SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

przysiad

  • DT Anchy - remastered :)

    Post
    Ladies SFD

    Plan ciekawy i ambitny :-) Szczególnie przysiad na piłce i pompka w mostku brzmi ciekawie, mam nadzieję że jakieś filmiki będą ;-) Ania a jakie masz plany co do miski? Zamierzasz liczyć i trzymać jakiś konkretny rozkład?

    Odpowiedzi: 652 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-15 08:33:37 Liczba szacunów: 0
  • DT Anchy - remastered :)

    Post
    Ladies SFD

    Ciężki wyjazdowy weekend za mną. Trochę jestem zmęczona,a czekają mnie teraz trzy tygodnie pod rząd bez dnia wolnego. W sumie czasem jak jestem w takim pędzie to leci to szybko i sprawnie ale zdaję sobie sprawę,że trzeba odpoczywać :-) W każdym razie w poniedziałek był trening: 1a. Przysiad+Rdl na stepach 3x12 16kg 1b. Odwrotne rozpiętki na trx 3x1

    Odpowiedzi: 652 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-26 23:42:25 Liczba szacunów: 9
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    nosy z opadu D. plank 1,5 min. Mamy na siłowni gotowe sztangi, są małe i zgrabne, dobrze się z nimi ćwiczy. Niestety "przeskakują" co 10kg - 10, 20 i 30kg. Łamane i proste. W przysiadzie, 10 kg było wystarczające. Myślę, że moje uda są moim najsłabszym punktem, mimo biegania i spinningu:/ Czułam też lekko lędźwie przy przysiadach, wydaje mi się, że

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-01-18 19:51:55 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    No to jak się boisz o lędźwia, to rób przysiad przedni, dzięki temu siadasz bardziej pionowo.

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-01-22 21:12:49 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    isiejsza poniżej. Trening domowy: 1. MC - 3x8 29kg 2a. wyciskanie żołnierskie - 3x8 17kg 2b. wiosłowanie sztangą w opadzie - 2x8 25kg, 1x8 30kg 3a. wykroki 3x8 hantle 8kg 3b. przysiad plie hantelka 12kg 4. pompki- 10 klasycznych Robiłam też piątkowe pomiary, bez zmian w większości: waga: 60kg brzuch pępek: 68cm (bz) nas biustem: 87cm (bz) pod biust

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-02-14 17:22:18 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    : ostatni trening wykonywałam w domu, dodałam, że trochę na odpieprz. Przyznaję, że mi się nie chciało. Normalnie dokładam jak mogę coś dorzucić. Patrz dzisiejszy trening: 1. przysiad ze sztangą - 8x25kg, 8x27,5kg, 8x30kg 2a. wyciskanie sztangi - 8x10kg, 2x8 15kg 2b. przyciąganie drążka - 8x27kg, 2x8 35kg 3a. prostowanie nóg - 8x35kg, 8x41kg, 8x48k

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-02-15 18:29:04 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    elegację przy okazji. Jak łatwo się domyślić treningi odpadły, dieta różna, ale bez żadnego szitu, choć proporcje BTW mogły nie być zachowane. Dziś wróciłam do treningów: 1. przysiad 8x30kg, 8x32,5, 8x35kg 2a. żołnierskie - 3x8 15kg 2b. przyciąganie drążka wyciągu górnego do klatki - 3x8 35kg 3a. prostowanie nóg na maszynie - 2x8 41 kg, 6x 48kg 3b

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-02-29 17:43:39 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    akiem i twarogiem i sosem pomidorowym+ łosoś pieczony 5. twaróg+pomidory+awokado Trening z dnia pierwszego zaliczony: (5x5, 2 min przerwy, dziś bez progresu w obciążeniu) A1. przysiad - 30kg A2. wyciskanie sztangielek na płaskiej - po 8kg na rękę B1. podciąganie - na maszynie, z pomocą B2. wypady dalekie - po 8kg na rękę C1. wyciskanie żołnierskie

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-03-20 19:35:42 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    ka do klatki szeroko: 8x 35kg/35kg/11x35 6. arnoldki: 8x6kg/6kg/8kg 7. francuskie leżąc ze sztangą: 8x10kg/10kg/9x10kg 8. młotki: 8x6kg/6kg/6x8kg trening piątkowy, 13.04: 1. przysiad przedni: 8x30kg/30kg/33kg 2. wyciskanie sztangielek siedząc:8x6kg/8kg/8kg 3. ściąganie drążka wyciągu górnego stojąc prostymi rękami znad głowy do brzucha (nie wiem j

