SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 7685320

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1086 Napisanych postów 672 Wiek 43 lat Na forum 227 dni Przeczytanych tematów 7101
Bizon998
Mind f***er
Bizon998
Siema mam biegunki co 2 tygodnie mam refluks biorę dostinex od 4 miechów to powoduje zapalenie żołądka napiję się powerejda i na kibel napiję się soku i to samo czuły jestem w huvj lekarz mi przepisał lek enamera biorę od 3 tyg.. niewiele pomaga miałem brać 30 min przed na czczo a biorę do posiłku tak mi wygodnie na ulotce tak piszę że można brać ten lek jest dobry ? czy konieczne muszę brać na czczo ? Myślałem dorzucić siemię lniane po dexilant , mesopral źle się czuje na jedzenie także muszę uważać i w brzuchu czasem się przelewa i jak biorę potas w tabletkach nieorganiczny to czuje go na brzuchu i pierdzenie jest ed







Zmieniony przez - Bizon998 w dniu 2024-05-26 08:59:59



U mnie IPP musi być na czczo, inaczej nie działa, a raczej działa bardzo słabo i z dużym opóźnieniem, trzeba wtedy zwiększać dawkę. A tak, 10-20mg z rana na czczo robi robotę.


Jak bierzesz ipp przed śniadaniem to ile czekasz żeby zjeść ?



30 minut.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 113 Napisanych postów 999 Wiek 33 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 12532
Bizon998
Mind f***er
Bizon998