SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [TOYSY] wyglądać jak w High Definition

    Post
    Trening dla początkujących

    NOGI/BARKI- 2 minicykl==trening ze wczoraj tj 10.02.2009 A przysiad 7x3 {+5 kg} B good morning 4x5 {+5 kg} C1 wyprosty tułowia 3x10 {+5 kg} C2 allahy 3x10 {+5 kg} D wyciskanie sztangi sprzed głowy 4x5 {+3 kg} E unoszenie ramion bokiem (dropset) 3x6+10+15 {zrobiłem wszystkie powtórzenia, ale na tym mi zależało i specjalnie nie dodawałem ciężaru

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4012 Data: 2009-02-11 21:12:14 Liczba szacunów: 0
  • ---> Aminostar spam czas zaczac %-) <--- SPAM POST VOL.1

    Post
    Aminostar

    Przysiad mam na koniec treningu nóg i jest robię Front Squat nie prostuję nóg w kolanach do końca 70/80kg na ostatnią serie 8-10powtórzeń zawsze robię.

    Odpowiedzi: 1878 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-22 16:04:24 Liczba szacunów: 0
  • Potezna muskulatura...przeczytaj!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    DOŚWIADCZENIA???? Data urodzenia (rr.mm.dd) 1986-07-11 Waga (kg) ciagle rosnie ;) 75kg na poczatku czerwca Wzrost (cm) 171cm Biceps (cm) 37-38(P) Klatka (cm) 105cm Pas (cm) 82cm Udo (cm) 56cm Wyciskanie-Klatka (kg) skos koncze 65kg x8 Wyciskanie-Barki (kg) Przysiad (kg) 95kgx15 M

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 8611 Data: 2004-07-01 14:18:14 Liczba szacunów: 0
  • Ocena planu na mase.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO. 3 serie: 12.12.10 drugie daj młotki Niedziela: Nogi, przedrami I kaptury Nogi 1. WSPIĘCIA NA PALCE W SIADZIE 4 serie: 12.12.12.12 przysiad 2. WYPYCHANIE CIĘŻARU NA SUWNICY. 4 serie: 12.12.12.12 prostowanie nóg w siadzie i wykroki (jako drugie wykroki) 3. PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE. 4 serie: 12.12.12.12 ma

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 893 Data: 2012-12-16 23:09:27 Liczba szacunów: 0
  • Nowy plan treningowy - wcześniej FBW 15-10-5 + nowa dieta

    Post
    Trening dla początkujących

    Tutaj plan treningowy wg. Twoich wytycznych traktor ;) Nie wiedziałem czy chodziło Ci o 5x5 dla 3 pierwszych ćwiczeń czy dla 3 pierwszych ćwiczeń z każdego planu dlatego zrobiłem to na logikę: Plan A (Pon. – Czw.) 1. Przysiad 5x5 + Wspięcia na palce w staniu na podkładkach 4 serie 12 powtórzeń 2. Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce skośnej – gło

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1574 Data: 2012-07-16 02:10:43 Liczba szacunów: 0
  • Słabe efekty, duzy brzuch, POMOCY!

    Post
    Trening dla początkujących

    Traktorowi chodzi o coś takiego Przysiad 3 serie ( 70kg, 80kg, 100 kg) ciężary przykładowe MC 3 serie (100 kg, 120 kg itd) Co do brzucha to standard, normalne brzuszki, wznosy nóg, russian twist(chyba tak sie pisze). Co do rowerka lepsze bieganie, w formie hiit 10 sekund sprintu i 15 odpoczynku.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 11867 Data: 2011-10-13 20:31:11 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    bekon, pieczarki, pomidory) - stek :-D - tuńczyk - odżywka białkowa - szynka pieczona do tego oliwa, kilka łyżek jogurtu w postaci dipu do warzyw, mleko do kawy Trening: 1a przysiad z obciążeniem (sztanga albo sztangielki) 10x10 20kg 1b Uginanie nóg leżąc 10x10 22,5kg 2. Wypady dalekie 4x 8-10 11kg 10, 8, 8, 8 * 3. Wejście na stopień z obciążen

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-01-17 10:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    dziękuję :-D i wzajemnie :-D weź tylko pod uwagę, że u mnie przysiad i MC są słabe ze względu na wypadający dysk i ciężary nie koniecznie przekładają się na siłę mięśni, raczej na możliwości pleców, które rosną nieco wolniej niż siła

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-01-19 12:57:15 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    Trening 19.01.2012 1a przysiad z obciążeniem (sztanga albo sztangielki) 10x10 20kg * 1b Uginanie nóg leżąc 10x10 22,5kg 2. Wypady dalekie 4x 8-10 11kg 10, 8, 8, 8 3. Wejście na stopień z obciążeniem 3x 12 9,5kg 4. box squat 3x max 27, 24, 23 * z milionem przerw Dzisiaj ćwiczyło mi się dużo trudniej bo jeszcze wszystko boli po poprzednim treningu

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-01-20 00:08:39 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    Trening 27.01.2012 1a przysiad z obciążeniem 10x10 22,5kg 1b Uginanie nóg leżąc 10x10 23,25 kg 2. Wypady dalekie 4x 8-10 14kg 10, 10, 10, 8 3. Wejście na stopień z obciążeniem 3x 12 14kg 4. box squat 3x max 40, 38, 36 czas 01:12:06 tętno średnie 149 tętno max 167 kalorie 665 %-) Miska podobna do wczorajszej, tylko jeszcze po treningu gruszka i bia

