SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    ej sobie nakładasz". W ostatniej serii tylko 3 razy bo już mi zaczęło przeszkadzać że mam poobijane kolana od poprzednich serii i też trochę czułam że na więcej nie mam siły. przysiad sumo - jest ok, ale w ostatniej serii już bardzo cieżko mi się było podnieść @@-) żołnierskie - zrobiłam to przed opuszczaniem bo zajęte były miejsca do opuszczania,

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-12 07:45:59 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    iękne, swieże siniaki pod i nad kolanami \-) w ogóle w ostatniej chwili przed wyjściem zmieniłam spodnie na długie, bo bym sobie skórę zaorała tą sztangą dziś w krótszych #-P przysiad sumo tutaj trochę pocisnęłam, wprawdzie ostatnie powtórzenia ostatniej serii nie były wystarczająco głębokie, ale źle to też nie wyszło ;-] żołnierskie moje barki to

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 14:24:33 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Wczorajszy tren: wiosło sztangą 5x 4-6 - 25kgx6/27,5kgx6/30kgx5/32,5kgx5/35x4/35kgx4 pamiętając wskazówki Huberta ćwiczenie mi poszło całkiem nieźle ;) przysiad przedni 3x 8-12 - 30kgx11/32,5kgx9/35kgx8 sapałam strasznie, ale siadałam głęboko wyciskanie sztangielek skos dodatni 3x 8-12 8kgx12/10kgx9/10kgx9 - trochę siły uciekło od ostatniego razu j

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-04-20 11:45:46 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Micha wczorajsza: 19.09 dostarczono 1620 kcal b: 108 g (26%) ww: 151 g (37%) tł: 67 g (37%) Nie doliczyłam się tłuszczu przez to że obiad był wychodny (wieelki naleśnik - liczony na oko -> posiłek o 13) picie: woda, kawa, pokrzywa, anatol suple: wit b complex, kombucha, wiesiołek Trening dzisiejszy: Dzień C 1A. Wyciskanie sztangielek na skosie do

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-20 08:52:31 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Micha wczoraj: 26.09 dostarczono 1737 kcal b: 98 g (22%) ww: 154 g (35%) tł: 83 g (43%) micha dziś: 27.09 pochrzaniły mi się daty w dzienniku i jutro będzie z dzisiejszą wpis :-P dostarczono 1722 kcal b: 105 g (24%) ww: 151 g (35%) tł: 80 g (41%) Picie: woda, kawa, anatol, herbata suple: kombucha, vit b complex warzywa: brokuł, kalafior, papryka, r

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-27 22:06:37 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Miski: 23.10 dostarczono 1704 kcal b: 102 g (23%) ww: 149 g (34%) tł: 82 g (42%) 24.10 dostarczono 1705 kcal b: 101 g (23%) ww: 153 g (35%) tł: 80 g (41%) 25.10 dostarczono 1692 kcal b: 121 g (28%) ww: 151 g (35%) tł: 72 g (37%) picie: woda, kawa, anatol, mięta, rumianek, warzywa: szparagowa,brokuły, kalafior, ogórek, rzodkiewka Trochę coś nierówno

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-27 10:00:56 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    Miski z tygodnia: 18.11 dostarczono 1538 kcal b: 101 g (26%) ww: 149 g (38%) tł: 62 g (36%) 19.11 dostarczono 1532 kcal b: 104 g (27%) ww: 144 g (38%) tł: 60 g (35%) 20.11 dostarczono 1613 kcal b: 103 g (25%) ww: 151 g (36%) tł: 72 g (39%) 21.11 dostarczono 1578 kcal b: 106 g (26%) ww: 153 g (38%) tł: 63 g (35%) 22.11 dostarczono 1497 kcal b: 103 g

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-23 18:24:54 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    piszczele pięknie obdarte, bo krótkie spodenki przyodziałam :-> wyciskanie sztangielek siedząc- własciwie to nie było wcale jakoś łatwo, ale poszło próba thrustersów zamiast przysiadów przednich - no i DVPA, obczajałam sobie nowy trening i tam są thrustersy, postanowiłam wypróbować to ćwiczenie i okazuje się, że moje ręce są nieteges...nie mam poj

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-30 21:13:21 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT Sheep str.24/48/rok str.83/101

    Post
    Ladies SFD

    ego razu bez tego świat się nie zawali :-P Dzisiejszy trening słaby, normalnie brak mocy i po przeziębieniu i na misce bidnej to z pustego i Salomon nie naleje \-) DZIEŃ 1 1. przysiad - 15x40kg/13x42,5kg/12x42,5kg 15x45kg/15x45kg/15x45kg 15x40kg/13x45kg/13x45kg 10x47,5kg/8x57,5kg/7x57,5kg 2. RDL - 15x42,5kg/12x45kg/10x45kg 15x42,5kg/15x45kg/13x4

    Odpowiedzi: 1022 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-17 11:32:10 Liczba szacunów: 0
  • Gienus12 przygotowania do sezonu

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Siemanko poleciały nogi i cardio . Czwórki : Wyciskanie na suwnicy 290kg x 10 330 kg x 10 jw jw Prostowanie nóg siedząc 12 sztabek x 4 serie x 15 powtórzeń Przysiad na suwnicy smitha po 35kg na strone stelaż niewiem ile waży 4serie x 10 powtórzeń Dwójki : uginanie nóg stojąc 6 sztabek x 8 3 serie Mcnpn 80kg x 4 10 powtórzeń Łydki : Wspięcia

