SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Cykl: Teść, meta, wino

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3734

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 40 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 182
Witam serdecznie. Mam 27 lat wzrost 185 cm, waga ok. 90 kg. Ćwiczę od około 9 lat z różnymi przerwami. Stosowałem już kiedyś cykle sterydowe ok. 3-4 w życiu min. z omki, metki, deki. Ostatni cykl miał miejsce 6 miesiecy temu a przed nim 4 lata temu. Jakis czas temu wrócilem na silownie i zacząłem na dobre już ćwiczyć. Ćwiczę 3/4 razy w tygodniu silownie i pozostałe dni sporty walki. Planuję cykl składający się z metki, teścia i wina . Na chwilę obecną ponadto posiadam HCG (Pregnyl - 3 ampułki) i Nolvadex, chce kupic jeszcze Clomifen. I proszę Was o pomoc w rozpisaniu tego, ewentualnie co miał bym jeszcze dokupić ? Jak rozpisac i od kiedy zacząć odblokowanie. Chce zrobić dobry, skuteczny i bezpieczny cykl.
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam serdecznie.

Ostanio cykl zakończyłem w czerwcu. Składał się z wina, deki i teścia, ale chyba coś było nie tak z tym tematem bo za bardzo nie poszło... No nie ważne skupmy się teraz na nowym.

Metke mam z Androxenu - Methaxen - 100 tab
Wino - również z Androxenu Stanoxen - 100 tab
Teść z PMP - 2 x po 10ml.



Płeć: Mężczyzna

Wiek: 27

Waga: 90

Wzrost: 186

Obwód klatki: 120

Obwód ramienia: 41

Obwód talii: 86

Obwód uda: 00

Obwód łydki: 00

Staż na siłowni: 9 lat

Ilość spożywanego białka: 00

Ilość spożywanych węglowodanów: 00

Ilość spożywanych tłuszczów: 00

Opis przebytych cykli sterydowych: metka + omka, metka + deka , winstrol + metka - z takich sterydów składały się wcześniejsze cykle ostani czerwiec br. - wino, tesc, deka
Trening: 3 do 4 razy w tygodniu

Cel cyklu: masa mięśniowa

Odstęp czasowy od ostatniego cyklu: 6 miesiecy

Poziom BF%: 16

Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): do chudnięcia ektomorfik