SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • KingCold/dziennikTS/nowy plan str.46 - walka o 475kg w TS

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja zrobiłeś pełny przysiad w tym kostiumie bez obciążenia z założonymi szelkami to szacun chyba że bardzo mocno nogawki podwinałeś ale to i tak jest niezła sztuka

    Odpowiedzi: 559 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-11 07:58:39 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięki ronie220 za wejście na bloga i oczywiście postaram się regularnie uzupełniać. Filmiki też powrzucam bo zależy mi na ocenie techniki. Wagę będę wrzucał raz na tydzień, obwody myślę że chyba raz na miesiąc starczy - co o tym myślicie? czy nie za często? 03 lipca 2016 dzień 15-tek TRENING 3x15 NOGI: Przysiad Pełny 45 / 55 / 60 kg (jest mały zap

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-07-03 15:31:55 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    10 lipca 2016 dzień 15-tek na zielono zaznaczam progres ciężaru w porównaniu z poprzednim tygodniem TRENING 3x15 NOGI: Przysiad Pełny 47.5 / 57.5 / 62.5 kg (w każdej serii poszło +2.5kg) KLATA: WL 32.5 / 45 / 52.5 (w ostatniej serii zostawiłem ciężar bo tydzień temu ledwo co zrobiłem serie) PLECY: Wiosło sztangielka 15 / 17.5 / 22.5 kg (nie zwiększ

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-07-10 20:13:44 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    lavavajillasenlacocina dzieki za wpis, faktycznie trochę mnie w pierwszej chwili zdezorientowało to że zamiast lekkiego dołu w wadze to zobaczyłem lekką górkę, ale wizualnie faktycznie nie ma co panikować :) 14 lipca 2016 dzień 5-tek NOGI - Przysiad (47.5) 50 / (57.5) 60 / (65) 67.5 / (72.5) 75 / (80) 85 kg PLECY - MC (60) 60 / (70) 70 / (80) 80

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-07-14 21:23:30 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    17 lipca 2016 dzień 15-tek TRENING 3x15 NOGI: Przysiad Pełny (47.5) 50 / (57.5) 60 / (62.5) 65 kg KLATA: WL (32.5) 35 / (45) 45 / (52.5) 52.5 (ciężko z tym wyciskaniem mi idzie) PLECY: Wiosło sztangielka (15) 15 / (17.5) 17.5 / (22.5) 25 kg PLECY: Podciąganie 2x 9powt / 6 powt (zrobione na sam koniec treningu) BARKI: Wznosy bokiem (7 ) 7.5 / (7) 7.

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-07-17 20:56:14 Liczba szacunów: 0
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    lavavajillasenlacocina - ja na szczęście po kawie nie mam takich problemów z pikawką , ale też staram się nie przesadzać. Dzisiaj też pół godziny przed treningiem szybkie espresso i tez dość fajny trening :-) 4 sierpień 2016 Dzień 5-tek NOGI - Przysiad 50 / 60 / 67.5 / 75 / 85 kg / 2x95 (jest zapas więc te 2 powtórzenia dla sprawdzenia :-) ) PL

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-08-04 21:07:53 Liczba szacunów: 1
  • [ BLOG ] ..:: Metoda na (jakościowego) Głoda - Szymo walczy ::..

    Post
    Trening dla początkujących

    07 sierpień 2016 dzień 15-tek TRENING 3x15 NOGI: Przysiad Pełny 52.5 / 62.5 / 67.5 kg (zmieniłem obciążenie jak już poszedłem na trening i zrobione: 50 / 60 / 70 i jedna seria frontów 50 kg) . Myślę , że docelowo od kolejnego treningu będą 3 serie pełnego i 1 lub 2 serie frontów KLATA: WL 35 / 45 / 52.5 (nadal brak mocy 3-cia seria zrobiona na raty

