SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    14.05.2015 Dziś miałam dzień wolny. Odespałam ostatnie stresy i zmusiłam się żeby ruszyć tyłek na siłownię czego oczywiście nie żałuję %-). Dzisiejsza szama: http://i.imgur.com/YQUTRS9.png 1. Ryż z jabłkiem zapiekany i duuużo cynamonu. TRENING 2. Gainer po treningu. 3. Ziemniaczki, pulpety w sosie paprykowo-pomidorowym. 4. Makaron pełnoziarnist

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10226 Data: 2015-05-14 23:33:58 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    Nadrabiam dwa ostatnie dni, w weekend pochłonęła mnie praca i nie miałam już na nic innego siły ani czasu. 16.05.2015 http://i.imgur.com/3ZukhVC.png?1 1. Standardowo owsianka. 2. Szejk w pracy. 3. Makaron pełnoziarnisty z grillowaną piersią z kurczaka z pieczarkami. Orzechy włoskie. 4. Ryż basmati, grillowana pierś z kurczaka, gotowana marchewka

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10226 Data: 2015-05-18 17:57:06 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    11.06.2015 http://i.imgur.com/LFSabE0.png 1. Placuszki bananowe. TRENING 2. Odżywka białkowa. Jogurt sojowy. Frytki z łososiem z grilla elektrycznego. 3. Ryż basmati, piers z kurczaka. Orzechy włoskie. 4. Koktajl białkowy. 5. Omlet z pomidorkami i papryką. http://i.imgur.com/CtkX2DP.jpg Trening PUSH: Wykroki ze sztangielkami: 10x24 (po 5kg w ręce)

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10226 Data: 2015-06-13 00:05:26 Liczba szacunów: 0
  • pytanie co do treningu Rossa Enamaita

    Post
    Trening dla początkujących

    hce rozwijać siłe maksymalną to musisz dźwigać ciężary tak dobrane, aby móc wykonać co najwyżej 5 powtórzeń danego ćwiczenia i nie mieć siły na więcej. Zrób sobie coś takiego: trening A przysiad 5x5 wyciskanie leżąc 5x5 wiosłowanie w opadzie 5x5 trening B przysiad 5x5 wyciskanie stojąc 5x5 martwy ciąg 1x5 tydzień 1 : ABA tydzień 2 : BAB

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1685 Data: 2011-06-27 10:27:41 Liczba szacunów: 0
  • wyciskanie leżąc siła

    Post
    Trec

    Skoro masz taki mały staż treningowy to nie przejmuj się aż tak bardzo wynikiem, przyjdzie z czasem, ja osobiście nie polecam Ci treningu typowo siłowego, najpierw trzeba wybudować solidne fundamenty w postaci treningu, który będzie w miarę ogólnorozwojowy, a potem będziesz się specjalizować. Swego czasu na forum poproszono mnie o ułożenie planu si

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2011-06-07 09:13:42 Liczba szacunów: 0
  • rduktor35 - Przygoda z redukcją

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam w kolejnym dniu !!! Podsumowanie wczorajszego dnia: POSIŁKI: 1. 6:00 Śniadanie (płatki owsiane, migdały, siemię lniane, ziarno słonecznika i garść żurawiny zalane jogurtem naturalnym. Multivitamina. 2. 9:00 Przekąska - banan (wciąż rozważam czy nie zastąpić lub nie dodać do tego odżywki białkowej) Jakieś sugestie, rady??? 3. 11:00 Drugie śnia

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1738 Data: 2012-10-18 09:25:42 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy dla zawodnika mma

    Post
    Scena MMA i K-1

    st zly ale pytam bo moze ktos ma cos duzo lepszego i bardziej podemnie . KacperoSSS dzieki wielkie za podpowiedz !!! NOGI -> PRZYSIAD TYLNY lub PRZEDNI + łydki 1x. Zamiast przysiadu możemy zrobić bardziej złożone ćwiczenie(czyli przysiad + wyciskopodrzut). PLECY -> JEDNA SESJA MC, DRUGA WIOSŁOWANIE; DRĄŻEK MOŻE BYĆ NA KAŻDEJ SESJI KLATKA ->

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2043 Data: 2011-03-24 11:07:41 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Martucca pewnie, że tak! \-) };-) Ejpi ano (nie)stety! :-D Wow, ktoś będzie mnie czytał. %-) };-) _____________________________ 04.09.13, ŚRODA Trening: 15x pompka 20x przysiad 2 min skakanki intensywnie 10x burpee 30x pajac 2 min skakanki intensywnie Całość 3 obwody, przerwa między obwodami: 60s Progres od zeszłego tygodnia o minutę; + 10 przysiad

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-04 21:33:09 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    12.09.13, ŚRODA @ (wychodzi na to, że cykl się ustabilizował, bo już 3 miesiąc mam 23 dni) Trening: 15x pompka 20x przysiad (szybko) 2 min skakanki (intensywnie) 10x burpee 30x pajac 2 min skakanki (intensywnie) 3 obwody, przerwa między obwodami 40s ____________________________ A, i zapomniałabym, w szkole basen, paręnaście długości kraulem. \-) Di

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-12 20:16:59 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Jak robisz przysiad to masz do sztangi stojaki, czy na hantle tyle nakładasz?

