SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • plan HST do sprawdzenia/uwagi

    Post
    Trening dla początkujących

    lem jest powiększenie masy mięśniowej, siłą eksplozywną mam zamiar zająć się później. Mój plan widzę w 2 wersjach. I - A/B po 4 ćwiczenia oraz II - A/B po 5 ćwiczeń, I A: przysiad ławka skos/płasko wiosło obrót kontaktowy B: MC drążek ŻW + hang clean obrót kontaktowy oraz wersja II bardziej rozbudowana: A: przysiad ławka skos wiosło drążek obró

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 2012-07-13 20:13:51 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie ;-))

    Post
    Trening dla początkujących

    ową faza podniesienia barków(lekki akcent) Na triceps bardzo dobrze wchodzą pompki na poręczach,wycisk wąski, francus(podałem najlepsze ćw jeśli chodzi o skuteczność wg mnie) Jeśli np masz to FBW A/B to tak" przysiad tylni,podciaganie przysiad "przedni",mc Przy siadzie przednim praca prostowników jest minimalna(prosty kręgosłup) zdr

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 1748 Data: 2010-08-05 09:54:39 Liczba szacunów: 0
  • Sterydy prohormony pod SW

    Post
    Doping

    /ODŻYWKI: Bez znaczenia 9.POZIOM BF% (mniej więcej jeśli naprawdę nie wiesz umieść fotkę) 10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 11.WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: -Przysiad: -Mc: 12. Czy masz dietę? Staram sie zdrowo odzywiac, rygorystycznej diety nie mam

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 403 Data: 2016-12-29 17:08:43 Liczba szacunów: 0
  • HCG podczas cyklu

    Post
    Doping

    tae mięśnie Ostatni cykl i odstęp czasowy od jego zakończenia:Cykl nr 3 28 tygodni temu Tendencja do tycia/chudnięcia (typ budowy): niestety tendencaja do tycia jest Stan zdrowia: ok PPM (podstawowa przemiana materii): dobra Wyniki siłowe w 3 głównych ćwiczeniach (klatka, martwy ciąg, przysiad ze sztangą): klata 100 kg,martwy 200,przysiad 145

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 678 Data: 2014-06-14 19:49:30 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do treningu po przerwie

    Post
    Trening dla początkujących

    10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): ektomorfoik, raczej brak tkanki tłuszczowej 11.WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: 65kg -Przysiad: 70kg -Mc: 88kg 12. Czy masz dietę? Jest układana w dziale odżywianie, czyli narazie nie ma. Zmieniony przez - Ciastek_17 w

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 741 Data: 2012-07-08 11:52:08 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    tu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :full osprzęt Dieta : zdrowo sie odzywiam kontroluje kalorie Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : brak Ostatnio przerabiany plan: FBW 15/10 5 Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Przysiad 120kg Martwy 120kg Wycisk 80kg

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 2011-07-17 10:42:03 Liczba szacunów: 0
  • 5x5 FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    No rozumiem a jak z tym ciężarem Pon hard srd lajt piątek hard tak? Stało by się coś jakbym zmienił kolejność ćwiczeń?? A. - Przysiad 5x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 - WL 5x5 - Pompki na poręczach 3 serie , max reps. ( powtórzeń ) . B. - Przysiad 5x5 - Martwy Ciąg klasyk 5x5 - Wyciskanie w staniu 5x5 - Podciąganie podchwytem 3 serie , max reps Zmie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1610 Data: 2011-07-17 22:10:27 Liczba szacunów: 0
  • Początkujący pomocy!

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan dla ciebie będzie prosty. Przysiad ze sztangą 3x10 Żuraw 3x10 Pompki na poręczach lub wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie sztangą 3x10 Wyciskanie stojąc 3x10 Podciąganie na drążku 3x10 lub coś krotszego typu: Przysiad ze sztangą 3x10 Żuraw 3x10 Pompki na poręczach 3x10 Wyciskanie stojąc 3x10

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 447 Data: 2011-09-13 16:06:12 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    zie ale nie ma zbyt wiele czasu a jest was troche do ogarniecia i mi sie wszystko miesza Dzien1. 1. prostowanie nog siedzac 3x 25 + 3x12 to sa 3 rozgrzewkowe i 3 robocze 2. przysiady 4x12 3. wypady 3x5 na noge 4. przysiad z wyskokiem bez obciazenia 2x max aero ok 20-30min Dzien 2. 1. wyciaknie sztangielek na lawce skosnej 3x20 2. pompki 2x10 (we

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-13 10:02:44 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    nie najgorzej trening wygladal tak: 10 min bieznia na rozgrzewke 1. prostowanie nog siedzac 3x 25 rozgrzewkowe ( obciazenie 10 kg) + 3x12 robocze obciazenie 20kg/30kg/30kg 2. przysiady 4x12 - to cwiczenie to tak bardziej bylo probowanie jak mi to wychodzi i czy daje rade i gapienie sie w lustro czy robie dobrze, staralam sie nie garbic plecow, nie

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-22 18:08:13 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    tutaj jest caly plan Dzien1. 1. prostowanie nog siedzac 3x 25 + 3x12 to sa 3 rozgrzewkowe i 3 robocze 2. przysiady 4x12 3. wypady 3x5 na noge 4. przysiad z wyskokiem bez obciazenia 2x max aero ok 20-30min Dzien 2. 1. wyciaknie sztangielek na lawce skosnej 3x20 2. pompki 2x10 (wersja jaka dajesz rade) obowd tym samym ciezarem wszystkie cwic

