SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    9/6/2015 Cykl 2 Przysiad 5*20kg 3*40kg 3*60kg 3*70kg 3*80kg 3*90kg 3*102,5kg 16*115kg Prowler Push Sprints 10*20m*sled+70kg Wykroki chodzone 50+70 Komentarz: Zadowolony, siady idą powoli do przodu. Sprinty lżejsze niż ostatnio, oprócz rączki niskiej (której nienawidzę). Stwierdziłem, że daruję sobie wykroki z obciążeniem, wolę zrobić więcej bez obc

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-10 06:31:13 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    30/6/2015 Cykl 3 Przysiad 5*20kg 3*40kg 3*60kg 3*80kg 5*85kg 5*100kg 16*112,5kg Wykroki chodzone 250*CC Wyciskanie na ławce płaskiej 5*20kg 3*30kg 3*40kg 3*50kg 3*60kg 5*67,5kg 5*77,5kg 13*87,5kg Ring rows 80*CC Komentarz: Wykroki dały w kość co widać na wykresie tętna. Szliśmy aż nie doszliśmy do 250 z kumplem. Siady, zadowolony z dynamiki, mógłby

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-01 06:19:07 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Cykl 3 Przysiad 5*20kg 3*40kg 3*60kg 3*70kg 3*80kg 3*92,5kg 3*105kg 10*117,5kg 3*110kg z pauzą Wykroki chodzone 120 Wyciskanie na ławce płaskiej 5*20kg 3*30kg 3*40kg 3*50kg 3*60kg 3*70kg 3*80kg 12*92,5kg Ring rows 4*11*CC Komentarz: Nogi zmęczone po weekendzie więc na siadach nie poszalałem. Z wycikania zadowolony. Pozdro

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-08 07:48:10 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    3*40kg 3*50kg 3*60kg 3*70kg 5*75kg 3*87,5kg 10*97,5kg 4 Super serie 4 ring chin ups 8 wiosłowanie sztangą w opadzie 50kg Komentarz: Kiepskie spanie i od razu czuję różnicę na przysiadach. Normalnie jeszcze ze 2-3 bym pocisnął, jednak nie było sensu. Z wyciskania jestem zadowolony. Pozdro /SFD/Images/2015/7/15/37d9cf00ccaf4617a0c0b63048827dd6.jpg

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-15 07:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    11/8/2015 Cykl 4 Przysiad tylni 5*20kg 5*30kg 5*40kg 5*60kg 3*70kg 3*80kg 5*100kg 3*112,5kg 5*127,5kg Wiosłowanie w upadzie 4*10*60kg 10 rund nie na czas 15m*High Bar Prowler Push 112kg (2*32kg+2*24kg) + sled 15m*Low Bar Prowler Push 112kg (2*32kg+2*24kg) + sled 10 Strict Pull ups Komentarz: Siady kiepsko, upał dał o sobie znać. Ze względu na pro

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-12 06:49:08 Liczba szacunów: 1
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    25/8/2015 /SFD/Images/2015/8/26/075f0e60fdd144208b67b85cb67c3727.png Cykl 5 Przysiad tylni 5*20kg 5*40kg 3*60kg 3*70kg 3*80kg 5*87,5kg 5*100kg 14*115kg Bear Crawl Prowler Drag 75m*84kg+sled 75m*74kg+sled https://www.youtube.com/watch?v=a37Ib9pHmbs Prowler Drag 85kg+Sled*150m Komentarz: Siady wreszcie ruszyły, zadowolony. Ciągnięcie sanek, było test

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-26 07:46:51 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    8/9/2015 Cykl 5 Przysiad tylni 5*40kg 3*60kg 3*80kg 5*102,5kg 3*115kg 7*130kg Bear Crawl Prowler Drag 104kg+Sled*50m Komentarz: Nogi zmęczone jeszcze po biegu, więc nie spodziewałem się spektakularnego wyniku w siadach. Wkurzyłem się jak w trakcie ciągnięcia sanek, coś mi strzeliło w stawie skokowym. Ortopeda powiedział, że to najprawdopodobniej

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-11 06:33:42 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    erwy 2*32m Prowler Push Sprint 82kg+sled /SFD/Images/2015/10/14/afdd5bf10d91455dbebbf8ff50a6ab40.png Komentarz: Kiepska noc, spałem może 5h, więc nie spodziewałem się cudów w przysiadzie. Poza kiepską nocą nogi niezregenerowane po półmaratonie. Na sprintach brak mocy kompletnie, jedno 200 z górki drugie pod. Czasy wahały się od 30sekund do 50sekund

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-14 06:57:49 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    20/10/2015 Unbrakable Runner Przysiad Tylni 5*20kg 3*40kg 3*60kg 3*80kg 3*100kg 5*105kg 3*117.5kg 5*132.5kg Deload 5*110kg /SFD/Images/2015/10/21/314d3b130b724a25a57a6510a9f88cc1.png Sprinty 8 rund 200m sprint 90sec przerwy Komentarz: Nogi zniszczone, zwłaszcza przywodziciele i odwodziciele, więc na siadach nie poszalałem, można by było pocisnąć do

