SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    03.01. OFF Bardzo słaby dzień, skumulowało się kilka stresujących sytuacji z ostatnich dni. Miska zaczęła się rozjeżdżać wieczorem. Wzięło mnie do tego wszystkiego przeziębienie. 04.01. DNT 60 min rower stacjonarny Miska nieliczona, domowe sposoby na przeziębienie, miód, czosnek itd. Dzień słaby jak i poprzedni. 05.01. DT Przysiad: 60x10x4 WL: 6

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11830 Data: 2014-01-05 21:59:27 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    10.01. DT Przysiad przedni: 40x10x2 50x10x2 WL: 65x10 70x10 75x9 70x10 Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 18x10 21x8x3 Wyciskanie sztangielek siedząc: 15x10x4 Wyciskanie francuskie leżąc: 25x10 30x10 30x9 30x7 aero 30 min Dieta: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/60a70b2a92d74550a2508036a6cb82be.jpg

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11830 Data: 2014-01-10 21:03:43 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Żyję, trenuję, niestety sesja w pełni i nie mam czasu na wypiski regularnie tymczasowo. Ćwiczę co drugi dzień push and pull. Ostatnio z zapasem poszło 145 kg w MC. Dieta cały czas 2500 DNT/3200 DT, 30 min aero. 26.01. DT Przysiad: 60x10x4 WL: 60x10 65x10 70x10 75x6 Military press: 30x10x4 Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim: 18x10x3 21x8 Pom

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11830 Data: 2014-01-26 17:36:32 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Kacper nie stać mnie %-) 19.02. DT WL: 64x10 71x10 78x10 85x5 Wyciskanie sztangielek leżąc: 21x10x4 Przysiad: 45x20x2 Wyciskanie wąskim chwytem: 45x10x2 52x10x2 Military press: 45x(6+4)x4 Treningi do końca tygodnia w garażu, stąd te nietypowe wartości obciążeń. W wyciskaniu żołnierskim "6+4" oznacza tyle, że na raz nie byłem w stanie wycisnąć 10 ra

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11830 Data: 2014-02-19 19:45:32 Liczba szacunów: 0
  • prozac - pierwszy dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    22.02. DT WL: 64x10 71x10 78x10 85x5 Wyciskanie sztangielek leżąc: 21x10x4 Przysiad przedni: 45x20x2 Wyciskanie wąskim chwytem: 45x10x2 52x8 52x6 Push press: 45x5x2 52x5 45x5 5 km rower (dojazd) 6 km rozbieganie Przeglądając dziennik SneSa zauważyłem, że to ćwiczenie które wykonuję po dołożeniu 15 kg to już nie military press a push press. :-P B

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 11830 Data: 2014-02-22 18:45:21 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Ostatnio przerabiany plan: Redukcja 15 kg (nadwaga) to nam nic nie mówi , przecież redukcja nie zależy od planu i program nie jest głównym czynnikiem . przedstaw plan treningowy . Podaj obciążenie robocze w podstawowych ćwiczeniach przysiad - ? martwy - ? wyciskanie - ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 299 Data: 2012-11-25 16:46:32 Liczba szacunów: 0
  • jak Koniu został strażakiem- czyli przestroga dla mlodych i nie tylko %-)

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    adów na brzuchu. A wałkuje czasem 115 kg. -francuz leżąc - jade z ręcznikiem na czole, kiedyś nawet odruchowo odbiłem i nawet mnie łep nie bolał, a było na sztandze 52,5 kg. -przysiad - jak zejdzie się w dół i nie może wstać trzeba po prostu odrzucić zdecydowanym ruchem rąk sztangę to tyłu. by nie polecieć razem z nią przywiązuje się sznurkiem z 30

    Odpowiedzi: 113 Ilość wyświetleń: 12063 Data: 2006-06-15 20:08:01 Liczba szacunów: 0
  • plan do oceny - priorytety lekka redukcja + barki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rower tutaj nie ma wiele do rzeczy bo to inny rodzaj treningu- a jakby nie było, nie mnożąc ćwiczeń to w tych głównych pomimo wszystko daj więcej serii, proponuję też dodać jedno ćwiczenie na czworogłowe- np. przysiad bułgarski.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 927 Data: 2015-03-21 19:44:47 Liczba szacunów: 0
  • WINKO I... CO PORADZICIE?;)

    Post
    Doping

    dukcja i nabycie suchego mięsa 10. ODSTĘP CZASOWY PO OSTATNIM CYKLU: 2 miechy 11. POZIOM BF%: 12. TENDENCJA DO TYCIA/CHUDNIĘCIA (typ budowy): tycia 13. STAN ZDROWIA: dobry 14. SKŁONNOŚĆ DO ŁYSIENIA LUB POROSTU OWŁOSIENIA: brak 15. PPM (podstawowa przemiana materii): 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 125 -martwy ciąg: 140 -przysiad: nie sprawdzałem się

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 726 Data: 2009-06-07 13:26:13 Liczba szacunów: 0
  • FBW a niektóre ćwiczenia...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ałożyli mi szynę, doszedłem w dwa miechy... ALERGIE: Brak PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: Słaba ruchomość w barkach- nie moge utrzymać sztangi na plecach podczas przysiadów ****SPRZĘT********************************************** PROFESJONALNA SIŁOWNIA: NIE TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZTANGA I SZTANGIELKI: TAK TYLKO ŁAWKA REGULOWANA + SZ

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1421 Data: 2015-12-28 00:42:53 Liczba szacunów: 0
  • Prośba o komentarz do planu.