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-01-28 00:38:27 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    Trening 06.02.2012 1a przysiad z obciążeniem 10x10 25kg * 1b Uginanie nóg siedząc 10x10 49 kg 2. Wypady dalekie 4x 10 18kg (+2kg) 3. Glutsy na maszynie 3x 12 35kg ** 4. suwnica 3x max 54kg 23, 21, 20 *** * z powodu bólu barku i braku racków na siłce bałam się dołożyć ciężaru ** w pewnym momencie na wolnych tak się zatłoczyło, że nie miałam gdzie si

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-02-07 23:26:22 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    Trening 20.02.2012 1a przysiad z obciążeniem 10x10 25kg 1b Uginanie nóg siedząc 10x10 49 kg 2. Wypady dalekie 4x 10 18kg 3. suwnica 2x 50 54kg

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-02-21 00:27:32 Liczba szacunów: 0
  • Shake your ass with TREC Nutrition!/ rzabba/ Podsumowanie str. 9

    Post
    Ladies SFD

    Trening 23.02.2012 1a przysiad z obciążeniem 10x10 26,2kg (+1,2kg) 1b Uginanie nóg leżąc 10x10 23,25 kg 2. Wypady dalekie 4x 8-10 19kg (+1kg) 10, 10, 10, 10 3. Wejście na stopień z obciążeniem 3x 12 19kg (+1kg) 12* 4. box squat 3x max 50, 50** * zrobiłam tylko jedną serię bo mnie kręgosłup bolał ** po drugiej upadłam i nie wstałam %-)

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 12698 Data: 2012-02-23 15:23:01 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] POMPON- czas dorosnąć podsumowanie roku i fotki str 17

    Post
    Trening dla początkujących

    DT Przysiad tylny 6x85kg 6x90kg 6x92,5kg 6x95kg 6x97,5kg Uginanie na maszynie 15x80kg 13x80kg 13x80kg Biceps młotkowy 3x15x12,5kg Podciąganie nachwytem szeroko 11xcc

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 11912 Data: 2016-06-28 17:57:34 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] POMPON- czas dorosnąć podsumowanie roku i fotki str 17

    Post
    Trening dla początkujących

    nogi i ciągi !! Przysiad ATG 5x5 x 100kg MC sumo 5x4 130kg Uginanie nóg na maszynie i prostowanie w superserii 4x8 65 kg 4x10 75kg I pare mykow na przedramiona Uwagi do przysiadów. ATG daje w palnik zszedłem z obciążenia i było cieżko. Buty do przysiadow robią robotę fest. Kolega mówił ze juz bez buttwinka ale czy to prawda muszę sprawdzić ;)

    Odpowiedzi: 241 Ilość wyświetleń: 11912 Data: 2016-08-24 16:24:13 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań początkującego

    Post
    Trening dla początkujących

    Wariant A Nogi - Przysiady ze sztangą - 4s Uginanie nóg na maszynie 2-3s Plecy - Wiosłowanie sztangą - 4s Klata - Wyciskanie sztangielek leżąc na płaskiej ławce - 4s Barki - Wyciskanie żołnierskie sztangielek siedząc - 4s Triceps - Podnoszenie sztangielki zza głowy - 3s Biceps - Uginanie ramion sztangą łamaną stojąc - 3s Łydki - Unoszenie

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 617 Data: 2016-04-10 20:48:22 Liczba szacunów: 1
  • Mój plan. Dobry czy zły, Proszę o porady :), cel to masa.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    za dużo serii, gdzie barki ? więcej ćwiczen na wolnych ciężarach (drążek, przysiad itp)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 551 Data: 2012-05-30 22:00:53 Liczba szacunów: 0
  • Konsultacja techniki wykonania ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    czysz różnicę. już kończę ;-) tu zdjęłam specjalnie, normalnie siadam w butach do biegania, wiem, znam wady tego stylu ;-) jednak najlepiej siada mi się z czymś pod piętami, np krażki... czuję, że lepiej mi wtedy idzie, ale też nie chodzi o to, by "oszukiwać"... Wkleję następny raz przysiad sumo, bo lepiej też mi sięsiada z nogami szeroko. Czuwaj!

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-05 09:41:14 Liczba szacunów: 0
  • Konsultacja techniki wykonania ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    To znów sem ja %-) PRzysiad sumo, 65 kg, 4 powtórzenia https://www.youtube.com/watch?v=wjvZ7aDmEaU&feature=youtu.be Zmieniony przez - PUSHhard w dniu 2015-03-17 08:53:08

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-17 08:52:38 Liczba szacunów: 0
  • Konsultacja techniki wykonania ćwiczeń

    Post
    Ladies SFD

    nightingal proszę o konsultację ;-) i uwagi, co poprawić %-) 1. przyciąganie drążka wyciągu dolnego do brzucha siedząc https://www.youtube.com/watch?v=cy847aSoA_0 2. przysiad goblet przód https://www.youtube.com/watch?v=VJBdJlcecdQ i bok https://www.youtube.com/watch?v=uMVRdLGIGlg 3. pull through https://www.youtube.com/watch?v=vstUCqn0DO8 odn

    Odpowiedzi: 913 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-17 16:31:02 Liczba szacunów: 0