ćwiczenie bazowe i wykonuj je w systemie rampa 8. Dla klatki może to być WL, dla nóg przysiad ze sztangą, dla pleców martwy ciąg, dla barków wyciskanie nad głowę. Jako, że triceps robisz z barkami, ćwiczenia, które dla niego wybierzesz, możesz zrobić w systemi

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 2800 Data: 2012-09-11 17:03:11 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / agak / sila, wytrzymalosc i rekompozycja - podsumowanie strona 27

    Post
    Ladies SFD

    askiej sie nadwyrezyl) i przerwalam 2x9kg (+2x1kg): 8/5 poprzednio: 2x8kg: 8/8/2 8/8/3 8/5/1 8/4/1 3xobwod, 2 min przerwy miedzy obwodami 5a. Przysiad z wyskokiem x15 5b. przysiad x25 32,5kg (+2,5kg) 5c. Wyprosty x25 20kg / 15kg / 15kg (z malymi przerwami) 6a. RDL x6 80kg x6 / 85kg x6 / 90kg x5 (do 6-tego nie podchodzilam) poprzednio 80kg 3x

    Odpowiedzi: 289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-03 17:55:17 Liczba szacunów: 0
  • konkurs / agak / sila, wytrzymalosc i rekompozycja - podsumowanie strona 27

    Post
    Ladies SFD

    16 maja trening nogi: 4xobwod, 2 min przerwy miedzy obwodami 1a. Przysiad z wyskokiem x15 1b. przysiad x25 35kg (+2,5kg) x25 / x25 / x25 / x20 1c. Wyprosty x25 15kg x20 / 10kg x25 / 10kg x25 / 10kg x25 duzy spadek sily woli, bo poprzednio bylo: 20kg / 15kg / 15kg / 15kg 2a. RDL x6 rozgrzewka 35kg x10 80kg x6 / 82,5kg x6 / 85kg x8 / 80kg x8 p

    Odpowiedzi: 289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-05-16 22:44:08 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lorane DT/podsumowanie str. 14,20

    Post
    Ladies SFD

    No cześć\-) Nie wiem czy ktokolwiek mnie tu jeszcze pamięta, ale po paru większych i mniejszych zawirowaniach w moim życiu w końcu podjęłam decyzję, że wracam do prowadzenia dziennika, bo strasznie mi tego brakuje :) Wiele się działo w międzyczasie, było wiele stresów, przeprowadzka do innego kraju, zmiana pracy, no i 8 miesięcy temu zostałam mamą,

    Odpowiedzi: 224 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-12 19:43:28 Liczba szacunów: 0
  • Dział strongmana - Mateusz "Sumik" Ostaszewski

    Post
    FITMAX

    ciężaru 4. Uginanie podudzi leżąc na maszynie: - 5 x 12,12,10,10,10 5. Łydki na maszynie : 4 x 15,15,15,15 porządne rozciąganie po treningu! Zadowolony jestem z siły na przysiady w tym okresie przygotowania, miałem zamiar dzisiaj robić tylko przysiad z przodu ale dałem się namówić przez kolegę i zrobiłem też tył :) PS. Dzisiaj zakupiłem w Lid

    Odpowiedzi: 194 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-27 17:22:54 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja masy 7 tygodni.

    Post
    Trening dla początkujących

    Posłuchaj przysiad jest obowiazkowy w twoim wieku, nic ci sie nie stanie, a pomoże ci nauczy nawet trzymac odpowiednia postawe, wzmocni dolna czesc pleców i uchroni przed kontuzjami, jezeli ebdziesz cwiczył na przykład biceps, a przysiadu nie robil to bedziesz o wiele bardziej narażony na kontuzje niz myslisz. Martwego nie musisz robic, jego (jakby

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1729 Data: 2011-07-09 13:21:18 Liczba szacunów: 0
  • Gwjazdor - Wszyscy mają dziennik! Mam-i-ja! xD

