SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286897

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 107
wiecie co.. poczytalam tu i owdzie i doszlam do wniosku, ze nie dziekuje ;)
ja sie duzo ruszam, bo tak mam, ze jak nie to lapie depresje, wiec nie o to chodzi.
ale trzeba bedzie zmienic nawyki zywieniowe.. i nawet znalazlam diete ladnie rozpisana pode mnie na dni 30 od pani dietetyk.
i zaczynam od zaraz ;)

what i am to you is not real.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 107
ach, bo zapomnialam dopisac, ze nie zalezy mi na efektach natychmiastowych. tylko na porzadnym jedzeniu z sensem.
a poniewaz sie duzo ruszam, wiec niedobor energii mi w chudnieciu nie pomoze.

what i am to you is not real.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 6
Witam

Ja startuje jutro mam nadzieje iż podołam. Przymierzałem się już prawie mc, w końcu stwierdziłem ze koniec. I od jutra zaczynam. Co prawda sesja w następnym tygodniu nie jest najlepszym pomysłem ale to nie ja ustalałem egzaminy :). Mam nadzieje że nie przewrócę się gdzieś przed egzaminem albo w trakcie. Nie rezygnuje z swoich nawyków tzn. jutro normalnie podejmę trud ćwiczeń.

Może ktoś jeszcze od jutra?? Tak żeby było co najmniej do pary :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 400 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 2658
hmmm....po tygodniu kopenhaskiej schudłam 1 kg, ale nie wytrzymałam dłużej i rzuciłam się na wafle :/
Jednym słowem przerwałam
No i przytyłam 3
buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Kurdę, może od jutra znów się skuszę z niewielką modyfikację - troszkę węgli więcej......
co mamy jutro w jadłospisie, niech no luknę

Szpinak żrę - chudnąć chcę :D

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 545
Witam serdecznie. Jest 3;12 w nocy, a ja jak głupia od 4 godzin siedzę i czytam od deski do deski ten temat,nie udało mi się jednak zaliczyć wszystkich 306 stron:D Poddalam się po 50-tej i oto jestem. A jutro tj. 17 stycznia wielka gra o wygraną "Jeden z trzynastu":> Sceptycznym mówię "Ja Wam pokażę"...sobie zresztą też:)

Jestem sila, ktora sama siebie mnozy, sama siebie buduje i sama siebie przerasta...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 530 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1958
Przestalam jesc z kartki juz dawno, bo w momencie kiedy bylo cos w jadlospisie nie moglam sie doczekac kiedy to zjem. Teraz jem naprawde wszystko ale lepiej zbilansowane, zawsze jesli wegle to i bialko. Wszystko pakuje w male pojemniczki i jem co 2-3 godziny. Oczywiscie licze te weglowodany i jest to o wiele latwiejsze niz liczenie kalorii i co najwazniejsze dziala:)

:) Wszystko da sie zrobic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 242 Wiek 35 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1179
XO ja dzisaj startuje :) Fuuu jaka ta kawa niedobra :P ide po pomidora do sklepu (przerwa w pracy).

ten bewszstyk to co to moze być i jak przyżadzone ??

<>> When is no more room in hell, the dead will walk on earth <<>


MOJA PRZEMIANA W TRAKCIE ;) http://www.sfd.pl/OD_ZERA_DO_BOCHATERA_:_-t669318.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4934 Napisanych postów 21619 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 93506
miecho np. wolowe upieczone na patelni w przyprawach albo piers

Malinowy blog kulinarny - od str. 60 keto szama http://www.sfd.pl/[BLOG]_Cud,miód_i_MALINA_-t1082118.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 227 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1582
Ludzie dajcie sobie spokój z tą głupią dietą - kopenhaską. Ktoś wziął kartkę od brudnopisu, nabazgrolił jakieś składniki, rozsiał po necie i nazwał to dietą kopenhaską. Nie wiem dlaczego jogger w pierwszym poście napisał, że jest ona opracowana przez szpital w Kopenhadze, jak powszechnie wiadomo, że szpital ten zdementował plotki, że ona tam powstała.
Równie dobrze każdy z nas może wymyślić dietę szwedzką, norweską lub finlandzką.

