SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Wyrzeźbienie kaloryferu do końca czerwca

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Co myślicie o tym? Będę zmieniał np. Pierwszy tydzień pon. a środ. b piąt. c Drugi tydzień pon. c środ. b piąt. a A Nogi:Przysiady z sztangą na barkach 3s Plecy:Podciąganie się na drążku szeroko 3s Klatka:Wyciskanie Sztangi ławka poziom 3s Barki:Wyciskanie sztangi z klatki 3s Triceps:Pompki odwrotne 2s Biceps:Uginanie ramion z sztangą stojąc 2s B

    Odpowiedzi: 83 Ilość wyświetleń: 3128 Data: 2013-03-23 14:40:51 Liczba szacunów: 0
  • FBW do sprawdzenia..xero metod starych mistrzów :P

    Post
    Trening w domu

    ś ćwiczyłem uczęszczał były kadrowicz i parę wskazówek od niego dostałem..Dodatkowo lubię te ćwiczenia.. Zaznaczam odrazu ,że są to wersje okrojone raczej praca nóg to tylko pół przysiad lub ćwierć siad.. Aha i ten trening to też taki trochę experyment.. Ciekaw jestem jak same przenoszenia wpłyną na inne ćwiczenia pchające oraz przyciągające..

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1088 Data: 2009-07-24 00:24:56 Liczba szacunów: 0
  • Prosba do Michaila i wszystkich doswiadczonych formulowiczow :)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jak dla mmnie ok. Tylko nie do końca rozumiem co z nogami. Nie masz dostępu do maszyn a wypisałeś ćwiczenia na maszynch....Więc jak jest? Kilka propozycji na ćwiczenia nóg bez maszyn: - MC na prostych nogach (dwugłowe) - Przysiad bułgarski (czworogłowe) - Wykroki (całe uda) - Spacer farmera niski (całe uda) - Syzyfki (czworogłowe) A co kolejnośc

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 987 Data: 2007-08-05 16:21:02 Liczba szacunów: 0
  • Suplementacja do cyklu SAA.

    Post
    Doping

    ni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia : Poziom BF% (tkanki tłuszczowej) : Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy) : do tycia (endo) Stan zdrowia : dobry Skłonność do łysienia lub porostu owłosienia : nie wiem PPM (podstawowa przemiana materii) : Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą) : nie wiem

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 837 Data: 2015-05-31 19:52:56 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    Klatka - Rozpiętki i ściąganie linek po 3 serie. Triceps – Francuz 3 serie. Plecy – wywal przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim, zamiast tego daj szrugsy. Każde ćwiczenie na plecy po 4 serie. Barki – 4 serie Arnoldków, wywal unoszenie sztangielek przodem. Nogi – Przysiad i wspięcia na palce p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2009-03-30 00:16:15 Liczba szacunów: 0
  • Masa czy Rzeźba, nie udany plan masowy

    Post
    Trening dla początkujących

    lu. Chcesz nabrać masy? sprawa jest prosta, musisz dostarczyć swojemu organizmowi nadmiar kalorii. Staż treningowy na siłowni: 1,5 roku Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ostatnio na ławce taka seria (ale technicznie idealnie): 12x52,5, 10x55, 8x57,5 6x60 Tego nie skomentuje. Zbuduj

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2014-03-19 12:26:32 Liczba szacunów: 0
  • FBW do poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    e 8) wspięcia stojąc 9) brzuch B 1) wyciskanie na maszynie 2 serie 2) pompki na poręczach 2 serie 3) wyciskanie żołnierskie 2 serie 4) wiosłowanie sztangą 3 serie 5) przysiad ze sztangą 3 serie 6) martwy na prostych nogach 3 serie 7) wspięcia stojąc 3 serie 8) brzuch Nei każdy plan się nadaje dla każdego one są tylko przykadem i dobrz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1224 Data: 2008-06-18 16:23:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny/poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak chcesz masę to olej ćwiczenia na małe partie i zabierz się za ciężkie złożone ćwiczenia w planie skróconym (fbw 5x5). Przysiad, Mc, Wyciskanie i Ciągi w różnych płaszczyznach i w krótkim czasie masz załatwione wszystkie partie bez bawienia się w pierdoły typu biceps i triceps.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2009-03-15 10:37:14 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY FBW 3 ZESTAWOWY

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad możesz zmienić na przedni. Za wyciskanie poziomo możesz dać pompki na poręczach na klate. Za wiosłowanie sztangielkami wiosłowanie sztangą nachwytem. Za uginanie ze sztangą, uginanie ze sztangielkami w chwycie młotkowym. Na triceps wyciskanie wąsko sztangi.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2011-05-03 15:27:14 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY FBW 3 ZESTAWOWY

    Post
    Trening dla początkujących

    ok zrobię tak jak mówisz. tylko jeszcze mam pewne pytanie do mojego planu Pon: - przysiad tylni ze sztangą 3s 12-10-8 (nogi) - wyciskanie lezac na lawce poziomej 3s 12-10-8 (klatka) - wiosłowanie hantlami podchwytem 3s 12-10-8 (plecy) - wyciskanie z przed klatki stojąc 3s 12-10-8 (barki) - uginanie ze sztangą 2s 12-10 (biceps) - francuz sie

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2011-05-08 18:54:51 Liczba szacunów: 0
  • PLAN TRENINGOWY FBW 3 ZESTAWOWY

