SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1286464

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
ja mam tłuszczu tyle, że starczy dla wszystkich, więc nie mogę dodawać kalorii, raczej obcinać

obcinasz -> organizm panikuje że go głodzą -> zwiększa zapasy

jeść więcej i więcej się ruszać <- to podstawowa taktyka w zdecydowanej większości przypadków skuteczna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7053
pewnie masz rację, ale może jeść inaczej, co innego, o innych porach itd
dalej nie wiem o czym piszę, ale pracuję nad tym
dobranoc

jestem w formie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
wszystko masz podane jak na tacy :

http://www.sfd.pl/temat209117

nie szukaj wymówek

bierz się do roboty !

narzekac ma się prawo dopiero jak się coś zrobi a nie zanim się zrobi
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 162 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 7053
dzięki, trudno tego nie zrozumieć, chyba się uda
mam pytanie, co w dni bez treningu z tymi posiłkami przed i po - takie same? (pisałeś, że trening 3-4 razy w tygodniu wystarczy, i ja tak trzymam)
pozdrawiam i lecę pracować
dziś idę na łatwiznę i wezmę szynkę w plasterkach i sałatę rzymską no i łyżeczkę do jogurtu
pa

jestem w formie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
w dni nietreningowe zastępujesz te posiłki okołotreningowe jednym zwykłym posiłkiem w postaci dowolnego źródła chudego białka plus niemal dowolnych warzyw plus nieco zdrowych tłuszczy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 320
Oh, ja nie łączę diety tylko z mniejszą ilością jedzenia. Ani nie mówię, że należy się obżerać. Chodzi po prostu o to, żeby zachować umiar - we wszystkim, także w swoim oddaniu dla sportu czy szczupłej sylwetki.
Jakiś czas temu maniakalnie ćwiczyłam, teraz siedzę na odwyku i uczę się maniakalnie nie ćwiczyć. Niestety, owocuje to nadwagą, bo jem tyle samo co przedtem, a ruszam się mniej. Miedzy innymi dlatego ta kopenhaga, żeby wytłumaczyć organizmowi, że już nie spalamy dziennie 3 czy 4 tys. kcal a jedynie, jakieś 2.
A że jest to forum sportowe, to wiem. Swego czasu przeżyłam dzięki niemu szóstkę Weidera. I podziwiam ludzi, którzy są wstanie zrezygnować ze wszystkiego na rzecz sylwetki. Tylko ja wiem, że sylwetka to nie wszystko.

A tak poza tym i w kwestii tematu - czwarty dzień kopenhagi za mną. Wogóle głodna nie jestem i zaczyna mi się podobać ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
nikt z niczego nie musi rezygnować, wystarczy postępować madrze i nie popadać ze skrajności w skrajność tak jak ty to robisz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10873 Napisanych postów 49724 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
czwarty dzień kopenhagi za mną. Wogóle głodna nie jestem i zaczyna mi się podobać ;)

mniej podoba się to twojemu organizmowi

coraz więcej białek z mięśni idzie na produkcję energii

wątroba intensyfikuje proces neoglukogenezy przerabiajac białka na glukozę

organizm czując że go głodzą powoli zaczyna oszczędzać zapasy tłuszczu i pozbywa sie tego bez czego w tej sytuacji najłatwiej mu się obejść, czyli mięśni, a należy dodać że najszybciej się pozbywa mięśni niećwiczonych

przez pierwsze trzy dni traciłaś głównie wodę i glikogen mięśniowy, teraz lecieć poważniej zaczynają mięśnie

te straty będą trudne do odrobienia, w odróżnieniu od strat tłuszczu

dodajmy do tego jeszcze spowolnienie tempa przemiany materii spowodowane zmniejszeniem beztłuszczowej masy ciała

no ale każdy jest kowalem własnej sylwetki i może robić co mu się tylko podoba, więc powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 103 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2871
Tyka: Ludzie po prostu uwielbiają uczyć się na własnych błędach - to naturalne i powszechne.
Mało kto decyduje się na oszczędzenia czasu, zdrowia i psychiki - i postępowaniu według rad tych, którzy już te błędy popełnili.

www.kasiamrozek.megacenter.pl

czemu wszystko co mnie interesuje jest trudniejsze od tego, co mnie nie interesuje...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 34 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 320
Zaryzykowałabym twierdzenie, że mój organizm zaczyna się cieszyć. W ciągu ostatnich trzech dni zjadłam więcej normalnych posiłków niż przez ostatni miesiąc. Do tego zaczęłam jeść regularnie i nie jem przed snem. Głodna zaczynam czuć się koło godziny 23, co normalnie owocowało u mnie pożeraniem np. tostów.
Nie jem pieczywa (normalnie 3-4 bułki dziennie), nie pożeram słodyczy, jem wreszcie owoce, warzywa i jogurt naturalny, zamiast Danio. Zjadam mięso w innej formie niż w KFC.
Wyszłam z założenia, że nie muszę się kopenhagą głodzić, po prostu stosuję się do zaleceń jakościowych, zalecenia ilościowe traktuję raczej jako wskazówkę. Ale ja nie walczę o kilogramy, ja walczę o regularność, co zresztą napisałam już wcześniej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

BF