SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    26.04.17 Trening Czworogłowe + triceps: 1. Przysiad ATG - 8 serii 6x120kg 2. Wykroki ze sztangielkami 25kg - 2x MAX 3. Wypychanie suwnicy - 18x95kg; 15x105kg; 12x115kg; 10x125kg wolny negatyw, 60s przerwy 4. Wykroki ze sztangielkami 20kg - 2x MAX 5. Wyprosty siedząc - 15x12,5kg; 15x12,5kg; 15x7,5kg; 15x7,5kg; 15x7,5kg wolny negatyw, 30s przerw

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-26 19:05:38 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    10.05.17 Trening Czworogłowe + triceps: 1. Przysiad - 8 serii 6x125kg 2. Wykroki ze sztangielkami 25kg - 2x MAX 3. Wypychanie suwnicy - 18x95kg; 15x105kg; 12x115kg; 10x125kg wolny negatyw, 60s przerwy 4. Wykroki ze sztangielkami 20kg - 2x MAX 5. Wyprosty siedząc - 15x12,5kg; 15x7,5kg; 15x7,5kg; 15x7,5kg; 15x7,5kg wolny negatyw, 30s przerwy 6.

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-10 20:32:33 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    żó kombinują,jakieś trening 3-4x week,a przecież to takie proste...jedynym czynnikiem gwarantującym wzrost jest progresywne zwiększanie obciążeń tu nie ma filozofii.Np robisz przysiad 140x10 jeśli po kilku miesiącach dojdziesz do 180x10 to nie ma po prostu opcji,żeby nogi nie urosły. Co jeszcze to na pewno mniejsza objętość treningu i większa częst

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-12 20:41:59 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    chaniu suwnicy dołożone 10kg w każdej serii i na kolejnym treningu planuję tak samo. W pozostałych dodatkowych ćwiczeniach również dołożone więcej czy mniej. Ale jednak bez przysiadu nie czuję się zajechany :-P Dieta - HC: TRENING 1. Płatki czekoladowe, kukurydziane, jaglane z FitWhey Whey Protein 100 Concentrate i banem. 2. Omlet jaglano-ryżowy

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-09 19:00:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    22.08.17 Wczoraj off i low carb i o dziwo waga spadła. O całe 0,2kg %-). Zobaczymy jak po dzisiejszym HC i nogach. Ogólnie od połowy dnia brak totalny mocy. Chyba przepaliłem trochę kcal na treningu, a przy najmniej mam taką nadzieję hehe. Trening Nogi: 1. Wyprosty nóg - 20x17,5kg; 15x22,5kg; 12x27,5kg 2. Uginanie nóg leżąc - 8x10szt.; 8x10szt.; 8

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-22 20:25:10 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    17.09.17 Po wczorajszym drobnym jedzonku dzisiaj najwyższa waga od około 2 tygodni - 81,6kg, co i tak nie jest najwyższą od czasu po zawodach, bo było już ponad 82kg. Wczoraj też w sumie skończyłem jeść/pić koło 1:00 w nocy, więc to też na pewno miało wpływ. Dzisiaj też trochę redukcyjnych manewrów w diecie - cały fat out i połowa węgli out. Trenin

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-17 19:55:42 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    05.01.18 No i po wczorajszym off dzisiaj pierwszy nowy trening nóg. W sumie polubiłem trening tej partii chyba najbardziej :-D. Aczkolwiek tym razem bardzo mała objętość, aż musiałem od siebie kilka serii dodać %-) Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x1

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-05 16:47:58 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ja Przemo zawsze lajtowo w zasadzie lecę hehe. 20.01.18 No w końcu po 10 dniach przerwy zrobiłem nogi. Trzeba było to uczcić :-D Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x200kg; 8+8x200kg; 8+8x200kg; 8+6x200kg 4s fazy negatywnej + „standard" 3.