    Post
    Trening dla początkujących

    obie w nim pisać jak chcę PONIEDZIAŁEK: Czworogłowe/Dwugłowe/Łydki 1. Przysiady ze sztangą na karku - Długa tempo-rampa - 10x6 1.1-3 Przysiad z wyskokiem 3x6 1.4-6 Szybki przysiady 3x6 1.7-9 Przysiady 3x6 1.10 Przysiady 1x1-3 Dopiero tutaj czułem troszeczkę nogi. Wziąć większy ciężar. Ale kvrwa jak, skoro nie mam ? Cóż, bd się męczył na mniej

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2169 Data: 2010-05-20 18:29:30 Liczba szacunów: 0
  • DT chernushka

    Post
    Ladies SFD

    o psie, Później jakoś poszło... 06.11.2015 / 3 DT Trening B Rozgrzewka: rowerek 7min, rozgrzanie stawów, podpatrzona rozgrzewka nadgarstków dodana przez Ghortę, Him i Ham, przysiady cc 1. Push press 5 x 8-10 60sek 12x9kg / 10x14kg / 10x20kg / 8x25kg / 8x25kg poobijałam sobie pod obojczykami, ciężar w samy raz. Muszę przepilnować przepilnować r

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4438 Data: 2015-11-07 13:18:13 Liczba szacunów: 0
  • DT chernushka

    Post
    Ladies SFD

    ąc z treningu postanowiłam nie czekać na autobus i się przejść. Dobrze mi to zrobiło. Trocę wywietrzyłam głowę. Polepszyłam humor. Trening B Rozgrzewka: orbi 5min, Him i Ham, przysiady cc 1. Push press 5 x 8-10 60sek r. 2x15 x 10kg 10x20kg / 10x20kg / 10x20kg / 9x20kg / 5x25kg+5x20kg 8x20kg / 9x20kg / 8x20kg / 7x25kg / 2x25kg+6x20kg 12x9kg / 10x14

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4438 Data: 2015-11-24 01:02:19 Liczba szacunów: 0
  • DT chernushka

    Post
    Ladies SFD

    zekałam , a jak już mialam wychodzić na autobus, zjawil się. spójrzałam na zegarek, było około 14.30, czyli 3 h po posilku. wqur*** łam się. Trening B Rozgrzewka: Him i Ham, przysiady cc, rozgrzanie nadgarstkow 1. Push press 5 x 8-10 60sek r. 2x15 x 10kg 10x20kg / 10x20kg / 8x25kg / 7x25kg / 5x25kg 10x20kg / 10x20kg / 10x25kg / 10x25kg / 10x25kg

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4438 Data: 2015-12-04 20:31:44 Liczba szacunów: 0
  • DT chernushka

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 34 / DT / 07.12.2015 Trening A Przed: orbi 5 min, Him i Ham, rozgrzanie stawow, przysiady cc 1. MC 5 x 8-10 , pause 60sec. R. 20x20 10x50kg / 10x55kg / 10x60kg / 10x65kg / 5x70kg 10x50kg / 10x55kg / 10x60kg / 8x65kg / 7x65kg 10x45kg / 10x50kg / 10x60kg / 10x65kg / 7+2+1x65kg 10x40kg / 10x45kg / 10x50kg / 8x60kg / 6x65kg+4x60kg 20x20kg

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4438 Data: 2015-12-09 18:58:43 Liczba szacunów: 0
  • Bachman /Blog/ W drodze po masę! foty str. 26,35,50

    Post
    Trening dla początkujących

    co do tych srerii rozgrzewkowych to przed przysiadami jade porządna rozgrzewkę np sam gryf 20kg 10x przysiad przód 10x przysiad tył 10x sztanga z ziemi aż do wyprostowanych nad głową rąk 10x dzień dobry z rozciąganiem lekkim po przysiadach jeśli chodzi o rozgrzewke z cięzarem zaczynam od razu od 1s czyli 50-60% CR Co do diety To nie tak że jak jest

    Odpowiedzi: 1235 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-02 20:40:38 Liczba szacunów: 0
  • Jo je Szchwajceneger - Kill Bill Blog

