SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Siłowy trening wyskoku by DUDEK

    Post
    Inne dyscypliny

    z 80-90 kg, tylko raz zapodalem 100 ale roznica nie byla jakas kolosalna. zreszta chce zauwazyc, ze gdyby ktos tak po prostu podszedl sobie pod nawet 70 kg i chcial z tym wyskoczyc to byloby to ciezkie. natomiast co innego po przysiadach z wiekszym ciezarem. jak robi sie przysiad ze 140-150 kg to potem 100 kg do wyskokow nie jest takie hardkorowe.

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-07 23:26:02 Liczba szacunów: 0
  • Siłowy trening wyskoku by DUDEK

    Post
    Inne dyscypliny

    tazoo, a co bys proponowal dla dwoch dni, z tym ze na jednym mam mozliwosc skakania ze sztanga a na drugim nie tzn czy jest sens robic trening typowo dynamiczny, czyli podskoki ze sztanga + rwanie czy podrzut a drugie dnia bardziej na surowa sile czyli przysiad i martwy ciag?

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-21 19:59:54 Liczba szacunów: 0
  • Siłowy trening wyskoku by DUDEK

    Post
    Inne dyscypliny

    ćwiczenia dynamiczne rwanie high pulls rwanie ze zwisu i inne odmiany cwiczen olimpijskich za wyskok w duzym stopniu odpowiadają też mieśnie których nie widzimy! chodzi o grupe mieśni posterior chain Izktom nic ci nie zahamuje wzrostu, nie bądź taki przerażony tym!! Ogarnij się basket - zamiast wstepowania rob bulgarski przysiad, pieknie wchodzi

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-14 11:19:14 Liczba szacunów: 0
  • Siłowy trening wyskoku by DUDEK

    Post
    Inne dyscypliny

    sluchajcie bede robil : 1 .rozgrzewka na bierzni 10 min trucht 2 .4 serie przysiadow ze sztnga 3 .4 serie wykrokow ze sztanga 4 .4 serie przysiad bulgarski 5 .4 serie wznoszen na lydkach 6. . Ide na gore i robie trzy cwiczenia na brzuch+trzy na plecy 7 . po treningu 15 min na biezni zeby sie rozbiegac Mam jeszcze dostep do sauny

    Odpowiedzi: 203 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-14 12:24:53 Liczba szacunów: 0
  • Styczeń - Konkurs Sportowa Sylwetka - seba_b1

    Post
    Po 35 roku życia

    Jest ok-jak widac -bez przyrzadowo tez można sie rozwijać. jak sie chce to zawsze można :-) wypiski z wczoraj 12.01 DT Trening: 2 sesja E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min. I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakresu) - 9, 8, 8 (2 powt więcej) I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, poł

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2015-01-13 10:02:22 Liczba szacunów: 0
  • Styczeń - Konkurs Sportowa Sylwetka - seba_b1

    Post
    Po 35 roku życia

    16, 17.01 - DNT - dieta wg założeń 18.01 - DT Trening: 2 sesja E5 (przysiad z przenoszeniem ciężaru ciała na jedną lub drugą nogę)- 2min. I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakresu) - 9, 9, 9 (2 powt więcej) I7 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko, połowa zakesu, tempo wolne) - 10 I2 (podciąganie na drążku nachwytem, szeroko

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 2482 Data: 2015-01-19 08:32:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW Rzeźba do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ieniam na ta gdzie zmniejszona ilosc wegli bedzie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : 2 cykle na cm3 Ostatnio przerabiany plan: - Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): przysiad 80 kg martwy ciag 80 lawka lezac max 140 Zmieniony przez - Nazgul89 w dniu 2011-08-16 18:09:05

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 2011-08-16 18:08:21 Liczba szacunów: 0
  • Nietypowy problem,

    Post
    Trening dla początkujących

    Ujmę to tak: Wykroki - szczegolnie długie dobrze rozwijają posladki. Przysiad ATG - dobrze rozwija posladki. MC - posladki takze pracują . Robiłeś więc dużo, żeby je rozwinąc. Proponowałbym się przerzucić na przysiad przedni

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2011-02-13 20:29:00 Liczba szacunów: 0
  • Masa FBW, prośba o korektę.

    Post
    Trening dla początkujących

    3. Skoro tamten art nieaktualny to poszukałem czegoś bardziej na czasie i znalazłem dwie opcje. I) Na podst. posta drsquat http://www.sfd.pl/FBW_do_oceny-t380753.html A - przysiad 5x5 - wyciskanie na lawce 5x5 - wioslowanie 5x5 - pompki na poreczach (lub zwykle pompki-lokcie blisko tulowia) 3x max ilosc powt. + lydki lub brzuch 2-3x15

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 488 Data: 2012-04-21 14:26:09 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4, dzień 2 Czwartek DT Dół I 1A. Przysiad klasyczny ze sztangą na karku 12 x - 30/35/35/35 - generalnie nadal mam pewną blokadę psychiczną, nie dokładałam, żeby dokończyć tak jak poprzednio. Ale mimo wszystko miałam wrażenie jakbym miała z 70kg na plecach @-)#-P styrało mnie to strasznie. Dobrze jest - nie zawsze trzeba dokładać żeby ro