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-13 16:58:08 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    zcze technike na spokojnie :) Obi nie wiem, czy TY ju masz pomysl na moj nowy trening, czy dopiero bedziesz tworzyc, w kazdym razie moze sie przypadza takie info: lubie robic przysiad i martwy ciag, najwieksze problemy sprawia mi poprawne wykonywanie wykrokow i sciaganie drazka wyciagu. Zgiecia i prostowanie nog tez w miare lubie, wznosy z opadu te

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 17:34:00 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    38kg C2.zginanie nog 8*20kg 8*30kg 8*40kg D.pompki*20 burpee *10 rowerek - 20 min Sobota. burpee*16 rowerek - 60 min - 30 km Niedziela rozgrzewka - 10 min bieg trening A. A. przysiad 8*38kg 8*48kg 8*58kg 3*63kg B1. wyciskanie skos 8*18kg 8*23kg 6*28kg (4* sama, 2* z pomoca) B2. sciaganie drazka do klatki wyciag dolny 8*15kg 8*20kg 5*25kg C1. wznos

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-21 09:03:09 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    bo mi waga jeszcze nie dziala... ale mialam w maire przygotowane jedzenie... dzis dzien wyskoki szybki trening z rana rozgrzewka - szybki marsz na silke :D 4 min wioslarz 1.przysiad 6*38kg 6*48kg 6*53kg 4*58kg 3*63kg 2. martwy ciag 6*38kg 6*43kg 6*48kg 4*53kg 2*58kg 3. wykroki 10*28kg 8*33kg 7*35.5kg ostatnia serie odpuscilam bo kolano mnie bola

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-27 17:50:50 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    szek do miesa, ryby i warzyw dam kurkume, wezme tez enzym trawienny do obiadu trening - dzien 2 wytrzymalosciowy rozgrzewka - 8 min bieg obwod * 5 sztanga - 18kg 5* zarzut 5* przysiad przedni 5* puss press 5* thrusters myslalam o zwiekszeniu ciezaru, ale polaczeni puss press i thrusters w obwodzie wykanczaly moje rece bardzo skutecznie...:P odpoczy

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-02 13:58:25 Liczba szacunów: 0
  • (L ) bziubzius /trening, rekompozycja

    Post
    Trening dla początkujących

    , mnieszek kurkuma do warzyw, ryby i miesa warzywa: kalafior, kapusta czerwona, kapusta kiszona, ogorek kiszony, brokuly, pomidor trening - dzien 3 rozgrzewka - bieg 8 min 1. przysiad 5* 4-6 6*38KG / 6*48KG / 6*58KG/ 4*63KG/ 4*65,5 KG 2. MARTWY CIAG 5* 4-6 6* 38KG / 6* 48KG / 4*58KG/ 4*63KG/ 2*65,5 KG 3. WYKROKI 4* 8-10 10*28KG/ 8*33KG/ 6*35,5KG/

    Odpowiedzi: 501 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-03 13:10:38 Liczba szacunów: 0
  • przedramiona - siłowo czy wytrzymałościowo?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o kurde to zaje****. Ja lubie to uczucie w przedramionach jak je ćwicze :d ej moze jak jesteśmy już przy treningu to może ocenicie mój plan? Poniedziałek: Klatka + barki (przód i boki) + triceps + kaptury: Klatka: • Wyciskanie sztangi płasko (chwyt szeroki): 6x8 • Wyciskanie hantli (skos góra): 4x8 • Rozpiętki pła

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 923 Data: 2009-06-30 21:43:43 Liczba szacunów: 0
  • pytania odnośnie treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    tak na czworogłowe, wykroki w zależności od wersji atakują przód, tył i pośladek, rdl i żuraw ładnie przetrenują cały tył uda. Taki zestaw na nogi będzie w porządku 3. MC jak przysiad jest ćwiczeniem na całe ciało choć mocno obciąża dół grzbietu. Zaglądnij do atlasu ćwiczeń znajdziesz całą masę ćwiczeń na grzbiet wraz z opisem 4. Ryby 5. Jak dieta

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 384 Data: 2017-06-09 07:38:44 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nogi (nacisk na dwójki) 1.Martwy ciąg na prostych nogach 5x8 2.Martwy ciąg z rączkami maszyny do szrugsów 5x8 3.Uginanie nóg stojąc 4x20 4a.Uginanie nóg leżąc na brzuchu 3x20-15 4b.Wyciskanie nóg na suwnicy(nogi wysoko i szeroko) 3x20-15 5.Wyciskanie nóg na maszynie 5x25-20 6.Przysiad na maszynie leżąc na plecach 5x20-15 7.Prostowanie nóg na pra

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-23 11:52:55 Liczba szacunów: 0
  • Buli - Debiut na scenie - UK

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nogi (nacisk na czwórki) 1.Przysiady na ''safety bar" 5x8 2.Przysiady na maszynie z platformą 4x8 3.Przysiad na hack maszynie przodem 4x10-8 4.Przysiady na hack maszynie tyłem 4x8-6 5a.Żuraw 4x15-10 5b.Martwy ciąg na prostych nogach na smith 4x15-12 5c.Uginanie nóg siedząc na maszynie 4x12 +łydki, kardio 2x(razem 70min) dzień niski 1,1 jajko, puszk

    Odpowiedzi: 313 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-03 16:34:35 Liczba szacunów: 0