SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    ie za każdym razem robiło :)) Co do wagi jeszcze nie wiem, nie mam dostępu do wagi jako tako, ale jak tylko ogarnę to od razu zważę się i podam tutaj info. Odnośnie pytania o przysiady to mam jeszcze luzu trochę, co widać po tym, że walę jeszcze te 100tki po 125kg... Mam co do tego plan, bo skoro cały trening ukierunkowałem na przysiad to skupiam s

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-15 23:05:20 Liczba szacunów: 0
  • FBW na siłe

    Post
    Trening dla początkujących

    łowego z podnoszeniem ciężarów. Trening A Zarzut na klatkę 5x5 Przysiad klasyczny 5x5 Wyciskanie stojąc 5x5 Trening B Wycisko-podrzut 5x5 Martwy ciąg 5x5 Wiosłowanie 5x5 Trening C Rwanie 5x5 Front przysiad 5x5 Wyciskanie leżąc 5x5 Myślę że ten oto przykład nakreśli ci mniej więcej jak należy konstruować plany siłowe FBW. Najlepsze są proste plany.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1267 Data: 2010-02-14 21:53:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    ANKIETA: Urodzony: 19.07.1986 Waga: dzisiaj rano naczczo: 77kg Typ budowy: ekto --> Wymiary: Wzrost: 183cm Waga: 77kg Biceps: 39,5cm Talia: 75cm Udo: 58cm Lydka: 39cm --> Staż treningowy: prawie 4 lata z przerwami -->Najbliższy cel sportowy: Zwiekszenie masy miesniowej --> Planowana dieta zgodna z cyklem: Tutaj pewnie bede

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-27 10:30:47 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień V , VI i VII Trzymałem diete i kurowałem palucha jest już ok. dziś na treningu przeprowadziłem symulacje uginania i wyprostów na bica i tric ... i nie było krwawienia ... choć uchwyt nie ten sam Dzień VIII Dziś odbył się następujący trening NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 12*55/10*60/8*67/8*70 ---- ciężar wzrósł 2)Wyprosty nóg na m

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-09 18:01:16 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień XVI Dietka + wypoczywanko bez większych ekscesów dzień Dzień XVII NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 12*60/10*65/8*75/6*80 2)Wyprosty nóg na maszynie 12*70/10*80/8*90/8*100 3)Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 12*20/10*25/10*25/8*30 4)Wspięcia na palcach 4*palenie*30 B) 1)Arnoldki 12*15/10*17,5/8*20/8*20 2)Unoszenie ramion w przód ze s

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-16 23:33:18 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień XXIII Wolne Dzień XXIV NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 12*60/10*65/8*75/6*80 2)Wyprosty nóg na maszynie 12*80/10*90/8*100/8*110 3)Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 12*25/10*30/10*30/8*35 4)Wspięcia na palcach 4*palenie*30 B) 1)Arnoldki 12*15/10*17,5/8*20/8*20 2)Unoszenie ramion w przód ze sztangą 12*5/10*10/10*15 3)Wznosy ramion

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-09-24 22:29:16 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    angą 12*10/12*10/10*15 3)Wznosy ramion bokiem 12*7,5/10*10/8*12,5 Trening super jeśli chodzi o nogi nie mało siła wzrosła i się wzmacniają bo to jest odczuwalne . Lecz przy przysiadach mimo chęci jak zwiększę ciężar to wygina mnie i chyba mam za słaby brzuch i jeszcze plecy , by kolejne ciężary w siadzie poruszyć . Za to po uginaniach jak chodzę

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-01 22:26:21 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień XXXVII NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 12*60/10*65/8*75/6*80 2)Wyprosty nóg na maszynie 12*90/10*100/8*110/8*120 3)Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 12*25/10*30/10*30/10*30 4)Wspięcia na palcach 2*max*40 / 2 *max*40 / i 1*max ale w opadzie tułowia B) 1)Arnoldki 12*15/10*17,5/10*17,5/10*17,5 2)Unoszenie ramion w przód ze sztangą 12*

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-08 12:16:15 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień XXXXIX NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 20*50/15*60/12*65/12*65 2)Wyprosty nóg na maszynie 12*100/10*110/8*120/8*130 3)Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 12*20/10*25/10*35/8*30 4)Wspięcia na palcach 2*max*40 / 2 *max*40 / i 1*max ale w opadzie tułowia B) 1)Arnoldki 12*15/10*17,5/10*17,5/10*17,5 2)Unoszenie ramion w przód ze sztangą

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-23 11:53:06 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Olimp Labs (Paszczak, IboK, Gosteczek) pods.str.19/20

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzień XXXXXV NOGI + BARKI N) 1)Przysiad głęboki 20*50/15*60/12*65/12*65 FAZA I FAZA II FAZA III 2)Wyprosty nóg na maszynie 12*100/10*110/8*120/8*130 3)Uginanie nóg w leżeniu na maszynie 12*20/10*25/10*35/8*30 4)Wspięcia na palcach 2*max*40 / 2 *max*40 / i 1*max ale w opadzie tułowia B) 1)Arnoldki 12*15/10*17,5/10*17,5/10*17,5 2)Unoszenie

