SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 17 Trening 1a. MC ze sztangielkami na jednej nodze (obciążenie hantli ok. 6,8/7kg) 2b. Przysiad pile + sztangielki (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 3a. Wznosy bioder na piłce 4b. Pompki na piłce 5a. Wypad nogi na piłce ze sztangielkami - przodu (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 6b. Wyciskanie sztangielek siedząc (obciążenie hantli 2 x

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-10-26 09:09:01 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 20 ćwiczenia: 1. Wypad do tyłu na piłce (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 2. Pompka ręce przy biodrach 3. Wykop nogi do tyłu (klęcząc) 4. Pompki odwrotnie 5. Bułgarski (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 6. Wiosłowanie leżąc na piłce (obciążenie 2 x 2 kg) 7. Przysiad z piłką (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 8. Unoszenie nóg leżąc Ćwi

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-10-28 09:35:36 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Pula dziękuje za instrukcję, bo puki co wszystko jeszcze idzie po omacku Dzień 22 1a. MC ze sztangielkami na jednej nodze (obciążenie hantli ok. 6,8/7kg) 2b. Przysiad pile + sztangielki (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 3a. Wznosy bioder na piłce 4b. Pompki na piłce 5a. Wypad nogi na piłce ze sztangielkami - przodu (obciążenie hantli 2 x ok. 6,

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-10-30 08:48:23 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Bziubzius – dzięki, czasem mi się udaje Dzień 28 Ćwiczenia 1a. MC ze sztangielkami na jednej nodze (obciążenie hantli ok. 6,8/7kg) 2b. Przysiad pile + sztangielki (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 3a. Wznosy bioder na piłce 4b. Pompki na piłce 5a. Wypad nogi na piłce ze sztangielkami - przodu (obciążenie hantli 2 x ok. 6,8/7kg) 6b. Wyciskanie

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-05 09:48:28 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 29 Ćwiczenia: 1. Wypad do tyłu na piłce (obciążenie hantli 2 x ok. 7,8/8kg) 12/12/12/12 2. Pompka ręce przy biodrach 14/14/14/14 3. Wykop nogi do tyłu (klęcząc) 14/14/14/14 4. Pompki odwrotnie 14/14/14/14 5. Bułgarski (obciążenie hantli 2 x ok. 7,8/8kg) 12/12/12/12 6. Francuski siedząc na piłce (obciążenie hantli 7,8/8kg) 14/14/14/14 7. Przy

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-07 09:14:20 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Kkaj jak to u Ciebie z progresem jest? Robisz z tym samym obciążeniem, czy zwiększasz? Jeszcze podejrzane mi się wydaje to że na wszystkie ćwiczenia masz to samo obciążenie- czyli np. przysiad to samo obciążenie to ćwiczenia na barki. Coś tu nie gra :)

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-10 10:24:08 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Masz taki zapis: Ćwiczenia: 1a. MC ze sztangielkami na jednej nodze 2b. Przysiad pile + sztangielki 3a. Wznosy bioder na piłce 4b. Pompki na piłce 14/14/14/14 5a. Wypad nogi na piłce ze sztangielkami - przodu 6b. Wyciskanie sztangielek siedząc 7a. Wznosy ramion ze sztangielkami 8b. Wznosy łydek ab, ab, ew abc, abcd i tak dalej - oznacza że robis

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-10 15:15:50 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 35 1. Wypad do tyłu na piłce (obciążenie hantli 2 x ok. 7,8/8kg) 14/14/14/14 2. Pompka ręce przy biodrach 14/14/14/14 3. Wykop nogi do tyłu (klęcząc) 14/14/14/14 4. Pompki odwrotnie 14/14/14/14 5. Bułgarski (obciążenie hantli 2 x ok. 7,8/8kg) 14/14/14/14 6. Francuski siedząc na piłce (obciążenie hantli 7,8/8kg) 14/14/14/14 7. Przysiad z (obci

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-13 09:08:04 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 39 Ćwiczenia: 1. MC ze sztangielkami na jednej nodze obciążenie ok. 7,8 kg powtórzenia 14 2. Przysiad pile + sztangielki obciążenie ok. 2 x 7,8 kg powtórzenia 14 3. Wznosy bioder na piłce powtórzenia_14 4. Pompki na piłce powtórzenia_14 1. Wypad nogi na piłce ze sztangielkami – przodu obciążenie ok. 2 x 7,8 kg powtórzeni

