SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1334046

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
nie szaszłyka tylko befsztyka....to juz pierwsze objawy..pewnie:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 239
Gra wobec tego trzymam kciuki...
Ja wybrałam sobie nieco inne godziny posiłków.Kawa 7:00, lunch 11:00 a obiad 16:00. zauwazyłam ze jak nie mysle o tym wszystkim i zajmuje sie czyms cały czas to jest dobrze, ale jak tylko zaczynam analizowac i wyobrazac sobie to i owo, nachodza mnie czarne mysli zeby moze tak kawałeczek czegos skubnąc, ale szybko je odpedzam. zmeczenia ani wyczerpania narazie nie czuje, meczy mnie tylko ta wewnetrzna walka,ale w koncu mam okazje sobie udowodnic ze potrafie byc silna. Trzymaj sie cieplutko, tak jak wszyscy dietowicze... POWODZENIA !!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
jogger, pytałam dlatego, ponieważ wyczytałam kiedyś, że można ćwiczeniami poprawić sobie biust, nie chcę wygladać jak kulturystka...ale moje A-jak by sie mogło trochę do B podciągnąć...ogólnie jestem szczupła, przy 165 ważę 54 kg, mam taką wagę z 15 lat, wracałam po każdy dziecku do niej, ale zawsze bardzo ją kontrolowałam i jestem b. nieszczęśliwa jak mi cosik przybędzie-dlatego ten tydzień diety..3 kg akurat
czy jest ten temat moze, czy jakies ćwiczenia na forum, i czy z Twoich praktyk spotykałes sie z tym że kobietom może podrosnąc biust?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
asztka, no ja mogłabym do południa nic nie jesć, ale wieczorami to bardzo lubię podjadać, słodycze uwielbiam, a szczególnie czerwone wytrawne wino, piję czesto i tego bedzie mi brakować, dlatego te godziny chyba bedą dla mnie dobre..bo kolacje jadłam późno ok.21,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 239
No i kolejny dzień dobiega końca, nie jest łatwo ale sądze że warto. Przeglądałam dzisiaj stronki z innymi dietami, pora zacząć zastanawiać się co po tych 13 dniach, zastanawiałam się nad makrobiotyką. Życze wytrwałości każdemu z osobna :) Gra trzymam za Ciebie kciuki w szczególności ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
makrobiotyka..mój kolega odżywia się tak...ale to cała filozofia życia, jeździ specjalnie do Czech po jedzonko..ogólnie dieta pracowita i droga, sam robi majonezy, piecze chleb, żadnego mięsa, ani ryb, ciężka dieta, cukru też nie..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 239
więc jeśli nie makrobiotyka to mam tu jeszcze kilka propozycji, min. krótkotrwałe diety cud, a moze po prostu zwykła dieta 1000 kcal. nie wiem sama, mam jeszcze troche czasu zeby sie zastanowic. A powiedz jak sie czujesz po pierwszym dniu?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
na razie dobrze...dlatego, że zjadłam tą pierś z kurczaka tak późno-nie czuję głodu, cały dzień nie odczuwałam za bardzo, ale jakbym zjadła o tej 16 to bym miała problem...a kurczak obsypałam carry i ziołami prowensjalskimi..jakoś tam..to można..było całkiem znośne, a Ty juz 3 dzień..nie? ćwiczysz coś...ja może jutro rano poćwiczę..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7053
a ja ósmy dzień i dobrze się czuję, dużo pracuję więc nie myślę o jedzeniu, brzuch bardziej płaski i lepszy humor

jestem w formie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 207
ile udało Ci się schudnąć...jesz jakieś witaminy..?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

nutloveb