SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    24.10.2018 Przysiad 5 x 120kg/4 x 125kg/ 3 x 125kg/ 2 x 125kg/ 2 x 125kg/ 1 x 125kg/ 1 x 125kg WL 5 x 60kg/ 5 x 70kg/ 5 x 80kg/ 4 x 82,5kg Wznosy prostych nóg na drążku 5/5/5/5/5 56:17 MM:SS

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-27 21:28:02 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    29.10.2018 Przysiad 5x125kg/3x125kg/3x125kg/2x125kg/2x125kg/2x125kg Wspięcia na palce 20/15/10/10/10 x 40kg 30:10 Zmieniony przez - wisnia w dniu 2018-10-31 21:53:46

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-30 00:41:51 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy młodziana.

    Post
    Trening w domu

    02.11.2018 Przysiad 5x125kg/4x125kg/4x125kg/3x125kg/3x125kg/2x125kg/1x125kg 20/15/10 x40kg 28:00 Ciężki trening, aczkolwiek teraz jak wrócę na swoje "śmieci" to od razu polecę z tematem grubooooo:D Zobaczymy co teraz dam radę wykrzesać z siebie (mam przeziębienie ogółem, albo coś w ten deseń, osłabiony trochę chodzę, ale energii dodaje mi myśl o z

    Odpowiedzi: 991 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-02 18:07:22 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytan do PEPONA i osob z duuzym doswiadczeniem

    Post
    Trening w domu

    1.Przysiad/MC 2.Wyciskanie skos 3.Wyciskanie plaska 4.Sciaganie wyciagu szeroko (przod) 5.Yates rows 6.Podciaganie sztangi do brody waski uchwyt (barki) 7.francuz lezac 8.ugiananie sztanga lamana Zamien podciaganie w 5tkach za sciaganie drazka. W 5tkach co trening rob po 4,5 powt a w negatywach daj na maxa. Serii za duzo, w 5tkach 4 serir

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1434 Data: 2009-01-22 13:14:15 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu + diety po dłuższej przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    Dieta dział "Odżywianie" Zrób sobie jeden zestaw FBW bazujący na podstawowych ćw przysiad 3s podciąganie na drążku 3s wyciskanie leżąc 3s wyciskani z przed klaty 2s + bic,tric(chociaż to możesz odpuścić) uginanie ramion 2s pompki na poręczach 2s 3x w tyg, lub 2 zestawy A/B, wtedy rozkład tygodnia prezentuje się " A/B/A...A/B/A lub A/

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 513 Data: 2011-06-24 18:42:19 Liczba szacunów: 0
  • Mój pierwszy plan treningowy - proszę o ocenę i poprawienie błędów

    Post
    Trening dla początkujących

    Masz podany jak na dłoni link pare stron wczesniej, gdzie wszystko jest jasno opisane. No nic .. poniżej jest plan dla Ciebie : 1) przysiad 3s. 2) rdl 3s. 3) wyciskanie na plaskiej 3s. 4) wioslowanie w opadzie 3s. 5) wyciskanie w staniu 3s. 6) drazek 3s. Ćwiczenia 'dodatki' wrzucasz na koniec, jak biceps/triceps/lydki/brzuch, jednak im mniej ć

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 2009-02-27 23:21:15 Liczba szacunów: 0
  • elTigre / plan na redukcję

    Post
    Ladies SFD

    6/ t:47, kcal 1799 TRENING: w czwartek robilam cwiczenia silowe izolowane, od jutra chce zaczac trening sciagniety z dziennika Akneraj (podoba mi sie;) rozgrzewka 10 min. 1.przysiad plie 3x15, 2.wypady 3x15 3.ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki nachwytem 3x15 4.MC na prostych 5.uginanie przedramion na sztandze łamanej 3x15 6.wyciskanie

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5775 Data: 2010-11-06 14:01:51 Liczba szacunów: 0
  • elTigre / plan na redukcję