Mnie się kiedyś udało w 2 tygodnie zrzucić 10 kg. Wcale nie stosowałem diety kopenhaskiej, tylko (jaki ja głupi wtedy byłem) drastycznie obniżyłem ilość spożywanych kalorii do 800-900 na dzień. Waga zleciała - ale zapewne znaczna część z tych 10 kg to była woda i mięśnie. W kolejnym miesiącu przytyłem 10 kg, ale bilans był o wiele gorszy, bo na diecie straciłem mięśnie, ale odzyskałem sam tłuszcz

Jednak w końcu zmądrzałem i już nigdy więcej takich głupich eksperymentów. Najlepiej poznać swoje zapotrzebowanie kaloryczne i trochę obciąć kalorie, ja obecnie obcinam o 700kcal (ale to tylko w krótkim terminie), czyli wcinam 2200 kcal na dzień przy zapotrzebowaniu 2900 kcal. Do tego oczywiście ćwiczenia fizyczne.

2-3 posiłki na dzień to przecież głupota. Pamiętam, na diecie 800-900 kcal, że ledwo się na nogach trzymałem, na nic siły nie było, o śnie mogłem zapomnieć, koszmary o jedzeniu to norma , cały czas zimno, spowolniony metabolizm. Nikt mi nie wmówi, że jest pełen wigoru i może ćwiczyć na diecie kopenhaskiej. A jak chcecie zahamować rozpad mięśni, jak na kopenhaskiej nie ma ani wystarczającej ilości białka, ani sił na ćwiczenia siłowe.

Najlepsze wyjście na trwałe schudnięcie (spalenie tkanki tłuszczowej, przy jednoczesnym utrzymaniu tkanki mięśniowej) to racjonalna dieta, oparta na ważnych składnikach dla naszego zdrowia i ćwiczenia. Jako, że wielu z was chce za każdą cenę zrzucić kg i zapewne spróbuje kopenhaskiej, to ja wrzucę tu jej przeciwwagę, możecie ją nazwać finlandzką albo szwedzką

Dieta 1650 kcal - dla Pań ćwiczących, 1 trening siłowy po obiedzie i 1 trening aerobowy po kolacji (treningi krótkie, 10-15 minutowe, 30 minut dziennie ćwiczeń to chyba niezbyt wiele)
Panowie możecie zwiększyć dawki spożywanych ilości, nie polecam obcinać więcej, niż 700 kcal od dziennego zapotrzebowania.

I. posiłek: grahamka + pół banana + jabłko (220 kcal)
II. posiłek: 100 g. jogurtu naturalnego + 4 łyżeczki zmielonych ziarenpestek (1. dynia, 2. siemie lniane, 3.słonecznik, 4. sezam)
(200 kcal)
III. Obiad - {500 kcal} - co mama ugotuje
Po obiedzie (1,5 h przerwy) polecam krótki trening siłowy (10-15 minut)
IV. sałatka jarzynowa 100g (4 łyżki) + 100 g ugotowanych piersi z kurczaka (250kcal)
V. Kolacja - ugotować 250ml mleka + 2 łyżki kaszy manny + 1 łyżka płatków owsianych + 1 łyżka płatków jęczmiennych (300 kcal)
Po kolacji (1,5 h przerwy) polecam trening aerobowy (15 minut wystarczy, trochę poskakać, potańczyć, pobiegać, jeśli ktoś oczywiście chce, to może dłużej ćwiczyć)
VI. 2 łyżki sałatki jarzynowej (50g) + 100 g twaróg chudy (180 kcal)

Wyszło 1650 kcal, efekty w porównaniu do kopenhaskiej - w postaci mniejszej ilości kg na wadze - będą zapewne wolniejsze. Jednakże musicie sobie zadać pytanie, czy dążycie do tego, żeby ważyć jakąś tam ilość, czy do tego, żeby nie mieć tłuszczyku. Jeśli chcecie się pozbyć tłuszczu, mięśni i wody to polecam kopenhaską. Jeśli chcecie (w miarę zdrowo) zrzucić tłuszczyk to polecam powyższą (finlandzką )
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 30354
"
Zaczełem biegać, zrobie na stadionie 3-4 do 5 kolek pod 400metrów. Czy mogę biegać dwa razy dziennie? OD jutra mam ferie więc moglbym polaczyc takie bieganie z kopenhaska :]
"
Tak, ale biegać wyłącznie na luzie, z zapasem tlenowym pozwalającym na prowadzenie (z trudem ) rozmowy; przy niskim glikogenie pracują tylko włókna czerwone więc ogólna wydolność jest naturalnie niższa.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

Nutlove-choco