SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Kto na lato łyknie metkę, ten wyrwie nie jedną kobietkę***SPAM***

    Post
    Kuchnia SFD

    jak robisz pełen przysiad z 2 pakami to gratki

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-29 20:47:34 Liczba szacunów: 0
  • Rogalesku/ poszukiwanie własciwej drogi

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz strasznie przeładowaną klatkę, doliczyłem się aż 20 serii gdzie poleca się od 12-16. Kolejny w mojej opinii błąd to brak podstaw takich jak przysiad, martwy czy drążek. W diecie masz mało białka w 1 posiłku, głównie z jogurtu i zbóż. W posiłku po treningowym nie masz węgli, jak nie masz jak dodać ich to wrzuć gainer po treningu, w ostatnim pos

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 936 Data: 2012-01-04 15:28:18 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93 / żelazna ręka, krata na brzuchu, turbo nogi i stalowe poślady (just do it!)

    Post
    Ladies SFD

    Jasne, jasne :-)) Proponuję standardzik jako wstęp do przygody z wolnymi ciężarami: Dwa treningi A i B robi się na zmianę (dzień 1: A - dzień 2: B - dzień 3: A - dzień 4: B itd.) . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami. Treningi z każdego A i B: 1,2 -gi trening (pierwszy i drugi trening A oraz pierwszy i drugi trening B) wykonujemy po 2 serie każdeg

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 19109 Data: 2012-01-04 09:19:28 Liczba szacunów: 0
  • olinkaz93 / żelazna ręka, krata na brzuchu, turbo nogi i stalowe poślady (just do it!)

    Post
    Ladies SFD

    Potrzebuję pomocy! Ale zanim, to ciezary z wczoraj.. Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach (najpierw był sam gryf, bo dosyć ciężki, cholera wie ile on waży, nie mam pojęcia ;c, w drugiej serii + 5 kg do niego) B1. wyciskanie sztangi skos góra (to samo, ten sam gryf z 5 kg obciążeniem w 1 i 2 serii) B2 przyciąganie drążka dolnego siedząc do

    Odpowiedzi: 160 Ilość wyświetleń: 19109 Data: 2012-01-11 22:50:39 Liczba szacunów: 0
  • Zrobic forme po 30

    Post
    Ladies SFD

    Zapomnialam ;);) Trening A: 3 serie A1. Przysiad sumo 10p A2.kick backs (guma) 10p B1.martwy na prostych 10p B2. Sciaganie gumy wasko 10-12p C1. Uginanie ramion-hantle 10-12 p C2. Wyciskanie hantli (barki) 10-12 p + Cardio 15-20 min Trening B: 3 serie A1. Hip thrusts 10p A2.odwodzenie nogi w tyl -guma 10p B1. Walking lunges 10p B2.sciaganie gum

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2857 Data: 2017-03-22 09:46:32 Liczba szacunów: 0
  • Zrobic forme po 30

    Post
    Ladies SFD

    A no ;P ale wiesz, ze dla mnie to nie malo,ja leszcz jestem jesli chodzi o ciezary ;) ;) Trening "b" wtorku Trening "c" czwartek Sroda off Dieta w porzadku, oprocz tego, ze przegielam dzis z tluszczami.... Przed @ to bym mogla nawet majonez jesc lyzka... ;) Trening B: A1. Przysiad sumo 10x 28,5/10x31kg/6x36kg/5x36 kg A2. Wypychanie bioder w tył

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2857 Data: 2017-03-31 00:42:49 Liczba szacunów: 0
  • Zrobic forme po 30

    Post
    Ladies SFD

    /8 D1. Unoszenie ramion do boku 3kgx2 powt.: 15/15/10/10 D2. Odwodzenie nogi w tyl 4x20 guma czarna x2 *Wiecej obciazenia nie mam ;) 15/04 sobota Trening"D" 25/20/18 cc. 1.przysiad 2.wznosy bioder 3.wejscie na podwyzszenie 4.chodzenie w bok z guma 5.pezysiad bulgarski 6.wznosy lydek Niedziela off Poniedzialek 17/04 Trening "A" A. Hip thrusts 4x

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 2857 Data: 2017-04-18 07:15:56 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w budowie...

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    i czy cw przysiad. ze sama sztanga dadza efekty sztanga 8kg, bo z 15kg nie daje rady. :) Zmieniony przez - dominiczekpomocniczek w dniu 2013-05-07 16:14:18

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 886 Data: 2013-05-07 16:13:58 Liczba szacunów: 0
  • %% JEST TANI ARMANI SA TIROWKI Z BICEPSAMI :D:D

    Post
    Doping

    hehe pisalem kilka stron wczesniej. podzial treningu: gora (wyciskanie) dol (przysiad) gora (wyciskanie) dol (martwy ciag) powtorz...

