SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Plan pod mase!

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Plecy: MC 4s Podciąganie na drązku nachwytem szeroko 4s Klata: Wyciskanie hantli płasko 4s Barki: Unoszenie hantli na boki siedząc w opadzie 3s Trice: wyciskanie francuskie 3s Bic: Uginanie ramion w chwycie młotkowym 3s Nogi: Wspięcia na łydkach B: Nogi: Przysiad z sztangą na plecach 4s MC na prostych nogach 3s Plecy: Wiosło s

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 2010-06-15 21:58:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan pod mase!

    Post
    Trening dla początkujących

    A: Plecy: MC 4s 6p Podciąganie na drązku nachwytem szeroko 4s 6p Klata: Wyciskanie hantli płasko 3s 6p Barki: Unoszenie hantli na boki siedząc w opadzie 2s 6p Trice: wyciskanie francuskie 2s 6p Bic: Uginanie ramion w chwycie młotkowym 2s Nogi: Wspięcia na łydkach 3s 12p Przedramie: Uginania przedramion nachwytem 2s 12p B: Nogi: Przysiad z sztangą n

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1648 Data: 2010-06-17 11:20:20 Liczba szacunów: 0
  • Split partia 2x w tyg. Proszę o ocenę i poprawki.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Może być tak? przedramiona: -uginanie podchwytem 2s -uginanie nachwytem 2s brzuch: -unoszenie nóg w zwisie 2s -skłony na ławce skosnej 2s -skłony z uniesionymi nogami 2s I jeszcze jedno pytanko: przysiad wykroczny mam robić na przemian, czy najpierw jedną nogą, a potem drugą?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2010-11-02 17:57:04 Liczba szacunów: 0
  • 2 miesiące FBW za mną. Co teraz?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dotychczas jechałem takim planem: 1. Przysiad (3s) 2. RDL (3s) 3. Wyciskanie na płaskiej (3s) 4. Wiosłowanie w opadzie (3s) 5. Wyciskanie z klatki w siadzie (3s) 6. Podciąganie na drążku podchwytem (3s) 7. Wspięcia na palce (3s) \ 7. Brzuszki na skośnej ławce (3s) . Co do przeciwskazań to nie ma takicj.. Kręgosłup mam całkowicie prosty

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2095 Data: 2010-01-11 20:31:23 Liczba szacunów: 0
  • 2 miesiące FBW za mną. Co teraz?

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad Drążek szeroko nachwyt Wyciskanie skos hantle Wyciskanie hantli albo wyciskanie żołnierskie Ugianie ramion ze sztangielkami w chwycie młotkowym Wyciskanie francuskie hantli jednorącz Tak bym to widział Pasowało by ci takie coś czy coś zmienić ? Rozpiętki odpadają (izolowane). Na duże (nogi, plecy,klata, barki) 3s a na małe (bic,tric) 2 s

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2095 Data: 2010-01-11 21:32:38 Liczba szacunów: 0
  • 2 miesiące FBW za mną. Co teraz?

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki za plan. Chciałbym jakoś ruszyć klatkę, a na płaskiej tylko siła mi rośnie, bo nie ma różnicy w wyglądzie... Co o tym myślisz? 1. Przysiad (3s) 2. RDL (3s) 3. Drążek szeroko nachwyt (3s) 4. Wiosłowanie jednorącz sztangielką (3s) 5. Wyciskanie hantli (skos) (3s) 6. Wyciskanie z klatki w siadzie (3s) 7. Uginanie ramion ze sztangielkam

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2095 Data: 2010-01-12 18:15:52 Liczba szacunów: 0
  • 4-dniowy split - ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    3s Prostowanie + uginanie jednonóg 3s Czwartek zamieniłbym z piątkiem żeby był większy odstęp między nogami a plecami. Nie wiem jak będzie z prstownikami jeśli dasz w nogach przysiad i RDL a potem w plecach MC jeszcze... Na plecy złota trójka: MC 4s Drązek 4-5s Wiosłowanie sztangielką 4s + szrugsy W barkach wyciskanie rób sprzed głowy a nie zza, d

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 855 Data: 2011-01-05 10:09:37 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja .. POMOZESZ ?

