SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • lithium / REDUKCJA/ nowy start strona 14

    Post
    Ladies SFD

    9 TRENING: crossfit /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d8fbed756b1f4b3cb26a7a869aa66275.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/b33c9db347754cf290d31491f70afaea.png DZIEŃ 10 TRENING: wioślarz: 1km A. przysiad przedni 10x20 10x20 10x20 10x20 B. MC 10x40 10x45 7x50 5x55 C. WL 10x20 10x20 9x25 8x25 D. Push Press 10x20 10x20 8x20 E. wypady 10x6 10x8 9x10 F. pompki 1 seria

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 15810 Data: 2012-06-28 08:19:20 Liczba szacunów: 0
  • lithium / REDUKCJA/ nowy start strona 14

    Post
    Ladies SFD

    Siłownia: Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach 8X25 8X308X35 7X40 B. RDL 8X40 8X45 8X50 6X55 C. wyciskanie sztangielek skos góra 8X7 8X8 8X10 7X10 D. wiosło sztangą 8X30 8X35 6X37,5 E. wznosy z opadu 8X0 8X5 8X5 F. plank 50S 42S 40s /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f06ae8f429fc4ee387df7b717a6bb290.png Zmieniony przez - lithium0 w dniu 2012-08-2

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 15810 Data: 2012-08-25 14:41:37 Liczba szacunów: 0
  • lithium / REDUKCJA/ nowy start strona 14

    Post
    Ladies SFD

    Siłownia A. przysiad przedni 8x20 8x22.5 8x25 6x30 B. MC 8x40 8x45 8x50 6x55 C. WL 8x20 8x20 8x25 6x25 D. Push Press 8x20 8x22,5 4x25 E. wypady 8x6 8x10 6x11 F. pompki 1 seria na maksymalna ilość powtórzeń 16 /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/6e57a3015be94df4842062e5d58be284.png Zmieniony przez - lithium0 w dniu 2012-09-08 19:37:28

    Odpowiedzi: 209 Ilość wyświetleń: 15810 Data: 2012-09-08 19:36:50 Liczba szacunów: 0
  • Walka z wiatrakami (i tłuszczem!)...

    Post
    Ladies SFD

    no dobrze, więc mój trening siłowy pobrałam sobie stąd - TRENING NR 1 by Obliques z 'Odchudznia łopatologicznego'. Robiłam na zmianę trening A i B przez kilka tygodni, zazwyczaj we wtorki i soboty (chociaż czasem niestety któryś wypadał). Ostatnia rozpiska wyglądała tak: Trening A. A. Przysiad ze sztanga na plecach 2x20 (30kg) B1. wyciskanie sztan

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2355 Data: 2014-05-18 20:10:42 Liczba szacunów: 0
  • Powrót na siłownię, SPLIT 3X w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok przerwy przez pracę. Niestety kontuzjowana noga ma tendencję do słabnięcia gdy nie jest ćwiczona, i teraz muszę ją dodatkowo "dotrenować". Problem z kolanem jest gdy robię przysiad poniżej 90stopni, coś przeskakuje w nim, jesto obolałe wtedy, ale półprzysiady mogę ćwiczyć z obciążeniem. Jakie mam wyniki teraz to dla mnie nie istotne na tym etapi

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1547 Data: 2012-08-12 14:03:44 Liczba szacunów: 0
  • smougie / w drodze po wymarzoną sylwetkę

    Post
    Trening dla początkujących

    Kto Ci układał ten trening? Robić serie łączone mc + łydki? Boczny akton barków łączony z czworobocznymi (chociaż jeśli wykonujesz to źle technicznie to i tak w pierwszym ćwiczeniu inicjujesz ruch szrugsem)? Czemu przysiad do kąta prostego? Czemu ćwiczysz kaptury na każdej sesji? Czemu nie wziąłeś sobie jakiegoś sprawdzonego gotowca?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1710 Data: 2012-06-29 12:00:59 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka198 / Redukcja 2013