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1529 Data: 2016-08-08 15:17:07 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan (mezocykl) do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Wywal takie ćwiczenia, jak wyciskanie na suwnicy siedząc czy podciaganie sztangi do brody.W tych wersjach mocno eksploatujesz stawy.W zamian przysiad wykroczny ze sztangą lub syzyfki i wyciskanie sztangielek w formie Arnoldek.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 528 Data: 2015-06-30 17:57:48 Liczba szacunów: 1
  • BECOME LIKE PORNSTARS-blog motywacyjny Mi i Moralesa :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy 22.02.2010 TRENING 15 - przesunięta progresja. Wyciskanie leżąc 42,5 kg - 15x 47,5 kg - 15x 52,5 kg - 15x 57,5 kg - 15x 62,5 kg - 11x Przysiad ze sztangą 67,5 kg - 15x 77,5 kg - 15x 87,5 kg - 15x 97,5 kg - 15x 107,5 kg - 15x Prostowanie do dołu 7 sztabek - 15x 8 sztabek - 15x 9 sztabek - 15x 10 sztabek - 13x 8 sztabek - 15x Wspięci

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-22 20:26:54 Liczba szacunów: 0
  • BECOME LIKE PORNSTARS-blog motywacyjny Mi i Moralesa :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień treningowy 01.03.2010 TRENING 15 - przesunięta progresja. Wyciskanie leżąc 40 kg - 15x 45 kg - 15x 50 kg - 15x 55 kg - 15x 60 kg - 10x Przysiad ze sztangą 70 kg - 15x 80 kg - 15x 90 kg - 15x 100 kg - 15x 110 kg - 15x Prostowanie do dołu 6 sztabek - 13x 7 sztabek - 15x 8 sztabek - 15x 9 sztabek - 15x 10 sztabek - 13x Wspięcia na palce 110 kg -

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-01 22:54:34 Liczba szacunów: 0
  • BECOME LIKE PORNSTARS-blog motywacyjny Mi i Moralesa :D

    Post
    Trening dla początkujących

    No co Ty Maya dobierasz ciezar pod swoje mozliwosci i jedziesz...to krotki trening to i cierpienie nie trwa dlugo Nogi 1a. Przysiad 5x5 35kgx5/40kgx5/45kgx5/50kgx5/55kgx3 1b. Prostowanie 5x 8-10 90sek 30kg10/30kgx10/30kgx10/30kgx10 2a. Mc romanian 5x5 32.5kgx5/42.5kgx5/52.5kgx5/62.5kgx5/72.5kgx3 2b. uginania 5x8-10 90sek 45kgx10/45kgx8/45kgx8/45kg

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-06 19:16:00 Liczba szacunów: 0
  • BECOME LIKE PORNSTARS-blog motywacyjny Mi i Moralesa :D

    Post
    Trening dla początkujących

    trening: 1a. Przysiad 5x5 42.5kgx5/47.5kgx5/52.5kgx5/57.5kgx3/62.5kgx2 1b. Prostowanie 5x 8-10 90sek 37kg10/37kgx9/37kgx9/37kgx8/37kgx8 2a. Mc romanian 5x5 37.5kgx5/47.5kgx5/57.5kgx5/67.5kgx4/77.5kgx2 2b. uginania 5x8-10 90sek 45kgx10/45kgx9/45kgx8/45kgx8/45kgx8 3a. Żuraw 4x 10 8kgx8/8kgx8/8kgx7/8kgx6 3b. Syzyfki 4x10 90sek 10kgx8/10kgx8/10kgx8/10

    Odpowiedzi: 562 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-27 22:57:44 Liczba szacunów: 0
  • Czy to dobry plan na schudnięcie?

