SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1293646

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 36
Minal pierwszy tydzien. Nie bylo az tak zle, moze troche mi sie wczoraj (dzien 7) krecilo w glowie, ale na szczescie minelo. Efekt po pierwszym tygodniu, 4.5 kg na minusie, az mi sie chce zaczynac drugi tydzien. Chocby jeszcze tak ze dwa kiloski.......
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 743
witam ejstem nowy tutaj mam zamiar zaczac ta diete bo mam male sadelko a musze schudnac 7 8 kg zeby miec ladna figure ale to musi byc sam tluszcz mam jedno pytanie czy ktos mogl by mi podac nazwe tej kawy bo nigdy nie pilem kawy i nie wiem ktora jest czarna ktora nie poprostu ise nie znam prosil bym o nazwe thx

smrut perfum i zapach gowna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 739 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 638
Kup sobie jakąs tańszą (nie tanią) rozpuszczalną,zółta jacobs czy tchibo, ja piję maxwella, kup 100 g słoiczek. Jak nie pijasz kawy, to na szklankę (taka na przykład z uszkiem, brązową) syp pótorej łyżeczki najwyżej. Jedni sypia łyżeczke, ja dwie czubate, ale ja pijam kawę i troszkę latek już mam Pamietaj, że kubek ma wieksza pojemność.

Precz z dietą!!!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30354
"
a jakiś jogurcik owocowy bez cukru?
"
Zawsze to będą dodatkowe kalorie - owoce to fruktoza (cukier owocowy), mleko to laktoza (cukier mleczny), ale jak nie sposób wytrzymać, trzeba czasem ulec

Zmieniony przez - jogger w dniu 2005-06-27 11:34:54

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30354
Po kawie osoby wrażliwe mogą odczuwać problemy, więc polecam specjalną wersję Astry niedrażniącą żołądka.

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 30354
"
moze troche mi sie wczoraj (dzien 7) krecilo w glowie, ale na szczescie minelo
"
Przy niedocukrzeniu warto coś zjeść poza programem (choćby grzankę)

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 27
Witam Jogger właśnie wczoraj zakończyłam dietę, czułam się ok i schudłam 4,5 kg teraz ważę 57 przy wzroście 170. Mam pytanie, co powinnam teraz jeść, aby nie przybrać na wadze a konkretnie, jakich produktów unikać, co jeść, aby nie mieć brzuszka, ponieważ to jest mój główny problem wszędzie schudłam, ale brzuszek pozostał (mniejszy, ale jest) ewentualnie, jakie ćwiczenia wykonywać, jeśli aeroby to jak długo lub ile powtórzeń.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 32
Pierwszy dzień.Waga rano 72,600.Jestem już po pierwszym posiłku ( brokułek , pomidor, jaja),jedyne odstępstwo to dodatkowa kawa i herbatka, jestem najedzona , na razie nie czuje się jak na diecie,zobaczymy wieczorkiem , wtedy mam wilczy głód
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 743
olago bardzo dziekuje za pomoc jakobasa to chyba moja babcia ma to sobie odniej wezme lol dziekuje za po moc jak bede mial wiecej pytan to zapytam narazie nie mam zadnych powodzenia

smrut perfum i zapach gowna

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 44 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 743
wlasnie wymyslilem nowe pytanie lol

w tym menu co jest opisane na pierwszej stronie grzanka to jak ta grzanke przyzadzic mogl by mi ktos opisac jak przygotowac jakis posilki czyn mozna uzyc jakies przyprawy i co to ejst babsztyk czy cos takiego prosil bym o pomoc dziekuje kazdemu co pomoga

smrut perfum i zapach gowna

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

Shaker