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-21 07:43:16 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    27/10/2015 Przysiad tylni 5*20kg 3*40kg 3*60kg 3*80kg 3*100kg 2*110kg 2*120kg 2*130kg 2*140kg 0*150kg Komentarz: Zakulo cos w ledzwiach i pozamiatane. Najprawdopodobniej jest to zablokowany krzywow-ledzwiowy. Rozciagam, rozgrzewam, masuje. Postanowilem, ze zmienie odrobinke trening, zeby takie sytuacje wiecej nie mialy miejsca... Tydzien przerwy od

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-29 07:37:15 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    30/11/2015 Przysiad tylni 5*20kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 3*40kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 3*60kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 3*80kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 3*100kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 3*110kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 2*120kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 2*120kg+ 2 gumy o łącznym naciągu 30kg 1*130kg+ 2 gumy

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-01 06:52:54 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    21/1/2016 Dynamic Effort Lower Body /SFD/Images/2016/1/22/403fbb85645a4968af65d06cba1fe10c.png Przysiad tylni 10*20kg 5*20kg+gumy o naciągu 40kg 5*30kg+gumy o naciągu 40kg 3*40kg+gumy o naciągu 40kg 3*50kg+gumy o naciągu 40kg 3*60kg+gumy o naciągu 40kg 3*70kg+gumy o naciągu 40kg 3*80kg+gumy o naciągu 40kg 12*3*82,5kg+gumy o naciągu 40kg Martwy ciąg

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-22 06:50:06 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    28/1/2016 Dynamic effort lower body /SFD/Images/2016/2/1/71d24a474c7647388cc4171bcdef7520.png Przysiad tylni 10*20kg 5*20kg+2 gumy o naciągu 40kg 3*40kg+2 gumy o naciągu 40kg 3*60kg+2 gumy o naciągu 40kg 3*80kg+2 gumy o naciągu 40kg 10*2*90kg+2 gumy o naciągu 40kg Martwy Ciąg Sumo 10*20kg 2*40kg 2*60kg 2*60kg+ guma o naciągu 30kg 2*80kg+2 gumy

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-01 06:24:49 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Obecnie plan sie delikatnie zmienil. pn - Przysiad + akcesoria + sprinty (400m-600m) wt - fizjoterapeuta sr - wod na gore ciala + 3km trucht (trening techniki i oddychania) czw - dynamika siady + akcesoria + biegi tempowe (800m-1200m) pt - luzny trening emom (aktywacja ukladu nerwowego) sb - dlugie bieganie (3 formy: dlugi bieg po gorkach 20km i p

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-20 09:10:03 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    6/6/2016 Przysiad tylni 10*20kg 5*40kg 3*60kg 3*80kg 3*100kg 3*120kg 2*130kg 1*140kg 1*150kg 0*155kg Bieg 400m luzno 6 rund 400m sprint 200m trucht 400m spacer Komentarz: Ostatni siad nie wszedl, no coz trudno. Reszta w normie. Pozdro

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-07 06:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    óbuję wykorzystać tzw Power Output Workout, czyli trening z utrzymaniem mocy. Zasada jest taka bierze się ok. 80% maksa (u mnie obecnie to 150kg) czyli 120kg dla mnie i robić przysiady tak długo, aż się technicznie nie będzie dało. W tym tygdoniu udało mi się zrobić 15 serii po 3, z przerwami około 30sekund. Ciekawym był fakt, że lżej mi się późnie

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-10 07:12:17 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    20/6/2016 Przysiad tylni 10*20kg 5*40kg 3*60kg 3*80kg 3*100kg 3*120kg 3*130kg 2*140kg 1*150kg 1*150kg - 2 gumy podczepione do racka 1*160kg - 2 gumy podczepione do racka 1*165kg - 2 gumy podczepione do racka 5 rund 30 sekund max effort ski erg 90 sekund rest in training mask Komentarz: Siady poszły całkiem nieźle. Ski erg mnie ładnie załatwił ;)

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-21 06:28:03 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Komentarz: W zarzutach pierwsze 3 serie na 100kg na siad, bo nie byłem rozgrzany. 4 seria weszła na wysoko i stwierdziłem, że zrobię założony plan czyli 5 serii na wysoko i przysiad przedni. Zadowolony byłem z takiego obrotu sprawy %-) Szybkie 3 rundy kondycyjne, ale wściekałem się, przy chodzeniu na rękach, bo chciałem ładnie gimnastycznie robić

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-15 08:11:31 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    4/8/2016 1. Siła Rwanie na wysoko + przysiad rwaniowy 5*20kg 5*30kg 3*40kg 3' EMOM 1*50kg 3' EMOM Rwanie na wysoko + 2 siady rwaniowe 1*60kg Co 30 sekund przez 3 minuty rwanie na siad 70kg ostatnie spalone 3' EMOM Zarzut na wysoko + siad 1*70kg 3' EMOM Zarzut na wysoko + siad 1*80kg Co 30' przez 3 minuty Full Clean and Jerk 90kg 2. Kondycja 5 run

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-05 06:43:59 Liczba szacunów: 0
  • Stronger Runner - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Metod na poprawę ostatniej fazy ruchu jest sporo-chociażby przysiad ze sztangą i przymocowanymi łańcuchami lub gumami. Ale do tych 200-220kg może bez problemu dojśc bez ćwiczeń wspomagających. A po co komu więcej %-) Jaki jest sposób by dojść do ciężkich siadów? wykonywać je konsekwentnie chociaż raz w tygodniu %-)

    Odpowiedzi: 4718 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-08 11:10:14 Liczba szacunów: 0