SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • Waszek1995 / Masa ! FOTY str.8

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad na jednej nodze 10,8,6 (trzymam sie futryny żeby miec równowage, w 6 powtórzeniach prawie wogóle nie pomagam rękami i przysiady są wolne przez co lepiej czuć nogi) Podciaganie szeroko 13/10/8 Pompki na krzeslach 12,12, 12 +10kg Unoszenie hantli bokiem 3x 20powt. po 5kg hantle Pompki w podporze tyłem 3x15powt. bardzo slabo to cwiczenie czuj

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 15476 Data: 2012-04-25 21:17:04 Liczba szacunów: 0
  • Waszek1995 / Masa ! FOTY str.8

    Post
    Trening dla początkujących

    Przysiad na j.n 6,8,8 Podciaganie szeroko 10,10,8 Pompki na krzeslach 20,20,12 Unoszenie hantli do przodu na barki 3x10 na lape Pompki w podporze tylem 3x 25 Podciaganie wasko 1seria bo juz nie mialem sily 10razy :D

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 15476 Data: 2012-04-30 15:53:46 Liczba szacunów: 0
  • Waszek1995 / Masa ! FOTY str.8

    Post
    Trening dla początkujących

    nie moge zadnego ze wzgledu na kregoslup, sila wyzsza :D . Wiesz gdybym mogl tak cwiczyc to by bylo wyciskanie, mc na plecy, przysiad na nogi ale niestety nie moge ;/ . Albo rybki albo akwarium, albo takie treningi + zdrowie albo kalectwo :D A tak na marginesie wczoraj pojechalem na melanz. Do 4 rano balowalismy, o 8;30 juz wstalem. Teraz chociaz 4

    Odpowiedzi: 368 Ilość wyświetleń: 15476 Data: 2012-06-09 18:21:35 Liczba szacunów: 0
  • Slashi przemyslana redukcja i poprawa definicji ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    Powracam po mieszku przez ten czas zrobiłem FBW 5*5 .Bardzo udany plan siła na duży + MC 20+kg na serie 170 kg na raz Przysiad 92 na 115 Barki siedząc +10 kg na rekord wycisnąłem 82.5kg no i wiosłowanie +5kg ;] więc nie jest źle ,ale... Zaczynam redukcje dieta low carb 2200 kcal (proszę o poprawę jeśli są błędy) Pierwszy posiłek 7:00 Płatki owsi

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1915 Data: 2010-01-16 17:35:41 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie napisałeś za wiele od diecie, jak ona wygląda? Trzeba podciągnąć nieco ten przysiad bo wyciskasz prawie tyle co przysiadasz

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 207 Data: 2018-02-10 08:52:34 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    ar, a zmniejszę ilość powtórzeń. A, co do diety to jak będziesz miała czas i chęci to zerknij. Każda rada jest ważna :) Dziś dzień nietreningowy, ale ćwiczyłam sobie technikę przysiadów, martwego ciągu z kijem od mopa xD I jakieś pompki, pajacyki, burpees ;p Wiem, że to mało, ale dziś mało czasu, a zresztą dzień nietreningowy :) Micha z wczoraj:kol

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-08 11:01:19 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    iego posiłku 4 ogórki kiszone trening: 3 serie, ale pierwsza była w formie obwodowej, bo trener z siłowni pokazywał mi jak się robi dane ćwiczenia. rozgrzewka orbiterek 5min przysiad ze sztangą lekki rozkrok 15x20kg(sama sztanga), 15x20kg/15x20kg suwnica, nogi w górze podstawy 15xchyba 70kg/ 15x70kg/ 13x70kg wypady po ok. 10 na nogę ze sztangielka

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-26 21:01:11 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    t; gościu powiedział, że jak ktoś rozwali podłogę, bo mu sztanga spadnie to co on wtedy zrobi Widzę, że dużo nowych dziewczyn na wiosnę zakłada tematy :) micha: trening: 1. przysiad 11x25kg/10x30kg/10x35kg/10x40kg 2. wypady 6 na nogęx4kg(hantelka)/6x5kg/6x7kg 3. 10min orbiterek 5. sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 10x20kg/10x25kg/10x30kg

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-21 18:45:12 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    miska: trening: rozgrzewka 5min orbiterek 1. przysiad 10x25kg/10x30kg/10x35kg/10x40kg 2. wypady(sztangielki) 6 na nogę x 6kg/6x8kg/6x8kg 3. 10min orbiterek 4. wioslo sztangielka w oparciu o lawke 10x6kg/10x8kg/10x8kg/10x9kg 5. sciaganie drazka wyciagu gornego do klatki 10x20kg/10x25kg/10x30kg 6. powinno być 10min aero, ale zapomniałam 7. jezyki ve

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-06 20:26:04 Liczba szacunów: 0
  • skitelsik / redukcja

    Post
    Ladies SFD

    miska: trening dziś to były 'maksy' Może mogłam więcej, ale jakoś tak się bałam... Jakaś lekka blokada, ale chyba i tak nie jest źle. ;p Przy wyciskaniu leżąc na szczęście miałam asekurację, bo jak próbowałam 45kg to mnie przy miażdżyło troszeczkę Przy romanian MC może i nogi dałyby radę, ale niestety ręce już nie Przysiad 4x25/3x30/3x35/2x40/2x

    Odpowiedzi: 637 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-09 20:48:59 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] POMPON- czas dorosnąć podsumowanie roku i fotki str 17

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Przysiad tylny 6x85kg 6x90kg 6x92,5kg 6x95kg 6x97,5kg Uginanie na maszynie 15x80kg 13x80kg 13x80kg Biceps młotkowy 3x15x12,5kg Podciąganie nachwytem szeroko 11xcc