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-05 22:24:23 Liczba szacunów: 0
  • mirabelka na redukcji

    Post
    Ladies SFD

    k siedząc na piłce 25/25/25 (zrobiłam stojąc) 3a. francuskie uginanie reki ze sztangielka siedząc 12,5x15/12,5x12,5x12 3b. uginanie ramion na piłce 4,5x12/5,75x12/5,75x12 4b. przysiad ze sztangielkami (bez piłki) 5kgx12/5kgx12/5kgx12 4b. wznosy bioder leząc na podłodze 15/15/15 na koniec brzuchy 3 obwody,rozciaganie Zmieniony przez - aquafemin w d

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2881 Data: 2014-02-06 21:14:48 Liczba szacunów: 0
  • Trzymaj formę, trzymaj ciałko jedz warzywa oraz białko! *SPAM POST*

    Post
    Kuchnia SFD

    mc i przysiad odpuscilem, ale teraz juz robie i jest gitarka

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-10 12:17:57 Liczba szacunów: 0
  • Trzymaj formę, trzymaj ciałko jedz warzywa oraz białko! *SPAM POST*

    Post
    Kuchnia SFD

    bedziesz naqrwial 400 na przysiad

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-10 23:36:35 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia wspomagające przyrost tkanki mięśniowej

    Post
    Trening dla początkujących

    1.podaj cieżary którymi cwiczysz w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, martwy , wyciskanie) 2.Plan sie nie nadaje ten co podałes ,za duża objetosci i intensywnosc, zle dobrane cwiczenia ogólnie rzecz biorac do d.. 3.Efekt bedzie zalezał od odzywiania i to powinnien byc twoj priorytet, na treningu dajesz tylko miesnia bodziec do rozrostu. 4.Suplemen

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1276 Data: 2011-07-17 15:38:26 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia wspomagające przyrost tkanki mięśniowej

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan do wywalenia Nie można ćwiczyć 4 dni pod rząd mięśnie muszą się regenerować. Gdzie ćwiczenia typu mc, wiosłowanie, przysiad która najbardziej sprzyjają masie? Na Twoim miejscu zrezygnowałbym z maszyn i zaczął ćwiczyć sztangą, sztangielki też warto zamienić na sztangę jako że jesteś początkujący, a jak już wyrobisz dobre nawyki możesz kombinowa

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1276 Data: 2011-07-17 15:47:42 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia wspomagające przyrost tkanki mięśniowej

    Post
    Trening dla początkujących

    Po czym twierdzisz że 3 dni to za mało? Dla dużej grupy ludzi z dużym stażem treningowym to optymalna ilość a dla Ciebie za mało? Uważaj żeby się nie przetrenować. Tu nie chodzi o to żeby zarzynać każda partie treningową co trening, nie tędy droga. Nie sugeruj się treningami zawodowców którzy tak się katują bo ty pewnie nie masz odpowiedniej diety

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1276 Data: 2011-07-17 18:14:33 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy trening FBW (Konsultacja)

    Post
    Trening dla początkujących

    ciskanie sztangi płasko szerokim uchwytem 2x Podciąganie sztangi wzdłóż tułowia 2x Pompki odwrócone w podporze 2x Podciąganie na drążku podchwytem 2x Dzień dobry 2x Hack przysiad ze sztangą 2x Uginanie ud na wyciągu 2x Uginanie ramion z hantlami młotkowo 2x Unoszenie kolan do klatki w zwisie na drążku 2x Skłony skośne tułowia 2x Wychodzi n

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1646 Data: 2010-07-05 11:35:18 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy trening FBW (Konsultacja)

    Post
    Trening dla początkujących

    Ułóż sobie progresje pod wszystkie ćwiczenia ktore ida systemem 5x5, a na pewno bedziesz zadowolony. n.p przy maksie 150kgx5 przysiad Tydzien 1.130x5 2.135x5 3.140x5 4.145x5 5.150x5 itd. Możesz zejśc nawet do 1-3serii właściwych. n.p T1: 100x5 110x5 120x5 130x5 130x5 Bo 5x5 na stałym ciezarze moze okazać się zbyt dużo.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1646 Data: 2010-08-13 19:36:31 Liczba szacunów: 0
  • czaroz95 dążenie do celu. foty strona 3, 9, 15, 20

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak wiec zaczynamy :-) Tezeba opisac dzisiejszy dzien ! PONIEDZIALEK : Barki: 1.Wyciskanie sztangi zza głowy : SERIE: 1.20kg -12 2.25kg-10 3.28,5-10 4.35-4 2.Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 1.25-10 2.28kg-7 3.28-7 4.31kg-4 3.Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami tutaj 4 serie-7kg po 10 powtorzen 4.Szrugsy-4x-25kg po 10 powtorzen. 5.Nogi: Prz

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 13066 Data: 2012-02-27 20:52:53 Liczba szacunów: 0
  • czaroz95 dążenie do celu. foty strona 3, 9, 15, 20

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj dzien treningowy : NOWY PLAN: TRENING B) NOGI: -przysiad -wykroki PLECY: -wiosłowanie KLATA: -wyciskanie na skosie BARKI: -podciaganie wzdloz tulowia BICEPS: -mlotki TRICEPS: -pompki szwedzkie wszystko po 4 serie 10-12 pow. Co byscie poradzili na brak stojakow do przysiadów jakies zamienne cwiczenie ? To tylko na

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 13066 Data: 2012-04-19 21:21:58 Liczba szacunów: 0
  • Tylko dla Najlepszych - nowy spam Trec'a

    Post
    Trec

    przysiad!!

    Odpowiedzi: 2942 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-22 16:22:45 Liczba szacunów: 0