    Post
    Ladies SFD

    ańczają na początku, pamiętam ten ból :)) ale uwierz, że po 6 tygodniach to ćwiczenie robi się całkiem przyjemne - bo ciało już wie jak pracować. Jeśli bolą cię kolana to rób przysiady opierając się lekko o ścianę/szafę/drzwi, tylko dupa do ziemi, jak najniżej dasz radę, żeby kolano miało pełny ruch - krzywdy sobie nie zrobisz a oparcie dla pleców

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2355 Data: 2012-07-28 16:04:00 Liczba szacunów: 0
  • TEST: CELL PUMP = siła i masa ;) pods.str.21

    Post
    Odżywki i suplementy

    No na plaskiej nie jestem ci w stanie zabardzo powiedziec poniewaz rzadko Cisne max. NIestteyy klata zawsze byla moja slaba styrona. Ale np na przysiad na sównicy wskoczylo 50kg wiecej. Na barki z 10. To samo z bickiem i tricepsem. Wrażenie po cp nie mam przyjemne z tego wzgledu ze mialem czeste ból brzucha [przy dawkowaniu porannym oraz 0 masy mi

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-03 16:27:01 Liczba szacunów: 0
  • TEST: CELL PUMP = siła i masa ;) pods.str.21

    Post
    Odżywki i suplementy

    WAŻNE!! NIE PISZCIE NIC DOPOKI NIE DAM FOTEK!!!!!!!!!!! NAPISZE KIEDY BEDZIE MOZNA PISAC!! ===== PODSUMOWANIE (8 marzec - 14 kwietnia) ===== Wymiary: Waga: 85kg/89kg (+4kg) Ramię: L 38,5cm; P 37cm/L 39,5cm; P 38cm (+1cm) Pas: 90cm/87cm (-3cm) Klatka: 100cm/106cm (+6cm) Udo: 57cm/60cm Łydka: 37cm/38cm (+1cm) Barki: n/n /120cm (?) Biodra: n/n /90cm

    Odpowiedzi: 231 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-16 20:40:58 Liczba szacunów: 0
  • Kebula w remoncie part 2

    Post
    Ladies SFD

    ładny przysiad :-)) też mam takiego mądrego co uczy głowę zadzierac.....

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-13 18:26:11 Liczba szacunów: 0
  • Kebula w remoncie part 2

    Post
    Ladies SFD

    Night, a jezeli mam 25% :-P?. przy mojej wadze to już duża róznica. no ale dobra, nie ma sensu tego drążyć. Teti, no nie wiem czy one mają u mnie coś wspólnego :-P. ja jestem pazerna na tłuszcz w diecie. serio, nie rajcują mnie owoce, więcej ryżu i ziemniaków. nie no, jasne, jak się ma dużo ww, nie czuje się dobrze po samym btw to nie ma się co mę

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-07 21:35:03 Liczba szacunów: 1
  • Kebula w remoncie part 2

    Post
    Ladies SFD

    no i znowu wyszła mi drobna przerwa %-). niby mam mniej na głowie, ale tak jakoś mi czas umykał co do diety, no staram się już przykładać, zeby wyszło to wyliczon 2200 kcal i jeść więcej węgli. coraz lepiej mi idzie, nawet jem je na śniadanie, najczęsciej w formie owoców. na wagę już nie powinnam więcej wchodzić, bo się niebezpiecznie zbliża do 7,

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-13 23:02:04 Liczba szacunów: 0
  • Kebula w remoncie part 2

    Post
    Ladies SFD

    niedoczas mi sie włączył, stąd lekki poślizg tak, wiec, uzupelniam: sroda: DNT, rolki troszke mi sie nie chciało, al coś tam pojeździlam. byłam też u fizjo, troszkę mnie pomasowała i otejpowała, ale zdjęłam tasmy, bo jednak moja skóra ich nie polubiła i zaczęły mnie swędzieć. no ale, trzeba będzie popracować dużo nad czwórkami, napinaczem powięzi

    Odpowiedzi: 594 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-28 16:43:58 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny dla 30sto latka z brzuszkiem

    Post
    Trening dla początkujących

    plan masz przeladowany sproboj takim planem duze partie 3s male 2s A/B Przysiad/MC uginanie nog /prostowanie nog Wyciskanie skos/Dipsy albo plaska podciaganie sztangi do brody/wyciskanie zolnierskie Brzuch lydki tak powinno wygladac FBW plany stosujesz naprzemiennie dorzuc zaraz po treningu 20-30min aerobow w DNT hiit z tym brzuchem dziwna sp

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1027 Data: 2010-06-25 00:48:36 Liczba szacunów: 0