SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1333826

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
jeszcze jedno czy ten befsztyk to mozxe byc inne miecho, bo nawet nie wiem jak wyglada befsztyk i po drugie jak go mam smazyc ?? mozna w ziolach ? i czy mozna chociaz lyzke oleju uzyc zeby mi sie to nie poprzepalalo czy lepiej udusic na wodzie ?
czemu w tej diecie nie ma nic z czym mozna by zjesc ten kawalek szynki albo befsztyka, kaszy ryzu, ziemniakow, cholera grzanke cokolwiek :D:D:D:D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
wiem ze marudze ale gotowany kurczak jest dla mnie nie do przeskoczenia nie lubie gotowanego miesa, znaczy moze to miec skutki wymiotne :P ...moge to czyms zastapic albo zrobic inaczej np grilowac ? poradzcie ... bo jesli nie to musze sobie ta diete odpuscic :(
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Hej, dzisiaj moj 7 dzień. Jakiś czas temu zjadłam gotowaną pierś kurczaka (wołowiny nie lubię)i czuję się najedzona. Pierś kurczak i jablko bardzo sycą. Mam nadzieję, że wytrzymam do wieczora. Dzisiaj idę na siłke więc trzymajcie kciuki, żebym tam nie padła.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Gabriellka, wiem że teraz już dobrze wyglądam (również dobrze się czuję). Chcialam schudnąć tylko dwa, trzy kilo. Nie wiem ile udało mi się zrzucić, ale po ubraniach czuję, że jest tak jak kiedyś (to znaczy jak ważylam 48).
Jak już zaczęłam tą dietę to ją skończę.
Cieszę się że chudniesz, ale pilnuj się, wtedy efekty będą bardziej widoczne i długptrwałe. Ja jak stosowałam tą dietę 1,5 roku temu (rygorystycznie), to nie miałam problemów z wagą. Dopiero jak odstawiłam tabletki trochę przytyłam, ale juz jest ok i mam nadzieję ze tak zostanie.

Grubcia mięso z kurczaka możesz grillowac, ja też czasami jem grillowane mieso. Mozesz też dodać jakieś zioła ale lepiej nie sól (to się tyczy również wołowiny i ryby).
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Yvonne to rozumiem że jeżeli nic ale to nic nie dodam to jest szansa na długotrwałe efekty. Jak zaczynałam diete (dziś 8 dzień) to jakoś tak bez większego entuzjazmu trochę nie chciało mi sie wierzyć w te zrzucone kilogramy ale jak wczoraj weszłam na wagę 3 kilo mniej tylko 3 ale dodały mi otuchy. Naprawde trzymam sie rygorystycznie. Odmawiam wszytskiego a kilka imprez sie po drodze trafiło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
dzieki za dowpoeidz a moze mi ktos jeszcze odpowiedziec na tego pierwszego posta czyli troche wyzej ... :( chodzi mi o te dodatki w postaci tabletek czy czegos takiego... doradzcie... no iczy mozna befsztyk czym innym zastapic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
2/3 szklanki jogurtu , czy 2 albo 3 jogurty ? :o
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 122 Wiek 36 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 2364
2 albo 3 szklanki jogurtu naturalnego... to pytanie sie co 2strony przewija.. wogole to mam pytanie odnoscnie czwartkowego twarozku ktorego niecierpie..jestem w stanie go tylko na slodko zjesc wiec nie wiem co lepsze albo nie zjesc go wcale albo doadac do niego troche dzemu niskoslodzonego/owocka startego/soku z kompotu obiadowego albo czyms zastapic..tylko czym??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
mia mia dzieki za pomoc :) czytalam odpoiwiedzi do 16 strony ... dlaej nie mialam sily i wszytsko zaczelo mi sie mieszac a trudno zebym przeczytala 112 stron :o
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
MIA_MIA możesz twarożek zastąpić serkiem wiejskim, jak lubisz.
Tu chodzi o białko więc mogą to byc też dwa jaja.

Ja sie pilnuje no bez jaj, jal codziennie w domu jakieś za***iste zarcie a ja sie nad szpinakiem modle. Poza tym to chyba te "grzechy" nie mają znaczenia, chyba ze na tej diecie duzo jeść nie można? A otręby to jedzenie pozbawione energii.

Sama już nie wiem

Jestem pod koniec 7 dnia, na półmetku. Dziś mi się nawet jeść nie chciało. To dobrze bo obiadu dziś nie ma.

Jutro wielkie ważenie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

nutloveb