    Post
    Ladies SFD

    0 sek) (R: 7 kg x 10)/ 12 kg x 10 / 13,5 kg x 10 / 15 kg x 10 po raz 1-szy robię to ćw. , miałam trochę problem z utrzymaniem równowagi, jednak wykonując wolniej jest ok. 2. przysiad plie(3 x 10, szeroki ze sztangielką) (R: 5 kg x 10)/ 10 kg x 10 / 12,5 kg x 10 / 15 kg x 10 3. wiosłowanie sztangą w opadzie (3 x 10, 60 sek. ) (R: 12 kg x 10)/ 14,

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4049 Data: 2013-11-09 11:53:22 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka198 / Redukcja 2013

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 6 07.11.2013 r. TRENING SIŁOWY „DZIEŃ 1” Czas: 45 min 1. przysiad klasyczny (3 x 10 , 90 sek. przerwy) (12 kg x10)/ 17 kg x10 / 19,5 kg x10 / 22 kg x10 (17 kg x10)/ 19,5 kg x10 / 22 kg x10 / 24,5 kg x10 Pomyliłam się i zaczęłam od 12 kg, zamiast 17 ……. 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) (17 kg x10)/ 22 kg x10 / 24,5 kg x10 / 27 kg x10 (17

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4049 Data: 2013-11-09 12:20:39 Liczba szacunów: 0
  • Żyrafka198 / Redukcja 2013

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 28 29.11.2013 r. piątek TRENING SIŁOWY „DZIEŃ 1” Czas: 40 min 1. przysiad klasyczny (3 x 10 , 90 sek. przerwy) (14,5 kg x10)/ 19,5 kg x10 / 22 kg x10 / 24,5 kg x10 (12 kg x10)/ 17 kg x10 / 19,5 kg x10 / 22 kg x10 (17 kg x10)/ 19,5 kg x10 / 22 kg x10 / 24,5 kg x10 dziwne...wogóle mnie to nie zmęczyło!! 2. MC Romanian (3 x 10, 90 sek.) (1

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 4049 Data: 2013-11-30 13:01:59 Liczba szacunów: 0
  • jak zrzucic zbęde kilogramy,jak najszybciej(3 miesiace)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    - przysiad - sztanga na barkach, sztanga na klatce - martwy ciąg - klasyczny, na prostych nogach - podciąganie na drążku - nachwyt, podchwyt, chwyt neutralny - wiosłowanie sztangą - nachwyt, podchwyt - pompki na poręczach - wyciskanie na ławce płaskiej/skośnej - wyciskanie żołnierskie Jakie z tych ćwiczeń możesz wykonywać?

    Odpowiedzi: 156 Ilość wyświetleń: 18248 Data: 2009-04-09 00:24:29 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na redukcję dla kobiety, do oceny proszę :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    uskie do czola lezac ; prostowanie ramion na wyciagu ; wyciskanie sztangi w waskim uchwycie Czworoglowe wyciskanie nog na suwnicy (nogi w gornej czesci podstawki i szerzej) ; przysiad ze sztanga na plecach ; wypady Dwugłowe Good mOrning ; Martwy ciag na prostych nogach ; Wznosy z opadu Lydki wznosy lydek na podwyzszeniu ; ... Brzuch brzuszki na sko

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 17061 Data: 2009-02-27 18:17:10 Liczba szacunów: 0
  • Nie bądź taki hej że kolo- bij codziennie deke solo! *spamidło*

    Post
    Kuchnia SFD

    przysiad i MC ćwiczenia nr 1 bezkonkurencyjnie

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-29 22:19:33 Liczba szacunów: 0
  • Nie bądź taki hej że kolo- bij codziennie deke solo! *spamidło*

