SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • FBW 3x/tydzień do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Brakuje mi jakiegoś wiosłowania w tym planie. Początek dałbym taki: A: Przysiad Uginanie Wiosłowanie + reszta B: MC Ściąganie wyciągu górnego + reszta Szkoda, że nie masz drążka. Reszta ok.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 528 Data: 2011-02-20 22:14:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x/tydzień do sprawdzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad 3 serie.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 528 Data: 2011-02-21 18:37:44 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenie tygodnia: PRZYSIAD PRZEDNI!

    Post
    Inne dyscypliny

    Sołtys, napisałeś, przysiad przedni przez to, że bardziej obciążą czworogłowe mniej obciąża kolana. Dlaczego? Myślałem, że przy przysiadzie tylnym dzięki silnej kokontrakcji stawy kolanowe są lepiej "zabezpieczone"

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 8693 Data: 2012-03-05 21:04:29 Liczba szacunów: 1
  • Cwiczenie tygodnia: PRZYSIAD PRZEDNI!

    Post
    Inne dyscypliny

    e i dodatkowo mniej obciaza kolana. Nie wiem czemu dokladnie, nie jestem specem z biomechaniki ale jest bardziej naturalny ruch, wiaze sie to z latwoscia uzyskania glebokosci przysiadu napewno. Co do paska osobiscie nie widze sensu stosowania, chyba ze przy ostatnich seriach. Jak napisalem wyzej, mniej obciaza dolny odcinek plecow niz przysiad tyl

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 8693 Data: 2012-03-05 23:58:02 Liczba szacunów: 0
  • Split, 16 miesiecy stazu.

    Post
    Trening dla początkujących

    i na nogi rob: przysiad 4x 8-6 (czworoglowe) wykroki 4x 10-8 (czworoglowe) prostowanie w siadzie 3x 15/12-10(czworoglowe) zuraw 4x 10-8 (dwugłowe) uginanie w lezeniu na brzuchu 3x 15/12-10 (dwugłowe) wspiecia w staniu 3-4x max (łydki) wspiecia w siadzie 3-4x max (łydki) i pamietaj takze o brzuchu Zmieniony przez - Ghah1 w dniu 2010-10-31 11:38:42

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2010-10-31 11:38:07 Liczba szacunów: 0
  • Split, 16 miesiecy stazu.

    Post
    Trening dla początkujących

    9 -rozpietki na lawce plaskiej 3x12,10,8 -wyciskanie waskie na laweczce plaskiej 4x12,10,8 (progresja po 3kg) -prostowanie przedramion na wyciagu nachwytem 4x12,11,10 Środa: -przysiad 4x 8-6 -wykroki 4x 10-8 -tu mam 2cwiczenia na laweczce w lezeniu na plecach i na brzuchu 4x12,10,8 na plecach i 3x,12,10,8 na brzuchu -wspiecia na palce (w 1serii:

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1012 Data: 2010-10-31 13:12:24 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    ch: 1) Skłony w leżeniu z uniesionymi nogami 2) Skłony w leżeniu głową w dół ze skrętem tułowia 3) Unoszenie nóg w podporze SR Nogi: 1) Wypychanie ciężaru na suwnicy / lepszy przysiad 2) Prostowanie nóg w siadzie 3) Uginanie nóg w leżeniu 4) Wspięcia na palce w staniu / tutaj seria po 20 powtórzeń. łydki lubią większą ilośc powtórzeń w serii Barki:

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2009-12-17 02:08:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do FBW, znalazłem coś takiego. Ze wskazaniem dla amatorów ( czyt. mnie ) zalecane są na początek tylko 2 serie. 1. PRZYSIAD (8,8,6,6,6). 2.WYCISKANIE NA ŁAWCE (8,8,6,6,6) 3.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM CHWYTEM 4.WIOSŁOWANIE W OPADZIE (8,8,6,6,6) 5.WYCISKANIE ZZA KARKU (8,8,6,6,6) 6.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA (8,8,6,6,6) 7.WYCISKANIE NA TRICEPS

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2009-01-29 00:07:30 Liczba szacunów: 0
  • Plan początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    1. PRZYSIAD (8,8,6,6,6). 2.WYCISKANIE NA ŁAWCE płaskiej 3 serie (8,8,6,6,6) 3.PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU SZEROKIM CHWYTEM 3 serie 4.WIOSŁOWANIE W OPADZIE wywal (8,8,6,6,6) 5.WYCISKANIE ZZA KARKU hantli 2 serie (8,8,6,6,6) 6.UGINANIE RAMION ZE SZTANGA 2 serie (8,8,6,6,6) 7.WYCISKANIE NA TRICEPS W LEŻENIU daj francuza leżąc 2 serie (8,8,6,6,6) 8.MARTWY CI

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 750 Data: 2009-01-29 09:06:54 Liczba szacunów: 0
  • siłownia do sprzedania

