SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286589

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36062
nie doczytałem wypowiedzi nt. fitnesk... mnie się te fitneski (z linków Tyki) całkiem podobają - nie wiem co mozna im zarzucić?

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 530 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1958
Tak jak napisalam to kwestia gustu. Jednym sie podoba to innym tamto. Skad wiesz Grasik czy ja sie dobrze odzywiam czy tez nie, to ze jestem raz na dwa lata na kopnhaskiej o niczym nie swiadczy. Nie jestem mezczyzna, wiec inaczej patrze na kobiety. Natomiast osobiscie nie chcialabym byc az tak umiesniona, niektore Panie wygladaja ok, ale sa takie co przypominaja HEROLD BABY. Oczywiscie ze lepiej jesli kobieta wyglada na wysportowana niz ma jej wisiec sadlo.

:) Wszystko da sie zrobic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Skad wiesz Grasik czy ja sie dobrze odzywiam czy tez nie,

To widać z wiekszości wypowiedzi, nie trzeba być geniuszem aby wysnuć wnioski

to ze jestem raz na dwa lata na kopnhaskiej o niczym nie swiadczy

owszem, świadczy - ktos kto się prawidłowo odżywia i ćwiczy nie ma potrzeby bycia na takich dietach nigdy

Nie jestem mezczyzna, wiec inaczej patrze na kobiety. Natomiast osobiscie nie chcialabym byc az tak umiesniona

Yessooooo, skończcie już to Bravo Girl bo mi sie coś w środku przewraca jak to czytam (a czytać poniekąd muszę z moderatorskiego obowiązku)

to jest forum SPORTOWE jakby ktoś nie zauważył a dział sie nazywa Fitness !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 4438 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 20875

<...be nobody's darling- be an outcast...>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7053
a tak fajnie było na forum.... dylematy :brokuly, czy pieczarki?
a teraz okazuje się, że jesteśmy głupie
i jak tu być na kopenhaskiej?

jestem w formie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 530 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1958
tja........

:) Wszystko da sie zrobic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 530 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1958
Jak widac Tyka lubi jak babka ma niezly biceps buhhhaaaa, dobra ja sie poddaje. Jesli ktos ma pytania co do kopenhaskiej, to prosze bardzo, na inne tematy nie rozmawiam:)

:) Wszystko da sie zrobic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 22600 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 112308
nie wiem, co w tym śmiesznego, jeśli ktoś loobi wysportowaną sylwetkę u pań; roownie dobrze można by wyśmiać to, że wolisz bardziej eteryczne i asportowie wyglądające panie
a co do "zarzootoow" kierowanych do mnie to... tyka ubiegł mnie z odpowiedzią, bo mooszę się z nim zgodzić

28:06:42:12
That is when the world will end.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 530 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1958
Amen:)

:) Wszystko da sie zrobic

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49726 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
eteryczne i asportowe

cudny eufemizm
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

BF