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-20 12:25:10 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 6, dzień 2 Czwartek DT Dół I 1A. Przysiad klasyczny ze sztangą na karku 8x 35kg/ 8x 37,5kg / 16x 25kg / 6x 40kg - no to moc w moich nogach, gdzieś uleciała @@-) nie było tragicznie, ale bywało lepiej. Dobrze było - wyszło odpowiednie "zamieszanie". Tu ciężar w sumie nie był jakimś priorytetem - więc sobie nie zawracaj tym głowy. 12 x -

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-30 09:20:43 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Trening w całości przedstawia się właśnie tak %-) Do każdego prawie ćwiczenia dostałam obszerne wyjaśnienia i wytyczne co i jak robić, jak się ustawić itp. Tyle ile mi się uda, to nagram, ale coś ciężko ostatnio z ludźmi Trening A I. Wiosłowanie sztangielką w podporze 10/8/6/6/6 II. Ściąganie wyciągu dolnego chwytem neutralnym wąsko 10-15/10-15/

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-05 23:14:10 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    NOWY PLAN Tydzień 1, dzień 3, Trening C Trening C I. Wyciskanie sztangielek skos dodatni 20-30 stopni 8/8/8 10/12/14 - tutaj Night wskazał trochę inne niż zwykle ułożenie hantelek w drodze do klatki piersiowej, muszę to trochę wyczuć, a przede wszystkim nagram następnym razem. II. Wyciskanie sztangielek chwytem neutralnym siedząc 10/8/8/12/16 1

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-10 22:28:24 Liczba szacunów: 1
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    NOWY PLAN Tydzień 1, dzień 3, Trening C Trening C I. Wyciskanie sztangielek skos dodatni 20-30 stopni 8/8/8 10/12/14 - tutaj Night wskazał trochę inne niż zwykle ułożenie hantelek w drodze do klatki piersiowej, muszę to trochę wyczuć, a przede wszystkim nagram następnym razem. OK - no troszkę inaczej technicznie niż zazwyczaj się ogląda na siłow

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-11 09:11:45 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    __________ NOWY PLAN Tydzień 2, dzień 4, Trening D Trening robiony w sb o 13h - nie moje godziny totalnie. Bałam się, że obciążenia mnie pokonają, ale nie było tragedii. Przy przysiadzie miałam palpitację serca %-) ale zrobiłam wszystko! Zakwasy na tricepsie i bicepsie też są ! Trening D I. Wypychanie nogami na suwnicy 10/8/6/6/6/6 (sama suwnica m

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-18 11:32:49 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    __________ NOWY PLAN Tydzień 2, dzień 4, Trening D Trening robiony w sb o 13h - nie moje godziny totalnie. Bałam się, że obciążenia mnie pokonają, ale nie było tragedii. Przy przysiadzie miałam palpitację serca %-) ale zrobiłam wszystko! Zakwasy na tricepsie i bicepsie też są ! Trening D I. Wypychanie nogami na suwnicy 10/8/6/6/6/6 (sama suwnica m

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-18 11:49:06 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    100kg/110kg/120kg/125kg/130kg/140kg - miały iść spore ciężary, to też poszły %-) II. Przysiad klasyczny 9->21/9->21/(9->21) - zaczynam od 9 powtórzeń i co tydzień dodaje po 3, aż dojdę do 21. Robię w blokach po 3, poprawiam napięcie i jadę kolejne 3. 40kg/40kg/40kg - zrobione po 12x - tętno 1500 i palpitacja serca ^^ - dawno nie miałam tak. Super

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-18 11:52:17 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Przysiad to moje bezapelacyjne ulubione ćwiczenie w ogóle. Natomiast wcale nie musi być jednocześnie najlepszym narzędziem do budowy masy mięśniowej ud i trzeba mieć tego świadomość.

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-18 12:26:46 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Zdecydowanie to nie był mój tydzień @@-) Tydzień 3, dzień 2, Trening B I. Hip thrust 8/8/8/8/8/12-20 70kg/70kg/80kg/80kg/80kg/70kgx16 - coś chyba nie polubię się z HT na takim zakresie powtórzeń %-) 70kg/70kg/80kg/80kg/80kg/60kgx15 - nie wzięłam 90kg, bo musze czuć tutaj zadek zanim wejdę na wyższe cieżąry, a coś nie mogłam się ogarnąć i na końcu

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-30 14:54:46 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    ył z treningami, ale w sb i tak będę na siłowni więc zrobię teraz 3 dni pod rząd i 4ty w poniedziałek, bo z początkiem tygodnia zdecydowanie lepiej mi idzie, a żeby zrobić 18 przysiadów w serii, to muszę mieć moc %-) Teraz zaczynam 6ty tydzień. Z NIghtem ustaliliśmy sobie, że po 8 tygodniu wrzucę podsumowanie :-)) Czyli jakoś początek lutego to będ

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-18 11:27:43 Liczba szacunów: 0