SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • [BLOG] Jarlaxe-The beginning of a new adventure

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Ostatnie dwa dni to treningi aerobowe po 45 min. Dzisiaj trening siłowy + aerobowy 35min 1h przed treningiem kawa z 3 tabsami thermo stim oprócz tego BCAA przed i po treningu, beta alanina, kolagen na kolano. Nogi -Przysiad tylni - 3 serie - 12\10\8 -MC na prostych - 2 serie - 10/8 Plecy - Podciąganie drążek szerokim - 5 serie po 6 podciągnięć (w

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 2015-11-07 20:42:10 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Jarlaxe-The beginning of a new adventure

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Trening siłowy jak i aero dzisiaj naprawdę bardzo przyjemny i na pełnej energii. Wprowadziłem małe zmiany w treningu FBW. teraz to wygląda tak Nogi -Przysiad tylni - 5 serii - 12\12\10\8\6 Plecy - Podciąganie drążek szerokim - 3 serie na max - coraz lepiej idzie chociaż tylko w tym ćwiczeniu odczuwam pod koniec serii kłucie w lewym barku/obojczyku

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 2015-12-15 20:45:51 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Jarlaxe-The beginning of a new adventure

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    dołem brzucha, w pasie pod pępkiem dzisiaj 85 cm :-D (jeszcze z 5cm) A tak będzie wyglądał trening FBW ABAB do tego ze 2x w tyg. interwał na orbitreku tak z 15 min Dzień A - przysiad 5s -podciąganie szerokim nachwytem 5sx5rep -wyciskania sztangi płasko 5s - wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 5s -pompki na poręczach 3s na max - Uginanie ramion

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 2016-01-16 18:53:03 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Jarlaxe-The beginning of a new adventure

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    u Carb Nite. Odnośnie treningu dzisiejszy wszedł bardzo przyjemnie. Sam trening siłowy z rozgrzewką zajął mi około 1h10 min a po nim 12 min na orbitreku interwały. Dzień A - przysiad 5s/15-10rep -podciąganie szerokim nachwytem 5s po5rep -wyciskania sztangi płasko 5s/15-10rep - wyciskanie sztangi sprzed głowy stojąc 5s/15-10rep -pompki na poręczach

    Odpowiedzi: 179 Ilość wyświetleń: 10117 Data: 2016-01-23 22:47:50 Liczba szacunów: 0
  • DT littlebitfit

    Post
    Ladies SFD

    trening obwodowy z hantlami 6kg/rękę 1. zarzut hantli na barki x10 2. wyciskanie stojąc x10 3. wiosło w opadzie x10 4. m. ciąg x10 5. przysiad x10 6. zakrokix10 na nogę 3 obwody, 15:55 trening długi poniżej, rozgrzewka 3 minuty bieżni + rozciąganie po treningu /SFD/2016/12/9/7780e91427fc4b4cb415993d25b84237.jpg

    Odpowiedzi: 174 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-09 13:10:18 Liczba szacunów: 0
  • czy to dobry trening ? czy zbuduje przy nim 5kg masy beztłuszczowej w 3 miesiące ?

    Post
    Trening dla początkujących

    WAGA CIAŁA: 78kg PRZYSIAD TYLNI: MARTWY CIĄG: WYCISK SZTANGI NA PŁASKIEJ: WIOSŁOWANIE SZTANGI : WYCISK SZTANGI NAD GŁOWĄ : Zapraszam do dzialu dla poczatkujacych.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 825 Data: 2009-06-19 01:33:40 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    adło w tydzien, no to ładnie Trening troche masz jeszcze ciagle zapas , powinnas odwazniej ciagnąc ciezary w góre i nei zatrzymywac sie w pół drogi z seria. MC rób z przechytem stac cie na wiecje przysiad robisz 45 to MC tez z palcem w nosie. Co znaczy ze robisz MC na prostych, robisz na prostych nogach czy robisz Romanian, to dwa rózne cwiczenia

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-27 21:24:40 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    A może od nowego tygodnia zacznę robić ten trening?: Dwa treningi A i B robi się na zmianę . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, Treningi z każdego A i B: 1,2 -gi wykonujemy po 2 serie każdego ćwiczenia , po 15 powtórzeń 3,4 -ty po 2 serie 12 powtórzeń 5,6-ty 3 serie 10 powtórzeń 7,8- my 3 serie 8 powtórzeń Ćwiczenia oznaczone B1B2 itd wykonujemy

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-30 01:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    ade utrzymać) 83s/62s/62s no i przed każdym ćwiczeniem 2 serie rozgrzewkowe, tylko nie wiedziałam jakie ciężary brać na te serie rozgrzewkowe, więc brałam tak mniej więcej :-D mam jeszcze pytanie o środowe MC, wg planu mam robić zwykłe, czyli nie na prostych?? filmiki przysiadu i mc nagram następnym razem, bo dziś nie było ze mną mojego chłopaka.

