SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Sila Wycisku na Klate

    Post
    Trening dla początkujących

    Co do MC i przysiadu to nie mma pojecia. MC nigdy nie robilem bo nawet nie wiem jak, a przysiad robie czasem na silowni, ale nigdy z maxem. Wiem tylko tyle ze na skosnej lawce w siadzie (wypychajac ciezar) biore 110kg na 5 razy.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1561 Data: 2009-05-29 21:39:15 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu Treningu 5 x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    o każdym treningu, w związku z tym muszę trening tak rozpisać żeby zmieścić się w czasie max 60 minut. Ćwiczenia będę opierał głównie na podstawach - wyciskanie, martwy ciąg, przysiad. Poprosiłbym o jakieś sugestie w kwestii ćwiczenia ramion (biceps, triceps, przedramię)w prawdzie najmniej mi na nich zależało, aczkolwiek widocznie odstają od reszty

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1880 Data: 2008-08-26 09:40:13 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o pomoc w ułożeniu Treningu 5 x w tygodniu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Grzbiet+bic Drażek nachwyt 12-10-8 Wiosłowanie sztangielka w opadzie 12-10-8-6 Przyciąganie dolnego drazu wyciągu do katki 12-10-8-6 Szrugsy 15-12-10 Przeprost z opadu z obciazeniem 12-10-8 Bic Ugniane sztangi Uginanie na modlitewniku ------------------- Klatka Pompki na poręczach 12-10-8 Wyciskanie lezac sztanga 12-10-8 Sztangielki skos 12-10-8 Ro

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1880 Data: 2008-08-26 11:45:58 Liczba szacunów: 0
  • Spalanie tłuszczyku z nóg :)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A no w sumie tak, tylko musi sie oswoic ze sztangą. Mi samemu na samym początku trudno bylo zrobic przysiad ze sztangą hehe Thx za porady.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1129 Data: 2009-06-17 14:15:14 Liczba szacunów: 0
  • [DT] by Nesto

    Post
    Dzienniki Juniorów

    DZIEŃ 1 DIETA: Posiłek 1 : Płatki owsiane 80g + Mleko 3,2% 250g Posiłek 2 : Kasza Gryczana 70g + Kapusta czerwona 70g Posiłek 3 : Jaja kurze 220g + olej 20g + schab wędzony 60g Posiłek 4 : Herbatniki 60g + Jogurt wiśniowy 140g Posiłek 5 : Twaróg chudy 250g + Śmietana 18% 60g + Pomidor + Muszle ze szpinakiem 160g KCAL 2422 | Białko 146g | Węgle 226g

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 524 Data: 2013-11-02 20:39:09 Liczba szacunów: 0
  • niskie LH po cyklu ??

    Post
    Doping

    7-8 sesji w tyg 9. CEL CYKLU: redukcja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 3mies 11. POZIOM BF%: ok15% 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy):endo 13. STAN ZDROWIA:bd 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:200 -martwy ciąg:240 -przysiad: 240

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1314 Data: 2016-09-30 13:49:36 Liczba szacunów: 0
  • Czy to możliwe?

    Post
    Doping

    to 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 100 -martwy ciąg: 130 -przysiad: 100 DIETA 11.00- 100g pł. owsianych, 2 jajka 14.00- 100g ryżu, 100g kurczaka, sałatka 15.00 Trening 16.30 Mutant mass (bezpośrednio po treningu) 17.00- 100g ryżu, 10

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2008 Data: 2009-04-15 17:19:36 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć z 2 sztangielkami ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja mam 2 hantle po 32 kg ze zmiennym obciazeniem - o tyle dobre ze jak sie zalozy malo to mozna robic np. przedramiona, a jak na maksa to mozna klatke i na upartego nawet przysiady ( ale wtedy nie robie tego normalnym tempem, tylko bardzo powoli , tak ze jeden przysiad trwa ok 15 sekund )

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 5148 Data: 2001-08-14 21:41:45 Liczba szacunów: 0
  • Cykl DEKA META i TESC ENAN!!

    Post
    Doping

    NING: Na Mase 9. CEL CYKLU: Masa Miesniowa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 3 Miesiace 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): Brak 13. STAN ZDROWIA: B.db 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: Brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): Brak 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 125 -martwy ciąg: brak -przysiad: Brak

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1513 Data: 2009-05-25 15:11:43 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia HST

    Post
    Trening dla początkujących

    reZz HST nie jest typem treningu dla nowicjusza! nie ma potrzeby stosowania wyszukanych metod. skup sie na prostym planie i buduj podstawy. oto planik dla ciebie: 3 x tyg. 1. przysiad 2. rdl 3. wycisk na lawce 4. wioslowanie 5. wycisk w staniu 6. drazek + brzuch i/lub lydki 3 seryjki(wlasciwe-nie liczac rozgrzewki) po 8-12 powt. to na poczatek styk

