SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • do pumy - temat nr 67 ;d

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobar mniejsza z tym planem an gorze w tym tygodniu go koncze, mam nowy ino z malymi brakami. Poprzednie 2 plany masz wyzej jakby co, zalezy mi na zmianie bodźców. Poniedziałek: Plecy, biceps ( martwy zrobie w dzien nog i to na prostych tak dla odmiany) 1. Wiosłowanie sztangą nachwytem 4s 6-8 2a. Podciąganie na drążku nachwytem 3s max 2b. Ściąganie

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3823 Data: 2009-03-04 22:22:38 Liczba szacunów: 0
  • do pumy - temat nr 67 ;d

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ow;d juz wiem > superseria podchwyt nachwyt 3s i krecenie sztangielką 3s na nic innego nie mam pomyslu :D treningiem tym jade juz tydzien, większosc jest ok, biceps max hardcor tylko nadupiaja mnie barki od przysiadu przedniego, zgniata mi sztanga je :( i bralem troszke male ciezary czasem;]. Zmieniony przez - Jodełko w dniu 2009-03-15 00:26:14

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3823 Data: 2009-03-06 14:44:46 Liczba szacunów: 0
  • Jak dogonic biceps wzgledem innych miesni.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ************************ CZY STOSUJESZ DOPING/PROHORMONY: nie CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: dzis zakonczylem CZY STOSUJESZ SPALACZE/POBUDZACZE: nie a tutaj plan treningowy A. przysiad ze sztanga na barkach wioslowanie sztanga wyciskanie sztangi na lawce poziomej wyciskanie zolnierskie uginanie ramion z sztanga stojac B. martwy ciag podciaganie na d

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1022 Data: 2011-08-29 20:36:10 Liczba szacunów: 0
  • FBW pewne zmiany...

    Post
    Trening dla początkujących

    zwiekszenie wielkosci bicepsow, przedramion (mam chude rece ;] Obwód ramienia to 2/3 tricepsa. Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10/Pompki na poręczach w wersji na klatę Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10 3x w tyg Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w serii Przerwy pomiędzy seriami 1,

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 391 Data: 2011-07-30 13:26:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    łownia) : full osprzęt siłownia Dieta : redukcja Przeciwskazania medyczne :żadne Zażywane suplementy :żadne Ostatnio przerabiany plan: --- Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): 110 , nie robiłem , 50 na maszynie. Właśnie cały czas robię na maszynach i zauważyłem że gdy robię na maszynie kla

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2012-12-13 22:37:47 Liczba szacunów: 0
  • Plan na rzeźbę po FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    s. -wspięcia na palce siedząc 4s. II."Pull day" - wtorek: -ściąganie wyciągu górnego siedząc nachwytem 3s. -wiosłowanie końcem sztangi 3s. -przyciąganie sztangi do brody 3s. -przysiad ze sztangą 4s. -wiosłowanie sztangą w opadzie 3s. -uginanie ramion ze sztangą stojąc 3s. III."Push day" - czwartek: -wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 3s. -wycisk

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1141 Data: 2012-12-15 01:03:27 Liczba szacunów: 0
  • Split Parta 2xweek

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ:M WIEK: 24 WZROST: 195 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:3lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 101 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:36 OBWÓD BICEPSU:43 OBWÓD ŁYDKI:44 OBWÓD UDA:66 OBWÓD BIODER:101 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:97 OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ:120 OBWÓD BARKÓW:131 O

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 665 Data: 2011-02-19 23:09:36 Liczba szacunów: 0
  • FBW po nieudanym splicie

    Post
    Trening dla początkujących

    12p 10p 8p progresja wznosy ramion ze sztangielkami w bok 3s 12p 10p 8p progresja podciąganie sztangi wzdłuż tłowia 3s 12p 10p 8p progresja sztrugusy 3s 12p 10p 8p progresja przysiad ze sztanga na barkach 4s 15p 12p 10p 8p progresja prostowanie nóg w siadzie 4s 15p 12p 10p 8p progresja wspiecia na palce 4s 15p 12p 10p 8p progresja brzuch jak wyżej

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 485 Data: 2011-04-07 21:09:45 Liczba szacunów: 0
  • FBW po nieudanym splicie

    Post
    Trening dla początkujących

    wyciąg górny, dolny, sztanga prosta, łamana, sztangielki Dieta : na mase Przeciwskazania medyczne : -- Zażywane suplementy : Białko whey 100% olimpu, carbonox olipu, witaminy i minerały olimpu, magnez olimpu Ostatnio przerabiany plan: podany niżej Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): ---

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 485 Data: 2011-04-07 21:15:20 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do OCENY ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    No Yo, jakimi ciezarami pracujesz ? przysiad, wl, mc ? malo wazysz, diete trzymasz ? chcesz nabrac masy to zacznij od pozadnego jedzenia, ile przytyles w te pol roku ? jakie postepy? jaki plan przerabiales ? Zmieniony przez - koorasy w dniu 2011-08-18 16:39:06