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-31 13:57:37 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    fajnie masz 14 lat i wiecej miesni niz ja %-) tłuszcz brzuszny 1 to ja mam ile?... no fajnei napisj si ewody i idz jeszcze raz a zmieni ci sie wszytskoe ;-) Dobra teraz powaznie, zamien plank na brzuszki na skosnej 3 serie po 20, przysiad robisz ponizej poziomu? mam nadzieje silna jestes :-)

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-04 20:18:54 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    A dziękuję, dziękuję, przysiad to akurat bardzo lubię:-) gorzej w moim przypadku z MC, mam wrażenie, ze jakoś tak pokracznie to }:-(robię Wrzucam moje wymiary - pokusiłam się nawet żeby skomponować tabelkę|-) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/f31df7afca4143e29b84e078a2a16756.png

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-06 11:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    ed4cbd19e344dbaf41dff8dacc630c.png WARZYWA buraki, mrachew,pietrucha, papryka NAPOJE herbata zielonax1 herbata malinowax3, kawax3, woda 2l SPORT 1.Capoeira 2.ATG challenge 20przysiadow INNE jestem jednym chodzącym zakwasem :-D Obli, to jak? dobry ten mój trening pleców i nóg?? I.NOGI 1.MC 5x4 2.przysiad 4x8 3.prostowanie w siadzie 4x8 4.uginanie l

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-09 13:36:13 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    am, i robiłam juz dwa razy (bo ćwiczac do tych mistrzostw, mam mało własnie nóg i laców i kiedys zaleciłas mi żebym dodała jeden dzien na te własnie partie) I.NOGI 1.MC 5x4 2.przysiad 4x8 3.prostowanie w siadzie 3x8 4.uginanie leżąć 3x8 II.PLECY 5.wiosłowanie 4x8 6.drążek dolny do klatki 3x8 7.opuszczanie na drążku 5x4 8.wznosy z opadu 3x8 Nogi ma

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-12 20:55:40 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    wrzucam też od razu dzisiejszy wypis, bo potem zamykam forum na cztery spusty, żeby wziąć się wreszcie za to za co powinnam%-) 15.01.2012 WARZYWA kalafior 400g kapucha biała 150g marchew,cebula NAPOJE woda 1,5l herbata zielonax1 ziółkax2 pokrzywax2 rumianekx1 SUPLE omega3, multivitamin,mg,enzymy SPORT Siłka 1.WL 8x20kg 5x40kg 4x50kg 4x52,5kg 4x55kg

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-15 14:16:50 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    Wróciłam z siłki - czas dać wypis:-D 18.01.2012 dzień niski 140/80/125 WARZYWA kalafior 400g kapusta biała 100g kapusta kiszona 100g marchew, cebula NAPOJE woda 2l pokrzywax3 rumianekx1 zielonax2 kawax3 SUPLE omega3,belissa,enzymy,multivitamin,mg,k SPORT I.Trening siłowy 1.WL 6x20k 6x40kg 4x50kg 4x50kg 4x50kg 4x50kg 4x50kg 2.Rozpiętki na maszynie

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-18 21:08:28 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    jeszcze jedno pytanie: czy ja mogę przestawić sobie ten trening tak, żeby nie mieć przysiadu i MC w jeden dzień, bo to trochę hardkorowe połączenie np: Dzien 1. 1. MC 2. wypady 3. wioslo T-Bar lub sztanga 4. sciaganie drazka gornego do klatki Dzien 3. 1. przysiad 2. klatka skos gora 3. rozpietki plasko 4. opuszczenie sie na drazku

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-19 15:10:35 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    takie wow posesyjne nie może trwać miesiąc, minął intensywny tydzień i teraz powinno wszystko wrócić na normalny tor życia:-P także streszczę tylko mój dzisiejszy trening: 1.przysiad 15x30kg 15x40kg 9+6x50kg 2.wyciskanie skos 15x20kg 15x30kg 10x35kg 3.rozpiętki 15x7kg 15x8kg 10x8kg 4.opuszczanie 8razy jak widać jeszcze dochodzę do siebie, siła spa

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-12 20:37:04 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    Dziś z Esther poznawałam sekrety podziemi krakowskich, a dokładnie to byłam z nią na silce nieopodal mojego miejsca zamieszkania, która mieści się w piwnicy:-) Także tego, fajnie było%-)%-) Wypiska: 23.02.2012 dzień wysoki 140/80/150 WARZYWA ogórek,kapusta włoska NAPOJE woda 1,5l kawax1 herbata białax1 rumianekx1 SUPLE belissa,enzymy,tran,multivit

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-24 18:49:42 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    ie 10razy +10 min aero -> obczaiłam pierwszy raz wioślarza. Moje odczucia: fajne, ale mnie trochę kręgosłup od niego bolał.. AD1. Hmmm mam coś z biodrem i mnie boli w trakcie przysiadu, byłoby to jeszcze do wytrzymania, ale ostatnie 3 razy kiedy robiłam przysiady to potem z 3 dni nie mogłam chodzić bo mnie tak staw biodrowy bolał, a pierwszy dzień

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-10 16:02:05 Liczba szacunów: 0
  • Shaggah/ redukcja/pierwsze podsumowanie str.33

    Post
    Ladies SFD

    jestem na regeneracji, a jaram się jak głupia, ciągle nad czymś się zastanawiam, jaka miska, co z treningiem - niedługo biednego Huberta zacznę molestować. %-) I wiem, że jeszcze nieraz będę przeklinać siebie samą za to, że się zapisałam. \-) Fajnie, że już posprawdzałaś większość, mi oprócz obwodów (krzyż na drogę \-) ) został przysiad i WL. :-)

    Odpowiedzi: 536 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-07 17:30:53 Liczba szacunów: 0