SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta kopenhaska

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1334022

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
to idealnie że to odkryłaś...znajoma,też miała niedoczynność - wolniejsza przemina materii,kłopoty z koncentracją..... zbyt niskie TSH, i t3 w sumie tylko t4 w porzo,dostaniesz jodid i coś jeszcze
zalecenia pewnie nad morze - jodzik w powietrzu
leczenie kilka mieś
mnie po ciąży też zlecili badania tarczycy:usg TSH,T3,T4 prywatnie same hormony to ok. 75 zeta bez usg
będzie dobrze,trzymam kciuki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 294
LUDZIE!!! )) dostalam kredyt na mieszkanie Teraz to ze mnie bedzie partia!! Jeszcze tylko zrzuce zbedne kiloski... i dziewczyna ze mnie jak marzenie

*** koffee rulezzzz ***

*** koffee rulezzzz ***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27546
hehehe
a ja mam mieszkanie i co???
i nic

ale gratuluje kredytu



------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 294
Veronka, zdaje sobie sprawe, ze nie zwiekszy toto mojej atrakcyjnosci (no, chyba, ze u zigolakow) ale daj sie poludzic
Dla mnie to wielkie osiagniecie, bo jestem baba ze wsi sama w wielkim miescie i zdana tylko na siebie, zero pomocy finansowej (wlasciwie zero pomocy jakiejkolwiek...) i jako pierwsza z calej rodziny dalszej i blizszej samodzielnie dochrapie sie wlasnego M :) w wieq wcale nie zaawansowanym


*** koffee rulezzzz ***

*** koffee rulezzzz ***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 5958 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 27546
WOW
no to NAPRAWDE COS!!!
Podziwiam i zycze powodzenia



------------------------------
"When you exercise, your goal isn't to burn fat, it's to become a fat burning machine"
-------------------------
Twarda, syntetyczna i leniwa Efka
--------------------------
Doradca Trójboj

-------------------------
Twarda, syntetyczna, leniwa i d****na Efka
-------------------------

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 138 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 5209
Muoonia CONGRATULATIONS!! same sukcesy, jak nie dietka to mieszkanie, naprawde super! :)

"Smiej sie zawsze i wszedzie! Nie zaluj tego co bylo, nie boj sie tego co bedzie"

"Grzeczne dziewczynki ida do nieba, niegrzeczne tam gdzie chca"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
moonia gratuluje i ja!!!
własne m to już coś
na jesieni bede sie starać o kredyt na dom - nie żeby zwiększyc atrakcyjność - mężastego to już mam i starczy
mam pytanko mooniu - nie chcesz może gubić kilosków na rowerku treningowym? właśnie chce się takiego pozbyć(freeco) - mała domaga się swojego pokoju i musze jakoś zmniejszyc ilości meblowo-ćwiczeniowe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 294
Jessooo ja marze o roferq Mialam sobie qpic na raty, ale kazdy grosz odkladam na mieszkanie (wszelkie oplaty zwiazane z zakupem). Cholerka, nie dosc, ze czlowiek wypruwa sobie zyly, zeby kupic, to jeszcze: podatkinotariuszeposrednicyoplatymaniupulacyjneiinnerpopierdulki


*** koffee rulezzzz ***

*** koffee rulezzzz ***

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10958 Napisanych postów 50307 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
no to masz rowerek:)ale odebrać sobie go musisz sama - z Poznania
nie jest zły ma liczniki jakieś tam i coś co mierzenia cisnienia...
po prostu sie u nas nie mieści
jak mała sie urodziła zrobiło się gęsto przybyły łózeczko,kojec,wanienka....wózki...krzesełko...czasem o wszystko się potykam....o ostatnio jeszcze dmuchany domek....masakra:)
na domiar dobroci Tomasz zażyczył sobie kolejnej szafy....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 294
Agava,
Nie wiem jak Ci dziekowac ) Niech no tylko moj brat wroci z Mazur to sie odezwe do Ciebie (on ma samochod) i sie umowimy Nigdy nie bylam w Poznaniu :/ i bardzo tego zaluje, bo to sliczne miasto.

*** koffee rulezzzz ***

*** koffee rulezzzz ***

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

SPALANIE TŁUSZCZÓW PODCZAS WYSIŁKU FIZYCZNEGO - artykuł

Następny temat

grube nogi

nutloveb