SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1481106

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 146
Wlasnie zmeczylam szpinak z jajkami zostal mi pomidor a wlasciwie to pol..Nie jest zle :) ja tez cwicze robie sklony i troche sie rozciagam.Rozciagam sie 3 dzien i juz umiem szpagat.Grubcia na nogi robie przysiady i chyba skutkuje.Jakie biore tabletki na tuszczyk to Ci napisze mailem,bo nie moge oficjalnie promowac artykulow.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11144 Napisanych postów 51507 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
czekam na wiadomosc i opis cwiczen jesli mozesz na rozciaganie ...
do orange jestem calkiem zielona, silownia jest mi obca cwicze duzo na brzuch ale w domu i bardzo dziala ! ale co to ten treking czy jakos tak ? schody zle dzialaja na moje nogi...b obardzo szybko wychodza mi miesnie na lydkach ... mma lydki jak facet ogromne cholernie twarde lopaty... wygladaja brzydko !!! :( a po schodach sie rozszerzaja jeszcze... moze jakies dokladniejsze opisy cwiczen, a propos przysiadow nie ma roznicy jesli nie umiem zrobic przysiadu na plaskich stopach ? nie [potrafie utrzymac rownowagi i od razu lece... zawsze do dolu dochodze na palcach. a teraz lece na silke pierwszy raz od ho ho nie wiem ilu lat. moze tam mi tez ktos cos doradzi czekam na odpowiedz buziakuje i zycze powodzenia startujacym. ps szpinak bleeee ! kalafiory i brokuly rulz :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 26 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 288
witam wszystkich!
grubcia, jeśli chodzi o ból w nogach to prawdopodobnie brakuje Ci magnezu. ja będąc na kopenhadze brałam magnez, potas i wit.C.