SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Super, Po moich cieciach wyglada to mniej wiecej tak: Trening A A. Przysiad 5x5 B Wyciskanie sztangielek na skosie 3x10 C Przyciaganie drazka do klatki 3x10 tu myslalam by superserie zrobic z B lub D D Przyciaganie linki wyciagu dolnegi w siadzie plaskim 3x10 E1 Uginanie ramion stojac ze sztanga (nachwyt) 3x10 albo Uginanie ramion ze sztangielka

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-25 14:27:34 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    W oryginale byłoby lepiej jednak. No ale niech tam. Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad ze sztanga na plecach 3x 10 60sek przerwy 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę + wyciskanie żołnierskie sztangi 3x10 lub sztangielek 3 a+b. wypady z pilka

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-25 16:21:25 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Trening A. wszystkie ćwiczenia 3x10 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 5.Rozpiętki 3x 10 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub sztangielkami (10xnogą słabszą + 10xmocniejszą) 2b. wiosłowanie sztangielka w oparciu o ławkę 3a. wypadyz obciążeniem? 3b. pompki jak dajesz rade Unoszenie bioder ze sztangą 3x10 4a. plank 3x max 4b. woodcho

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-02 08:03:22 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Mam nietypowe pytanie. Obecnie ćwicze na działce w ogródku gdzie teren jest nierowny. Spad może nie jest za duży ale jest. Ustawiam się "pod górkę" i jeśli chodzi o rdl, przysiad jest super. Ta pozycja mi bardzo odpowiada. Jestem dość rozciągnięta jesli chodzi o tylną taśmę i dużo lepiej czuje dwójki w rdlu i czuje się stabilnie w przysiadach. Zast

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-07 21:11:35 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Hej. Nie wiem na ile jest to odpowiedni temat dla mojego problemu, ale nie bardzo wiem, gdzie indziej mogę to umieścić. Chodzi o ocene planu treningowego, który sobie w pocie czoła wymyśliłam. Do tej pory robiłam Trening siłowy dla początkującej Lady, do warunków domowych wg Agak. . Ale on mi nie pasi. Starałam się układać tak żeby trening był kró

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-25 23:02:33 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Nagraj. A tak, w ogóle, to przysiad tylny ze sztangą jest dość mocno przereklamowany. Jest serio od groma innych ćwiczeń, które również mocno stymuluja tyłek, a przy tym nie odpalają czwórek i nie obciążają pleców. Ja np. NIE mogę w przysiadzie zatrzymać się pod kątem 90st, bo to morduje moje kolana. Za to zejść ATG nie mogę, bo nie pozwala na to m

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-07 13:34:27 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Night dziękuję ślicznie za korekty, od środy zaczynam A :) Tylko pytanie, czy tego Bułgara mogę na przysiad przedni zamienić ? Spodobał mi się i technicznie też dobrze jest. Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2015-12-14 21:21:13

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-14 21:20:50 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Czy ten trening wygląda poprawnie (i skutecznie :P)? Niezbyt podoba mi się „Dół lekko”, szczególnie tu jestem otwarta na propozycje zmian. Dół ciężko 1a. Reverse Lunges bez obciążenia 3x10 1b. Cursty Lunges bez obciążenia 3x10 2. MC 4x10 3. Hip Bridge 4x10 4. Wykroki 3x10 5. Suwnica 3x10 6. Łydki na suwnicy 3x10 7. x-band walk 3x 8. Plank

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-22 23:03:05 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Dzień dobry. Skoro nie ma głupich pytań... Mam problem z tyłem ud, konkretnie: z aktywacją tych mięśni. Wydaje mi się, że opanowałam już zwykły przysiad na tyle, żeby to właśnie one (razem z tyłkiem) pracowały, więc mniej więcej wiem, jak to się "czuje". Ale wystarczy najmniejsze obciążenie na sztandze i wszystko szlag trafia, nawet przy maksymalny

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-29 20:06:42 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    przysiad z założenia jest ukierunkowany przede wszystkim na przód uda. A tył potraktuj martwym ciągiem, uginaniem nóg, zbieraniem grzybków itp. Poczujesz co trzeba.

