SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening na Masę 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    x8, 1x6 To może być jako ostatnie, liczba powtórzeń 15/12/10. 3.W siadzie uchwyt młotkowy 2x20 rób 12/12/10. 3 serie. Dzień 3 Nogi+ Barki Nogi: 1.Przysiad 5x(20-6) 2.Hack przysiady 3x(12-15) 3.Wyprosty nóg siedząc 3x(15-20) 4.Martwy na prostych nogach 4x10 5.Uginanie na maszynie leżąc 4x10 Ja bym to wywalił. Albo martwy na prostych. Tak czy

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1360 Data: 2009-11-11 14:52:30 Liczba szacunów: 0
  • Trening na Masę 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amion stojąc 2x10, 2x8, 1x6 2.Uginanie ramion na modlitewniku 2x10, 2x8, 1x6 3.W siadzie uchwyt młotkowy 2x20 Dzień 3 Nogi + Barki Nogi: 1.Przysiad 5x(20-6) 2.Hack przysiady 3x(12-15) 3.Wyprosty nóg siedząc 3x(15-20) 4.Uginanie na maszynie leżąc 4x10 5.Łydki 4x20 Barki: 1.Wyciskanie z przodu 2x10, 2x8 2.Wyciskanie z Tyłu 2x10, 2x8

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1360 Data: 2009-11-11 15:24:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening na Masę 3 dniowy

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1.Uginanie ramion stojąc 10,8,6 2.Uginanie ramion na modlitewniku 14,12,10 3.W siadzie uchwyt młotkowy 20/20 Dzień 3 Nogi + Barki Nogi: 1.Przysiad 14/12/10/8 2.Hack przysiady 15,12,12 3.Wyprosty nóg siedząc 20,15,15 4.Uginanie na maszynie leżąc 20,15,15 5.Łydki 20,20,20,20 Barki: 1.Wyciskanie z przodu 12,10,8,6 2.Wyciskanie z Tyłu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1360 Data: 2009-11-11 16:02:13 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o sztangistów

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ewnie nie macie ukladow.. poniewaz robicie duzo klatki<wyciskanie> a to bardzo wiaze.. i przeszkadza w dwuboju.. Do kazdej z tych dyscyplin przeznaczone sa inne treningi.. Nie powiem sztangisci.. MC i przysiad maja tak samo mocny co trojboisci a moze nawet mocniejszy..;) <to zalezy od zawodnika>... KAzda dyscyplina ma swoje male Ale..

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5199 Data: 2005-11-14 22:31:52 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o sztangistów

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Akurat trójboiści wyciskania robią najmniej z wszystkich ćwiczeń. Główne boje którymi można zrobić dobry wynik w trójboju to przysiad i martwy ciąg. Praktycznie 70-80% trójboistów ma słabszą klatkę.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 5199 Data: 2005-11-14 23:42:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2 zestawy

    Post
    Trening dla początkujących

    Dorzuć coś na nogi np. przysiady wykroczne(mogą być też zwykłe przysiady, z tym, że uważaj z ciężarem) mialem juz polaczenie mc + przysiad i o wiele bardziej pasuje mi robic kazde z tych cwiczen oddzielnie i zamiennie. co do supinacji to mam do poprawy tez srodek klatki - supinacja niezle dziala na te rejony chodzi o ćw. na barki? tak

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2008-12-13 20:20:32 Liczba szacunów: 0
  • FBW 2 zestawy

    Post
    Trening dla początkujących

    mc musi być. Przysiad przedni możesz dać razem z mc.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2008-12-13 20:54:21 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie dotyczace treningu.

    Post
    Trening dla początkujących

    jubo15 Staż treningowy na siłowni: Pól roku ostatnio przerabiany plan ? podaj obciazenie robocze dla podstawowych cwiczen przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ? Uprawiane inne sporty: Klasa sportowa/piłka nożna - ile razy w tygodniu , jak to wyglada na przestrzeni tygodnia , priorytet ?? żaden trening na mase , bo na mase to odpowiednia ilosc ma

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 398 Data: 2012-03-21 12:52:03 Liczba szacunów: 0
  • jesienno-zimowa masowka

    Post
    Doping

    -martwy ciąg:155 -przysiad:120 lol takie wyniki mialo sie przy wadze 60kg na kreatynie, a wy mu cykl rozpisujecie? jestescie powazni?

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2326 Data: 2010-10-28 23:07:29 Liczba szacunów: 0
  • Plan Ćwiczeń Ważne !!!

    Post
    Trening dla początkujących

    http://www.sfd.pl/10_wskaz%C3%B3wek_%C5%BCywieniowych-t315293.html tutaj poczytaj o zywieniu. a plan proponowal bym jeden zestaw : 1.Przysiad ze sztanga na barkach 2.Podicganie na drazku lub Wioslowanie 3.Wyciskanie plasko 4.Military Press lub Arnoldki 5.Uginanie ramion sztanga 6.Francuskie wyciskanie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 805 Data: 2010-11-13 11:34:42 Liczba szacunów: 0
  • Mój plan.