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-17 09:43:27 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 43 Picie: kawa x3, herba zielona, woda Zielone: brokuły, papryka, pomidory, kalafior. Wit. D3 Miska: /SFD/Images/2015/11/24/a0750aa095a743dd8601fd758a7ab17d.jpg Do miski dojedzona była jeszcze kolacja (nieliczona)+ gin Dzień 44 Bieganie: Dystans: 11km 042m Czas: 1h 01min 09s Picie: kawa x3, mięta, woda Zielone: brokuły, papryka, pomido

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-24 16:27:33 Liczba szacunów: 0
  • Mała redukcja ciała

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 46 Bieganie: Dystans: 15km 427m Czas: 1h 28min 08s Picie: kawa x3, herba zielona, woda, pokrzywa Zielone: brokuły, papryka, pomidory, troszkę mieszanki chińskiej (lidl). Wit. D3 Miska: wzięłam z 41 dnia tylko wypadły brazylijskie Dzień 47 1. MC ze sztangielkami na jednej nodze obciążenie ok. 7,8 kg powtórzenia 14 2. Przysiad pile + szta

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 6866 Data: 2015-11-26 09:57:46 Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    hmm chyba tak zrobie przysiad tylni,przedni,wykroki jakis zuraw,uginanie i tyle

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-20 18:11:34 Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    bardzo możliwe.. że nie %-) oprocz tego podciaganie i trzymanie na czas ale chvj z tymi ćw zastanawia mnie ile w przysiadzie i mc pojdzie bo tych cwiczen na malym zakresie powt dawno nie robilem mc sproboje najpierw 200 pozniej 220 a 3 probe sie zobaczy przysiad od 180 chyba

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-23 16:37:06 Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    A robić przysiad nie jest niczym zdrożnym. A jednak...

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-27 19:24:11 Liczba szacunów: 0
  • WIOSENNA REDUKCJA, SPAM-POST-DESTRUKCJA!

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad w klapkach +200

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-30 22:01:15 Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    wpiska z treningu troche mało zrozumiała przysiad 25-38-50 te cyferki to ciężar? a liczba powt? wytrwałości życze, powodzenia Zmieniony przez - vixen3 w dniu 2011-09-05 15:41:47

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-05 15:39:50 Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    1. przysiad 15x28-15x42-12x55 2. rdl (rumunski martwy ciag) 15x32-15x50-12x65 3. wyciskanie na lawce prosto 15x28-15x42-15x55/skos 25-38-50 4. wioslowanie 15x21-15x32-13x42 5. wyciskanie w siadzie 15x12-15x17-13x22 6. podciaganie na drazku (podchwyt)<Total 35> 7+7+5+6+4+6 tak wygladal dzisiejszy dzien , poszlo pare kg w gore :)

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-07 22:56:02 Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    1. przysiad 28-42-55 x15 2. rdl (rumunski martwy ciag) 32-50-65 x15 3. wyciskanie na lawce prosto 28-42-55/skos 25-38-50x15 4. wioslowanie 21-32-42x13 5. wyciskanie w siadzie 12-17-22x15 6. podciaganie na drazku (podchwyt)<Total 35> 9+7+6+5+5+3 7.lydki 32-50-65 x15 tak bylo dzisiaj wszedzie na + powtórzenia oprocz wiosła ;D trening z rana byl

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-09 10:11:10 Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    1. przysiad 5x34,5x39,5x44,5x50,5x55 2. wyciskanie (klatka)prosto-5x34,5x39,5x44,5x50,5x55/skos-5x30,5x35,5x40,5x45,5x50 3. Wiosłowanie-5x25,5x30,5x34,5x38,5x43 4. biceps -12x18 10x20 8x23 8x25 +brzuch tak wygladal dzisiejszy trening , trwal 36 min bez brzucha wedlug mnei byl bardzo lekki jedyne co czułem to biceps, na nastepnym a zwiekszam obciaz

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-12 15:39:21 Liczba szacunów: 0
  • TieS91-Gorące Lato s94,107,113

    Post
    Trening dla początkujących

    sQ_O0g tutaj filmik , mysle ze poszlo by jeszcze 20kg wiecej. zjadlem dzis 5 witamin C i ide po kolejne 2 :D chyba musze popracowac nad technika .. w piatek postaram sie dac przysiad a za tydzien mc nie lepiej by bylo jakbym triceps wrzucil do (a) a biceps do (b)? podczas podciagania bardzo mocno czuje bic Zmieniony przez - TieS91 w dniu 2011-09-1

    Odpowiedzi: 1291 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-14 16:34:25 Liczba szacunów: 0