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-30 08:49:05 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Ze sztangą to już będzie przysiad przedni (front squat), więc raczej nie.

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-05 09:55:18 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Mam pytanie - jeśli w treningu mam ćwiczenie "przysiad ze sztangą" - to waszym zdaniem lepiej jest wykonać to ćwiczenie w takich zakresach tj. - 30kg x 6 x 4, czy 28 kg x 10-12 x 4 ?

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-25 11:50:01 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Przysiad - klasyczny ze sztangą ułożoną wysoko - nie jest docelowo ćwiczeniem, które najmocniej angażuje pośladki. Czy zastosujesz jeden rozkład czy drugi w takim wypadku nie zrobi to kolosalnej różnicy. Natomiast jeśli nie masz za dużego doświadczenia treningowego - a tego nie wiem - to raczej idź w kierunku gdzie w seriach będziesz miała więcej

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-31 07:41:29 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    konkretnego powodu czemu - poza tym, że "kobieta nie powinna ćwiczyć jak mężczyzna, ze względu na inną budowę ciała: - i tu pyt - brednie czy jednak coś w tym jest ? 2. Robię przysiad z normalną sztangą na barkach. Aktualnie zakładam na nią gąbkę ochronną ponieważ zauważyłam dziwną przypadłość - robię przysiady 5 x 5 i zdarzało się, że przy ostatni

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-11-25 13:20:58 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    da to w miarę sensownie? Tak oceniając "na sucho": czymś się za bardzo rozpędziłam, czegoś za mało, coś ewidentnie nie w tym miejscu? (Brak przede wszystkim wykroków, ale też przysiadów ze względu na niezidentyfikowaną sytuację z kolanami.) W nawiasach kwadratowych prawdopodobne DT, w nawiasach serie rozgrzewkowe. 1. MC (12/12/)10/10/10/10 2a. Pomp

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-12 23:22:47 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    skanie sztangielek siedząc - unoszenie sztangielek bokiem + unoszenie w przód - seria łączona - pompki na poręczach - wyciskanie francuskie Nogi&pośladki - wykroki chodzone - przysiad sumo z kettlem - hip thrust ze sztangą - RDL - uginanie nóg na maszynie leżąc na brzuchu - wyciskanie na suwnicy - odwodzenie nogi na wyciągu dolnym - do tyłu i w bok

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-15 09:01:01 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Night zerkniesz proszę na mój pomysł na FBW? cel: redukcja 3 treningi w tygodniu Trening A dół + tricepsy D 1. Goblet 4 x 8-10 K 2. Przysiad bułgarski 10/10/10/10+ D 3. Hip bridge 10+/10+/10+/10+ K 4. Odwrotne pompki z planu 3 x 8-10 +brzuch Trening B RDL + góra D 1. RDL 3 x 8-10 D 2. Wiosło sztangą 4 x 8-10 K 3. Power Fly 4 x 8-10 K 4. Sc

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-02-12 10:06:43 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    No jak robisz przysiad ze sztangą na grzbiecie to rzucasz w tył i jednocześnie robisz taki skok w przód żeby sztanga ominęła plecy. Ale jak wygnie Cię do przodu to się zdarzają sytuacje że leci sztanga przez głowę - wtedy to już nie Ty panujesz nad sytuacją a ona - tego lepiej unikać.

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-22 08:42:06 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Hej, chciałam prosić o ocenę treningu - czy wygląda sensownie, jakieś sugestie? :-) PUSH 1. WŻ jednorącz rampa x12 2. Pompka na podwyższeniu rampa x5 / lub Wyciskanie hantlami na skosie rampa x12 3. Rozpiętki 3x12 4. Unoszenie ramion bokiem 4x12 ewentualnie coś na triceps, ewentualnie coś na brzuch LEGS 0. Ćwiczenie aktywacyjne pośladki 1x15 -

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-05 15:08:23 Liczba szacunów: 1
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Moim zdaniem klasyczny przysiad jest łatwiejszy od wszystkich ćwiczeń unilateralnych.

    Odpowiedzi: 1426 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-23 22:51:12 Liczba szacunów: 0