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 11508 Data: 2016-06-28 17:57:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] POMPON- czas dorosnąć podsumowanie roku i fotki str 17

    Post
    Trening dla początkujących

    nogi i ciągi !! Przysiad ATG 5x5 x 100kg MC sumo 5x4 130kg Uginanie nóg na maszynie i prostowanie w superserii 4x8 65 kg 4x10 75kg I pare mykow na przedramiona Uwagi do przysiadów. ATG daje w palnik zszedłem z obciążenia i było cieżko. Buty do przysiadow robią robotę fest. Kolega mówił ze juz bez buttwinka ale czy to prawda muszę sprawdzić ;)

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 11508 Data: 2016-08-24 16:24:13 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    27.05 trening: Dzień 2: FBW obwodowo Każde ćwiczenie 60 sekund, maksymalna liczba powtórzeń: - Obwód 1 - powtórzyć x4 1. Podciąganie sztangi do brody 6kg 2. Wykroki w tył 4kg 3. Swing 10kg 8kg 4. Thrusters 13,5kg/ 11,5kg 5. Wiosłowanie sztangą 13,5kg/ 11,5kg - Obwód 2 - powtórzyć x4 1. Wznosy bokiem 1,25kg 2. Pompka z rotacją 3. RDL na j

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-27 21:53:51 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    29.05 trening: Dzień 2: FBW obwodowo Każde ćwiczenie 60 sekund, maksymalna liczba powtórzeń: - Obwód 1 - powtórzyć x4 1. Podciąganie sztangi do brody 5kg 2. Wykroki w tył 4kg 3. Swing 8kg 4. Thrusters 11,5kg 5. Wiosłowanie sztangą 11,5kg - Obwód 2 - powtórzyć x4 1. Wznosy bokiem 1,25kg 2. Pompka z rotacją 3. RDL na jednej nodze 6kg 4. Bu

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-29 21:01:49 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    02.06 trening: DT Dzień 5: Klatka i plecy 1. Wyciskanie sztangi leżąc na skosie 3x 20 20kg/ 20kg/ 220,5kgx18 20kg/ 20kg/ 20kg* 20kg/ 22,5kg/ 20kg 2. Ściąganie drążka do klatki nachwytem 3x 20 (przytrzymaj 2 sekundy) 13.3kg/ 13.3kg/ 13.3kg 13.3kg/ 13.3kg/ 13.3kg 11kg/ 13.3kg/ 13.3kg 3. Rozpiętki na skosie 3x 20 5kg/ 5kg/ 5kg 5kg/ 5kg/ 5kg 4kg/ 4kg/

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-03 16:57:00 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    ups... ale zaległości się narobiły @@-) 05.06 trening: DNT miska: czysta, nieliczona 06.06 trening: Dzień 2: FBW obwodowo Każde ćwiczenie 60 sekund, maksymalna liczba powtórzeń: - Obwód 1 - powtórzyć x4 1. Podciąganie sztangi do brody 2,5kg 2. Wykroki w tył 4kg 3. Swing 8kg 8kg 4. Thrusters 11,5kg 5. Wiosłowanie sztangą 11,5kg - Obwód 2 - p

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-10 21:33:36 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    09.06 trening: DT Dzień 5: Klatka i plecy 1. Wyciskanie sztangi leżąc na skosie 3x 20 22,5kg/ 22,5kg/ 20kgx15+3 20kg/ 20kg/ 22,5kgx18 20kg/ 20kg/ 20kg* 2. Ściąganie drążka do klatki nachwytem 3x 20 (przytrzymaj 2 sekundy) 16kg/ 13.3kg/ 13.3kg 13.3kg/ 13.3kg/ 13.3kg 13.3kg/ 13.3kg/ 13.3kg 3. Rozpiętki na skosie 3x 20 5kg/ 5kg/ 5kg 5kg/ 5kg/ 5kg 4kg/

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-10 21:58:43 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    Wracam! 8-) wypoczęłam, pojadłam, teraz można na spokojnie robić formę życia /-)_ Trening: OVT 5x5, ćw. A tempo 2010, ćw. B tempo 6020, 2 minuty przerwy Dzień 1: Klatka i plecy: 1A. Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 1B. Rozpiętki na ławce poziomej 2A. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim 2B. Rozpiętki na skosie dodatnim, 3A. Podciąganie/

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-28 16:19:11 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    BARDZO. Właściwie to już po pierwszej parze byłam wyrąbana, a jak skończyłam, to byłam tak szczęśliwa, że zupełnie wypadł mi ten brzuch z głowy, odrobię przy interwałach. W przysiadzie przednim mogę zacząć wyżej, podobnie w MC sumo i RDL, które zaczęłam bardzo asekuracyjnie jak teraz na to patrze, przy RDLu przez to tempo wypada mi sztanga z rąk

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-28 17:22:48 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Lilith - DT2

    Post
    Ladies SFD

    26.08 trening: + cardio: 30 minut orbitrek + PLYO: 3x20 powtórzeń 1. Przysiad z wyskokiem 2. Pompki 3. Wypady z wyskokiem 4. Burpees 5. Popki 6. Thrusters z piłką lekarską 7. Brzuszki z piłką lekarską 8. Russian twist z piłką lekarską Zapomniałam zmierzyć czas #-P Zamiast wypadów z wyskokiem zrobiłam wykroki chodzone, bo coś kolano zaczyna

    Odpowiedzi: 258 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-27 15:31:50 Liczba szacunów: 0