SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 7760717

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 96385 Napisanych postów 366936 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1676537
No tutaj tylko badania jak ug pozostają
2

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 999 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12532
Siema mam biegunki co 2 tygodnie mam refluks biorę dostinex od 4 miechów to powoduje zapalenie żołądka napiję się powerejda i na kibel napiję się soku i to samo czuły jestem w huvj lekarz mi przepisał lek enamera biorę od 3 tyg.. niewiele pomaga miałem brać 30 min przed na czczo a biorę do posiłku tak mi wygodnie na ulotce tak piszę że można brać ten lek jest dobry ? czy konieczne muszę brać na czczo ? Myślałem dorzucić siemię lniane po dexilant , mesopral źle się czuje na jedzenie także muszę uważać i w brzuchu czasem się przelewa i jak biorę potas w tabletkach nieorganiczny to czuje go na brzuchu i pierdzenie jest ed




Zmieniony przez - Bizon998 w dniu 2024-05-26 08:59:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 96385 Napisanych postów 366936 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1676537
To ile ty jesz tych ipp dziennie?
Pomyśl może i pogadaj z lekarzem o prokicie 3 razy po 50 do głównych posiłków u mnie sprawdza się idealnie

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 999 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12532
Teraz samą enamere 40 mg no i mam ten prokit to wrzucę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 457 Napisanych postów 1801 Wiek 37 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 31270