SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • TEST: Never Back Down by Volferine pods.str.40 i 42

    Post
    Odżywki i suplementy

    Głownie są to witaminy Żelazo,Glicyna,Witamina C, Witamina B12 Kwas foliowy odczucia żadne , jest duża zawartość żelaza więc może anemi nie będę miał . Obecnie zostało trochę tabletek i łącze to na noc z cynkiem. A: 1 WYCISKANIE NA LAWCE SKOSNEJ 2 PRZYSIADY 3 UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC 4MLOTKI NAPRZEM

    Odpowiedzi: 474 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-15 22:35:01 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: zania98 PŁEĆ: M WIEK: 23 WZROST: 180CM NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: Nieprzerwany staż - 1rok, ogółem 3lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 83kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA: 31cm OBWÓD RAMIENIA: 40cm OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 90cm OBWÓD KLATKI PIERSIO

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 446 Data: 2015-04-08 14:12:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dlatego bym raczej sugerował suwnicę i przysiad bułgarski. Przysiadami z takim obciążeniem ciężko cokolwiek osiągnąć.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 446 Data: 2015-04-10 13:11:57 Liczba szacunów: 0
  • FBW 3x tyg do oceny poprawiony

    Post
    Trening dla początkujących

    Za dużo wyciągów... A: Przysiad ze sztangą 3s Żuraw lub uginanie lezac/stojac 2s Wiosłowanie sztangą nachwyt 3s Wyciskanie poziomo sztangi 3s Unoszenie sztangielek na boki 2s Pompki na poręczach na triceps 2s + łydki B: MC 3s Wykroki 2s Podciaganie na drążku podchwyt/nachwyt na szerokość barków 3s Wyciskanie sztangielek skos w góre 3s Wyciskanie zo

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1396 Data: 2011-03-07 15:49:41 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] droga do upragnionej sylwetki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ciekawy ten przysiad, trochę przypomina mi domowy hack squat, gdzie również ładowałem sporo pod piety, z tym, że sztangę trzymałem za sobą w opuszczonych rękach:-) Podobnie tułów trzymał się bardzo prosto i czwórki paliły, jak mówisz:-)

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-13 09:22:15 Liczba szacunów: 0
  • [Blog] droga do upragnionej sylwetki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ciekawy ten przysiad, trochę przypomina mi domowy hack squat, gdzie również ładowałem sporo pod piety, z tym, że sztangę trzymałem za sobą w opuszczonych rękach:-) Podobnie tułów trzymał się bardzo prosto i czwórki paliły, jak mówisz:-) Tylko Tomek tutaj wiecej ciężaru dop******isz ;)

    Odpowiedzi: 497 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-06-13 09:59:35 Liczba szacunów: 1
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    na reeboku w przerwie miedzy zajeciami, zeby jutro normalnie cwiczyc zgodnie z planem. Na reebok poszedlem, okazalo sie, ze WOD nie byl zbytnio lajtowy: WOD 5 Tabata: pompki, przysiad, podciaganie, brzuszki, czyli w praktyce 8 serii pracy 20 sekundowej w kazdym z tych cwiczen (lacznie zatem 32 serie), za kazdym razem 10s przerwy. Trening byl mocny,

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-13 18:31:28 Liczba szacunów: 0
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    n, potem kawa i mysle, ze do godziny wybiore sie na silke. Lady Hmm, wiesz co a w sumie to nie jest glupi patent. Cos tak pokombinuje. Jedyny problem, jaki mam jest w sumie z przysiadem- nie mam stojakow, ale moze to i lepszy pomysl. A wyciskania olimpijskie moglbym sprobowac wtedy wsunac do pojedynczych WODow. :-)) Wtedy wygladalo by to pewnie tak

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-21 09:15:58 Liczba szacunów: 0
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Ze wzgledu na pewne zmiany zyciowe prawdopodobnie z nowym treningiem i priorytetem masowym bede zaczynac juz od poniedzialku. Po dluzszych rozkminach trening bedzie wygladac tak: Poniedziałek Push Wtorek Pull Środa – wolne Czwartek CF Piątek CF Sobota- wolne Niedziela- wolne Push: Przysiad tylni 12/12/10/10/8 Pompki na poręczach z ciężarem 12/12

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-20 09:30:39 Liczba szacunów: 0
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    }:-( Myslalem szczerze powiedziawszy, ze przy tych ciezarach to tak mega lajtowo bedzie, a tu w sumie sie pomylilem. Fakt, wszedzie byl zapas powtorzen, ale bez szalu. Co do przysiadu to mnie najbardziej wlasnie on wykonczyl. Stwierdzilem, ze bede robic jeszcze glebsze niz wczesniej przysiady, do samego dolu no i przy tej liczbie powtorzen nogi zo

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-23 13:36:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan i pytania.

