SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Trening FBW oraz dieta do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    A nogi: przysiad ze sztangą na karku 4s plecy: martwy ciąg 3s plecy: podciąganie 3s nachwyt klatka: wyciskanie hantli na skosie 4s barki: wyciskanie sztangi siedząc 3s triceps: wyciskanie francuskie sztangi 3s biceps : uginanie ramion z hantlami stojąc 3s brzuch łydki: wspięcia w siadzie 4s B nogi: przysiad ze sztangą na karku 4s plecy

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 918 Data: 2014-02-27 14:41:42 Liczba szacunów: 0
  • Miyagi1 / Dziennik / Redukcja + definicja

    Post
    Trening dla początkujących

    eria brzuszków 8:20 śniadanie Serek wiejski ze szczypiorkiem i kromka razowego chleba 10:30 Pierś z kurczaka smażona na odrobinie oliwy z brokułami 13:40 Kurczak w sosie słodko kwaśnym z brązowym ryżem 14:10 Trening Obwodowy przysiad ze sztangą na karku /wyciskanie sztangi na klatkę/ Skłony ze sztangą /wyciskanie sztangi stojąc 4 x max ,obwód

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2445 Data: 2009-01-31 15:39:12 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu PUSH&PULL

    Post
    Trening dla początkujących

    eningu + WPC jak nie dam rady zjeśc zapotzrebowania w ciagu dnia to wypijam na noc + witaminy i Omega 3 Ostatnio przerabiany plan: zwykły split Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wycisk 80kgx 5 , 90kg x 1 , przysiad i MC na maxa nie robiłem, zakładam około 50-60kg i takim ciężarem robie

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 373 Data: 2014-03-20 15:47:01 Liczba szacunów: 0
  • Przemyślana redukcja aktywnej kobietki

    Post
    Ladies SFD

    własnoręcznie :-) Dzisiejszy trening był o 1740 Zapomniałam dodać spis treningów, podałam tylko link, a to mało przejrzyste - zatem: Trening A wszystkie ćwiczenia 3 x 15 1. przysiad przedni z push press 3x 10 60sek przerwy 2a. Przysiad z kettlebell z pogłębieniem 2b. wiosłowanie sztangą na ławce poziomej 3a. wypady w przód 3b. pompki 4a. plan

    Odpowiedzi: 86 Ilość wyświetleń: 6397 Data: 2015-03-20 21:01:43 Liczba szacunów: 0
  • HST z priorytetem na nogi

    Post
    Trening w domu

    opiero około 19-20, 2. 6 dni na razie odpada, znalazłbym czas dopiero na jesieni, a jak dojdą treningi koszykówki, to już całkiem... A co Pepo myślisz o łączonych seriach - przysiad klasyczny, później zdejmowane obciążenie i przysiad z dynamicznym wyjściem w górę/ze wspięciem na palce, a na końcu zwykłe wspięcia na palcach... Najwyżej zrobię mały

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 754 Data: 2009-07-12 18:02:02 Liczba szacunów: 0
  • FBW wymiana

    Post
    Trening dla początkujących

    nbinacji. 1. masa stoi za malo jesz i tyle , trzeba zaczac sie normalnie odzywiac i tu recepty inne nie znajdziesz . 2. siła stoi brak regeneracji malo lub slabej jakosci sen masz. i koniec filozofii Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad 90, martwy 70, WL 80 to sa twoje maxy ??

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 524 Data: 2012-03-21 10:34:42 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Kilka pytań. A. przysiad 5x5 - ok wyciskanie 5x5 - płasko? wiosłowanie 5x5 - ok poręcze 3 x max - w sensie pompki na poręczach? łydki /brzuch - ok B. przysiad 5x5 - ok wycisk żołnierski 5x5 - to wyciskanie w skosie siedząc? martwy ciąg 5x5 - trochę się obawiam tego ćwiczenia, nigdy go nie robiłem i nie wiem czy technicznie będę wykonywał

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2012-05-13 14:38:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase. Pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    przysiad tylny: http://www.youtube.com/watch?v=BP0UaRBWq6U przysiad przedni: http://www.youtube.com/watch?v=uAGv0O4QGdc Martwy ciąg: http://www.youtube.com/watch?v=qCf5md6LuYA Nie wiem czy są dokladnie technicznie wykonane, wkleiłem tylko zeby przyblizyć ci jak wyglądaja te ćwiczenia

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1245 Data: 2010-09-07 14:21:04 Liczba szacunów: 0
  • [DT] coockawsky

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 3 Redukcja Trening WL 17,5kg x10 | 37,5kg x10 | 47,5kg x8 | 47,5kg x6 porażka \-) W choy siła spadła po 6msc przerwy @@-) Martwy Ciąg 57,5kg x10 | 57,5kg x10 | 57,5kg x10 Przysiad 17,5kg x10 | 27,5kg x10 | 27,5kg x10 20 minut cardio Suplementacja OFF jeszcze Info Dzisiaj pierwszy dzień na siłowni po 6 miesiącach sielanki. Nowe twarze, stary

    Odpowiedzi: 1677 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-19 21:46:42 Liczba szacunów: 0
  • fbw 5x5 ocena

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie skupiaj się teraz na dodatkach (podciąganie na drążku/poręcze) zacznij od 3 podstawowych ćwiczeń (przysiad, mc, 2 wyciskania, wiosłowanie) + brzuch/łydki, jak ten trening po 2 miesiącach (lub dłużej) nie przyniesie efektów w postaci przyrostów to sprawdzasz regeneracje i dietę, a na końcu dopiero edytujesz plan. Bez diety twoje efekty będą mize