    Post
    Targowisko

    sprzedaje na 2 części czyli ławka stojak na przysiad poręcze modlitewnik ławka skośnaza 500zł krążki plus gryfy , pas za minimum 500 zł całość oddam za minimum 800 zł zdjęcia dam w sobote gdyż dopiero bede miec dostep do aparatu, jestem z piły i odbiór najlepiej osobisty aby nie było problemów że cos komuś nie pasuje ławki robiłem sam , sa z ta

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5082 Data: 2008-06-12 23:18:53 Liczba szacunów: 0
  • siłownia do sprzedania

    Post
    Targowisko

    ławka skos ze stojakiem na przysiad , wyciskanie skos w dół

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5082 Data: 2008-06-14 20:08:09 Liczba szacunów: 0
  • siłownia do sprzedania

    Post
    Targowisko

    stojak na przysiad inne ujecie

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 5082 Data: 2008-06-14 20:14:54 Liczba szacunów: 0
  • Zgłoszenia do TESTU 50/50 z IRON HORSE

    Post
    Iron Horse Series

    Witam jestem zainteresowany zestawem redukcyjnym. Bardzo odpowiadal by mi wlasnie ten zestaw i by fajnie sie wpasowal w moje cele. Jesli chodzi o staz na forum to widac w pod nickiem. Moge takze dodac ze rok temu bralem udzial w "Zrob forme z sfd vol2" Dane i wymiary Wiek 17 lat Waga 80kg Wzrost 175cm - staż treningowy ~2lata - najbliż

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 4052 Data: 2012-03-25 21:19:16 Liczba szacunów: 0
  • _ Idealne wymiary StrongMena :)

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    , ale równie bobrze mozna powiedzieć że w wyciskanniu podnoszą też ręce które też coś ważą :) Mi bardziej chodziło o to, że nie urzywają do tych bojów kondycji. By zrobić sam przysiad nie potrzeba kondycji :) Ogólnie rzecz biorąc jest tam tylko zawsze 1 ruch i to w miescu, natomiast strongmeni mają konkurecne gdzie ruszają swoje dupska a miejsca A

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4406 Data: 2004-09-17 16:11:09 Liczba szacunów: 0
  • Pierwsze spotkanie z siłownią

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Prędzej barki uszkodzisz złą techniką wyciskania niż kręgosłup podczas martwego ciągu, ile razy w ciągu dnia wykonujesz ruch wyciskania, co innego przysiad MC, schylając się podnosząc coś z ziemi itp sytuacje codziennego życia. Zrób sobie rozwojowy z tematu pierwsza wizyta w klubie, zobaczysz co i jak, organizm do obciążeń przyzwyczaisz i za 2 mies

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 784 Data: 2014-07-18 21:41:08 Liczba szacunów: 0
  • Ile wyciskacie na klatę ??!!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    trenuje niecale dwa lata i wyciskam 120kg w trzech powtorzeniach.nie probowalem na maksa,martwy ciag 174 kg 3 powtorzenia na prostych nogach,przysiad 140 kg dupa do ziemi.

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-12-10 12:02:21 Liczba szacunów: 0
  • trening RAMPA - małe niejasności 2

    Post
    Trening dla początkujących

    Napisz ciężary w podstawowych ćwiczeniach(przysiad, martwy i wyciskanie) Dałbym spokój sobie z rampą, za wcześnie. Cel ? Napisz dokładnie jaki, nie da się połączyć masy z rzeźbą.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1830 Data: 2011-07-12 19:04:20 Liczba szacunów: 0
  • Miśka robi formę - DT

    Post
    Ladies SFD

    wyglądał tak: Przysiady 3x12 ( 20 kg ) 2x12 ( 22,5 kg ) było w miare spoko, dlatego mysle, ze moge spokojnie dodawac większe obciązenie, ale czuje, ze tak kalecze technike - przysiad jakis plaski.. staram sie nie wypychac kolan ale no jakos koslawo mi to idzie.. nagram filmik nastemnym razem i moze cos podpowiecie Wiosłowanie 5x12 ( 20 kg ) musze

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1945 Data: 2014-11-29 14:02:35 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    "Zakładajac czysto teoretycznie, że dzielimy plan na góra/dół to dając taki plan: Góra: Push press Wiosłowanie sztangą nachwyt Poręcze Drązek Dół: Swing Forma mc Przysiad przedni Żuraw To można przetrenować całe ciało zakładając, że podzieliliśmy plan ." Nogi w górze? Push press nie jest ćwiczeniem, które miałoby jakiś wpływ n

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1251 Data: 2011-12-22 22:12:05 Liczba szacunów: 0
  • CHCESZ SCHUDNĄĆ ZAJRZYJ TU!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    robię rozgrzewkę na rowerku,potem prostowanie nóg na maszynie naprzemian z przywodzeniem ud,potem przysiad wykroczny hyhy z łamaną,bo normalnie mam paranoję...ale skoro mówisz że progresja ok,to może spróbuję,ale się boję trochę,ja w ogóle nie wiem czy sobie tych kolan nie rozwaliłam przysiadami kiedyś,ale robiłam wszystko technicznie i podkładałam

    Odpowiedzi: 557 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-09-22 21:17:49 Liczba szacunów: 0