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-23 07:07:10 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    3/12/13 SPAM SPAM SPAM Kręcimy jutro filmik studniówkowy, ciekawe, co z niego wyjdzie. :-D Dzisiaj się zagalopowałam trochę z węglami, a miałam takiego smaka na pomarańczę! Trudno, trudno - na przyszłość, zasada pierwsza, planuj michę. %-) Muszę też dopompować trochę piłkę, bo strasznie ciężko utrzymać jest równowagę na takiej miękkiej i też niezup

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-03 22:11:06 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    też skrzyp, pokrzywę i drożdże na włosy ;-) Trening A: Trening B: Wnioski: - Za mało się rozciągania. 5 minut po treningu to zdecydowanie za mało i bywa potem tak, że robię przysiad dobrze, nie podwijam ogona, a następnym razem już mam z tym kłopot. - Mało urozmaicone posiłki w diecie. Rano przed szkołą nie ma czasu na nic innego niż kanapki, a

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 09:49:22 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    SOBOTA, 8.03 Trening 1a. Wyciskanie sztangielek skos 15x7,5/15x7,5/15x7,5 Mam trudność z utrzymaniem właściwej pozycji z tą piłką, bo strasznie wypycham biodra do góry, poza tym okej. 1b. Przenoszenie sztangielki leżąc prostymi rękami 15x7,5/15x7,5/15x7,5 Są zakwasy... %-) 2a. Wznosy ramion bokiem 15x2,5/15x2,5/15x2,5 2b. Wznosy łydek siedząc 25x12

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-09 10:36:02 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Bziuuu };-) to czuję się pocieszona. Rzeczywiście "wszystko na swoim miejscu" to jest chyba najtrafniejsze dla mnie określenie. %-) 10.04. MISKA SUPLEMENTY: wit. D, magnez+B6, selen, cynk, omega3 LEKI: Glucophage, Euthyrox OLEJE: lniany, z wiesiołka WARZYWA: sałata masłowa, pomidory, kapusta pekińska, pomidory PŁYNY: woda, herbata /SFD/Images/201

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-11 20:20:31 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Odnośnie zakresu powtórzeń, o który pytałam w podwieszonym temacie, w poszczególnych tygodniach: Tydz. 1-2: 15-12 Tydz. 3-5: 10-8 Tydz. 5-8: 8-6 Tydz. 9-12: 6-4 Poza tym, serie: Trening A 1. WL płaska 5x 2. Wiosłowanie hantelką 3x 3. Arnoldki 3x 4. Prostowanie rąk zza głowy oburącz siedząc 3x 5. Uginanie stojąc z supinacją 3x + aero 20 minut Treni

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-14 13:54:11 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    Bardziej bym to widział tak jak poniżej. No i pytanie czy na pewno jest Ci potrzebny okres kiedy będziesz schodziła aż do 4 powtórzeń? Jaki masz staż treningowy?? Trening A 1. WL płaska 5x 2. Wiosłowanie hantelką 5x 3. Arnoldki 3x 4. Prostowanie rąk zza głowy oburącz siedząc 3x 5. Uginanie stojąc z supinacją 3x + aero 20 minut Trening B 1. Przysiad

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-14 14:17:02 Liczba szacunów: 0
  • Pestka, czyli małolat ćwiczy

    Post
    Ladies SFD

    3x15 Rozgrzewka: 1. 20kgx20, 2. 20kgx20, 10 minut orbitrek, standardowa i ekstra dla łokci %-), HIM, HAM Rozciąganie Zauważyłam, że łokieć bolał mnie tylko w czasie robienia przysiadów i zaraz po. Potem tylko okazyjnie, ogólnie jest już dobrze, Naproxen bardzo pomaga. :-)) Trening ogólnie poszedł nadzwyczajnie dobrze, mało ludzi na siłce, więc mog

    Odpowiedzi: 357 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-16 22:32:12 Liczba szacunów: 0
  • Doradźcie mi co kupić

    Post
    Odżywki i suplementy

    16 9 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): Nie tyje szybko, szybko też nie chudne. 10 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: 65 -Przysiad: - -Mc: - 11 . Czy masz dietę?: NIE, brak czasu, staram sie dobrze odzywiac jesc duzo bialka itp 12: Pomożecie mi ? Jakie brac odzyw

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 842 Data: 2010-10-03 12:03:15 Liczba szacunów: 0
  • BCAA Turbo Jet z Treca + SAW z treca

    Post
    Odżywki i suplementy

    no i odzywek białkowych 8.KWOTA KTÓRA MOGE PRZEZNACZYĆ NA SUPLEMENTY/ODŻYWKI: Mam już kupione te co w temacie tylko pytanie czy można łączyć 9.POZIOM BF% :16,8% 10.TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): 11.WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: 90 -Przysiad: - -Mc: -

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 760 Data: 2012-06-15 11:21:34 Liczba szacunów: 0
  • Koluszek/BLOG-redukcja...masa...redukcja...masa...

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja sie bardzo ciesze, ze znow moge Was podgladac Koluszek jak zwykle pelna sil i optymizmu. Jak tam przysiad na suwnicy? Ciagle do przodu?

    Odpowiedzi: 1755 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-15 12:58:54 Liczba szacunów: 0