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2009-05-13 18:39:26 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek,06.02 - treningowy (podwójnie) No więc zacząć muszę od diety - nie była jak w rozpisce,ale była O.K - przynajmniej tak myślę : Białko + Owsiane Kasza + warzywa + filet mintaj Makaron razowy + 4 jaja Tuńczyk z wody + 2 banany I pójdzie jeszcze twaróg... Wszystko ze względu na to że piątki to dni bez mięsa ( o czym nie pomyślałem wcześniej i m

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-02-06 21:24:27 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota - 14.02,Niedziela - 15.02 - nietreningowe W sobotę miska O.K. W niedzielę kompletna lipa,ale zapominam o tym dniu i jadę dalej... Poniedziałek - 16.02 - treningowy Wypiska : A. Przysiad ze sztangą :85kg x 10 x 4s A. Wyciskanie sztangi leżąc : 55kg x 10 x 2s,55kg x 8,55kg x 7 A. Wyciskanie sztangi zza karku : 45kg x 8,40kg x 8,40kg x7,35kg x

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-02-16 22:25:25 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Wtorek - 24.02 - nietreningowy Nic ciekawego się nie działo Dieta O.K : Białko + Makaron razowy + oliwa Ryż + Kurak + Warzywa + Oliwa Makaron + Tuńczyk + Warzywa + Majonez light Kasza gryczana + Wołowina + Oliwa + Warzywa Gotowana rybka + Oliwa Środa - 25.02 - Treningowy Dieta z dzisiaj : Jaja + Owsiane Ryż brązowy + Białko + Warzywa + Oliwa Makar

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-02-25 20:52:36 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa - 18.03 - Treningowy Dieta : 1.Białko + Owsiane + Oliwa 2.Twaróg + Warzywa + Oliwa ( 2 posiłki) 3.Wołowina (Potrenigowo) 4.Tuńczyk + Warzywa + Majonez z Omegą3 - to jeszcze będzie 5.Nie wiem jeszcze co Trening ! : 1.Przysiad ze sztangą :80kg x 12,85kg x 10,90kg x 8 Wszystko fajnie,ciężar O.K,lało się ze mnie,przerwy tutaj około 2 min. 2.Pros

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-03-18 18:02:34 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa - 01.04 - Treningowy Noooo W końcu nadszedł ten dzień Chęci straszne,nosiło mnie (znowu ),więc trening udany Wypiskowo : 1.Przysiad ze sztangą :80kg x 12,85kg x 10,90kg x 8 Standardowo,technika O.K,nogi się nie zjeżdżały 2.Prostowanie nóg siedząc :12kg x 12,10kg x 12 x 3 lub 4s Pogubiłem się ile było serii,bo mnie rozpraszał telefon,któr

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-04-01 18:39:25 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Poniedziałek - 06.04 - Nietreningowy Dieta : Owsiane + Jaja Kura + Ryż brązowy + Warzywa + Oliwa Wołowina + Oliwa + Jajo + Owsiane Tuńczyk + 3 jaja + Warzywa + Owsiane Twaróg chudy + Oliwa Analogicznie jak w niedzielę,trochę musiałem kombinować,tłuszcze nie z tych źródeł co powinny być,ale bilans +/- ten sam Wtorek - 07.04 - Treningowy Dieta : Ows

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-04-07 18:15:52 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Raptacz Gram na pozycji defensywnego pomocnika Wtorek - 14.04 - Treningowy (x1.5) Z rana trening piłkarski...i nieciekawa historia - rozbieganie,rozgrzewka,stretching - wszystko fajnie,małe wejście w przeżuty i...strzeliła mi pachwinka Mocno nadciągnięta lub delikatnie naderwana.Bolało strasznie.Zamroziłem,ale i tak boli przy chodzeniu. Po treni

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-04-14 21:15:38 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa - 15.04 - Nietreningowy Dieta : Owsiane + Białko Kurak + Warzywa + Oliwa Twaróg + Warzywa + Oliwa Tuna + Warzywa + Majonez Light Omega3 Ser żółty Tak wiem,nie wygląda to szczególnie dobrze,ale mam teraz nie do końca wyjaśnioną sytuację jeśli chodzi o $,więc nie wiem jak będzie z michą w najbliższym czasie,nie wiem nawet co będzię z nią w ogó

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-04-16 20:19:34 Liczba szacunów: 0
  • Zdanek/Fat>Fit>Muscle/Podsumowanie redukcji str.12/start masy str.17

    Post
    Trening dla początkujących

    Środa - 29.04 - Treningowy Z racji że wczoraj grała moja kochana Barca,dzisiaj wstałem lekko z***any (7,5h snu...).W szkole na wszystkich lekcjach prawie że kimka,wyrwałem papucia z matmy za pracę na lekcji a tak poza tym przeżyłem.Powrót do chaty,drzemka i wstałem jak nowo narodzony - był power na trening Micha wyglądała tak : 200gr owsianych +

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 12503 Data: 2009-04-29 22:19:48 Liczba szacunów: 0
  • Trening Bruce Lee - Zmodyfikowany

    Post
    Trening dla początkujących

    Cel treningowy: Siła , rzeźba MASA=SIŁA , SIŁA=MASA . twoje cele się mijają . "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Nie ma powodu , by się chwalić. " to nie jest punkt , gdzie się chwalimy . Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2197 Data: 2012-11-02 19:24:40 Liczba szacunów: 0