SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska i wegetarianizm

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11719

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334
witam,
z zainteresowaniem przeczytalam artykul o dietce kopenhaskiej, ponadto naocznie widzialam rezultaty zastosowania w/w u mojego szefa
i zdecydowalam sie diete przeprowadzic, prosze o pomoc w roziwaniu kilku watpliwosci
przede wszyskim czy dieta wymaga jakiegos przygotowania, w sensie dietetycznym tuz przed
ponadto hm...diety wegetarianskiej jako takiej nie stosuje , ale miesa nie jadam, i stad moje pytanie odnosnie zastapienia miesa w tej diecie ,
wyczytalam ze mozna przez tofu , hm....no wiec ile tego tofu nalezy jesc w trakcie jednego posilku
i jeszcze kwestia dolozenia L-karnityny oraz choliny + inozytolu hm...ile tego brac i gdzie to mozna kupic...bo ja troche zielona jestem
pomoze ktos ?
pozdrawiam goraco
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
He, he, he... I po co Ci to bylo Ptasiek?

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
Pomimo pochlebnych opinii kilku osob jestem zdecydowanym przeciwnikiem takich diet (glodowkowych) ale to Twoja decyzja.

Mieso mozesz zastapic (z prostszych wariantow) chudym twarogiem, bialkami jaj, tunczykiem z wody.
Jaka iloscia - sprawdz w tabelach kalorycznych i poprzeliczaj.

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334
hm......no ale to nie jest przeciez dieta glodowkowa to raz, chyba ze ja zle rozumiem pojecie
a dwa chodzilo mi o to czym mozna zaztapic mieso nie w ogole w diecie, ale w diecie kopenhaskiej
ale i tak dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
To jest glodowka!!!
Dzienne dostarczasz 500-700 kcal. To glodowka.

A tymi produktami mozesz zastapic mieso w tej pseudo diecie.

BTW: poszukaj w wyszukiwarce, bylo dosc duzo postow nt. temat gdzie sa opinie ekspertow np. tutaj:
http://www.sfd.pl/Topic.asp?whichpage=1&topic_id=82969

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!
1

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334
hm....no przemysle to, ale moja motywacja nie skupia sie na odchudzaniu tylko na wyregulowaniu przemiany materii, i ok, czytalam o tym ze, wg. niektorych, jedyaa droga do tego to czeste i male posilki i ruch, ale u mnie to niewielkie rezultaty odnosi
a mam jeszcze pytanie o te dodatkowe odzywki czy jak je zwac, bo w tym temacie nie wiem niczego
i wielkie dzieki dla Ciebie
jak powiesz jak to dam Ci soga
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
Takie podejscie juz mi sie bardziej podoba.

Wypelnij profil i opisz swoje problemy. Moze cos poradzimy.
Co jest powodem, ze chcesz "regulowac" przemiane materii?

Moze Cie zainteresuja te posty:
http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=64042 by Smoczek
http://www.sfd.pl/topic.asp?whichpage=1&topic_id=89657 by Tyka i Verona

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334
zapoznam sie rzecz jasna
a regulowac chce bo wydaje mi sie ze jem niewiele (a mam ochote na wiecej , ruszam sie duzo (na wiecej nie mam czasu)
poza tym nie bardzo wiem co to jest profil i jak go wypelnic
ciezka wspolpraca ze mna bedzie ;-\
podam inf. istotne wg. mnie
172 wzrostu, waga ok, 55-56, kiedys 65-70
od dwoch lat juz chyba biegam regularnie min 4-5 razy w tygodniu tempem b. umiarkowanym ok 1.5 do 2 godzin - wieczorkami. I tu sie moja aktwynosc fizyczna konczy......definitywnie ups.....
Posilki,

rano: owoce + twarog lub kefir, od czasu do czasu jakies otreby, platki owsiane, jeczmienne itd
i to sie rozklada na sniadanie pierwsze i drugie
obiadowo: ryz wymiennie z kasza (przewaznie sam- gotowanie to nie moja pasja)
kolacja: jakies warzywka salatkowo, glownie pomidor, ogorek to w sezonie , bo poza to sobei daruje


mieska nie jem bo nie lubie, czasem jakis tunczyk sie zaplacze
hm...bywa ze, naprawde b. rzadko pokusze sie na slodycz i ser zolty, to moje wielkie namietnosci , no i chcialabym czesciej
i to tyle co mi przychodzi do glowy
jesli to jest profil to moja inteligencja jest wielka
pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
Tu sie zarejestrujesz i wypelnisz profil:
http://www.kulturystyka.pl/klub/register.asp?mode=haslo

Jezeli chodzi o diete to typowa kobieca z pism ilustrowanych. Jesz bardzo malo i jeszcze mniej bialka. Sugerowalbym zmiane nawykow zywieniowych.
Do podkrecenia metabolizmu:
1. zwieksz ilosc posilkow do 4-5 ale to maja byc posilki!
2. mozesz dodac troche innych rodzajow aktywnosci lub zamienic biegi na np. fitness, silownie. Mnie osobiscie silownia baaaardzo podkreca apetyt.

Jakby co to pytaj.

______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1290
A czy od tego biegania nie masz mięśni??To takie pytanie nie do temetu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 10883 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 44966
Ups... Mialem przeedytowac a wpisalem taka sama nastepna odpowiedz.

Wg mnie przy takiej diecie ciezko jakiekolwiek miesnie zrobic ale poczekajmy na Dage.
______________________________
Niepijacy kawy i nieleniwy Kawosz.
Chyba nie chce byc grubasem.
______________________________
Doradca w Odżywianiu
BTW: Nie ukladam diet!!!!

Zmieniony przez - Marcinecki w dniu 2003-07-23 09:24:44

pierwsza by zobaczyc twoje oczy...
druga, druga... by zobaczyc twoje usta...
trzecia po to by zobaczyc cala twoja twarz...

A.W.O.L.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 334
no generalnie bieganie zrobilo mi b. dobrze i o ile na poczatku mogalm przebiec 500m to teraz spokojnie bez przyspieszonego oddechu i wiekszego wysilku 16km
jestem wielka, hmm....
fitenss i silownie probowalam ale nie jest to to co tygryski lubia najbardziej
bieganie z kolei pokochalam i uzaleznilam sie
co do miesni to nie widze ,ale generalnie sylwetka b. sie poprawila
i jestem zadowolona z figurki, jedyne co to nie podobaja mi sie rece ;-(
ale mam swiadomosc ze jem bardzo malo (biorac pod uwage aktywnosc w ciagu dnia)
ale nie moge nic zwiekszyc bo zaraz to czuje w bioderkach
i stad byl moj pomysl na kopenchaska
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dieta2

Następny temat

urzadzenie do pomiaru % tluszczu

nutloveb