SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    a treningach): Wyciskanie sztangielek na skosie górnym - 34x3, 16x25(regres) Wiosłowanie sztangielką jednorącz - 50x10, 34x32(regres) wiosłowanie sztangą podchwytem - 105x6 przysiad - 80x6(żenada wiem, zyeba się należy) MCNPN - 70x10(jw) Wyciskanie sztangielek - 24x6 uginanie ze sztangielkami z supinacją - 20x8 wyciskanie francuskie leż

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-01 16:11:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć, Dzisiaj trenowałem nogi, trening bez historii niestety. Praca daje się we znaki ale niema wymówek ;] Przysiad + wspięcia na place - smith 45x12/55x12/65x12/75x12/85x6/95x4/45x25 - (siady) 60x10/70x10/70x10/100x10/100x10 - (wspięcia) http://www.youtube.com/watch?v=cujrknaK_ss&feature=c4-overview&list=UUANIrVV 95kg mnie przygniotło, żenada....

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-23 11:13:50 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema uzupełniam zaległe wpisy: Środa(zmieniłem kolejność treningów): Wyciskanie francuskie siedząc 18x12/23x12/28x11/30x6/18x22 18x12/23x12/28x10/30x6(+5N)/10x18 20x12/25x12/30x12/35x10/40x6/20x25 Uginanie ramion z gryfem prostym stojąc 20x12/25x12/30x10/35x6/20x22 20x12/30x8/20x14/35x6/20x12/40x4 20x16/35x8/20x16/40x7/20x15 przy 40kg od 4 powt. p

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-02 13:59:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    zyna cały czas się psuła... MCNPN 55x10/65x10/75x10/85x10/95x8/50x18 55x10/65x10/75x10/85x10/95x10/45x14 50x10/60x10/70x10/---/---/--- Na końcu bo nogi robił ze mną brat i po przysiadach poszliśmy robić wykroki. 3 serie więcej nie mogłem, nie miałem już sił, ból był ogromny. Przywodzenie + odwodzenie 35x15/35x12 (Przywodzenie) 35x12/35x12 35x15/35x

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-05 11:06:48 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć, Wracam do prowadzenia dziennika, postaram się teraz pisać częściej. Po krótce o okresie, w którym nie pisałem zbyt dużo w dzienniku. Od około miesiąca przygotowywałem się do testu fizycznego i testu wiedzy ogólnej. Wiązało się to z brakiem wolnego czasu. W tym okresie bardzo dużo biegałem, a trening siłowy trochę odszedł na bok. Zdarzało się

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-25 16:32:33 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Siema, Dzisiaj poszły nogi, jako, że dość dobrze zniosłem te 2 nocki to nie było przeciwwskazań do skatowania się;] LEGS: Przysiad tylny 6x5 50/60/65/70/75/80 Robiłem z zatrzymaniem i wolniejszym negatywem i przy 80 już robiło się ciężko... ;d Ciężar celowo zaniżony by dłużej ciągnąć progres. https://www.youtube.com/watch?v=mxBVW4BPuhM Wykroki 4x1

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-27 19:54:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening nóg zaliczony! Jestem bardzo zadowolony mimo tego, że było bardzo ciężko nie poddałem się i każde ćwiczenie wykonałem do końca;] Legs: Przysiad tylny 6x5 50/60/65/70/75/80 x5 55/65/70/75/80/85 x5 O wiele więcej siły niż ostatnio, 85kg poszło lekko. Zatrzymanie na dole ok 1-1,5 sec, wiem że mało ale powoli będę się starał w pierw

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-04 11:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj z bratem zrobiliśmy kapitalny trening nóg, był ogień, ból i prawie łzy!! ;] LEGS: Przysiad tylny 6x5 50/60/65/70/75/80 x5 55/65/70/75/80/85 x5 40x7/60/70/80/85/90/95 x5 40x?/65/75/85/90/95/100 x5 Jestem zły po ostatniej serii, nie dość że nie usiadłem dvpą do ziemi to jeszcze lekka pomoc pleców - to jest właśnie brak koncentracji. Wykroki

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-14 18:56:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja od zeszłej soboty chorowałem i dlatego miałem przerwę więc nie mogłem trenować. Dopiero w 2gi dzień świąt poleciały lekko barki :] Za to w pierwszy dzień świąt 60min cardio w postaci rowerka i po treningu barków też poszło cario 40min i powiem, że tego obżarstwa tak nie odczułem ;d Wczoraj wolne, miało być cardio ale tak się rozleniwiłem, że już

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-28 13:53:40 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Po nocce mało spania bo tylko 3h ale na trening nóg poszedłem(jeszcze lekko noga pobolewa ale dało radę). Do rzeczy: Przysiad: 40x10/60x10/70x10/80x10/90x8/100x8/105x6/110x5(1 z pomocą)/45x25 Mcnpn: 45x12/60x12/70x10/75x10 Suwnica pozioma nogi szeroko 60x30/80x25/100x25/110x20/120x15 Wyprosty nóg siedząc 45x8/45x8/45x8+25x8+20x10 Hip thrust 60x12/