    Post
    Trening dla początkujących

    ze sztanga czyli całościowe ćwiczenie - plecy, nogi, ręce;, barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu (zywcem kopiuj wklej z crosfita).? Czy dobrze mysle zeby dac przysiad wykroczny ze sztangielkami? Czy podciaganie i wioslo jednoracz na jednej sesji to nie bedzie za duzo? przedramie i brzuch tez cwiczyc przy takim fbw podanym na crosfi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2011-02-03 18:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Staż treningowy na siłowni: 8miesięcy zamiast max , podaj nam obciążenie robocze dla podstawowych ćwiczeń przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? z czego startowałeś te 8 miesięcy temu ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2012-09-30 09:51:09 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase

    Post
    Trening dla początkujących

    Martwy ciąg 70kg wyciskanie dokładam zaczynam od 45 kończe na 55 przysiad zaczynam od 40 koncze na 55 ponieważ cięzko mi zażucic na plecy więcej. Startowałem z takimi wynikami klata to jakieś 40 a konczylem na 48 a nóg wtedy nie robiłem wiadomo jako amator trenowałem tzw dyskotekówke bo byłem zielony całkowicie. chociaż nadal jestem bo mało

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 823 Data: 2012-09-30 10:49:53 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    :( dziś próbowałam zrobić telefonem zeby cokolwek wysłać ale wyszły marnie... moje treningi na ogól wyglądają mniej tak : 1. martwy ciąg na prostych nogach 2-3 serie po 15 2. przysiad ze sztangą 3 serie po 15 3. przyciąganie nog na maszynie "na długłowy" 3x15 4. wypychanie nog 3x15 5. na triceps 3x15 6. przyciganie drązka nachwytem 3x15 7. lezac na

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-01-13 22:27:06 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening wyglądał tak: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x3/ 15x4/ 15x5/15x5 1B. RDL jednonoż bez obciażenia(jaskółka) * oj masakra...piekło :] 2A. Krążenia z hantla stojac 15x5/ 3x15x3kg * na początku lekko przesadzialam 2B. Przysiad bułgarski *nogi mi pozniej tak drżały ze ledwo do domu ddolazlam 3A.

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-01-21 10:18:09 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Wpisuj proszę treningi tak by pod spodem były też obciążenia z poprzedniego - możesz zobaczyć jak np. u mnie to wygląda. Będzie widać gdzie progres, gdzie problem itp. No i jak masz siły na "dodatki" to chyba nie za bardzo się do treningu przyłożyłaś :-> no i ja bym się trzymała planu i nie kombinowała, bo widzę, że znowu uciekasz od tego co niekon

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-01-31 09:39:22 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x4/15x5/15x6/15x6 15x3/ 15x3/ 15x4/15x4 15x3/ 15x4/ 15x5/15x5 1B. RDL jednonoż bez obciażenia(jaskółka) 4x15 4x15 4x15 2A. Krążenia z hantla stojac 4w kazda stronex15x2,5kg 3x15x2,5 15x5/ 3x15x3kg 2B. Przysiad bułgarski 4x15 4x15 4x15 3A. Pompki chodzo

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-02-04 11:24:46 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobiłam wiosłowanie na maszynie siedząc 15x4/15x5/15x6/15x6 15x3/ 15x3/ 15x4/15x4 15x3/ 15x4/ 15x5/15x5 1B. RDL jednonoż bez obciażenia(jaskółka) 4x15 4x15 4x15 4x15 2A. Kr

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-02-09 18:46:00 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejszy trening: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x20/ 15x25/ 15x30/ 15x30 wioslowanie na maszynie 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobiłam wiosłowanie na maszynie siedząc 15x4/15x5/15x6/15x6 15x3/ 15x3/ 15x4/15x4 15x3/ 15x4/ 15x5/15x5 1B. RDL jednonoż be

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-02-13 19:56:47 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy trening: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x6/ 15x7/ 15x8/ 15x8 15x20/ 15x25/ 15x30/ 15x30 wioslowanie na maszynie 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobiłam wiosłowanie na maszynie siedząc 15x4/15x5/15x6/15x6 15x3/ 15x3/ 15x4/15x4 15x3/ 15x4/ 15x5/15

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-02-19 09:14:26 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x6/ 15x7/ 15x8/ 15x8 15x20/ 15x25/ 15x30/ 15x30 wioslowanie na maszynie 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobiłam wiosłowanie na maszynie siedząc 15x4/15x5/15x6/15x6 15x3/ 15x3/ 15x4/15x4 15x3/ 15x4/ 1

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-02-23 18:54:19 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Trening z dzis: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x7/ 15x8/ 15x8/ 15x9 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x6/ 15x7/ 15x8/ 15x8 15x20/ 15x25/ 15x30/ 15x30 wioslowanie na maszynie 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobiłam wiosłowanie na maszynie

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-03-06 15:01:53 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzenie diety :)

    Post
    Ladies SFD

    Trening z dzis: DZIEŃ A 1A. Wiosłowanie hantlami leżąc na brzuchu na ławce skosnej 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x7/ 15x8/ 15x8/ 15x9 15x7/ 15x8/ 15x10/ 15x10 15x6/ 15x7/ 15x8/ 15x8 15x20/ 15x25/ 15x30/ 15x30 wioslowanie na maszynie 15x20/ 15x25/15x25/ 15x25- laweczki były pozajmowane czekałam około 15 minut więc zrobił

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 9100 Data: 2014-03-11 22:42:02 Liczba szacunów: 0