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    5.8.2017 1. Wyciskopodrzut z klatki 20 kg x 5 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 3 50 kg x 2 64 kg x 7 2. Przysiad tylny 50 kg x 5 70 kg x 11 Po problemach z kolanem zmniejszyłem obciążenie i zacząłem stosować wąski chwyt, dzięki czemu upodabnia się to do frontów, które są przyjazne dla mojego kolana. 3. Wspięcia na podwyższenie, stojąc 70 kg x 10 80 kg x

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 10041 Data: 2017-08-05 11:11:10 Liczba szacunów: 1
  • Jo je Szchwajceneger - Kill Bill Blog

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    1. Wyciskopodrzut z klatki 20 kg x 5 20 kg x 5 40 kg x 3 50 kg x 2 64 kg x 8 2. Wiosło, podchwyt 40 kg x 5 70 kg x 2 84 kg x 10 84 kg x 10 Tamtym razem było 84 kg x 7, ale po przysiadach. Teraz zmieniłem kolejność i efekty widać. A przysiady i tak poszły tak jak powinny. 3. Przysiad, kijek za główką 40 kg x 4 60 kg x 2 78 kg x 10 78 kg x 10 Dodałem

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 10041 Data: 2017-09-24 16:32:52 Liczba szacunów: 0
  • Jo je Szchwajceneger - Kill Bill Blog

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    30.9.2017 9 rano. Nie lubię ćwiczyć tak wcześnie. 1. Wyciskopodrzut z klatki 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 3 55 kg x 2 68 kg x 5 68 kg x 4 2. Wiosło, podchwyt 40 kg x 5 70 kg x 2 88 kg x 10 88 kg x 10 3. Przysiad, kijek z tyłu 40 kg x 5 70 kg x 2 80 kg x 10 80 kg x 9 Dorzuciłem 2 kg i znów poszło 10 ruchów. Zgodnie z planem. Podobnie jak wcześniej w

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 10041 Data: 2017-09-30 11:36:51 Liczba szacunów: 0
  • Jo je Szchwajceneger - Kill Bill Blog

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    W czwartek koleżanka Eva stwierdziła, że jak tak dalej pójdzie, to stracę całe swoje umięśnienie... Nie ćwiczę od kilku tygodni, ale chyba już wszystko wróci do normy. Wczoraj pierwszy rozruch. 1. Wyciskopodrzut z klatki 20 kg x 5 20 kg x 5 30 kg x 5 40 kg x 10 40 kg x 10 2. Przysiad tylny 40 kg x 5 50 kg x 10 50 kg x 10 3. Łydka na podwyższenie, s

    Odpowiedzi: 88 Ilość wyświetleń: 10041 Data: 2017-11-04 20:14:50 Liczba szacunów: 0
  • MIKOŁAJ LUDWIN - DZIENNIK TRENINGOWY nabór 1

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    ----------------------------------------------------------------- 28.10.2014 - nogi 1. Przysiad tylni 100kg x 6 120kg x 6 140kg x 6 160kg x 6 180kg x 7 była moc :-D 2. Hack-przysiady na maszynie 100kg x 10 120kg x 10 140kg x 6 180kg x 6 180kg x 6 3. Prostowanie nóg siedząc 5s x 20p 4. Uginanie nóg leżąc 4s x 15p 5. Wspięcia stojąc 6s x 15p + 10p

    Odpowiedzi: 743 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-29 21:13:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę. Do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TYLNI: - 100x8 MARTWY CIĄG: - trzy różne wyniki WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: 120x1 100x3 80x12 WIOSŁOWANIE SZTANGI : 90x5 WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : 100x2, 80x10 Slabo przysiad w porównaniu do reszty, domyślam się, ze martwy ciag wypada podobnie? Takze bardzo duzy wynik wyciskania na barki w porownaniu do wyciskanie lezac. Wykonywales push

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 753 Data: 2010-10-26 18:35:01 Liczba szacunów: 0