    Odpowiedzi: 908 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-22 22:35:02 Liczba szacunów: 0
  • odzywki czy tyle nie bedize za duzo ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    e wiesz umieść fotkę) 10 .TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIECIA (TYP BUDOWY): stala masa , zbity 11 .WYNIKI SILOWE (tutaj możesz się POPISAĆ ile wyciskasz na ławce, ile bierzesz na przysiad a ile na MC) -Klata: 95 -Przysiad: -Mc: 160 12 . Czy masz dietę? mialem ale moim zdaniem byla kiepska , jak by ktos mogl to prosilbym o jakas przykladowa diete do

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 582 Data: 2010-08-03 10:48:27 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    wcześniej diety : wywalenie junk foodu, słodyczy, jedzenie racjonalnych ilosci żywienia. Było ich DWIE. SIŁOWNIA: NOGI: przywodziciele/odwodziciele maszyna 15-20 kg; wypad i przysiady 10-12 kg BARKI: hantle 7.5 kg KLATKA: rozpietki hantlami 3 kg, sztanga 10 kg PLECY: martwy ciag 10 kg TRICEPS/BICEPS: hantle około 4 kg BRZUCH: z ketlem 8 kg CF: Mar

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-11 21:29:33 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    And I am back! Spalona, opalona, ale usatysfakcjonowana 8-) Nie wiem, o co chodzi, ale ciepłe klimaty i temperatury plus 30 chyba mi służą, bo cały wyjazd (dość intensywny, codzienne zwiedzanie, często biegiem, spacery po 10 km i brak mojej hiper poduchy pod szyje) nie bolał mnie kręgosłup! 88-O88-O Czasami tylko wieczorami zawroty głowy, ale lekki

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-06 08:20:49 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    Uf. Ale upały. W weekend do tego weselicho i oczywiście jedzenie... Ale już na szczęście dość :-))) Wczoraj trening w ogródku skończył się 10 ugryzieniami komarów }:-((( Ale mimo, że cięły to wytrwałam do końca :-D Trening 9.06. Rozgrzewka - wykroki w bok z gumą pod kolanami 3x15 na każdą nogę 3 obwody: 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wy

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-10 08:45:20 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    B11.06 TRENING Rozgrzewka 3x15 wykrokow w bok z guma pod kolanami 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wykroki chodzone z wyciąganiem ręki 15 3. Wznosy bioder 20 4. Face pull z gumą 15 5. Wznosy ramion bokiem z gumą 12 6. Pompka z łokciami zgietymi do 90 stopni przy ciele 15 Na koniec cwiczenia na szyje 2 serie po 15 :) dzis udalo sie wiece

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-11 21:11:10 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    TRENING: Rozgrzewka 3x15 wykrokow w bok z guma pod kolanami - niebieski theraband. 4 obwody 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wykroki chodzone z wyciąganiem ręki 15 3. Wznosy bioder 20 4. Face pull z gumą 15 5. Wznosy ramion bokiem z gumą 12 6. Pompka z łokciami zgietymi do 90 stopni przy ciele 15 Na koniec plank max czas i 100 pajacyków.

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-22 20:19:49 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    30.06 TRENING: Rozgrzewka 3x15 wykrokow w bok z guma pod kolanami 4 obwody 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wykroki chodzone z wyciąganiem ręki 15 3. Wznosy bioder 20 4. Face pull z gumą 15 5. Wznosy ramion bokiem z gumą 12 6. Pompka z łokciami zgietymi do 90 stopni przy ciele 15 SAMOPOCZUCIE Ogólnie dalej ok :) Ale nadmiar pracy i si

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-01 21:22:37 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    1.07 TRENING: Rozgrzewka 3x15 wykrokow w bok z guma pod kolanami 4 obwody 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wykroki chodzone z wyciąganiem ręki 15 3. Wznosy bioder 20 4. Face pull z gumą 15 5. Wznosy ramion bokiem z gumą 12 6. Pompka z łokciami zgietymi do 90 stopni przy ciele 15 SAMOPOCZUCIE Wrocilam do domu i generalnie czulam sie ta

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-03 18:39:56 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    And I am back!!!! :-D Italia mnie poniosla. Wszedobylska bula mnie dopadla = pizza dwa razy i chleb. Co jak co, ale pizze na cienkim ciesnie to Wlosi umieja zrobic. Te 5 dni we Wloszech byly ciezkie pod wzgledem trzymania miski. Nie mialam, jak sobie gotowac a hotelowe jedzenie bylo mega niedobe. Co prawda ratowalam sie tez prosciutto z salatka, al

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-12 21:42:08 Liczba szacunów: 0
  • Chce byc fitneska! Powrót do dawnej formy - redukcja.

    Post
    Ladies SFD

    16.07 TRENING: Znow rower do i z pracy - czyli 24 km :-D Bylam dzisiaj po powrocie mega zmeczona ale jakos udalo mi sie zebrac i zrobic moj trening obwodowy, jednak zdolalam zrobic tylko 3 obwody @-| Rozgrzewka 3x15 wykrokow w bok z guma pod kolanami 3 obwody 1. Przysiad z gumą pod kolanami 15 2. Wykroki chodzone z wyciąganiem ręki 15 3. Wznos

    Odpowiedzi: 292 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-16 20:57:48 Liczba szacunów: 0