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2011-08-18 16:37:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do OCENY ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    azujacych te rejony(+obrecz barkowa),a mniej niz 10% dodatkow. tylko ciezkie siady,ciagi oraz wyciskania. bez tego nici z poteznej i silnej sylwetki. przyklad: poniedzialek - przysiad - cw.pom. na uda - cw. z grupy "posterior chain" (rownie dobrze mozna zrobic tylko dwa cwiczenia: siad i mc) sroda - wyciskanie na lawce - drugie wyciskanie

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2011-08-20 11:47:53 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę do OCENY ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie mam za dużo sprzętu,i nie mogę wykonywać niektórych ćwiczeń np. z grupy posterior chain , ale możę to wystarczy ? poniedzialek Przysiad 4x8 Martwy Ciąg 4x8 Good morning 4x8 ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU 4x8 sroda Wyciskanie na lawce 4x8 Drugie wyciskanie (inny kat,sprzet...) Wznosy bokiem 4x8 Pompki na poreczach 4x8 piatek - podciaganie na drazku

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2011-08-20 15:29:12 Liczba szacunów: 0
  • Building the gymnastic body dziennik

    Post
    Trening w domu

    Rób kilka serii stania przy ścianie i na dobicie bez ściany. Ja zrobiłbym to tak: Podzielił trening na część dynamiczną (np. wejścia siłowe na drążek, przysiad z wyskokiem) i statyczną (np. zwykłe pompki, dipsy). Najpierw wykonuj część dyn, potem statyczną. Na końcu dorzuć ćwiczenia izometryczne (np. l-sity, plank). Starał się dobrać tak ćwiczenia,

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 999 Data: 2013-09-11 16:44:30 Liczba szacunów: 0
  • FBW to poprawy.

    Post
    Trening dla początkujących

    Zrób na początek 1 zestaw Odżywki bez konkretnej diety - nie ma sensu. Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10 3x w tyg Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-19 13:20:46

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2011-07-19 13:19:45 Liczba szacunów: 0
  • Jestem nowy , Licze na wasza pomoc .

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzieki kolego mam pytanie odnośnie tego " Polecam 3 najbardziej podstawowe i złożone ćwiczenia,przy których pracuje całe ciało: Przysiad Wyciskanie sztangi leżąc Martwy ciąg 3x w tygodniu. Tylko tyle i aż tyle. Wszędzie 4/5s po 12/15 powtórzeń. Dlaczego tak mała ilość ćwiczeń? " Cwiczyłem 2 lata temu wydaje mi sie ze to bedzie za malo jak dla mni

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 547 Data: 2014-03-04 20:32:10 Liczba szacunów: 0
  • Witam , Pomoć w ułożeniu planu

    Post
    Trening dla początkujących

    podzial na plan A i B wedulg mnie bylby lepszy. raz bys robil martwy ciag, a raz przysiad.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2010-11-26 01:15:52 Liczba szacunów: 0
  • Po przerwie FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    możesz sprobowac fbw 5x5 albo coś takiego: A Przysiad 5x10-12 wioslo 5x8-10 MC 5x10-12 podciąganie z obciązeniem 5x10 B Wyciskanie na płaskiej 5x8-10 wyciskanie w staniu 5x10-12 pompki na poreczach 5x8-10 waskie wyciskanie 5x8-10 może byc taka l powtorzen jak napisalem, lub 5 10 5, lub 5x5. poniedzialek A wtorek B czwartek A piatek B

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 836 Data: 2012-06-01 11:58:56 Liczba szacunów: 0
  • tren z oxa

    Post
    Doping

    e w gimnazjum na sucho wzialem 140 albo 145 przy wadze ok 75kg a Ty jestes po 5-6 cyklach... uderz testa + meta/wino i daj odpowiednie dawki i wystarczy no i zacznij porzadnie trenowac, stary bo nie wierze, ze mozna trenowac tyle lat, byc po tylu cyklach, wazyc 105kg, a brac na przysiad 130kg Zmieniony przez - GIGANTGYM w dniu 2010-11-25 23:03:23

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1490 Data: 2010-11-25 22:57:59 Liczba szacunów: 0
  • Na początek

    Post
    Trening dla początkujących

    Mało obc, dokup jak najszybciej Proponuje zrobić coś takiego Przysiad 3x10 RDL 2x10 Wyciskanie poziomo 3x10 Wiosłowanie w opadzie 3x10 Military press 2x10 Podciąganie podchwytem 3x10 3x w tyg Każde pow wykonane 100% technicznie Zapas 1-2pow w serii Przerwy pomiędzy seriami 1,30-2min Pomiędzy ćw do uregulowania tętna Dieta będzie najważniejsza, dz

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 414 Data: 2011-07-27 10:55:14 Liczba szacunów: 0
  • Plan na redukcje.FBW.

    Post
    Trening dla początkujących

    pewnie, możemy robić tylko przysiad, martwy i wyciskanie jako wielostawy, a resztę dać w izolacjach.. poza tym możemy dodatkowo ćwiczyć od razu na jedno powtórzenie.

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1368 Data: 2014-10-23 18:36:13 Liczba szacunów: 0