SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 7430614

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 202 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2610
jopekmp
Kolego nie trzeba odrazu wyzywac, chce tylko dojść prawdy, po to sie pytam bo chce tylko poszerzyć czy naprawić swoja wiedze na ten temat. Ja was nie wyzywam od takich czy takich. Nie jestem jakims amatorem chce tylko zoptymalizować swoje efekty, cwicze wbijam dluzszy czas chce przekroczyć jakies bariery. Nie wbijalem nigdy nic na pale, saa nie nadużywam jesli cos jest zbędne rezygnuje z tego.


Niektórym na tym forum się wydaje że jak ma pod nickiem napis "expert" to jest tu bogiem ;) nie zdają sobie sprawy co niektórzy, że osoba "nowa" na forum może mieć większe doświadczenie i większą wiedzę od tzw eksperta forum.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
Napis expert nie daje tu nic bo ma ko praktycznie każdy.
Ludzi z wiedza policzysz to na palcach reki.
Wszyscy którzy ja mieli i soe nią dzielili stad odchodzą, wojmir, gymsherpa itp. Każdy ma w dupie użeranie się z ciemnogrodem.

„Anaboliczna insa ale jakos doj**anych cukrzyków brak” Ciekawe.



Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2021-11-22 09:13:13

Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2021-11-22 09:18:15
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 31 Napisanych postów 886 Wiek 40 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29676