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2008-12-09 03:07:01 Liczba szacunów: 0
  • szybkie pytanie szybka odpowiedz "Rapid"

    Post
    Doping

    ia wagi na clinie odpusciłem po 20 tab 2014 8. TRENING: 9. CEL CYKLU: 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): 13. STAN ZDROWIA: 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: -martwy ciąg: -przysiad:

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1692 Data: 2017-05-27 19:22:39 Liczba szacunów: 0
  • szybkie pytanie szybka odpowiedz "Rapid"

    Post
    Doping

    yć 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: 11. POZIOM BF%:11 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): łatwo tyje tak samo działa w drugą strone 13. STAN ZDROWIA:bdb 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA:nie 15. PPM (podstawowa przemiana materii): ----- 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata:140 -martwy ciąg:180 -przysiad:200

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1692 Data: 2017-05-27 19:28:21 Liczba szacunów: 0
  • Trening 4 dniowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Bzdura, wszystko zależy od koncepcji treningowej i rodzaju ćwiczenia. Przecież właściwie każdy dobry kulturystyczny plan treningowy nóg zawiera i przysiad i ciąg, to samo plany stricte siłowe! Większy problem stanowi robienie siadu i ciągu kilka razy w tygodniu (obciążenie lędźwiowego), dlatego np w HST zaleca się robienie ich na przemian. Ale w s

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 900 Data: 2011-02-18 14:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Mrwxxx-Sprinty

    Post
    Inne dyscypliny

    Dzisiaj: rwanie 2x5 30kg 2x5 40kg 2x5 50kg 2x5 60kg przysiad 2x5 60kg 2x5 70kg 2x5 80kg 2x5 90kg 2x5 100kg 2x5 110kg 2x3 120kg 2x1 130kg łydki 2x10 110kg ławka 2x5 50 kg 2x5 60kg 2x5 70kg 2x3 80kg 2x2 90kg barki 5x5 50kg brzuchy 300 grzbiet 150 10xrytm 100m rozciąganie

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1780 Data: 2011-03-11 19:36:32 Liczba szacunów: 0
  • Piramidka czy staly ciezar?

    Post
    Trening dla początkujących

    Hmm... ja uczęszczam na siłownie od 6 miesięcy mniej więcej... obecnie robie FBW i z każdą serią zwiększam ciężar. np hatch przysiad 1 seria 30kg 2 seria 37kg 3 seria 45kg i z każdym treningiem staram się iść małymi kroczkami do przodu :D bo chyba o to chodzi prawda?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2815 Data: 2011-07-21 17:40:46 Liczba szacunów: 0
  • Piramidka czy staly ciezar?

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja myslalem o czym takim. Moj zakres powtirzen wynosi 10- 12 p. Cwiczye np. na przysiad wszystkie 3s tm samym ciezarem (60kg) i robie 10p (staramsie osiagnac prog 12 p.) Cwicze tmi 60 kg do czasu az zrobie wszytkie 3s po 12 p. Jak juz dam rade to wykonac to wtedy dokladam obciazenie. I tak w kolko.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2815 Data: 2011-07-21 17:43:43 Liczba szacunów: 0
  • FBW Texas Method ?

    Post
    Trening dla początkujących

    le ważne . "Cel treningowy : sportowa sylwetka" to nie cel , musisz go jasno określić . na ten moment proponowałbym ci prosty program 2 x w tygodniu pod SW a. power clean 5x5 przysiad tylni 5x5 drążek 5x10 wyciskanie 5x5 ( ewentualnie coś na biceps ) b. push press 5x5 MC 5x5 poręcze 5x10 wiosłowanie 5x5 ( ewentualnie coś na triceps ) oczywiście prz

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1670 Data: 2012-08-19 15:16:49 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase i sile. Jaki najlepszy ?

    Post
    Trening dla początkujących

    Np taki: A/B Przysiad ze sztanga na barkach/MC 3s Wyciskanie lezac/stojac 3s Wioslo sztanga podchwytem/Dipsy 3s zdr.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1509 Data: 2009-11-11 16:51:44 Liczba szacunów: 0
  • Trening Strong Man

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    mam 18 lat. wycisaknie na płaskiej 90kg, martwy ciąg 130, przysiad 80kg

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 8742 Data: 2008-09-25 17:58:05 Liczba szacunów: 0
  • Dorzucenie metanabolu w trakcie cyklu na testosteronie

    Post
    Doping

    owo masy 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: enan 3 lata temu 11. POZIOM BF%: około 15 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): ekto 13. STAN ZDROWIA: ok 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 3kkcal 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 147,5 -martwy ciąg: 190 -przysiad: 130

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2014-08-20 16:08:10 Liczba szacunów: 0