SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    A Przysiad 5x5 Wyciskanie 5x5 Wioslowanie 5x5 Szrugsy 3x8 Francus sztangą 3x8 Sztanga prosta 3x8 B Przysiad 5x5 Martwy ciąg 5x5 Ohp 5x5 Wiosłowanie 5x5 10% mniej Wyciskanie wąsko 3x8 Biceps hantlem 3x8 Może być taki plan treningowy i robić co w tygodniu A-B-A i w następnym B-A-B? Czy można dodać/zamienić na takie ćwiczenia: podciąganie szerokim, po

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-22 21:21:45 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Zestaw A: 1.Przysiad przód 4x8-10 z progresją ciężaru 2.Wyciskanie sztangą 4x8-10 z progresją ciężaru 3.Martwy ciąg 4x8-10 z progresją ciężaru 4.Military press 4x8-10 z progresją ciężaru 5a.Wyciskanie "Francuskie" jednorącz sztangielki w siadzie 4x8-10 z progresją ciężaru 5b.Uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na ławce skośnej (z supinacją n

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-26 22:27:24 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, jaki ciężar proponujesz? Wczorajszy trening wyglądał tak: Przysiad 60/70/80/90x11 WL 55/55/60/65x9/65x7 MC 65/70/80/90x6 (pierwsze podejście do 90 kg - ciekawe jakby w poniedziałek poszło...) Wioslowanie do pępka prostą lub łamaną (to muszę nagrać i wrzucić bo nie wiem czy dobrą wersję robie) 25kg x4s No i po tym mam siłę, żeby zrobić ze 2 ser

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-18 12:47:42 Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    wykonywać na maszynie. Chodzi mi o pomoc bo sam się nie podciągnę (125kg) :( Czy do w/w ćwiczeń można dołożyć kardio? Możesz polecić jakiś film na YT jak poprawnie wykonywać przysiad i martwy ciąg. Dziękuję Zmieniony przez - naziraltam w dniu 02/01/2018 11:40:04 Możesz. Ewentualnie wykonuj same ruchy negatywne. Cardio ok, jeśli idzie w zgodzie z

    Odpowiedzi: 3273 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-02 16:58:20 Liczba szacunów: 0
  • Cyber-TEST: Thermal Pro Evolution (+ KO i Nitro2) by saib__ - PODSUMOWANIE str. 88!

    Post
    Odżywki i suplementy

    k proponowałeś, może troszkę niżej z przyzwyczajenia, ale w każdym razie wyciskałem imo jak należy. OK, NIE DODAWAJ WIECEJ JAK 2,5KG NA TYDZEN. MALE KROKI SA PEWNIEJSZE! Dziś przysiady nie w pełni 'mocy', bo to pierwszy trening, na którym wykonywałem pełne i nie wiedziałem za bardzo ile zakładać. Za tydzień założę więcej, na pewno. NORMALNIE TEZ DO

    Odpowiedzi: 1621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-18 00:48:12 Liczba szacunów: 0
  • CHCESZ robić siłę?! Czytaj. WSZYSTKO O treningu siłowym.

    Post
    Trening dla początkujących

    Jeszcze o różnych PSEUDO planach siłowych: KOLEJNY PLAN TRENINGOWY TYPU: "KROK W DOBRĄ STRONĘ, ALE NADAL DALEKO DO IDEAŁU": Cytat: nogi - przysiad//przysiad ciężarowy//hack-przysiad//przysiad z zatrzymaniem(3sek.) 3x3 wypychanie na suwnicy 3x10-12 czasami 1x20 zginanie podudzi leżąc//martwy ciąg na prostych nogach 3x6-8 łydki 3x15-20 brzu

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-08 20:26:00 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ...no, nie do końca o to mi chodziło- chodzi bowiem aby jednak ćwiczenie było jak najbardziej angażujące dużą ilość mięśni; jednak oczywiście przede wszystkim czworogłowe.... a ćwiczenie w którym -jednak- izolujemy wpływa już mniej na rozwój mięśni, jest pewnym zamiennikiem lecz nalezałoby mimo wszystko dążyć do tego aby znależć drogę lepszą, myslę

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-29 12:50:47 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W przypadku osób, które z tym problemów nie mają apokalipsa - owszem, a w przypadku osób, które nie są stworzone do przysiadów, mimo wszelakich poprawek technicznych nie widzę żadnego uzasadnienia by je wykonywały w dalszym ciągu nie prawidłowo, jeśli dana osoba dobrze odnajdzie się chociażby w hack-przysiadach i to zapewnia jej masowy jak i siłow

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-29 13:24:28 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Apokalipsa, zgadzam się. Nie można odpuszczać wartościowych ćwiczeń tylko dlatego, że są trudne technicznie. Szczególnie mam na myśli przysiad ze sztangą, który przebija wszystkie inne ćwiczenia na nogi, szczególnie u początkujących.