    Post
    Trening w domu

    towanie nóg na drążku 2xmax. Unoszenie nóg w leżeniu 2x30 Opady tułowia ze sztangielką po 2 razy na stronę ok.10-15 powtórzeń. Spięcia brzucha (półbrzuszki) 4x25 Wtorek; Nogi przysiad ze sztangą 3x10-12 wykroki ze sztangielkami 2x10-12 wspięcia na palce 3s do maxa Plecy Podciąganie na drążku szerokim nachwytem 3s do maxa wiosło sztangą podchwytem U

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1422 Data: 2011-09-16 23:38:28 Liczba szacunów: 0
  • Cheerlead/Nowy rok, redukcja, w pogoni za ideałem

    Post
    Trening dla początkujących

    Znalazłam coś takiego u Zyrafki Dzien1. A. przysiad przedni 4x 6 - 8 2 min przerwy B. MC sumo 4 x 6 - 8 2min przerwy C1. Suwnica 3x 8 - 10 1min przerwy C2. Wypady dalekie 3x 8- 10 1 min przerwy powrot do C1 D1. przywodziciele 3x 10-12 bez przerwy przytrzymaj scisniecie przez 2sek D2. odwodziciele 3x10-12 1min przerwy wolno 3sek odwodzisz i 3sek wra

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 8355 Data: 2010-02-08 09:15:46 Liczba szacunów: 0
  • Czas na drugie FBW :) prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    ech kazdy twoj trening bedzie cechowal postep-czy to w ilosci powtorzen,czy to w wiekszym uzytym ciezarze. np. na ostatnim treningu udalo ci sie wykonac poprawnie technicznie przysiad 3s x 8p na ciezarze 100kg,zatem na nastepnej sesji(czyli za dwa dni),zwiekszasz ciezar o 5kg(wiadomo,czym wiecej grup miesniowych zaangazowanych w boj,tym wiekszy sko

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 2009-03-06 01:14:25 Liczba szacunów: 0
  • Czas na drugie FBW :) prosze o ocene

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam Traktor71 w temacie podałes taki plan: 1.przysiad 2.rumunski mc 3.wyciskanie na lawce(sztanga) 4.wioslowanie w opadzie(sztanga) 5.wyciskanie w staniu(sztanga) 6.podciaganie na drazku Mogę zastąpić wiosłowanie sztangą na sztangielki(sztangą robiłem w poprzednim planie),a wyciskanie w staniu na wyciskanie w siadzie pod kątem ok 90 stopni(mam z

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1560 Data: 2009-04-09 12:51:33 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    wyładowanych bateryjkach .Mi zasilanie odcięło już po 4 powtórzeniach ,a robiłam przecież wcześniej to ćwiczenie .Widocznie nie przykładałam się wystarczająco .Masakra #-P 2. przysiad na jednej nodze 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc Tu troszkę mniejszy ból jak we wznosach 3.RDL na jednej nodze 3 x 8-12 12 x 14 kg /12 x 16 kg /12 x 14 kg w 3 seri

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-07-06 15:58:34 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    y pociągnąć 12 powtórzeń za jednym zamachem ,ale również dlatego ,że cały czas szukam idealnej pozycji .Ciągle dwójko wysuwają się na prowadzenie}:-(,dopiero póżniej pupa 2. przysiad na jednej nodze 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc Początkowo problem z równowagą ,póżniej już ok 3.RDL na jednej nodze 3 x 8-12 było :12 x 14 kg /12 x 16 kg /12 x 1

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-07-11 17:30:55 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 3 TYDZIEŃ - DZIEŃ 1 WTOREK 16.07 1. wznosy bioder z plecami na ławce 3 x 8 - 12 3 x cc bolało co powinno ,jeszcze nie perfecto ,ale jest lepiej ;-) 2. przysiad przedni 3 x 8 - 12 było : 12 x 32,5 kg / 12 x 35 kg / 10 x 36 kg jest : 12 x 36 / 8 x 38 ,5 kg /6 x x 40 kg / ciężko ,na następny trening powtarzam schemat i walczę o ilość pow

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-07-16 17:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 4 TYDZIEŃ - DZIEŃ 4 ŚRODA 24.07 1.Wznosy bioder na jednej nodze z plecami na ławce 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc :)) do tego bólu nie idzie się przyzwyczaić 2. przysiad na jednej nodze 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc To samo co zawsze ,problem z utrzymaniem równowagi na początku ,póżniej już dobrze 3.RDL na jednej nodze 3 x 8-12 był

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-07-24 22:19:36 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 5 TYDZIEŃ - DZIEŃ 4 ŚRODA 21.08 1.Wznosy bioder na jednej nodze z plecami na ławce 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc #-P 2. przysiad na jednej nodze 3 x 8-12 3 x 12 powtórzeń z cc Tradycyjnie - problem z równowagą na początku 3.RDL na jednej nodze 3 x 8-12 jest :12 x 8 kg /12 x 6 kg /12 x 6 kgpodana waga jednej sztangielki Zaczęłam

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-08-21 17:13:21 Liczba szacunów: 0
  • Manzanares / dziennik treningowy

    Post
    Ladies SFD

    TRENING 6 TYDZIEŃ - DZIEŃ 1 SOBOTA 24.08 1. wznosy bioder z plecami na ławce 3 x 8 - 12 nie było kolorowo %-) 2. przysiad przedni 3 x 8 - 12 było : 12 x 30 kg/ 12 x 32 ,5 kg / 12 x x 35 kg / jest : 12 x 35 kg/ 12 x 32 ,5 kg / 12 x x 35 kg / kvrewsko ciężko #-P 3. wiosło półsztangą jednorącz 3 x 6 na reke było : 6 x 10 kg / 6 x 11,25 kg / 6 x 12,5

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 5152 Data: 2013-08-26 16:21:13 Liczba szacunów: 0