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-04-16 22:47:47 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    nem 4. twaróg z domowym pesto (rukola+suszone pomidory+oliwa+orzechy) W środę, mimo L4, czułam się już bardzo dobrze i pozwoliłam sobie na trening. Cudów nie było: trening A: przysiad: 8x 30kg/35kg/37,5kg wyciskanie na płaskiej: 8x 6kg/8kg/11x8kg podciąganie z asystą wypady dalekie: 8kg na łapkę/8kg/10kg wiosłowanie sztangą: 8x 30kg/30kg/7x35kg wyc

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-04-21 12:00:03 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    kg/50kg, 1x55kg - dla sprawdzenia, czy dam radę. dałam. 2. wyciskanie w skosie: 8x 8kg (na rękę)/8kg/10x8kg 3. przyciąganie wyciągu dolnego do brzucha: 8x 35kg/35kg/7x35kg 4. przysiad bułgarski: 8x 8kg(na rękę)/10kg/10kg 5. arnoldki: 8x 8kg/8kg/8kg 6. ściąganie wyciągu górnego do klatki: 8x 35kg/35kg/7x35kg 7. młotki: 8x6kg/6kg/6x8kg 8. francuskie

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2012-04-24 21:22:11 Liczba szacunów: 0
  • FBW na masę, proszę o podpowiedź ws. treningu i diety

    Post
    Ladies SFD

    z dietą bywa u mnie różnie. Nie umiem sobie odmówić alkoholu i dobrego jedzenia. Mimo wszystko polubiłam się z CF a moje ciało mi to odwzajemniło. Jestem silniejsza (MC-85kg, przysiad 70kg, żołnierskie 36kg), bardziej wytrzymała, ciało jest bardziej zbite a skóra ładniejsza. A teraz problem: przyzwyczajona, że mogę jeść bezkarnie wszystko, zaspoka

    Odpowiedzi: 196 Ilość wyświetleń: 11938 Data: 2014-05-25 10:30:21 Liczba szacunów: 0
  • Split 3 dniowy 1 pytanie.

    Post
    Trening dla początkujących

    iwskazania medyczne : brak Zażywane suplementy : mam białko ale nie uzywam narazie Ostatnio przerabiany plan: split 3 dniowy w trakcie Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): wyciskanie 1x 80kg przysiad 1x 80kg martwy nie robie podciaganie 15 razy I mam nastepne pytanko. Na ławce j

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 543 Data: 2013-05-04 14:39:10 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-13F2e12F2e2011-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-Dieta-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif 1.Płatki Owsiane (90g)+Orzechy włoskie+2 jajka 2.Chleb+wędlina+pomidor 3.Ryż(100g)+pierś z kurczaka(50g)+1/2pomidora 4.Białko (150 ml mleka+150ml wody) 5.Ziemniaki(100g)+pierś z kurcza

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-13 23:05:29 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-17F2e01F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-dieta-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif 1.Płatki Owsiane z cynamonem (100g)+Migdały+Omlet 2.Chleb+wędlina+jajko 3.Makaron(100g)+pierś z kurczaka 4.Białko (200 ml mleka+100ml wody)+Miód (20g) 5.Ziemniaki+Makaron(100g)+pierś z

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-17 21:16:31 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-31F2e01F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20suplementy-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (100g) z cynamonem -Mleko (250ml) -Migdały (około 15g) -Białko SFD (zabrakło mi jajek) (33g) -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 mia

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-31 21:31:52 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-07F2e02F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementacja-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (100g) z cynamonem -Mleko (250ml) -Wiórki kokosowe (około 15g) -Jajka (2 sztuki) -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 miarka)

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-07 22:02:22 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-21F2e02F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementacja-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (100g)z cynamonem+truskawki -Mleko (250ml) -Migdały (około 15g) -Jajecznica (2 sztuki) -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 mia

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-21 23:01:20 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-28F2e02F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementacja-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (110g)z cynamonem+truskawki -Mleko (250ml) -Migdały (około 20g) -Jajecznica -ALC (1g) -Iron Horse Series Turbo Creatine (1 miarka) II

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-28 22:27:17 Liczba szacunów: 0
  • Damian_619-Road to MPJ 2013

    Post
    Trening dla początkujących

    http://liczniki.org/gif2/an-20F2e03F2e2012-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif http://liczniki.org/gif2/an-DietaF20iF20Suplementy-ffffffffffffxxxxxx24003-2-2-0-black004.gif I posiłek -Płatki Owsiane (120g)+cynamon -Mleko (300ml) -Migdały (około 20g) -Jajecznica -ALC (1g) -Mono (1 miarka) II posiłek -Chleb+wędlina -jajko III posiłek

    Odpowiedzi: 280 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-20 21:57:11 Liczba szacunów: 0