    Post
    Trening dla początkujących

    A: - przysiad tylni ze sztangą 3s 12-10-8 (nogi) - wyciskanie lezac na lawce poziomej 3s 12-10-8 (klatka) - wiosłowanie hantlami podchwytem 3s 12-10-8 (plecy) - wyciskanie z przed klatki stojąc 3s 12-10-8 (barki) - hantle z supinacją 2s 12-10 (biceps) B: - Mc 3s 12-10-8 (nogi) - Wyciskanie sztangielek, skos górny 3s 12-10-8 (klata)

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1439 Data: 2011-05-08 22:50:46 Liczba szacunów: 0
  • Ginekomastia czy tluszcz

    Post
    Doping

    twój profil. Jaki sport/y uprawiam Siłownia Staż treningowy (lata) 2 Wzrost (cm) 176 Waga (kg) 80 Obwód Bicepsa (cm) 38 Obwód Klatki (cm) 118 Obwód Pasa (cm) bd. Wyciskanie leżąc (kg) 100 Wyciskanie na barki (kg) 60 Przysiad (kg) bd. Dieta? tak 1.na tym zdjęciu nie masz więcej niż 32cm w łapie więc ni

    Odpowiedzi: 96 Ilość wyświetleń: 8757 Data: 2010-05-14 13:49:33 Liczba szacunów: 0
  • Trening, trening...i co dalej?

    Post
    Ladies SFD

    No za dwa lata zrobisz ladny przedni przysiad...bo pewnie poki co nie ma o tym mowy.......Jezeli chodzi o "rzezbienie" miesni to najpierw trzeba je miec by potem je odslonic. A wiekszosc kobiet ich ma.........tyle co na lekarstwo. Jezeli nie jestes mistrzynia przysiadu, martwego ciagu, podciagania czy wiosla to dluga droga przed Toba wiec nie ma o

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1457 Data: 2015-07-30 16:56:09 Liczba szacunów: 3
  • FBW Plan, prosze o opinie!

    Post
    Trening dla początkujących

    Triceps-Pompki na poreczach 2serie (20) 12-10 lub 10-8 a nie 20 brzuch jakos ostatni w B' daj przysiad przedni, ponieważ mniej obciąży prostowniki a zaraz robisz mc rozpiętki z konieczności mogą być jednak ja bym dał Pompki na poręczach w wersji na klate na barki unoszenie bokiem wprowadź poprawki , nie wiem czemu nie chcesz sie do nich dostosować

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 732 Data: 2010-07-21 13:45:12 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny na redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    Ostatnio przerabiany plan : na mase co to znaczy , na mase ??? jakie to sa plany na masy pokaż ?? "Wyniki w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)" tu nie chodzi o max a o obciażenie robocze chyba znasz swoje robocze ??

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2012-01-18 13:42:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny na redukcji

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan na mase chodzilo mi o cos takiego: np. klatka 3 serie 4x10 biceps 2 serie 4x10 itp. WL - 25kg sztangielka 4x10 przysiad (tu mam problem bo nie mam stojakow i musze zarzucac ciezar i trzymac z przodu wiec 4x40kg) martwy ciag 50kg 4x15

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2012-01-18 14:18:58 Liczba szacunów: 0
  • Radoodar - Naturalna walka o marzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po kilkumiesięcznej nieobecności. Dużo zmian w wyglądzie i sile nie ma. Waga: 80kg klata: 108cm Pas: 79cm Bic: 37,5 cm Udo: 60,5 cm Przysiad pełny: 102kg x 4 WL: 101kg x 4 MC z podstawek: 155kg x 5 Dieta: Leangains Obecnie czas karmienia - 16.00-24.00 Posiłek 1 160g wegli , 50-60g tłuszczy, 40-50g białka Posiłek 2 po trenigu 60-80g wegli Pos

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2012-08-03 21:02:39 Liczba szacunów: 0
  • Radoodar - Naturalna walka o marzenia.

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam po kilkumiesięcznej nieobecności. Dużo zmian w wyglądzie i sile nie ma. (...) Przysiad pełny: 102kg x 4 WL: 101kg x 4 MC z podstawek: 155kg x 5 (...)

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2012-08-04 12:44:24 Liczba szacunów: 0
  • ławka hertz master opinie ?

    Post
    Trening dla początkujących

    nie kupowac takich badziewi! stojaki maja byc wolnostojace,aby mozna bylo przysiad wykonywac i ewentualnie podciaganie na drazku(gryfie). najprostszym i najtanszym rozwiazaniem,jest zakup 3 podstawowych elementow: - laweczki uniwersalnej(czyli umozliwiajacej prace pod roznymi katami) - 1 pary sztangielek uniwersalnych(na poczatek 20kg/szt) z mnos

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 12514 Data: 2012-03-22 11:21:31 Liczba szacunów: 1
  • Cykl : T3 + wino + prop pytanie o badanie TSH i propozycje

    Post
    Doping

    czyłem 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): endo, niby tycia ale stoi w miejscu 13. STAN ZDROWIA: git 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): nie liczyłem ale wolna 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:110 -martwy ciąg: 100 więcej brak obciążenia -przysiad: nie sprawdzałem ale 90 było

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1092 Data: 2011-07-18 14:11:15 Liczba szacunów: 0