SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT: AL3ktra round#2

    Post
    Ladies SFD

    eść chce Dzień #9 PONIEDZIAŁEK TYDZ 2 04.05.2015 miska czysta, Trening bo cały dniu umordowanym... Nie jestem w ogóle usatysfakcjonowana i nawet nie komentuję. Dzień 1 1. przysiad 4x10-15 (30sek) R: 15*cc 10*22,5kg/ 10*27,5kg/ 8*32,5kg/ 7*32,5kg 15*20kg/ 13*25kg/ 10*30kg/ 6*35kg Porąbało mi się i myślałam, że jest zakres 8-10@-) Ale i tak to

    Odpowiedzi: 218 Ilość wyświetleń: 15570 Data: 2015-05-04 21:42:24 Liczba szacunów: 0
  • DT: AL3ktra round#2

    Post
    Ladies SFD

    hyba wszyscy się przyzwyczaili, że chodzę tam między ciężarami i maszynami jak terminator aka cyborg aka robot:)) I jasna cholera, jeszcze nigdy tak nie czułam tyłka podczas przysiadu jak dzisiaj8-O/-)_ Dzień 1 1. przysiad 4x10-15 (30sek) R: 15*cc 15*22,5kg/ 12*25kg/ 10*27,5kg/ 8*30kg 14*20kg/ 12*22,5kg/ 10*25kg/ 8*27,5kg _______________________

    Odpowiedzi: 218 Ilość wyświetleń: 15570 Data: 2015-05-18 19:56:53 Liczba szacunów: 0
  • DT: AL3ktra round#2

    Post
    Ladies SFD

    Dzień #35+36 SOBOTA+NIEDZIELA TYDZ 5 29.05-30.05.2015 Rozkład: 1800- 130b- 170w- 70t +CLA 2 trenindżki\-) Oczywiście pod jednym każdego dnia#-P Dzień 1 1. przysiad 4x10-15 (30sek) R: 15*cc 15*25kg/ 12*27,5kg/ 10*30kg/ 8*32,5kg 15*22,5kg/ 12*25kg/ 10*27,5kg/ 8*30kg 14*20kg/ 12*22,5kg/ 10*25kg/ 8*27,5kg __________________________________ 2a. su

    Odpowiedzi: 218 Ilość wyświetleń: 15570 Data: 2015-06-01 09:54:01 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Jakoś poszło. Power Clean: 3 serie rozgrzewkowe, potem: 5 x 50 kg 5 x 57,5 kg 5 x 65 kg (2 min. odpoczynku) Przysiad: 3 serie rozgrzewkowe, potem: 5 x 69 kg 5 x 80 kg 5 x 90 kg (2 min. odpoczynku) MC: 3 x 10 po 60 kg (miało być 5, ale technika zaczęła siadać) w superserii z dipsami: cc x 8,7,6,6,5 (60 sek przerwy między superseriami) Na następnym t

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-10 22:16:17 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj (22.00-022.50) Przysiad: 3 serie rozgrzewkowe, potem: 5 x 80 3 x 90 1 x 100 /2 min.przerwy/ MC: 5 x 10 a 70 kg /60 sek.przerwy/ Dipsy: cc x 11, 8, 7, 5, 5 /60 sek.przerwy/ Ab wheel 2 x 15 w superserii z mostkiem na barkach 2 x 15 Właśnie zjadłem banana i piję białko, tylko nie zauważyłem, że nie mam mleka i rozpuściłem w kefirze...niezapomn

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-29 23:05:05 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Wczoraj: MC: 50/62,5/75 x 5 5 x 80 5 x 94 5 x 105 /2 min.r.p/ Przysiad: 5 x 10 x 65 /60 sek.r.p./ Dipsy: 10 x cc 8 x +6 5 x +8 5 x +10 w superserii z ab wheel 4 x 10 /60 sek.r.p./ mostek na barkach 2 x 15 Dodatkowo w ciągu dnia drążek cc x 7 /4 serie/, +6kg x 4 /2 serie/

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-04 01:04:28 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj: MC: 5 x 50, 5 x 62,5, 3 x 75/rozgrzewka/ 3 x 86 3 x 100 3 x 111 /2 min.przerwy/ Przysiad: 5 x 10 x 65 kg / 60 sek.przerwy/ ab wheel 5 x 10 /60.sek. przerwy/ W planie miałem jeszcze dipsy, ale coś mi mówiło, że może być z tego więcej szkody niż pożytku.

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-11 22:30:04 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Wczorajszy trening: Zarzut: 5 x 40/40/47, potem: 3 x 55 3 x 62,5 3 x 70 /2 min/ Przysiad: 5 x 45, 55, 65, potem: 3 x 77,5 3 x 89 3 x 100 /2 min/ MC: 5 x 10 x 75 /60 sek/ dipsy: cc x 10, 8, 6 w superserii z unoszeniem nóg w zwisie x 10. Po treningu białko na mleku z bananem. Niestety, niedługo będę musiał zrezygnować z zarzutu...nie mam gdzie zrzuci

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-16 08:27:12 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj: MC: 5 x 50, 62,5, 75, potem: 5 x 92,5 kg 3 x 105 kg 1 x 120 kg /2 min.przerwy/ Przysiad: 5 x 10 x 70 kg / 60 sek.przerwy/ Ab wheel 5 x 10 w superserii z dipsami cc x 10,8,6,5