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-11 17:17:20 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    + uginanie nóg siedząc 80x30+30x25/90x25+35x20/100x20+40x15 Łydki: Łydkownica 30x15/35x15/40x12+30x8+25x5+20x3 Suwnica(wypychanie palcami) 100x12/140x12/190x15 Umarłem... Po przysiadach mogłem iść dzisiaj do domu, mega ciężko i 120kg poszło raz samemu zadowolony jest i to bardzo :] MCNPN dzisiaj wchodził znakomicie, czułem pięknie jak rozciąga się

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-19 14:46:14 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Od rana w Katowicach na badaniu psychologicznym, przeszedłem pozytywnie. Teraz badania na które muszę jeździć specjalnie do Kato zaliczyć wszystkich lekarzy... jednym słowem lekki bajzel.. Jutro dnt na całe szczęście, z rana do Katowic, potem do roboty... Dzisiaj zrobiłem trening dołu ciała - siła: * Przysiad 70/70/70/70 x5 * Martwy Ciąg 60/60/60

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-18 19:20:30 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    dołu ciała - siła: * Przysiad 70/70/70/70 x5 75/75/75/75 x5 * Martwy Ciąg 60/60/60/60 x5 70/70/70/70 x5 * Wypychanie nogami na maszynie 80/80/80/80/80 x15 90/90/90/90/90 x15 * Uginanie nóg leżąc 12,5/12,5/12,5/12,5 x10 15/15/15/15 x10 * Wspięcia na palce 40/40/40/40 x10(suwnica smitha - liczony sam ciężar) 50/50/50/50 x10(suwnica smitha - lic

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-25 20:09:35 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    na palce 40/40/40/40 x10(suwnica smitha - liczony sam ciężar) 50/50/50/50 x10(suwnica smitha - liczony sam ciężar) 60/60/60/60 x10 -||- 70/70/70/70 x10 -||- Nagrałem filmy z przysiadu i martwego ciągu, wrzucę jutro bo nie siedzę u siebie na lapku i nie mam dostępu do YT. Po obejrzeniu siadów wyłapałem błędy i postaram się je wyeliminować następny

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-08 11:59:24 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    * Przysiad 70/70/70/70 x5 75/75/75/75 x5 80/80/80/80 x5 85/85/85/85 x5 90/90/90/90 x5 * Martwy Ciąg 60/60/60/60 x5 70/70/70/70 x5 80/80/80/80 x5 85/85/85/85 x5 90/90/90/90 x5 * Wypychanie nogami na maszynie 80/80/80/80/80 x15 90/90/90/90/90 x15 100/100/100/100/100 x15 110/110/110/110/110 x15 120/120/120/120/120 15 * Uginanie nóg leżąc 12,5/12,5

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-15 19:03:09 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiejszy trening Dołu ciała hipertroficznie udał się konkretnie :] Jestem zadowolony z siebie, coraz więcej daje z siebie i widać tego efekty! :] * Przysiad przedni 40/40/40/40 x12 45/45/45/45 x12 50/50/50/50 x12 60/60/60/60 x12 65/65/65/65 x12 70/70/70/70 x12 * Wykroki ze sztangą 20/20/20/20 x12 25/25/25/25 x12 30/30/30/30 x12 35/35/35/35 x12

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-18 17:19:25 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Działamy dalej, kolejny dzień treningowy. Dzisiaj drugi w tygodniu trening nóg, po wtorkowym dobrze zakwasy nie zeszły a tu znów trzeba je katować :] D: Przysiad 60/60/60/60/60/60 x3 H: Hack Przysiady 50/50/50 x12 H: Wyciskanie na suwnicy 100/100 x15 H: Prostowanie nóg na maszynie siedząc 30/30/30 x20 H: RDL 50/50/50 x12 H: Uginanie nóg leżąc

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-25 14:49:43 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Wczoraj jeszcze zjadłem babkę ziemniaczaną i wafle z twarogiem na noc :] A dzisiaj: Dół ciała Hipertrofia...: D: Przysiad 60/60/60/60/60/60 x3 65/65/65/65/65/65 x3 H: Hack Przysiady 50/50/50 x12 55/55/55 x12 H: Wyciskanie na suwnicy 100/100 x15 110/110 x15 H: Prostowanie nóg na maszynie siedząc 30/30/30 x20 35/35/35 x20 H: RDL 50/50/50 x12 60/

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-02 13:09:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    -||- H: Wspięcia na palce siedząc 25/25/25 x20 30/30/30 x20 35/35/35 x20 Trening bardzo dobry ale i bardzo ciężki, po za tym duchota na siłowni okropna, ludzi pełno... Hack przysiady ciężko ale nogi tak nabiło że aż miło patrzeć w lustro :] Nie zrobiłem uginania leżąc bo paski były urwane a swoich się jeszcze nie dorobiłem. Micha HC, zamiast ryżu

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-09 18:51:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik Golombex.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zaległe wpisy: PLECY I BARKI >>HIPERTROFIA<< D: Wiosłowanie nachwytem lub Wiosłowanie Pendlay`a ( 65-70% ciężaru z zakresu 3-5 powtórzeń} 55/55/55/55/55/55 x3 60/60/60/60/60/60 x3 65/65/65/65/65/65 x3 70/70/70/70/70/70 x3 75/75/75/75/75/75 x3 H: Rack chins cc/cc/cc x12/12/11 2,5/2,5/2,5 x12 5/5/5 x12 7,5/7,5/7,5 x12 10/10/10 x12/12/10 H: Wiosłowa

    Odpowiedzi: 491 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-24 12:44:18 Liczba szacunów: 0