    Post
    Ladies SFD

    wytrzymalosciowy, myslalam o takim z naciskiem na wytrzymalosc. Jak na razie nadal powtarzam ten sam trening silowy pozyczony od Akneraj. Moj siodmy trening wygladal tak: 1. przysiad plie ze sztangielka, 2x15x20 kg, 1x15x24kg 2. wykroki ze sztangielkami, 3x15xpo 10 kg 3. przyciaganie drazka wyciagu gornego, 15x30, 15x 40 kg, 12x40kg 4. martwy cia

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5775 Data: 2010-11-21 18:02:31 Liczba szacunów: 0
  • elTigre / plan na redukcję

    Post
    Ladies SFD

    1.Platki owsiane, odzywka bialkowa, 2.Kurak, owoc 3.Jaja, owoc TRENING: SILA+AEROBY 4.Fasolka, Platki owsiane, jajko,orzechy, owoc 5.Wolowina, oliwa 6.Fasolka TRENING: 1. przysiad plie ze sztangielka 3x15x24kg 2. wykroki ze sztangielkami 3x15x10kg 3. przyciaganie drazka wyciagu gornego 2x15x40kg, 1x10x40kg 4. martwy ciag na prostych nogach 2x15

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 5775 Data: 2010-11-23 20:06:36 Liczba szacunów: 0
  • SPLIT - plan do weryfikacji + uwagi

    Post
    Trening dla początkujących

    powiem ci ze takze po cwiczeniu FBW i przerzuceniu sie na split - bylo bardzo dobrze < z tym ze samo Fbw tez mi dobrze szlo > ok wiec ja bym zmienil tak : Poniedziałek: klatka + triceps + brzuch -wyciskanie na plaskim 3x 15-12-8 wycisk na skos dół 3x 8-4 rozpietki na lekkim skosie w gore 2-3x 12-10 - wyciskanie francuskie 12, 10, 10, 8 p

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 619 Data: 2009-03-11 12:54:44 Liczba szacunów: 0
  • cos nie tak z moim planem treningowym

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    przysiad -jakies 150kg niewiem nigdy nie robilem martwy ciag - nie robilem ale jakies 180kg moze wiecej Skoro nigdy nie robiłeś to co najmniej 300 kg.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 948 Data: 2013-06-23 19:33:00 Liczba szacunów: 0
  • Siwy i Sługa Dążenie do celu na BIEGU! 15/10/5 Wodyn

    Post
    Trening dla początkujących

    Siemanko ;d WYPISKA 05.05.2010 TRENING: I.Wyciskanie na ławce poziomej: 1.60kg 10x 2.65kg 10x 3.70kg 10x 4.75kg 10x 5.80kg 10x 6.85kg 9x II.Hack Przysiad: 1.40kg 10x 2.45kg 10x 3.50kg 10x 4.55kg. 10x 5.60kg 10x 6.65kg 10x III.Wiosłowanie podchwytem: 1.45kg 10x 2.50kg 10x 3.55kg 10x 4.60kg 10x 5.65kg 10x 6.70kg 10x 7.75kg 10x IV.Brzuch(wznosy nóg na

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 5070 Data: 2010-05-05 21:41:05 Liczba szacunów: 0
  • ###DZIENNIK###QoooQ

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    . 4 jaja 50g wafli ryżowych 20ml oleju lnianego 2. 50g mass activator 3,4. 200g piersi z kurczaka 70g makaronu 20ml oliwy z oliwek 5. baton Oh Yeah! 6. 250g twarogu 2 jaja 20ml oleju lnianego do każdego posiłku 2kaps o3 Trening przysiad 10x8(55kg) http://www.youtube.com/watch?v=GRAy9no1pAE wspięcia maszyna 3x30(70kg) brzuszki z ciężarem 3x15(10kg)

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4997 Data: 2011-11-26 19:01:03 Liczba szacunów: 0
  • ###DZIENNIK###QoooQ

