SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286978

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49744 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nie potrzebny magister, wystarczy zdrowy rozsądek

o ile pamiętam, około 17 gram cukru w 100 gramach i ty sie pytasz czy one są odpowiednie ??? tak, odpowiednie do gwałtownego poniesienia poziomu cukru we krwi i wystrzelenia w kosmos poziomu insuliny, co skutkuje ... tym o czym mowa w setkach innych artykułów na tym forum
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 97
O kurde, a ja je wcinam od roku i nie podejrzewalam nawet,hi,hi;no dobra, to jakie platki mogę sobie jeść, bo chyba nie muszę z nich rezygnować całkowicie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49744 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
płatki owsiane - polecam z czystym sumieniem

poza tym, czy w ramach licencjatu edukacji zdrowotnej nie uczą tego że na opakowaniach produktów znajdują sie z reguły tabele wartości odżywczych i że warto je czytać ?

i jeszcze coś ... wiesz , bardzo Ci współczujemy, tu wszyscy są niebieskie ptaszyny, nie mają rodzin ani dzieci, ani nie muszą pracować, żyją z gigantycznych odsetek od kapitału i nie wiedząc już zupełnie na co trwonić swój nadmiar wolnego czasu trwonią na ćwiczenia ....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36062
im wiecej błonnika tym lepsze (czekam aż Tykula mnie objedzie za coś)

I młoda mama nie powinna uzywać słowa "kurde"

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49744 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
niniejszym objeżdżam Cię
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36062
Czuje się objechany

I Tak jak Tyka powiedzial - ja np. wynudze sie w kancelarii i albo spać nie moge z tych nudów i na 7 rano idę na siłownie albo z nudów po pracy o 20..

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 97
Nie ma jak "dobre słowo i życzliość" panowie.
Dla twojej wiadomości Tyka to nauczyli mnie na tych studiach,że czyta się etykietki, jednak nie za bardzo kazali zwracać uwagę na węgle, a na tłuszcze, wiec tak robiłam.Zresztą czytam takie pisemko dla kobiet z świata fitt, i tam też KURDE nic o tym nie pisali.A co do twojej przemilej osoby to chyba brakuje ci magnezu, albo za duzo u ciebie tego wspaniałego zdrowego rozsądku, którego tylko pozazdrościć???!! Krzywdy ci nie zrobiłam, ceniłam za dobre rady, a tu okazuje się, że nie warto z tobą wchodzić w polemikę.Jeżeli masz dzieci, to już wiem co czuła twoja żona zajmując się nimi od zmierzchu do świtu, ja niestety nie preferuję ćwiczeń z dzieckiem na plecach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
VLAD.IV ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 10634 Wiek 45 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 36062
"kobiet ze świata fitt" - co to jest...

Karolyy - spokojnie - zbytnio sie obrazasz i obruszasz... nie mozna tak reagować, bo to, że ktos wtrąci jakąś złosliwą uwagę nie znaczy, że chce Cie zabic...
W tych czasach nikt nikt nie cierpi na nadmiar wolnego czasu... trzeba go sobie organizować, czego Tobie zyczę...
A Twoj mąż mógłby nie zwalać na Ciebie wszystkich obowiązków... jesli chce mieć żonę laskę - taka moja (faceta) opinia

członek-mafia.suple.hardcor.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10876 Napisanych postów 49744 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Karolyy ja pisze swoje uwagi z życzliwości, abyś spojrzała na swoją sytuację od innej strony i nie dała się zwieść pozorom i wymówkom które są bardzo łatwe do wyeliminowania o ile jedynie sie chce. Bez żadnej złośliwości. Sorry jeśli poczułaś sie urażona, ale czasem szturchaniec lepiej sprzyja mobilizacji niż głaskanie po główce.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 25 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 97
No jak miło:)Mój mąż niestety ma taką pracę, a właściwie dwie, no więc jak ma wolny czas to chce też iść na siłkę, co niestety ostatnio bardzo zaniedbał, albo chcemy spędzic jakoś miło czas razem z dziećmi.Jak to sie mowi coś za coś, manna z nieba nie leci, a laską to i tak już jestem wiec się chyba moją figurą nie zamartwia.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

Wheya