    Post
    Kuchnia SFD

    Nie tłumacze sie, ze oo mialem/mam kontuzje to kc i przysiad odpada i nacieram klate. Akcja wygląda następująco. Miałem zanik nerwu w stopie ktora kz jest sprawna, ale od obciążenia kolana podczas chodzenia nadpęjła mi łąkotka w kolanie. I teraz: wyrywajac sztange z ziemii kolano mi umiera już przy 80 kg, mam siłę na dużo więcej ale się boję. Dziś

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-01 12:12:58 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/BLOG - Piękna sylwetka vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    widze ze tez narzekacie na brak masazysty,echhh. Moze mi powiedzic ktos jak sie robi przysiad pile,bo szukam i nie moge znalezc

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 15772 Data: 2008-07-05 14:27:12 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/BLOG - Piękna sylwetka vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    Ale co podciągnie? Ja pisałem konkretnie o połączeniu przysiad + MC, bo sobie tego nie wyobrażam. Ja w swoim życiu raz robiłem superserie: wyciskanie francuskie + pompki w popdporze tyłem ze zdejmowanym obciążeniem 40kg - 0kg, jeśli dobrze pamiętam (to jeszcze w czasach, kiedy robiłem treningi dla dziewczynek ) i , nie powiem, fajnie było .

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 15772 Data: 2008-07-10 14:15:54 Liczba szacunów: 0
  • sihaja/BLOG - Piękna sylwetka vol.2

    Post
    Trening dla początkujących

    róbmy sobie grupkę przeciwstawną wyciąg na tricepsik 10kg, a co innego cisnąć porządne wielostawowe ćwiczonka... Zarzuć filmikiem jak robisz podrzut 40kg + martwy ciąg 60kg + przysiad 60kg i wysyłam Ci własnoręcznie klejone pierogi z jagodami . Pewnie superserie na nogi by mnie zabiły, ale robiłem już klatkę tak (rozpiętki + wyciskania), triceps (j

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 15772 Data: 2008-07-10 15:05:15 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek-01.09 Nogi po 8h pracy fizycznej-masakra :-P Po treningu jeszcze wpadło 25min cardio na orbitreku i nogi do teraz jak z waty %-) Ogólnie forma z dnia na dzień co raz lepsza :-) Dieta 1. 5 jajek+50g boczku /SFD/Images/2015/9/1/117e4b959241488d9cf995fb5f897580.jpg 2-3. 200g karkówki+50g ziemniaka (jeden mały ziemniak) +5g oleju kokosowego 4.

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-01 21:08:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wtorek-08.09 4 dni do zawodów.. Dzisiaj zwiększyłem znowu podaż soli,woda dalej 9-10 L,dieta bez zmian. Zrobiłem także ostatnie cardio przed zawodami. Jutro obwodówka na górne partie ciała,2 ćwiczenia po 4s. Forma poprawia się,samopoczucie i energia mimo braku zmian w diecie na plus. Czuje się jakoś lepiej niż tydzień temu :-P Bo tydzień temu to b

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-08 20:45:51 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek-30.11 Nie ma to jak zacząć tydzień od ciężkiego treningu nóg :-P Przed treningiem małe espresso oraz porcja Swollen'a i był ogień 88-O W siadach łatwo poszło 124kg x 8p w 3 seriach :-) Później suwnica i na dobicie syzyfki :-P Dieta 1. Omlet owsiany+ban

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-30 22:02:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Damian Świtala-Przygotowania do sezonu 2015

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Poniedziałek-07.12 Wczoraj nogi,mimo lekkiej kontuzji w Hack-Przysiad poszło 160x8 w 3 seriach a na suwnicy 260kgx20. Dzisiaj natomiast klatka z bicepsem :-) Dieta 1. Omlet kokosowy (Owsiane,WPC,Wiórki)+Ananas 2. Ryż,Indyk mielony,Olej Lniany+warzywa 3. Ryż +Indyk mielon

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-07 21:20:23 Liczba szacunów: 0