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-30 19:08:49 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apokalipsa - no tak, przecież nie piszę tu o osobie, która może przysiadać, ale chwilowo partoli technikę, tylko o osobie, która mimo niezliczonych prób i korekt nadal wykonuje ćwiczenie kategorycznie źle :) ToBeBetter - szczególnie u początkujących to słowo klucz, jesteśmy w dziale dla zaawansowanych więc wydaje mi się, że mogę poruszać tak kontro

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-30 21:35:19 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apokalipsa - dużo się mówi, że przysiad to jedyne tak wszechstronne ćwiczenie. Już od kilku ogarniętych osób słyszałem jednak, że równie forsujący i dający podobną odpowiedź metaboliczną jest martwy ciąg. Dlaczego wobec tego zmuszać b. wysokie osoby do kaleczenia siadów, zwłaszcza w wersji tylnej, kiedy szczególnie często te osoby wstają plecami? T

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-30 23:39:33 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    maszu poruszyłeś ważną kwestię. NIE DA SIĘ ROSNĄĆ NIE ROBIĄC PROGRESU SIŁOWEGO. Na niskich zakresach też można robić masę, tylko potrzebnych jest więcej serii. Tak to prawda,przysiad 10-15s po 3p przy +85% maksa co drugi dzień da wspaniałe efekty. Tylko te efekty zajmą nam +/- 3-6h(na sam siad!) tygodniowo. To nie ma nic wspólnego z produktywności

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-02 13:20:40 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ystępują przerwy . obecne wyniki nie są miażdżące ( bo iść do przodu siłowo przy treningach np ZAPASÓW ) nie jest łatwe . 130 x 5 ( też bardziej poręcze ) wyciskanie leżąc , przysiad tylni - 160 x 5 - tak to wygląda bo swego czasu odpuszczałem nogi ( jałowa martwica kości piszczelowej ) no i też SIŁA u mnie nie jest jedynym priorytetem . na ten m

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-02 16:41:53 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    powyżej, to czworogłowy uda - na wysokim ciężarze jest taniec-połamaniec, robi się niebezpiecznie, wzrasta adrenalina, człowiek boi się "cholera, a jak nie wstanę z tym?!" i przysiad zamienia się dosłownie w walkę o życie. W martwym zawsze mogę puścić sztangę i powiedzieć "no trudno", w przysiadzie mogę się poważnie połamać. Ponadto uda są wytrzym

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-03 00:33:37 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra, napiszę tak, żebyś zrozumiał... Statyczne/siłowe ćwiczenie to takie, w których na ciężar aplikuje się taką samą siłę podczas całego ruchu. Prototypowymi ćwiczeniami będzie na przykład SIŁOWE WYCISKANIE LEŻĄC i PRZYSIAD SIŁOWY (2 boje z trójboju)- ruch może trwać nawet kilka sekund. Ćwiczenia dynamiczne- tu rozkład sił nie jest już jednorodny

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-03 22:46:26 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyczna dojrzałość **ART**

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tem dość wysoki - ok. 182cm wzrostu. Na siłownie zaczynałem chodzić z kumplem, który wrócił po przerwie z wcześniejszym doświadczeniem...zaczynał właśnie coś koło 65kg na pół przysiad, a jak go szybko dogoniłem (ważyłem wtedy 62kg przy 182cm wzrostu)...może dlatego, że trenowałem 6 lat piłkę nożną i mam mocne nogi mimo takiej budowy ciała, a jednak

    Odpowiedzi: 248 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-11 19:16:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Kung Fu Panda 2

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Piątek dt Udało mi się zrobić w seriach czwórkami 95 kg w zarzucie z dwoma górami, co mnie cieszy. W Wl zatrzymanie odbiera mi 10-15 kg. Uzupełniający: WL 120/3 x 2 z zatrzymaniem 3 sek, 120/3 x 3 Podciąganie szeroki nachwyt cc/8 x 4 Brzuch T1 Total 58.000 kg Rwanie 97p 5705 kg Zarzut 73p 5470 kg Przysiad 13.695 T2 Total 54.000 kg Rwanie 111p 68

    Odpowiedzi: 1130 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-02 14:09:39 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]solaros - Na przekór stereotypom [Spis treści str. 1!]

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    przy każdym powtórzeniu B2. Dzień dobry 4 x 12 - 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu C1. Wyciskanie hantli siedząc 4 x 12 - 15; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu C2. Hack przysiady 4 x 12 - 15 ; 15s przerwy; Bez pełnego wyprostu D1. Uginanie ramion ze sztangą wzdłuż ciała 4 x 12 - 15; 15s przerwy; 3s w dół, 3s w górę D2. Dipsy 4 x 12 - 15; 15

    Odpowiedzi: 16739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-03 14:03:18 Liczba szacunów: 1
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    rdio : 5 min rozgrzewka, 10 min interwał, 15 min tempo standardowe SPOSTRZEŻENIA: Większość tych ćwiczeń robiłam dziś pierwszy raz także ciężary zapoznawcze. Mimo to już przy przysiadzie sumo zauważyłam jak trzęsą mi się strasznie nogi ( prawa w szczególności). Już na treningu czułam, że jutro rano po przebudzeniu będzie GRUBO - czułam każdy krok d

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-01 23:34:08 Liczba szacunów: 0
  • Jemy/nie jemy ze spamem jedziemy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Kazik, zobacz czy gdzieś gafy nie ma: Dzień 1 - Upper Body Power Martwy ciąg - Rampa 6 Podciąganie - 2 x z obciążeniem Wiosłowanie pół sztangą - 3 x 10 Wyciskanie leżąc skos ujemny sztangielkami - Rampa 6 Poręcze z obciążeniem - 2 x 10 Wyciskanie żołnierskie - 3 x 6 Uginanie ramion ze sztangą - 3 x10 Francuz leżąc - 3 x 10 Brzuszki na piłce z

    Odpowiedzi: 35289 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-20 21:58:42 Liczba szacunów: 0