    Post
    Ladies SFD

    k stojąc 4. uginanie ramion ze sztangielkami naprzemiennie, stojąc 5. unoszenie ciała na maszynie (15 kg.) x15 (coś jak odwrotne pompki) 6. prostowanie tułowia na ławeczce 7. przysiad szeroki z obciążnikiem (8kg.) 15x 8. prostowanie nóg na maszynie (15 kg.) 15x 9. zginanie nóg na maszynie (15 kg.) 15x 10. przywodzenie nóg 11. odwodzenie nóg 12.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 402 Data: 2015-04-15 13:08:56 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    dni Przeciwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : kreatyna, BCAA, białko Ostatnio przerabiany plan: pompki + a6w po skończeniu a6w dodałem ćwiczenia z Activlab na mięśnie brzucha Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): Wyciskanie na ławce leżąc ciężar 40kg, rozpiętki z ciężarem 5kg

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 913 Data: 2014-09-02 16:17:48 Liczba szacunów: 0
  • Split 2x partia tydzien

    Post
    Trening dla początkujących

    uginanie nadgarstkow podchwytem 3s //DAJ SS tu pasuje tylko nie wiem jak robić unoszenie w opadzie(zaraz sprawdze) i nie wiem co to to SS B2: nogi, plecy, bicepsy (ciężko). przysiad ze sztangą 4s ZURAW 3S wykroki 3s //WYWAL prostowanie nóg na prasie 3s wspięcia na palce 3s podciąganie na drążku 4s max(mało troche tego będzie więc może zrobie

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 588 Data: 2011-01-29 21:10:49 Liczba szacunów: 0
  • Split 2x partia tydzien

    Post
    Trening dla początkujących

    8 wyciskanie francuskie sztangi leżąc 3s. 12 10 8 uginanie nadgarstkow podchwytem 3s 12 10 10 uginanie nadgarstków nachwytem 3s 12 10 10 B2: nogi, plecy, bicepsy (ciężko). przysiad ze sztangą 4s 12 10 8 8 żuraw 3s 8 8 8 prostowanie nóg na prasie 3s 12 10 8 wspięcia na palce 3s max podciąganie na drążku podchwyt 4s max wiosłowanie sztanga 3s 12

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 588 Data: 2011-01-29 21:38:25 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    ŚRODA 13.08.2014 B. - Przysiad 5x5 50x5 60x5 70x5 80x5 90x5 - Wyciskanie w staniu 5x5 27,5x5 30x5 32,5x5 35x5 37,5x5 - Martwy Ciąg klasyk 5x5 70x5 80x5 90x5 100x5 110x5 - Podciąganie podchwytem 5 4 4 - Brzuch 2 serie - Łydki wspięcie na palce na suwnicy smitha 50x 12 50x 12

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-13 22:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    PONIEDZIAŁEK 18.08.2014 B. - Przysiad 5x5 50x5 60x5 70x5 80x5 90x5 - Wyciskanie w staniu 5x5 27,5x5 30x5 32,5x5 35x5 37,5x5 - Martwy Ciąg klasyk 5x5 70x5 80x5 90x5 100x5 110x5 - Podciąganie podchwytem 5 4 4 - Brzuch 2 serie - Łydki wspięcie na palce na suwnicy smitha 50x 12 50x 12

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-21 21:41:19 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    ŚRODA 20.08.2014 A. - Przysiad 5x5 50x5 60x5 70x5 80x5 90x5 - WL 5x5 40x5 45x5 50x5 55x5 60x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 50x5 55x5 60x5 65x5 70x5 - Pompki na poręczach 1 x12 2 x11 3 x10 - Szrugsy ze sztangą z przodu 90kg x 12 12 10 - Szrugsy ze sztangą z tyłu 60kg x 12 12 10 Zmieniony przez - Legolass97 w dniu 2014-08-21 21:43:58

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-21 21:43:43 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    NIEDZIELA 24.08.2014 A. - Przysiad 5x5 50x5 60x5 70x5 80x5 90x5 - WL 5x5 40x5 45x5 50x5 55x5 60x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 50x5 55x5 60x5 65x5 70x5 - Pompki na poręczach 1 x12 2 x11 3 x10 - Brzuch 2 serie - Łydki wspięcie na palce na suwnicy smitha 50x12 50x12

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-24 22:21:42 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    CZWARTEK 28.08.2014 B. - Przysiad 5x5 55x5 65x5 75x5 85x5 95x5 - Wyciskanie w staniu 5x5 30x5 32,5x5 35x5 37,5x5 40x5 - Martwy Ciąg klasyk 5x5 75x5 85x5 95x5 105x5 115x5 - Pompki na poręczach 1 x10 2 x10 3 x10 - Brzuch 2 serie - Łydki wspięcie na palce na suwnicy smitha 50x 12 50x 12 Zmieniony przez - Legolass97 w dniu 2014-08-28 21:51:

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-28 21:51:05 Liczba szacunów: 0
  • Legolass97 - Dziennik treningowy.

    Post
    Trening dla początkujących

    SOBOTA 30.08.2014 A. - Przysiad 5x5 55x5 65x5 75x5 85x5 95x5 - WL 5x5 42,5x5 47,5x5 52,5x5 57,5x5 62,5x5 - Wiosłowanie w opadzie 5x5 55x5 60x5 65x5 70x5 75x5 - Uginanie sztangi 30x12 35x10 35x8

    Odpowiedzi: 149 Ilość wyświetleń: 8437 Data: 2014-08-31 03:06:37 Liczba szacunów: 0