SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • man1ek93/masa/foty 1, 16, 17,34, 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek - Legs Przysiad tylni 70x8 80x8 80x8 80x8 Wykroki 40x8 - na każdą nogę 40x8 40x8 40x8 Rumunski martwy ciag 80x8 80x8 90x5 - sztanga z łap się wyślizgiwała i ogólnie brak sił Żuraw 4x8 Łydki Nawet nie wiem ile było serii ale w każdej było +20 ruchów. Ogólnie to robiłem na suwnicy smitha, bo sztanga zajęta. Ostatnia seria 150kg + p

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-27 18:32:54 Liczba szacunów: 0
  • man1ek93/masa/foty 1, 16, 17,34, 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Sobota - Legs Przysiad 70x8 80x8 90x8 100x6 Wykroki 40x8 40x8 40x8 40x8 MC na prostych 90x8 90x8 80x8 Zmniejszyłem w ostatniej, bo sztanga z łap wylatywała. Żuraw 4x8 Łydki na suwnicy Było chyba 5 albo 6 serii, 160kg + platforma w każdej serii 30 powtórzeń. Przedramiona Troszkę je też skatowałem %-) W środę dowiedziałem się, że siłka będzie czynna

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-04 15:36:05 Liczba szacunów: 0
  • man1ek93/masa/foty 1, 16, 17,34, 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek - Legs Przysiad tylni 4s x8 Wykroki 4s x8 Rumunski martwy ciag 3s x8 Żuraw 4s x8 Łydki na suwnicy 10s x max Daj sobie może Żuraw jako 2 ćwiczenie. A Łydki rób według szoprexa albo mniej serii to że będziesz je robił nie wiadomo ile serii nie zawsze znaczy że urosną %-)

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-06 20:27:04 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    WTOREK (3 LIPCA 2013) TRENING /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ac6b80b5d8b94611b028563dfc75fc26.png Ten dodatek do treningów siłowych zrobiłam sobie w ogrodzie i w sumie trochę się zmachałam, ale możliwe, że to przez to, że było gorąco. Moim podwyższeniem było koło od samochodu. Niestety nie mam piłki, więc split squat robiłam bez tego normalnie na płaskim.

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-04 08:18:27 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    kontunuuję trening, który zaczęłam. Od soboty lub niedzieli będzie nowy :-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5a4219ec472f4b9dadbb7d3cdc7d712a.png Było ciężko. Wydaje mi się, że kiedyś przysiad bułgarski chyba źle robiłam, bo jakoś nie zapadł mi w pamięć. A teraz naprawdę go morduję. Nie dość, że ciężko to już w pierwszej serii złapał mnie skurcz prawej stop

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-04 21:23:50 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ) SUPLE: Omega-3 TRENING SIŁOWY LOWER A /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/5f7f56d2eeb34a44b7d364f0096b3ab0.png W końcu mam ciężkie treningi 8-) Zamieniłam: - wypychanie na suwnicy na przysiad bułgarski, - uginanie nóg siedząc na wznosy bioder ze sztangą W związku z ogromnymi problemami z równowagą we wspięciach na palce w poprzednim treningu zmniejszyłam c

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-04 17:33:56 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    "normalnie". Rozgrzewka np 10x 20kg, 8x 25kg i wskakujesz na cięzar np. 30 kg i robisz 3 serie. za tydzień dokładasz np. po 2,5kg itd. Jaki Ty masz wogóle maks w WL? To samo przysiad - różnica 30kg między rozgrzewką a seriami zasadniczymi to dużo. Zrób rozgrzewkę na 20, 30, 40kg i dopiero wskakuj na ciężar roboczy. Jeszcze jedno - zastanawiają...

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-17 17:22:29 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    rękę ;-] Wstawiam i czekam na gromy /-)_ lub delikatną krytkę :-)) http://www.youtube.com/watch?v=taNwbih43-o&feature=youtu.be Przy okazji znalazłam swój stary filmik z tego przysiadu jeszcze z pierwszego dziennika i tam to dopiero była porażka |-) Jeszcze mam takie pytanko, co do planka: czy to normalne, że aż taki jakby skurcz w dolnej części br

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-23 18:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    NIEDZIELA (24 LISTOPADA 2013) - TYDZIEŃ 8, DZIEŃ 5 FILMIK 2 POPRAWIONY BUŁGAR (PRZYNAJMNIEJ MAM TAKĄ NADZIEJĘ)- 6,5 kg na rekę http://www.youtube.com/watch?v=TOkbZXt7BKQ&feature=youtu.be Od razu przepraszam, że tak ciemno, ale dzisiaj strasznie pochmurno u nas @-) FILMIK 3 PRZYSIAD Z 47 KG (3-cia seria rozgrzewkowa) http://www.youtube.com/watch?v=b

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-24 14:17:38 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    DIM Oo...i znowu coś nowego ;-] Niedawno dowiedziałam się, że mam jednak nie pić ziółek, które mi polecono w pierwszym dzienniku :-> a teraz DIM. Ja jeszcze w starym dzienniku, jak narzekałam na wymioty i straszny ból w czasie @ dostałam od Ciebie obli zalecenie kupienia DIMu, ale bez żadnych wskazówek, jak go zażywać. Na opakowaniu pisze 1-2 kaps