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-20 18:33:08 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    01.02.18 Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x200kg; 8+12x200kg; 8+8x200kg; 8+8x200kg 4s fazy negatywnej + „standard" 3. Przysiad bułgarski „1 1/2” - 12x12,5kg; 12x12,5kg; 12x12,5kg; 10x12,5kg 4. Uginanie leżąc z przytrzymaniem - 10x7szt.;

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-01 19:55:43 Liczba szacunów: 5
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    06.02.18 Dziś standard trening na czczo i to jednak jest moja godzina, ale cóż ;-) Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 20x17,5kg; 20x17,5kg; 20x12,5kg; 20x12,5kg 2. Wypychanie suwnicy - 15x100; 10x140; 8+12x210kg; 8+8x210kg; 8+8x210kg; 8+8x210kg 4s fazy negatywnej + „standard" 3. Przysiad bułgarski „1 1/2” - 12x12,5kg; 12x12,

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-06 17:39:37 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    04.07.18 Dzisiaj poleciałem sobie nogi trochę na freestyle’u. Trening Nogi: 1. Wyprosty nóg z przytrzymaniem - 15x20kg; 15x25kg; 15x25kg; 15x25kg 2. Wypychanie suwnicy - 12x140kg; 10x160kg; 10x160kg; 8x180kg; 8x200kg 3. Przysiad bułgarski - 12x22kg; 12x24kg; 12x24kg; 12x26kg 4. Odpychanie od platformy wąski układ stóp - 15x100kg; 15x110kg; 15x110kg

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-04 19:53:02 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    8 Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x30kg; 18x35kg; 16x35kg; 15x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15x55kg; 10x70kg; 10x71,5kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x120kg; 8x120kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x90kg; 20x110kg; 15x155kg; 15x160kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-07-30 20:48:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x30kg; 18x35kg; 17x35kg; 16x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15x55kg; 10x71,5kg; 10x71,5kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x125kg; 8x125kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x90kg; 20x110kg; 15x165kg; 15x165kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-06 21:19:14 Liczba szacunów: 4
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x35kg; 17x35kg; 17x35kg; 16x35kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x45kg; 15x55kg; 10x71,5kg; 10x73kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x125kg; 8x130kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x90kg; 20x110kg; 15x170kg; 15x170kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpycha

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-19 21:04:28 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x36,5kg; 18x36,5kg; 16x36,5kg; 15x36,5kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x76,5kg; 10x76,5kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x30kg; 15x50kg; 12x70kg; 8x140kg; 8x140kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x100kg; 20x120kg; 15x180kg; 15x180kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpych

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-31 19:20:09 Liczba szacunów: 5
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    .18 Trening Nogi + łydka: 1. Odwodzenie na maszynie z przytrzymaniem - 20x40kg; 19x40kg; 16x40kg; 15x40kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x80kg; 10x80kg 3. Hack przysiad na suwnicy - 20x40kg; 15x60kg; 12x80kg; 8x150kg; 8x150kg 4. Wypychanie suwnicy wąski rozstaw stóp - 25x100kg; 20x120kg; 15x190kg; 15x200kg 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpych

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-12 20:24:02 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    0kg; 20x40kg; 17x40kg; 15x40kg 2. Uginanie nóg siedząc - 20x50kg; 15x60kg; 10x81,5kg; 10x81,5kg 3. Wypychanie suwnicy - 20x100kg; 15x130kg; 12x160kg; 8x300kg; 8x300kg 4. Hack-przysiad na suwnicy stopy wąsko - 25x20kg; 20x30kg; 15x65kg; 15x70kg tempo 3010 5. Żuraw - 3x MAX 6. Odpychanie od platformy z deadstop - 15x110kg; 12x150kg; 12x150kg 7A. Wy

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-09-26 20:45:05 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    06.11.18 Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x48kg; 15x48kg; 15x48kg; 15x48kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x150kg; 12x170kg; 8x270kg; 8x280kg; 8x280kg 3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x28kg; 12x28kg; 12x28kg; 12x28kg 4. Odpychanie od platformy stopy wąsko - 15x100kg; 12x110kg; 10x160kg; 10x160kg 5. Wykroki chodzone ze sztangielkami -

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-06 16:18:45 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.11.18 Tak naprawdę miałem tylko 2 dni przerwy i znów nogi. Jeszcze się nie pozbyłem domsów i nie wiedziałem co z tego wyjdzie, a wyszło całkiem zacnie! Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x50kg; 15x50kg; 15x50kg; 15x50kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x150kg; 12x180kg; 8x300kg; 8x300kg; 8x300kg 3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x32kg

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-11-20 23:15:05 Liczba szacunów: 2
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    19.12.18 Trzeci trening z rzędu, bo jutro zrobię tylko kolarski, więc do końca tygodnia został mi jeszcze jeden siłowy tylko. Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg siedząc - 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg; 15x60kg 2. Wyciskanie suwnicy - 15x150kg; 12x180kg; 8x335kg; 8x335kg; 8x335kg 3. Przysiad bułgarski z hantlem - 12x40kg; 12x40kg; 12x40kg; 12x40kg

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-12-19 17:42:11 Liczba szacunów: 1