    Post
    Trening dla początkujących

    e to pompki na poręczach, wyciągu itp ). NOGI: Przysiad ze sztangą na barkach: 12 x 30kg, 10 x 35kg, 10 x 40kg, 8 x 45kg, 8 x 45kg. Wspięcia na palce stojąc: To samo co przy przysiadach. BARKI: Wyciskanie sztangi zza głowy: 12 x 20kg, 10 x 20kg, 8 x 25kg, 8 x 25kg, 6 x 25kg. Wyciskanie sztangi sprzed głowy: Tak samo jak zza głowy. BICEPS: Uginanie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1489 Data: 2009-12-19 17:02:18 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy z dieta do oceny POMOCY:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: oteqq PŁEĆ: mezczyzna WIEK: 24 WZROST: 181 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2lata pozniej 1,5przerwa i obecnie od 1 miesiaca ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 89 OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 29 OBWÓD BICEPSU: 40 OBWÓD ŁYDKI: 38 OBWÓD UDA: 61 OBWÓD BIODER: 96

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 2012-10-11 21:22:20 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    jakub9876 ale jaki Ty masz problem? poprzeplataj cwiczenia antagonistycznie-w ten sposob dasz odpowiednim grupom miesniowym troche odsapnac. czyli: przysiad wyciskanie wioslowanie po problemie i nie pisz o priorytetach,bo TWOJE CALE CIALO,TO JEDEN WIELKI PRIORYTET. "...maksymalnie przyłożyć do przysiadu i po takim wysiłku nie daje rady wiosłować na

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1053 Data: 2012-03-06 00:33:09 Liczba szacunów: 0
  • FBW 15-10-5

    Post
    Trening dla początkujących

    Wcale nie jest taki swietny... Co to za cwiczenia na nogi w B? Ty cwiczysz czy sie rechabilitujesz? Proponowal bym cos takiego: A/B Martwy ciag/Przysiad 3s Wyciskanie na barki/Wyciskanie plasko 3s Dipsy/Wioslo sztanga 3s Wioslo hantla/Lydki 3s zdr.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 648 Data: 2009-06-18 00:12:05 Liczba szacunów: 0
  • Klata jak u pirata, a w środku wata- plan do oceny..

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja bym dal przysiad i MC w osobne dni treningu zeby nie przeciazac kregoslupa az tak

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 2009-04-30 16:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę.

    Post
    Trening dla początkujących

    prosta 3s, rozpiętki 4s, zawsze ost ćw robisz w większej ilości pow chyba że ma to jakis cel skos 5s wl 4s rozpietki 3s triceps" francus leząc,prostowanie,pompki po 3s każde ćw plecy ok daj szrugsy 4s biceps 2ćw po 3s np sztanga stojac 4s,młotki 3s barki ok tylko każde ćw po 3s nogi" Przysiad 5s Prostowanie 4s Uginanie 4s łydki 5s zdr obc

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 700 Data: 2010-07-28 11:59:29 Liczba szacunów: 0
  • Split 4x w tyg do poprawy

    Post
    Trening dla początkujących

    jak robisz bic + tric mozesz stosowac rozne superserie i serie laczone na nogi o 1 przysiad za duzo klatka przenoszenie hantla wywal i daj cos innego barki chcesz ruszyc a plan slaby na plecy zamias 1 wioslowania daj podciaganie

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 643 Data: 2009-11-16 15:48:49 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułóż sobie dwa treningi A i B i stosuj je na przemian raz A a potem B i tak w koło Przysiad ze sztangą 4s Podciąganie na drążku 4s Wyciskanie sztangi poziomo 3s Wyciskanie sztangielek siedząc 3s Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2s Pompki na poręczach 2s B Wykroki z hantlami wiosłowanie wyciskanie na skosie hantlami Podciąganie sztangi wzdłuż tuł

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2011-05-04 06:15:45 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    to ten plan może być na 2 miechy jakieś ? A Przysiad ze sztangą 4s Podciąganie na drążku 4s Wyciskanie sztangi poziomo 3s Wyciskanie sztangielek siedząc 3s Uginanie ramion ze sztangą stojąc 2s Pompki na poręczach 2s B Wykroki z hantlami wiosłowanie wyciskanie na skosie hantlami Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia uginanie młotkowe wyciskanie francus

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2011-05-04 18:33:23 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    tkich ćwiczeń nie pamiętam, bo było to przed wakacjami. Plan chcę zmienić ponieważ do mojego sprzętu doszedł wyciąg, a przy okazji unikam monotonii. Ciężary na 10 powt. to 40 przysiad (tylko tyle mam talerzy, ale zamierzam dokupić więcej), ~25 wykroki, ~12 wiosłowanie 1 ręką (max sztangielki), 30 klata (od początku nie dokładałem ciężaru, bo niedaw

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 818 Data: 2011-08-26 12:32:35 Liczba szacunów: 0