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-18 22:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj: Przysiad: 5 x 45/55/65, potem: 5 x

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-22 22:56:13 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Sorki, jeszcze raz:P Zarzut siłowy:5 x 40, 40, 47, potem: 5 x 59kg 3 x 65kg 1 x 75kg /2 min./ Przysiad: 5 x 45,55,65, potem: 5 x 84 kg 3 x 95 kg 1 x 105 kg /2 min/ MC:5 x 10 x 75 kg /2min...jakiś padnięty dzisiaj jestem / brzuch: sit ups: cc x 20 +5 x 15 +10 x 10 Przerwa do poniedziałku :)

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-22 23:00:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Ponieważ w tym roku ułożyło się jak ułożyło, to zaliczyłem trening:) MC: 5 X 60, 65, 77,5, potem: 5 x 84 5 x 97,5 5 x 110 / 2 min. przerwy/ Przysiad: 5 x 5 x 92,5 kg /60 sek/ Ab wheel: 5 x 12 /60 sek/ no i z kronikarskiego obowiązku :P napiszę o podciąganiu na drążku: chwyt neutralny, cc x 2,3,2,2,5 No i szczęśliwego nowego roku, zrealizowania cel

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-31 22:43:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Jednak dobry trening to w znacznej części głowa :P :) Było tak: Przysiad:5 x 45/60/70, potem: 5 x 75 5 x 87,5 5 x 100 /2 min.przerwy/ Już czułem, że dzisiaj kaszanka, ale nic, przyszła kolej na MC. Miało być 5 x 5 x 104, kiedy okazało się, że przy 3 powtórzeniu coś mnie "ciągnie" w okolicy lędźwiowo-pośladkowej z prawej strony...no to wyłączyłem mu

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-05 21:42:11 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Po przemyśleniu powyższego, dzisiejszy trening wyglądałtak: Przysiad: 2 x 5 x 20 5 x 30 3 x 40 2 x 50 3 x 5 x 60 (ciężar wynika z filmu zamieszczonego wyżej, z dzisiejszego treningu wrzucę później, starałem sie schodzić jak najniżej) WL: 2 x 5 x20 5 x 40 3 x 56

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-12 22:26:42 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Żołnierskie:2 x 5 x 20 5 x 30 3 x 35 2 x 42,5 3 x 5 x 50 Przysiad: 2 x 5 x 20 5 x 30 3 x 42,5 2 x 56,2 3 x 5 x 70 https://www.youtube.com/watch?v=-0anLQ43E1w&feature=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=9ScYDsenh-Q https://www.youtube.com/watch?v=3X_ufv47ihY&feature=youtu.be Na razie lekko, łatwo i przyjemnie za wyjątkiem przysiadu.

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 00:07:27 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj: Przysiad:2 x 5 x 20 5 x 32,5 3 x 50 2 x 65 3 x 5 x 80 WL:2 x 5 x 20 5 x 40 3 x 57,5 2 x 75 3 x 5 x 82,5 MC, a właściwie tak... high pull :42,5 x 5 42, 5 x 5 62,5 x 5

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-16 22:54:59 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiaj: WL: 20 x 10 40 x 5 60 x 5 70 x 3 80 x 2 85 x 5 87,5 x 4 90 x 3 92,5 x 2 95 x 1..i jeszcze dwa :P ) Przysiad: 20 x 10 60 x 5 70 x 3 85 x 2 95 x 5 97,5 x 4 100 x 3 102,5 x 2 105 x 1+1 85 x5 x 5 Wiosło Yatesa: 50 x 10 70 x 10 80 x 10,10, 8 Ab wheel 2 x 12 plank,

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-04 22:31:56 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Części wstępnrj ciąg dalszy: Mc: 60 x 10 75 x 10 x 3 ( lepiej niż poniedziałkowe siady kondycyjnie, ale ból w przedramionach...bezcenny :P :) ) Wyciskanie siedząc: 20 x 10 30 x 10 x 4 ( za mały ciężar) Przysiad front - takie tam próby, na ciężar nie patrzcie :P : 10 x 10 30 x 5 x 3 (dyskomfort i ból w nadgarstkach, coś z tym muszę zrobić) wznosy ty

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-25 22:50:26 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    dnego zadania bo sztanga i tak spoczywa na barkach, równie dobrze można by je oprzeć o bicki. Ps. I bardzo nie lubię tego ćwiczenia %-) Też mnie bolały nadgarstki gdy robiłem przysiady przednie. Sztanga trzymana była praktycznie w rękach z niewielkim oparciem o klatkę . Po pewnym czasie było łatwiej - trening czyni mistrza - ciało się dopasowuje.

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-26 05:06:39 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik treningowy bez papierosów.

    Post
    Po 35 roku życia

    Koniec pierwszego luźnego? :P tygodnia :) SQ: 20 x 10 40 x 10 60 x 5 70 x10 x 4 /ostatni przysiad w czwartej serii trochę oszukałem...zszedłem płycej ) Wl: 20 x 10 40 x 10 60 x 10 x 4 Wiosł. sztangą: 10x 10 30 x 10 60x 10 x 4 Dipsy cc x 10, 8, 7

    Odpowiedzi: 761 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-27 23:04:59 Liczba szacunów: 0