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    30ml oliwy z oliwek 2. 200g piersi z kurczaka 200g brokułu 20ml oliwy z oliwek 20ml oleju lnianego 3,4. 30g białka na wodzie 40ml oliwy do każdego posiłku 2kaps o3 Trening: -przysiad 10x6(60kg) -wspięcia na palce ze sztangą 3x30(70) -brzuszki z ciężarem 3x15 Po treningu poszedłem spać do ok.21 wstałem wypiłem białko i znowu do łużka byłem wykończ

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 4997 Data: 2011-12-05 23:39:49 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Nieraz mi nie chodzi o to, że się uważam za jakąś łajzę słabą %-) Tym bardziej ja tak nie uważam. Zwróciłem uwagę, na moim zdaniem istotny aspekt, który może sabotować wysiłki. ... A tu się akurat zgodzę. Najlepiej mieć nastawienie berserkera :-) . Niestety o 6 rano ciężko o takowe ;-) Dzisiejszy trening 1. Przysiad tylny (ATG) - 20x5x2, 25kgx5

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2015-11-22 14:13:14 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    (Czwartek 26.11.2015 ) 1. Martwy ciąg - 40kgx5x2, 50kgx5x2, 60kgx5, 70kgx5, 80kgx5, 72kgx5, 65kgx5x5 2. TGU - 5/5 - 16kg, 20kg, 24kg, 20kg, 20kg 3. (Zarzut pary odważników + przysiad przedni) x5 x5 - 2x16kg Ciągi o 6 rano średnio się robi jak ma być szczery :-) Jutro wolne. A teraz achtung achtung ;-) Zakupiłem książkę: /SFD/Images/2015/11/26/0c

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2015-11-26 21:09:55 Liczba szacunów: 1
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Jak to mawia pewien rusek "Kontuzja to twoja wina". Jak przypuszczałem a potwierdziłem to sobie, że lewa łopatka i okolice boli od ćwiczeń jednorącz (wymach lub/i rwanie odważnika lub wyciskanie jednorącz). Póki co kolejny raz na razie sprawdzał nie będę. Niech się zaleczy porządnie. W związku z tym odważniki na czas jakiś idą w odstawkę ale mam na

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2015-12-16 22:12:44 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Cześć. Poruszałem się w poniedziałek lekko. Wczoraj było wolne a dzisiaj siłownia. 27.06 Poniedziałek - trening ogólnorozwojowy 25' - trucht, skipy, skoki na jednej nodze, skoki na podwyższenie (3x5powt.), itp - generalnie atletyka terenowa 4x100m sprint/p marsz 5' trucht 29.06 Środa Przysiad tył (ATG, High bar) - 20x8x2, 30x8, 40x5, 50x3, 57.5x5,

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2016-06-29 09:52:57 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    , 45x5x5 Pompki na poręczach - 8,6,6 Wiosło hantlą - 22kgx8, 26kgx8, 28kgx8, 30kgx8, 26kgx12 Dobrze się ćwiczyło. Wczoraj cały dzień na słońcu nad rzeką przez co dzisiaj przy przysiadach był problem bo plecy lekko spalone i przy układaniu sztangi piekło jak cholera :-) Cóż za głupotę trzeba płacić. Jutro chyba wolne lub jakiś lekki rozruch. Przez

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2016-07-03 13:58:52 Liczba szacunów: 0
  • Adam 77 - siła i sprawność

    Post
    Po 35 roku życia

    Zaległości wypiskowe :-) Poniedziałek - bieganie Bieganie - 45' - w tym 35' BNP (jakoś tak samo wyszło) + 10' szurania Rolowanie i rozciąganie - długo Środa - szybkie FBW Przysiad tylny (ATG, high bar) - 20x10x2, 30x10, 40x8, 50x10, 45x10, 40x10x2 Wyciskanie sztangi (ławka pozioma, średni chwyt) - 20x10x2, 30x10, 40x8, 50x8, 45x10, 40x10x2 Wiosło j

    Odpowiedzi: 311 Ilość wyświetleń: 16426 Data: 2016-07-07 07:15:10 Liczba szacunów: 0