    Odpowiedzi: 334 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-10-28 20:00:17 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Apok co myslisz o takim planie FBW prio na barki A nogi-przysiad 3s 10-12powt plecy-martwy ciag 3s 10-12powt klatka-wyciskanie na skosie 3s 10-12powt barki-ss wyciskanie hantli+ unoszenie na bok 3s 10-12powt tric- francuskie sztanga 2s 10-12powt bic- sztanga prosta 2s 10-12powt łydki 2s 10-12powt B nogi-przysiad sztanga z przodu 3s 10-12p plecy-wio

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-13 21:30:57 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    w moim odczuciu ma pewne uzasadnienie, jednak i na C juz raczej mniej -poprawiam więc na to pierwsze; pon , środa , piątek HIIT , niedziela wolna wtorek : trening A Nogi przysiad 3 Mc na prostych 2 wspięcia na palce 3s Plecy podciąganie na drążku szeroko do klaty 3x max powershrugs 3s Klata wyciskanie sztangi na poziomej 3 Barki wycisk

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-17 21:38:43 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A: przysiad przedni 4s żuraw 3s Wyciskanie sztangi na ławce skośnej głowa w górę 12-10/10-8/10-8 podciąganie na drązku 3s Wyciskanie żołnierskie 12-10/10-8 Wyciskanie sztangi wąsko na triceps 12-10/10-8 MC 12-10/10-8/10-8 uginanie ze sztangą na biceps 12-10/10-8 Unoszenie nóg w zwisie i spinanie w poziomie po 25-20 powt. B: przysia

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-08 21:36:53 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    @Apokalipsa. Wodyn zobaczyl moje foty i kazal zapomniec o redukcji. Celem jest rekompozycja, rozbudowanie całości muskulatury. Wspomagając się artem o masie, planem rozpisanym mi pod koniec zeszłego roku przez Pume i radami Wodyna wyszło mi coś takiego: Poniedziałek: Nogi Przysiad - R 6 RDL - R 6 Przysiad bułgarski - 3x8 Wspięcia stojąc - 4x15 Brzu

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-14 16:00:07 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    iku 3x12 5a. francuz hantlą jednorącz 2x15 5b. ugnanie na bramie 2x15 -uginanie nadgarstków podchwyt 4xmax -uginanie nadgarstków nachwyt 4xmax WTOREK nogi + łydki + brzuch 1. przysiad tylni RAMPA 6 2. martwy ciąg 4x6-10 3.wykroki 3x8-12 4a. uginanie 3x12 4b. prostowanie nóg 3x15 5a. wspięcia stojąc 4x15-20 5b. wspięcia siedząc 4x15-20 -unoszenie nó

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-18 19:41:46 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ,10,8 pompki na poręczach 3s 12,10,8 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 2s 12,10,8 Ławka rzymska 3s Unoszenie nóg w zwisie Wtorek (nogi, plecy, biceps,Przedramie) (lekko). przysiad wykroczny 3s 12,10,8 uginanie nóg leząc 3s 12,10,8 wspięcia na palce 3s 12,10,8 wiosłowanie sztangą w opadzie 3s 12,10,8 unoszenie z opadu 3s 12,10,8 uginanie ramion

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-07 19:04:34 Liczba szacunów: 0
  • <<<Chcesz, aby ktoś ocenił Twój plan? Wklej go >>> KONTYNUACJA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    10-12 powt prostowanie ramion na wyciągu 3s. 12-14 powt unoszenie prostych nóg 2s x 15 powt unoszenie kolan 2s x 15 powt crunche 2s x max B2: nogi, plecy, bicepsy (ciężko). przysiad ze sztangą 4s x 10/10/8/8 powt prostowanie nóg siedząc + uginanie leżąc 3s x 12 powt wspięcia na palce 3s x 20 powt podciąganie na drążku 4s max wiosłowanie sztangą

    Odpowiedzi: 2048 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-05-27 14:08:08 Liczba szacunów: 0
  • Często mam zakwasy po 8 miesiącach ćwiczeń.

    Post
    Trening dla początkujących

    do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : FULL Dieta : Na masę 3500+ kcal Przeciwskazania medyczne : Nie mogę obciążać lędźwi (zakaz MC) i nie mogę robić przysiadu do końca Zażywane suplementy : WPC Ostatnio przerabiany plan: FBW Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): A

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1665 Data: 2012-03-20 14:42:10 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition !/[Elite Lady]Lalus78

    Post
    Ladies SFD

    zdjeciaSFD/eae590dad16746c5b2a2d9921193136c.PNG warzywa, zopla,suple ---------------------------------------------------------------------- SILOWNIA Dzien 2 5 min orbiterek 1.przysiad 4x5 -50/60/65/70 2.MC 4x5 60/70/80-4razy/95-2 razy 3.wykroki 10 x 4 - 12 na reke 3. Single Dumbbell Squats 4x10 20/24/26/28 4.odwodzenie nogi do tylu na bramie 4x12 5

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15394 Data: 2012-01-31 21:37:23 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition !/[Elite Lady]Lalus78

    Post
    Ladies SFD

    f9172ea7c4f844ebbfdccf98877759cd.PNG warzywa,ziola,zuple ---------------------------------------------------------------------- SILOWNIA 7 orbiterek Dzien 2 5 min orbiterek 1.przysiad 4x5 -50/60/70/72.5 2.MC 4x5 70/80/90/95-3 razy 3.wykroki 10 x4 - 12 na reke 3. Single Dumbbell Squats 4x10 20/22/24/26 4.odwodzenie nogi do tylu na bramie 4x12 45 min

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 15394 Data: 2012-02-07 22:11:04 Liczba szacunów: 0