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-30 21:47:12 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    tyle wysoko, że nie dostanę go ze stania na podłodze, muszę najpierw podskoczyć. No cóż...nie urosło się %-) Co do poprzednich filmików skoro nie było krytyki to zakładam, że przysiad ok, poprawiony bułgar i WL ok i MC pewnie poza tym błędem, który sama wyłapałam też ok. Aha...mam obiektywną opinię, że się nie spasłam :-D Zmieniony przez - Agnese

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-03 17:13:00 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    erbaty (+ cytryna),woda filtrowana, napar z imbiru, wino czerwone wytrawne do obiadu DIM odstawiony! Maca też out?:-> WYTRZYMKA 100 x skakanka 10 x burpee 10 x pompki 10 x przysiad W 20 minut zrobiłam 8 pełnych obwodów + 100 x skakanka, 10 x burpee i 8 pompek. Pompki robiłam 2 męskie, reszta damskie, a w 7 obwodzie tylko jedna męska, w ostatnim

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-31 17:07:33 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    szkoleniowy. Ćwiczyłam m.in. wyciskanie na klatę na skosie, wiosłowanie sztangą (odkryłam, że z podchwytem lepiej czuję plecy, a do tej pory robiłam z nachwytem), push press, przysiad i podciąganie na drążku (poznałam fajne ćwiczonko, które pozwala zaangażować do podciągania plecy i może w końcu nauczę się podciągać z użyciem pleców, a nie tylko rą

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-14 16:19:23 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    Chyba zapytam Kokosa (przysiad 100kg robi), czy 50x ca. 32.5kg to takie proste. Poczułam się wywołana do tablicy - myślę, że miałabym "pewne" trudności w dojechaniu do ilości powtórzeń (50 w jednej serii, czyli bez przerw) z 60% masy ciała, jak dla mnie w zaokrągleniu 35kg. Ambitna jestem to bym zrobiła tylko co potem? Wybaczcie dziewczęta - teraz

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-06 09:57:09 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    . Po wczoraj od rana mam zakwasy na ramionach i plecach, a koło południa doszły zakwasy nóg ;-] Na szczęście nie utrudniają życia za bardzo. Pytanie: W następnym treningu mam przysiad narciarski - max. Nigdy go nie robiłam wcześniej. Na Youtube filmiki są różne. Mam po prostu przyjąć pozycję i tak "siedzieć" ile dam radę? Zmieniony przez - Agnese

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-09 13:00:15 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ała, woda filtrowana, kombucha Warzywa poza miską: ogórki kiszone, cebula, kalarepa, brokuł WYTRZYMKA Miękkie nogi, czas 14 minut 22 sekundy Robiłam najpierw 15 burpees....1 przysiad...itp. Jakbym zwiększanie burpees zostawiła na koniec, chyba bym się poddała, bo miałam takie myśli. Zakwasy nadal są, więc część z podskokiem była tylko tak lekko na

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-11 15:31:16 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    :-D:-D:-D ŚRODA(16.04)- DZIEŃ 3, TYDZIEŃ 2 MISKA BTW: 130/80/155 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/537c9ba35933418c847044d883f31285.png Leki: Euthyrox 62,5 oraz chwilowo: probiotyk Lacti Napoje: różne herbaty: czarna z dodatkami, rooibos, woda filtrowana, yerba mate Warzywa poza miską: ogórki kiszone, mnóstwo szczypiorku i rzeżuchy, kalafior gotowany |-)Dz

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-16 16:58:03 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    ŚRODA (07.05)- DZIEŃ 3, TYDZIEŃ 5 MISKA BTW: 130/80/165 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/50f9ce676cd4451b8fd572dd87a8a558.png Leki: Euthyrox 62,5 Napoje: herbata zielona, woda filtrowana, napar imbirowy, herbata owocowa, oolong Warzywa poza miską: mnóstwo rzeżuchy, cebula, brokuł gotowany, szparagi białe, kalarepy AKTYWNOŚĆ TRENING SIŁOWY + AERO Trening A

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-07 19:52:18 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    NIEDZIELA (11.05)- DZIEŃ 7, TYDZIEŃ 5 MISKA, BTW: 130/80/120 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/07bc3c0dcfab401cb2278e37a8a02ac5.png Leki: Euthyrox 62,5 Napoje: woda filtrowana,napar z pokrzywy, oolong, herbata czarna aromatyzowana,zielona kawa, kawa ze stewią, rooibos, rosół Warzywa poza miską: cebula, ogórki kiszone, mnóstwo sałaty i rzeżuchy ADHD mi się w

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-11 15:01:25 Liczba szacunów: 0
  • Agnese- zatrzymać na zawsze stan obecny :-)

    Post
    Trening dla początkujących

    CZWARTEK (15.05)- DZIEŃ 4, TYDZIEŃ 6 MISKA, BTW: 130/80/165 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/a09d5d1e3e054eecaa7b50564a396d0b.png Leki: Euthyrox 62,5 Napoje: woda filtrowana, oolong, rooibos Warzywa poza miską: cebula, rzeżucha, szparagi zielone, kalarepa, warzywa na patelnię m.in. marchew (wliczona na oko), groszek, por, pietruszka, cebula Pierwszy dzień

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-16 16:47:43 Liczba szacunów: 0